مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

یادگرفتن سئوی داخلی

در واقع شما با چرخاندن این کاوشگر در وبسایت خویش سبب ساز می گردد که وی ساعت ها بیشتری را در وبسایت شما درگیر باشد و همین دستور منجر خزش بیش تر آن‌ها در تارنما می گردد و به عبارت دیگر با این فعالیت شما آنها‌را وادار به بازبینی طولانی تر تارنما خویش می‌کنید!


درحال حاضر این کاوشگر را تحت عنوان یک بازدیدکننده در حیث بگیرید. بازدید کننده نیز همانند کاوشگر کار می‌کند هنگامی مقاله آیتم عشق خویش را در تارنما شما پیدا مینماید در شرایطی‌که توانسته باشید لینک و پیوند سازی داخلی دارای ارتباط خیر انجام دهید می‌توانید اورا به سمت مطالب بیشتری در تارنما بکشانید و او‌را در وب سایت خودتان بچرخانید.


سئو سایت

در واقع این فعالیت علاوه بر آنکه bounce rate تارنما شمارا بهبود می‌دهد، منجر میگردد تا وب سایت شما از انجا که استفاده کننده اضافه در وبسایت شما گشت و گذار نموده است، در خیال استفاده کننده باقی‌مانده و در برندینگ و آوازه تارنما شما به شدت موءثر میباشد.


یک کدام از دیگر از نکاتی که درباره با لینک و پیوند سازی داخلی بایستی بدانید این میباشد که Bold کردن لینک و پیوند های داخلی و یا این که با رنگ متمایز تایپ کردن آنان می تواند در ارتقا نرخ کلیک بر روی پیوند های داخلی تاثیر بسیار متعددی داشته باشد.


به کار گیری از پیوند های اثرگذار و پربیننده مثل مدل های دوست داستنی و تیم هایی که یوزرها متعددی در ادامه آن می‌باشند، اکران مطالب تصادفی، اکران مسیر برگه فعلی به طور لینک و پیوند و ساختار یافته (navigator یا این که به عبارتی نقشه تارنما برای استفاده کننده – اینکه استفاده کننده فعلا در کجا جای دارد: منزل > فراگیری اساس seo…) و از کلیه مهم خیس، لینک و پیوند های مطالب دارای ارتباط در ذیل هر مقاله، از سایر نحوه های ساخت لینک و پیوند های داخلی میباشد.


یادگرفتن سئوی داخلی

انتقال اعتبار صفحه ها از روش پیوند های داخلی

همانگونه که می دانید لینک و پیوند سازی داخلی مزایایی را با خویش به یاروهمدم دارااست از پاراگراف انتقال اعتبار بک پیوند ها. درصورتی که بخواهیم درین ارتباط مثالی را برای شما تیتر کنیم می‌توانید فرض نمایید که همین ورقه تحت عنوان مقاله مفیدی به هر دلیلی در برگه ای از سایتی دیگر لینک و پیوند شده‌است. در سود این ورقه یک امتیاز/اعتبار از سایتی دیگر گرفته میباشد.


هم اکنون لینک و پیوند های داخلی که در همین کاغذ می‌باشند، نیز به جهت بک پیوند های این برگه، حائز اهمیت بیشتری میگردند و در فیض، اعتباری که از بک لینک و پیوند های این کاغذ به‌این ورقه منتقل شده‌است، فی مابین لینک و پیوند های داخلی این ورقه هم تقسیم می‌گردد.


همینطور از‌آنجا‌که ربات ها و خزنده ها به خیال بک لینک و پیوند های این برگه، طولانی تر وارد این برگه می‌شوند، لینک و پیوند های درون این برگه نیز، به به عبارتی اندازه به وسیله ربات ها بازدید می‌گردد.


در صورتی هم پیج رنک ها آپ تو دیت شوند، لینک و پیوند های داخلی، نقش مهمی را در پیج رنک به دست آوردن صفحه ها داخلی و در فیض کاغذ اصلی، ایفا می‌نمایند. (پیج رنک نخست از خارج وبسایت به باطن وب سایت انتقال میابد و آنگاه از لینک و پیوند های داخلی، به همگی صفحه های پخش می‌گردد).

seo (بهینه‌سازی موتور کاوش) به معنای فریب و یا دستکاری موتور‌های کاوش

seo برگرفته از عبارت Search Engine Optimization میباشد که لغت ها معادلی زیرا بهینه سازی یا این که seo موتور کاوش داراست که کلیه آنان به یک مضمون‌ می‌باشند و می قدرت آن را بصورت ذیل تعریف و تمجید نمود:

seo (بهینه‌سازی موتور کاوش) به معنای فریب و یا دستکاری موتور‌های کاوش با طریق‌های غیر اخلاقی نیست. آن ها برای یاری کردن به بهبود رویت و رابطه اینترنت سایت‌ها در نتایج جستجوی طبیعی با انگیزه رسیدن به جایگاه‌بندی بالا، ایجاد گردیده‌اند.

seo را می‌قدرت تیم‌ای از طریق‌ها برای تغییر استراتژیک اینترنت سایت‌ها دانست. این فرآیند به بیان مهمترین کارداران دارای ربط ورقه و افزایش اهمیت آن در برگه نتایج کاوش، می‌پردازد.

بهینه سازی فرآیند بی آلایش‌ای نیست که به راحتی پیاده‌سازی شود زیرا نیازمند علم زیاد، دانش پیش زمینه‌ای و حوصله میباشد. موتور‌های کاوش با تغییر مداوم الگوریتم‌های درجه‌بندی خویش غیر قابل پیش‌بینی می‌باشند؛ بنابراین وظیفه مهندسین seo بروز نگه داشتن داده ها خویش در این زمینه میباشد.

بهینه سازی تارنما یا این که seo وبسایت یکی عمل هایی میباشد که بوسیله سئوکار انجام میشود.

الگوریتم درجه‌بندی گوگل دارای بیش از 200 معیار جهت درجه‌بندی یک سایت میباشد. از این رو مهندسین بهینه سازی می‌بایست مهم‌ترین این معیار‌ها را جهت پیاده‌سازی برنده seo بدانند.



اوایل استارت seo
در اوایل سال 1990 اولین موتور‌های کاوش عمل خویش را ابتدا کردند؛ بعضی از دوست داستنی‌ترین آنها Infoseek،Alta Vista و Yahoo بودند.در آن دوره مردم موتورهای کاوش را به دید یک لیست فهرست گردیده نگاه می‌کردند که همانند کاغذ زرد رنگ، بهینه سازی اولیه مبنی بر حروف الفبا انجام می‌شد. در این لیست صفحاتی همچون AAA در بالای این لیست وجود داشتند.

با رویش مداوم اینترنت موتورهای جستجوی جدید‌تری ظواهر می‌شدند که از الگوریتم‌های سکو‌بندی پیچیده‌تری استعمال می‌کردند. این الگوریتم‌ها با معیار تراکم واژه کلیدی ( تعداد دفعاتی که یک واژه کلیدی یا یک عبارت در یک برگه مصرف شده تقسیم بر تعداد کل لغت ها برگه) و برچسب‌های شبیه key-words برای فهم و شعور محتویات اینترنت سایت‌ها به کار گیری می‌کردند. در‌پی این رویش سئوبرای بیشتر دیده شدن سایت‌ها فعالیت خویش را استارت کرد. با گسترش سکو‌بندی صفحه ها بوسیله موتور‌های کاوش، مهندسین بهینه سازی در ادامه پیدا کردن خط مش‌هایی جهت تاثیرپذیری در سکو بندی این موتورها چه با به کار گیری از طریق‌هایاخلاقی و چه غیر اخلاقی روی آوردند.

یک نوشته‌ی‌علمی که به وسیله نیویورک تایمز در نوامبر سال 1996 چاپ شد راجع‌به بسط‌دهندگان اینترنت کلام کرد که برای قرار به چنگ آوردن در بالای کاغذ نتایج کاوش از طریق‌های غیر اخلاقی seo به کارگیری می‌کردند. این نوشته‌ی‌علمی توضیح می‌دهد که چه‌طور بسط‌دهندگان اینترنت به راحتی یک سایت را به هم پا عبارات کلیدی ویژه که معمولا در پشت گرافیک سایت نهفته شده‌است، بارگذاری می‌نمایند که در نتیجه موتورهای کاوش این لغت ها کلیدی را شمارش کرده و درجه بندی سایت را افزایش می‌دهند.

همانگونه که گفته شد بدست آوردن جایگاه‌بندی بالا برای کلمه ها کلیدی مختص در اوایل عمل خیلی راحتی نسبت به امروز بوده میباشد. با بکار گیری نحوه‌های غیر اخلاقی در آن عصر قرار دریافت کردن در بالای لیست نتایج کاوش تضمین گردیده بود. امروزه الگوریتم‌های موتورهای کاوش پیچیده‌خیس گردیده‌اند و خیلی دشوار میباشد که مهندسین بهینه‌سازی بتوانند موتورهای کاوش را دستکاری نمایند، اما این بازی موش و گربه بین مهندسین seo و موتورهای کاوش امروزه نیز موجود هست و ادامه پیدا خواهد کرد.

هدف ها بهینه سازی چه می باشد ؟
انگیزه seo یاری به اینترنت سایت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتایج جستجوی طبیعی و افزایش رابطه بین صفحه های و لغت ها کلیدی وارداتی بوسیله یوزرها میباشد. نمایش دادن بیشترین صفحه ها مربوط به پرس‌و‌جوی جستجوی وارداتی دارای مزایای زیادی هم برای استفاده کننده و هم برای موتور کاوش میباشد که در آن استفاده کننده بیشترین نتایج دارای ربط کاوش گردیده را پیدا می‌نماید و موتور کاوش قابل اعتماد می‌شود به این دلیل که الگوریتم آن بیشترین صفحه های دارای ربط را نشان می‌دهد.

پس از اینکه سئوبرای بهبود درجه‌بندی سایت‌ها در نتایج جستجوی طبیعی عمل خویش را استارت کرد، این فرآیند نیازمند علم و عصر برای پیاده‌سازی نحوه‌های خویش شد. دوره، وسیع‌ترین سرمایه‌گذاری اولیه برای بهینه شدن سایت و یا یک برگه میباشد.

بسته به اینکه چه‌طور کلمه ها کلیدی رقابتی در بهینه سازی گزینه به کار گیری قرار می‌گیرند، seo هفته‌ها یا ماه‌ها ارتفاع می‌کشد تا به نتیجه رسد. در صورتی چه ممکن میباشد نتایج بهینه‌سازی کاوش با‌گاز دیده نشود ولی در دراز برهه زمانی مزایای seo سبب ساز افزایش سکو‌بندی سایت و افزایش بازدیدکنندگان میباشد. برای اینترنت سایت‌ها خیلی مهم میباشد که در ورقه اولیه نتایج کاوش گوگل به خصوص جزو سه عدد نتیجه طبیعی اولیه که 58.4 درصد کلیک‌ها را دربرگیرنده می‌شود، قرار گیرند.

این جای تعجب نیست که اینترنت سایت‌ها با تولیدها و خدماتی که بفروش می‌رسانند بر راز رسیدن به درجه یک نتایج کاوش رقابت نمایند. برای مثال کلمه و واژه کلیدی رقابتی \"بیمه خود کار\" 1.5 میلیون جستجوی گوگل را در ماه به خویش اختصاص می‌دهد، این بدین معنی میباشد که 3 رتبه اولیه 58.4 درصد بازدیدکنندگان و خویش رتبه اولیه 36.4 درصد بازدیدکنندگان را به خویش اختصاص می‌دهد. این موضوع برای خیلی از سایت‌ها دارای منفعت میباشد که در بالای نتایج کاوش قرار گیرند به خصوص آنهایی که با افزایش ترافیک سایت به تعداد مشتریانشان طولانی تر می‌شود.
یک مطالعه دیگر نشان می‌دهد کاوش کنندگان خیلی دوست دارا‌هستند روی پیوندهای طبیعی نتایج کاوش کلیک نمایند؛ این مطالعه معین می‌نماید 72.3 درصد یوزرها گوگل روی پیوندهای طبیعی نتایج کاوش کلیک می‌نمایند و صرفا 27.3 درصد یوزرها روی پیوندهای لیستهای پرداخت گردیده کلیک می‌نمایند. این یکی دیگر از دلایلی میباشد که کمپانی‌ها تاثیر بهینه سازی را می داند و حاضر می باشند برای آن دوره و هزینه صرف نمایند.



نوفالو کردن لینک و پیوند خروجی وردپرس با پلاگین

نوفالو کردن لینک و پیوند خروجی وردپرس با پلاگین
برای نوفالو (Nofollow) کردن تمام پیوند‌های خروجی در تارنما وردپرس افزونه Nofollow For External Link در مخزن وردپرس وجود دارد، شما می توانید در این ورقه این پلاگین را دانلود فرمایید و بعداز نصب تمام پیوند‌های شما دارنده اتریبیوت rel=\"nofollow\" و همینطور  target=\"_blank\" خواهد بود.

نوفالو کردن لینک و پیوند خروجی در وردپرس بوسیله کد
برای نوفالو کردن لینک و پیوند های خروجی پست های خویش در وردپرس میتوانید از کد نیز به کار گیری کنید. با اضافه کردن کد ذیل به پوشه فانکشن (Function.php) قالب خویش، پیوند‌های خروجی جانور در تارنما شما به صورت اتومات دارنده rel=\"nofollow\" خواهند بود. سفارش میگردد در توا‌ن قابلیت و امکان از افزونه در سمت ارتقا سرعت تارنما و سئو بودن کمتر استعمال فرمائید.
کد پایین را به فولدر Function.php قالب وردپرسی خویش طولانی تر نمائید:

add_filter(\'the_content\', \'my_nofollow\');
add_filter(\'the_excerpt\', \'my_nofollow\');
function my_nofollow($content) {
return preg_replace_callback(\'/]+/\', \'my_nofollow_callback\', $content);
}
function my_nofollow_callback($matches) {
$link = $matches[0];
$site_link = get_bloginfo(\'url\');
if (strpos($link, \'rel\') === false) {
$link = preg_replace(\"%(href=\\S(?!$site_link))%i\", \'rel=\"nofollow\" $1\', $link);
} elseif (preg_match(\"%href=\\S(?!$site_link)%i\", $link)) {
$link = preg_replace(\'/rel=\\S(?!nofollow)\\S*/i\', \'rel=\"nofollow\"\', $link);
}
return $link;
}
تولید لینک و پیوند نوفالو برای پیوند‌های انتخابی در وردپرس
شاید قصد داشته باشید تنها برخی از لینک و پیوند‌های متبوع را نوفالو فرمایید، پلاگین وردپرس TinyMCE Advanced یکی‌از پلاگین‌های دارای اسم و رسم میباشد که اکثر تارنما‌های وردپرس آن را نصب کرده‌اند، یکی‌از تجهیزات بسیار خوب این پلاگین که اکثر مدیران وب سایت‌ها بی‌خبر از آن می باشند نصیب Alternative Link آن میباشد، بعداز نصب پلاگین ذکر شده به بخش پیکربندی آن رفته در بخش Options تیک آیتم Alternative Link Dialog را بزنید، بعداز ذخیره پیکربندی به نصیب نوشته‌ها بروید و متنی که می خواهید به آن لینکی الصاق فرمایید را با نشانگر موشی خویش تعیین فرمائید. آن گاه روی آیکن زنجیر با اسم گذاشتن / دستکاری لینک کلیک فرمایید تا فریم Insert link گشوده شود و در نصیب Rel میتوانید مورد Nofollow را تعیین نمائید. (نکته ۴ برگرفته از وب سایت wpplus هست برای تلاوت جزئیات اضافه در رابطه این افزونه به این نوشته‌ی‌علمی رجوع کنید)

 


پیکربندی پلاگین TinyMCE Advanced
 

توضیحات گوگل هم قادر است برای شما مطلوب باشد، در حالتی‌که در پی یادگرفتن بی نقص بهینه سازی می باشید مقاله ها وب سایت میزفا از دست دهید.

اعتقادوباور شما در رابطه لینک و پیوند نوفالو چه است؟ در‌صورتی‌که شما هم تجربه‌ی در رابطه تاثیر و همت بک پیوند نوفالو و لینک و پیوند فالو دارید ذوق زده میشیم در نظرها به اشتراک بگذارید!

مشاجره seo کلیپ در seo داخلی وب سایت

تولید ویدئوی خلاقانه و باکیفیت یک برهان مهم در وایرال مارکتینگ یا این که بازاریابی ویروسی میباشد. البته علاوه بر جذابیت ویدیو مشاجره seo کلیپ در seo داخلی وب سایت نیز دارای اهمیت میباشد.  در‌این نوشته‌ی‌علمی شمارا با ۲۱ تکنیک‌ seo کلیپ برای بهبود نرخ تبدیل و ارتقاء مرتبه تارنما در موتور جستجوی گوگل آشنا خوا هیم کرد.


باصرفه‌سازی ویدیو


افزودن کلیپ به وب سایت شما گهگاه می ‌تواند مانند یک چاقو دو حاشیه باشد. یوزرها اینترنت شیدا فیلم‌های با وضوح بالا می‌باشند ولی در صورتی‌که اینترنت‌وبسایت شما برای این خواسته باصرفه نباشد، چنین محتوایی قادر است سبب ایرادات در تلاش بهینه سازی وب سایت شما شود. ما در اینجا ارشاد برای باصرفه‌سازی کلیپ آورده‌ایم که توضیح می دهد چه طور میتوانید محتوای یک‌سری رسانه‌ای شما به جای حیف کردن یوزرها ارتقا نرخ تبدیل را به همپا داشته باشد.

بهینه سازی کلیپ چه میباشد؟
تمجید معمولی از seo ویدیو به معنای باصرفه‌سازی ویدئوهای اینترنت‌وب سایت شما به مراد فهرست‌بندی و درجه‌بندی در صفحه های حاصل کاوش براساس جستجوی لغت ها کلیدی میباشد. بخش اعظمی از استراتژی‌های با صرفه‌سازی موجود است که به ویدئوهای شما این قابلیت و امکان را می دهد در سکو‌بندی بالاتری قرار گیرد که درین نوشته‌ی‌علمی به شرح آن پرداخته‌ایم.

بهینه سازی کلیپ چه گونه عوض شده میباشد؟


در چندین سال قبلی بازاریابی ویدئویی فی مابین شغل ها بیش تر از پیش دوست داستنی شده‌است. از آخرها سال 2000 که بازاریابان آغاز به دستیابی به دوربین‌های DSLR کردند (به لطف یوتیوب) تنظیم فیلم به طور آنلاین سوای داشتن سند ویدئوگرافی بسیار آسوده‌خیس شد. اینک ما نمی‌توانیم وب را فارغ از دیدن یک ویدیو مرور کنیم و همگی ما این روز ها در جیب‌هایمان تلفن‌های ملازمت و همراهی داریم که بضاعت فیلمبرداری با باکیفیت در هر مکان را دارا‌هستند. با اعتنا به حجم زیاد ویدیو‌ها به حیث می رسد که مرتبه‌بندی آن ها در حاصل جستجوی جهانی مشقت بار‌خیس شود.

Phil می گوید: کلیه اینترنت‌وب سایت‌ها می توانند در مرتبه‌بندی ویدئویی قرار گیرند البته تمامی آنان نمی‌توانند با یک کلیپ در حاصل جستجوی جهانی سکو‌بندی شوند.

کسب جایگاه با ویدیو در جستجوی جهانی، رابطه بخش اعظمی با توان اینترنت‌تارنما شما، چگونگی تمرکز ویدیو و روش مرتبه‌بندی آن برای اکران داده‌های مرتبط با ویدیو داراست. Phil در این زمینه پیشنهاد می نماید که تأکید متعددی برروی جستجوی جهانی نداشته باشید و به جای آن درپی جایگاه‌های فراتر در جستجوی کلیپ باشید.

پیشنهاد اینترنت راز: کلیپ مارکتینگ یا این که بازاریابی ویدئویی؛ گونه های و ۷ مزیت کاربردی آن

چرا با صرفه‌سازی کلیپ اهمیت داراست؟
ارائه مطالب تعدادی رسانه‌ای راهی عالی برای مشغول کردن یوزرها میباشد، به همین عامل بسط‌دهندگان بیشتری در درحال حاضر افزودن فیلم‌ به اینترنت‌وبسایت‌های خویش می باشند. اندازه میانگین برگه اینترنت از سال 2011 تا 2017 از حدود 1 مگا بایت به بیش تر از 3 مگا‌بایت ارتقاء یافته میباشد و  این به جهت ارتقا تولیدمحتوای ویدئویی میباشد.

اندازه میانگین ویدئوی اینترنت نیز در دوسال قبلی از 204 کیلو‌بایت به 729 کیلو‌بایت ارتقا یافته میباشد. در حالتی‌که محتوای متعددی در اینترنت‌وب سایت خویش دارید می توانید با رعایت بعضی از طریق‌های باصرفه‌سازی کلیپ همت خویش را گسترش دهید.

کدام قالب‌های کلیپ برای اینترنت بهتر می باشند؟


MP4 و WebM با اعتنا به بضاعت بالای آن ها در قرار دادن فیلم‌های کیفیت خوب در پوشه‌هایی با اندازه کوچک به قالب های استاندارد برای سیستم استدلال‌هایی مانند YouTube و Vimeo تبدیل گردیده‌اند. ویدئوهای MP4 به وسیله تمامی مرورگرها پشتیبانی می گردند در حالیکه WebM اینک صرفا به وسیله Chrome و Firefox پشتیبانی میشوند.

همینطور پوشه‌های WebM نسبت به پوشه‌ها MP4 سبک‌خیس میباشند البته ویدئوهای MP4 در دستگاه‌های گوشی یه خرده بهتر به لحاظ می‌رسند.

ارتقاء نرخ تبدیل‌
مطالعاتی که بوسیله Eye View Digital انجام یافته میباشد نشان میدهد که به کار گیری از ویدیو قادر است تا 80 درصد نرخ تبدیل را ارتقاء دهد. درواقع هنگامی به آن تصور کنید منطق این فرمان بسیار بی آلایش میباشد. یوزرها برای دیدن کلیپ ها وقت کمتری نسبت به قرائت متن صرف مینمایند در سود کارایی بیشتری برای تماشای ویدئو ویدئویی میکنند. کلیپ منجر صرفه‌جویی آنها در طول می شود.

تکنیک‌های باصرفه‌سازی کلیپ
۱.یوزرها گوشی را در حق تقدم قرار دهید
با صرفه‌سازی تلفن همراه خیر فقط بخشی از با صرفه‌سازی ویدیو میباشد بلکه امروزه باصرفه‌سازی گوشی تمرکز اصلی با صرفه‌سازی اینترنت میباشد. چندین سال پیش تلفن همراه از نمای دسکتاپ پیشی گرفت و همچنان به پرورش خویش ادامه میدهد. علاوه بر این بخش عمده‌ای از مصرف ویدیو در دستگاه‌های گوشی میباشد. هنگامی که شما ویدئوهای خویش را در تارنما‌هایی مانند YouTube و Vimeo لود می کنید می بایست اطمینان نتیجه ها نمائید که اینترنت‌وبسایت شما برای گوشی پاسخگو میباشد.

هر روز بر تعداد کسانی که از روش تبلت و تلفن‌های هوشمند به اینترنت دسترسی پیدا می نمایند افزوده میشود. اصول طراحی وب سایت را دنبال فرمائید تا اینترنت‌وب سایت شما با اندازه‌های گوناگون برگه اکران و وضوح ورقه اکران سازگار باشد. اینترنت‌تارنما شما همینطور می‌تواند جهت اکران صحیح ویدیو جهت‌گیری دستگاه را تشخیص دهد.

حتی در صورتی‌که شما یک بسط‌دهنده کارشناس باشید پباده سازی صفحاتی که در همگی اندازه‌های ورقه عالی به لحاظ رسد میتواند برای شما بحران برانگیز باشد. میتوانید ورژن غیروابسته‌ای از اینترنت‌تارنما خویش را به صورت یگانه برای دستگاه‌های موبایل بسازید ولی این فعالیت وظایف شمارا دو برابر میکند. خوشبختانه معمولا شیوه‌های بی آلایش‌تری برای اسکان یوزرها گوشی موجود هست.

تولید ویدئوی خلاقانه و باکیفیت یک برهان مهم در وایرال مارکتینگ یا این که بازاریابی ویروسی میباشد. البته علاوه بر جذابیت ویدیو مشاجره seo کلیپ در seo داخلی وب سایت نیز دارای اهمیت میباشد.  در‌این نوشته‌ی‌علمی شمارا با ۲۱ تکنیک‌ seo کلیپ برای بهبود نرخ تبدیل و ارتقاء مرتبه تارنما در موتور جستجوی گوگل آشنا خوا هیم کرد.


باصرفه‌سازی ویدیو


افزودن کلیپ به وب سایت شما گهگاه می ‌تواند مانند یک چاقو دو حاشیه باشد. یوزرها اینترنت شیدا فیلم‌های با وضوح بالا می‌باشند ولی در صورتی‌که اینترنت‌وبسایت شما برای این خواسته باصرفه نباشد، چنین محتوایی قادر است سبب ایرادات در تلاش بهینه سازی وب سایت شما شود. ما در اینجا ارشاد برای باصرفه‌سازی کلیپ آورده‌ایم که توضیح می دهد چه طور میتوانید محتوای یک‌سری رسانه‌ای شما به جای حیف کردن یوزرها ارتقا نرخ تبدیل را به همپا داشته باشد.

بهینه سازی کلیپ چه میباشد؟
تمجید معمولی از seo ویدیو به معنای باصرفه‌سازی ویدئوهای اینترنت‌وب سایت شما به مراد فهرست‌بندی و درجه‌بندی در صفحه های حاصل کاوش براساس جستجوی لغت ها کلیدی میباشد. بخش اعظمی از استراتژی‌های با صرفه‌سازی موجود است که به ویدئوهای شما این قابلیت و امکان را می دهد در سکو‌بندی بالاتری قرار گیرد که درین نوشته‌ی‌علمی به شرح آن پرداخته‌ایم.

بهینه سازی کلیپ چه گونه عوض شده میباشد؟


در چندین سال قبلی بازاریابی ویدئویی فی مابین شغل ها بیش تر از پیش دوست داستنی شده‌است. از آخرها سال 2000 که بازاریابان آغاز به دستیابی به دوربین‌های DSLR کردند (به لطف یوتیوب) تنظیم فیلم به طور آنلاین سوای داشتن سند ویدئوگرافی بسیار آسوده‌خیس شد. اینک ما نمی‌توانیم وب را فارغ از دیدن یک ویدیو مرور کنیم و همگی ما این روز ها در جیب‌هایمان تلفن‌های ملازمت و همراهی داریم که بضاعت فیلمبرداری با باکیفیت در هر مکان را دارا‌هستند. با اعتنا به حجم زیاد ویدیو‌ها به حیث می رسد که مرتبه‌بندی آن ها در حاصل جستجوی جهانی مشقت بار‌خیس شود.

Phil می گوید: کلیه اینترنت‌وب سایت‌ها می توانند در مرتبه‌بندی ویدئویی قرار گیرند البته تمامی آنان نمی‌توانند با یک کلیپ در حاصل جستجوی جهانی سکو‌بندی شوند.

کسب جایگاه با ویدیو در جستجوی جهانی، رابطه بخش اعظمی با توان اینترنت‌تارنما شما، چگونگی تمرکز ویدیو و روش مرتبه‌بندی آن برای اکران داده‌های مرتبط با ویدیو داراست. Phil در این زمینه پیشنهاد می نماید که تأکید متعددی برروی جستجوی جهانی نداشته باشید و به جای آن درپی جایگاه‌های فراتر در جستجوی کلیپ باشید.

پیشنهاد اینترنت راز: کلیپ مارکتینگ یا این که بازاریابی ویدئویی؛ گونه های و ۷ مزیت کاربردی آن



راجب seo موجود است این میباشد

 سئو سایت

 ولی در سالهای اخیر بهینه سازی بسیار طاقت فرسا گردیده به دلیل آنکه گوگل دائما سرمشق.ریتم های خویش را به دلیل اینکه افراد با گول زدن گوگل سعی بر درجه گیری داشتند، تغییر و تحول می‌دهد تا وب سایت هایی که حقیقتا لایق ی مرتبه بالا می باشند، سعود نمایند.ولی این آیتم یکی‌از مواقعی میباشد که گوگل الگوریتم هایش را تغییر و تحول میدهد. آیتم دیگری که در‌این باب دخیل میباشد، تبلیغات گوگل میباشد. درواقع تبلیغ گوگل با اسم گوگل ادوردز یکی‌از موردها مهم درآمدی گوگل میباشد که بیش تر از هر رویه دیگری از آن درآمد کسب می‌نماید. به همین عامل عمل را برای تارنما ها بسیار دشوار مینماید تا نتوانند به راحتی جایگاه کسب نمایند و بدون چاره باشند از تبلیغ گوگل ادوردز به کارگیری نمایند که‌این آیتم هم دربرگیرنده پرداخت هزینه به گوگل میباشد. در جستجوهای گوگل درصورتی که اعتنا کرده باشید در کنار پیوند بعضا تارنما ها مورد ای به اسم Ad درج می گردد که به عبارتی تبلیغات گوگل میباشد. تارنما متبوع به گوگل پول پرداخت نموده است تا مرتبه خویش را در بالای جستجوها بر حسب واژه و کلمه ی کلیدی متبوع نشان دهد. ولی درج ادوردز گوگل نیز نیاز به تخصص و تجربه دارااست تا به طور با صرفه از شارژ استعمال شود و شایسته ترین فیض را به دست آورید.یک کدام از حقیقت هایی که راجب seo موجود است این میباشد که ابداً چیزی به اسم بهینه سازی نیست و رسمی وجود ندارد. در واقع اشخاص عملکرد دارا‌هستند با ترفند هایی که گمان می رود برای گوگل مهم باشد، وب سایت را باصرفه نمایند تا سکو ی وب سایت در گوگل ارتقا پیدا نماید. اسم این فعالیت را هم بهینه سازی گذارده اند وگرنه بهینه سازی چیزی وجود ندارد که رسمی باشد. در واقع بهینه سازی یک دانش تثبیت گردیده وجود ندارد و در هیچ دانشگاهی در عالم یادگرفتن داده نمی‌شود و اصطلاحاً قانونی وجود ندارد. ولی حتی خویش گوگل اطلاعاتی برای بهبود بهینه سازی و شرایط وبسایت در موتور کاوش ارائه می‌کند