در واقع شما با چرخاندن این کاوشگر در وبسایت خویش سبب ساز می گردد که وی ساعت ها بیشتری را در وبسایت شما درگیر باشد و همین دستور منجر خزش بیش تر آنها در تارنما می گردد و به عبارت دیگر با این فعالیت شما آنهارا وادار به بازبینی طولانی تر تارنما خویش میکنید!
درحال حاضر این کاوشگر را تحت عنوان یک بازدیدکننده در حیث بگیرید. بازدید کننده نیز همانند کاوشگر کار میکند هنگامی مقاله آیتم عشق خویش را در تارنما شما پیدا مینماید در شرایطیکه توانسته باشید لینک و پیوند سازی داخلی دارای ارتباط خیر انجام دهید میتوانید اورا به سمت مطالب بیشتری در تارنما بکشانید و اورا در وب سایت خودتان بچرخانید.
در واقع این فعالیت علاوه بر آنکه bounce rate تارنما شمارا بهبود میدهد، منجر میگردد تا وب سایت شما از انجا که استفاده کننده اضافه در وبسایت شما گشت و گذار نموده است، در خیال استفاده کننده باقیمانده و در برندینگ و آوازه تارنما شما به شدت موءثر میباشد.
یک کدام از دیگر از نکاتی که درباره با لینک و پیوند سازی داخلی بایستی بدانید این میباشد که Bold کردن لینک و پیوند های داخلی و یا این که با رنگ متمایز تایپ کردن آنان می تواند در ارتقا نرخ کلیک بر روی پیوند های داخلی تاثیر بسیار متعددی داشته باشد.
به کار گیری از پیوند های اثرگذار و پربیننده مثل مدل های دوست داستنی و تیم هایی که یوزرها متعددی در ادامه آن میباشند، اکران مطالب تصادفی، اکران مسیر برگه فعلی به طور لینک و پیوند و ساختار یافته (navigator یا این که به عبارتی نقشه تارنما برای استفاده کننده – اینکه استفاده کننده فعلا در کجا جای دارد: منزل > فراگیری اساس seo…) و از کلیه مهم خیس، لینک و پیوند های مطالب دارای ارتباط در ذیل هر مقاله، از سایر نحوه های ساخت لینک و پیوند های داخلی میباشد.
یادگرفتن سئوی داخلی
انتقال اعتبار صفحه ها از روش پیوند های داخلی
همانگونه که می دانید لینک و پیوند سازی داخلی مزایایی را با خویش به یاروهمدم دارااست از پاراگراف انتقال اعتبار بک پیوند ها. درصورتی که بخواهیم درین ارتباط مثالی را برای شما تیتر کنیم میتوانید فرض نمایید که همین ورقه تحت عنوان مقاله مفیدی به هر دلیلی در برگه ای از سایتی دیگر لینک و پیوند شدهاست. در سود این ورقه یک امتیاز/اعتبار از سایتی دیگر گرفته میباشد.
هم اکنون لینک و پیوند های داخلی که در همین کاغذ میباشند، نیز به جهت بک پیوند های این برگه، حائز اهمیت بیشتری میگردند و در فیض، اعتباری که از بک لینک و پیوند های این کاغذ بهاین ورقه منتقل شدهاست، فی مابین لینک و پیوند های داخلی این ورقه هم تقسیم میگردد.
همینطور ازآنجاکه ربات ها و خزنده ها به خیال بک لینک و پیوند های این برگه، طولانی تر وارد این برگه میشوند، لینک و پیوند های درون این برگه نیز، به به عبارتی اندازه به وسیله ربات ها بازدید میگردد.
در صورتی هم پیج رنک ها آپ تو دیت شوند، لینک و پیوند های داخلی، نقش مهمی را در پیج رنک به دست آوردن صفحه ها داخلی و در فیض کاغذ اصلی، ایفا مینمایند. (پیج رنک نخست از خارج وبسایت به باطن وب سایت انتقال میابد و آنگاه از لینک و پیوند های داخلی، به همگی صفحه های پخش میگردد).
ولی در سالهای اخیر بهینه سازی بسیار طاقت فرسا گردیده به دلیل آنکه گوگل دائما سرمشق.ریتم های خویش را به دلیل اینکه افراد با گول زدن گوگل سعی بر درجه گیری داشتند، تغییر و تحول میدهد تا وب سایت هایی که حقیقتا لایق ی مرتبه بالا می باشند، سعود نمایند.ولی این آیتم یکیاز مواقعی میباشد که گوگل الگوریتم هایش را تغییر و تحول میدهد. آیتم دیگری که دراین باب دخیل میباشد، تبلیغات گوگل میباشد. درواقع تبلیغ گوگل با اسم گوگل ادوردز یکیاز موردها مهم درآمدی گوگل میباشد که بیش تر از هر رویه دیگری از آن درآمد کسب مینماید. به همین عامل عمل را برای تارنما ها بسیار دشوار مینماید تا نتوانند به راحتی جایگاه کسب نمایند و بدون چاره باشند از تبلیغ گوگل ادوردز به کارگیری نمایند کهاین آیتم هم دربرگیرنده پرداخت هزینه به گوگل میباشد. در جستجوهای گوگل درصورتی که اعتنا کرده باشید در کنار پیوند بعضا تارنما ها مورد ای به اسم Ad درج می گردد که به عبارتی تبلیغات گوگل میباشد. تارنما متبوع به گوگل پول پرداخت نموده است تا مرتبه خویش را در بالای جستجوها بر حسب واژه و کلمه ی کلیدی متبوع نشان دهد. ولی درج ادوردز گوگل نیز نیاز به تخصص و تجربه دارااست تا به طور با صرفه از شارژ استعمال شود و شایسته ترین فیض را به دست آورید.یک کدام از حقیقت هایی که راجب seo موجود است این میباشد که ابداً چیزی به اسم بهینه سازی نیست و رسمی وجود ندارد. در واقع اشخاص عملکرد داراهستند با ترفند هایی که گمان می رود برای گوگل مهم باشد، وب سایت را باصرفه نمایند تا سکو ی وب سایت در گوگل ارتقا پیدا نماید. اسم این فعالیت را هم بهینه سازی گذارده اند وگرنه بهینه سازی چیزی وجود ندارد که رسمی باشد. در واقع بهینه سازی یک دانش تثبیت گردیده وجود ندارد و در هیچ دانشگاهی در عالم یادگرفتن داده نمیشود و اصطلاحاً قانونی وجود ندارد. ولی حتی خویش گوگل اطلاعاتی برای بهبود بهینه سازی و شرایط وبسایت در موتور کاوش ارائه میکند