مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

تغییر دادن صفحه هاییک طریق سریع دیگر برای اخذ جریمه گوگل

اسپم به معنای نشان دادن بارها و بارها تبلیغ‌هایتان است. اسپم دوست داراست که خوانند‌گان را آزار دهد. این سبب ساز نمی شود که آنان به اینترنت‌تارنما یا این که جنس شما جلب شوند.

 سئو سایت

۱۰. تغییر دادن صفحه هاییک طریق سریع دیگر برای اخذ جریمه گوگل تغییر دادن برگه است. این طرز برای تغییر دادن ورقه ورقه‌ای می‌سازد که در گوگل برای یک عبارت کاوش گردیده دارنده رنک خیر و خوبی میباشد. آنها کاغذ را با محتوایی که به عبارت کاوش گردیده ربط ندارد عوض مینمایند. این تمام محتواهای نیکی که گوگل برای داشتن رنک خوب به کارگیری می‌کرده را از دربین میبرد. این عمل محتوا را با یک محتوای تازه جایگزین مینماید. محتوای نو هم به آن خیر و خوبی‌ها وجود ندارد. همینطور احتمال مقداری است که استفاده کننده روی پیوند کلیک نماید.
۱۱. سرقت دامنهبهینه سازی کلاه سیاه - سرقت دامنه
هرکسی گهگاهی در گیر اشکالات تایپی می گردد. به کار گیری از خطاها تایپی برای هدایت کردن یوزرها به یک وب سایت دیگر خبیثانه میباشد. فرض نمائید که قرار میباشد به وب سایت yahoo.com بروید البته تصادفا yahooo.com را تایپ میکنید. این یک نادرست خیلی معمولی میباشد، البته اشخاص بدجنس میتوانند عمدا یک دامنه با یک o طولانی تر پایان آن خریده باشند.
خوشبختانه دارندگان حقیقی وواقعی yahoo.com دامنه yahooo را نیز خریده‌اند، لذا به جای دیگری هدایت نمی‌گردید. سارقان دامنه این ایرادات را پیش از اینکه دارندگان دامنه متوجه شوند پیدا می‌نمایند.
طولانی تر اشخاصی که دارنده اینترنت‌سایتند تمام دامنه‌هایی که دارنده هجی غلط اسم سایتشان میباشد را نخریده‌اند. اشخاص بدجنس نیز ممکن میباشد چنین اسم‌های اشتباهی را بخرند. این دامنه‌ها بعد ها به خواسته گمراه کردن اشخاص به خرید از آنان سبب می‌گردد تا پسوردهایشان را سرقت نمایند، ویروسی را بخش نمایند و یا این که هدف ها دیگری را پیش بگیرند.
یک فرد در seo ممکن میباشد اسم خطا هجی گردیده دامنه‌ای را آزمون نماید تا به تارنما آن ها هدایت شود. این سبب ساز می شود که وبسایت بازدیدکنندگان بیشتری اخذ نماید. در عین درحال حاضر بعضا از اشخاص نیز سرگردان میگردند و از دستشان خشمگین می گردند، این بازدیدکنندگان آن بازدیدکنندگان گزینه انگیزه شما نیستند.
این یک کدام از خبیثانه‌ترین شیوه‌هایی میباشد که درین نوشته‌ی علمی آورده شده‌است. موتورهای کاوش دوست ندارند که چنین رفتاری را ببینند. در فیض ممکن میباشد هرکسی که بخواهد چنین کاری را بکند از فهرست حذف نماید.

محتوای خویش را به جای موتورهای کاوش

البته هنگامی که به جای تکرار، از لغت ها هم معنی، هم‌خانواده و یا این که کلمات توصیفی در متن استعمال فرمایید، نوشته‌علمی شما به مذاق استفاده کننده اضافه خوش می آید و در مقابل گوگل هم از این مبادرت شما خوشنود می گردد. با خرسند کردن الگوریتم‌های گوگل، وب سایت شما رده به مراتب بهتری در حاصل کاوش به دست می آورد.

به عبارت دیگر، صحیح وقتی که تصمیم میگیرید محتوای خویش را به جای موتورهای کاوش، برای استفاده کننده بنویسید، پروسه سئو بیش تر از حد تارنما شما آغاز می گردد. با یک نمونه تمام این کلام‌ها را به طور عینی به شما نشان می دهیم :


با قرائت متن بالا، چه حسی به شما دست میدهد؟ به حیث شما به کار گیری افراطی از واژه و کلمه کلیدی «بازی» قادر است شما‌را به تلاوت ادامه نوشته‌ی‌علمی ترغیب نماید؟

ولی هر جا که کلام از به کار گیری افراطی از واژه و کلمه کلیدی به فی مابین میاید، الگوریتم پاندای گوگل وارد صحنه می شود تا وبسایت متقلب را انگیزه جریمه جبران‌ناپذیر خویش قرار دهد.

نمودار ذیل نشان میدهد که تکرار بیش تر از اندازه کلیدواژه‌ها در وب سایت، به چه واحد سنجش می تواند سبب سقوط جایگاه وبسایت شما شود:


2- سئو بیش تر از اندازه در متن جایگزین تصاویر (Alt Text)
اکنون یک گام به جلو می رویم و از seo متن به سئو عکس می‌رسیم. البته شاید برایتان دیدنی باشد که بدانید این دو در واقع تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. با اینکه متن و عکس ظاهرا ممکن میباشد گوناگون به حیث برسند، ولی برای اینکه به موتورهای کاوش بفهمانید که مورد عکس شما چه میباشد، می بایست با استعمال از متن جایگزین، عکس خویش را تعریف نمائید.

همینطور می بایست بدانید که به کار گیری از متن جایگزین برای موتورهای کاوش اهمیت متعددی داراست به دلیل آنکه زمانی توضیحی برای تصاویر وبسایت خویش می‌نویسید، گوگل این تعریف را ایندکس می‌نماید و زمانی کاربری مورد شبیه با عکس شما‌را در گوگل سرچ نماید، عکس شما به استفاده کننده نشان داده میشود. براین اساس شرایطی که برای محتوای نوشته‌علمی شما اعمال می شوند، درخصوص توضیحات عکس هم صحت میکند.



ماجرا گوگل و بک پیوند های خریداری گردیده

در صورتیکه به تازگی با بک‌ لینک و پیوند‌های بدی مواجه گردیده اید، عصر آن رسیده میباشد که برای برطرف کردن آن ها مبادرت فرمائید به این دلیل‌که این پیوند‌ها اثرات مخربی بر جایگاه بندی وب سایت‌تان دارا‌هستند. به این ترتیب درین نوشته ی علمی یادگرفتن seo پیرامون این مباحث صبحت می‌کنیم که:  این بک‌ پیوند‌ها چه می باشند، چه گونه میتوان آن‌ها‌را شناسایی کرد و چطور می قدرت لینک و پیوند های اسپم را حذف کرد.

یکی‌از مهم‌ترین فاکتورهای گوگل برای امتیازدهی، کیفیت لینک و پیوند میباشد و برای دستیابی به‌این امر خطرناک بسیار همت نموده است. برای اولی توشه حذف چنین لینک و پیوند‌هایی در ورژن آپ تو دیت گردیده ی Google Penguin در سال 2012 وقوع افتاد و وبعدها تغییراتی بر آن اعمال گردیده و Panda update پدیدآمد. براساس حدس و گمان ها و نهایی تغییرات اعمال گردیده برای به روز الگوریتم در ماه اپریل پیشین، به حیث میرسد که حذف این بک لینک و پیوند ها کیفیت عالی یک وب سایت ارتباط مستقیمی دارااست.



ماجرا گوگل و بک پیوند های خریداری گردیده
تمرکز گوگل بر روی تارنما هایی میباشد که برای رقابت از بک لینک و پیوند های اسپم به کارگیری میکنند. تا تعدادی سال قبل در شرایطی که می خواستید که در بالاترین لیست موتورهای کاوش قرار بگیرید کافی بود تا شماره ای بگیرید و یک‌سری هزار پیوند توصیه دهید. به همین آسانی. ولی آن لینک و پیوند ها کیفیت بدی داشتند، آن ها به هیچ عنوان وجود فرنگی نداشتند. این خبر بدی برای گوگل بود به این دلیل‌که در نتیجه ها کاوش نمی توانست اعتبار یک سایت را اکران دهد و بدین ترتیب هرکس که یک تارنما و پول داشت می توانست به راحتی رنک بالایی را به دست آورد. گوگل برای اینکه کیفیت حاصل کاوش را ارتقاء ببخشد روشی را تشکیل داد تا بوسیله آن تارنما هایی را که پیوند هایی با با کیفیت را از روش منابع رسمی تولید مینمایند شناسایی نماید و تارنما هایی را که از لینک و پیوند های اسپم به کارگیری می‌کنند جریمه نماید تا به این نحوه چنین لینک و پیوند هایی را غربال کرده‌باشد.

به این ترتیب پی بردن چگونگی حذف پیوند های اسپم با‌گاز به یکی‌از قسمت های اصلی بهینه سازی تبدیل شد.

بک پیوند چه می باشد؟
چطور می اقتدار بک پیوند های اسپم را شناسایی کرد؟
چطور می اقتدار لینک و پیوند های اسپم را حذف کرد؟
1. بک پیوند چه چیزی است؟
یکی‌از مهم‌ترین فاکتورها برای گزینش یک بک پیوند بد خصوصیت و کیفیت آن وبسایتی میباشد که چنین لینکی از آن آمده میباشد. چنین پیوند های خطرناکی اکثر وقت ها به نحوه ذیل قابل شناسایی می باشند:

لینک و پیوند های مرجع گرفته از تارنما هایی که فقط انگیزه آن ها seo میباشد، که به آن‌ها مزرعه پیوند یا این که
Link farm گفته میگردد.


لینک و پیوند های به دست آمده از وبسایت هایی میباشد که به کلیه اذن ی دسترسی به محتوا را می‌دهند، این بدان معناست که آن ها دربردارنده تیم ای از مقالاتی میباشند که فاقد هر دسته انسجام و هماهنگی میباشد. این ها هم نوعی مزرعه پیوند به اکانت میایند.
وب سایت هایی که در کل کیفیت پایینی دارا هستند. به عنوان مثال تارنما هایی با اعتبار دامنه یا این که Domain Authority تحت، دربردارنده تیم ای از پیوند های فرنگی یا این که محتوای ضعیف و تکراری.
هنگامی که پیوند های متعددی از دیگر کشورها به دست می‌آورید( به عنوان مثال وبسایت شما بریتانیایی میباشد ولی همه لینک و پیوند های آن روسی میباشد ).
پیوند های متعددی دارید که فقط از یک تارنما آمده میباشد( مخصوصا در شرایطی‌که این وبسایتی کیفیت عالی زیر باشد ).
در یک زمان کوتاه لینک و پیوند های متعددی از یک وب سایت به دست بیایند( این بدان معناست که برای این لینک و پیوند ها پول پرداخت شده‌است ).
اصولا گوگل قادر است پیوند های” بد” و” اسپم” را تشخیص دهد، صرفا کافی میباشد تا به غیرطبیعی و ساختگی بودن آن‌ها شک و تردید نماید.

2. چطور می قدرت بک پیوند های اسپم را شناسایی کرد؟
همان طور که گفته شد در پیشین تارنما های متعددی به جهت داشتن بدلینک های خریداری گردیده یا این که  بوسیله کلاه سیاه seo یا این که black hat SEOs شاخته گردیده بودند جریمه شدند. البته حتی در شرایطی‌که از این تکنیک ها به کار گیری نمیکنید، ممکن میباشد همچنان سایت های اسپم گردیده فارغ از اطلاعتان به وب سایت شما پیوند شوند. مثلا برخی اشخاص گرفتار بهینه سازی منفی یا این که negative-سئو گردیده یا این که ممکن میباشد خطاهایی به وجود بیایید و سبب ساز شود که گوگل یک پیوند را غیرطبیعی تلقی نماید.

او‌لین چیزی که نشان می‌دهد شما به جهت بدلینک ها جریمه گردیده اید کاهش دیده گیر در رنکینگ وب سایت تان میباشد.

در صورتی چنین اتفاقی بیفتد می بایست از اولیه مرجع همگی پیوند هایتان را باز‌بینی فرمایید.

به Google Search Console بروید
در بخش Dashboard، آیتم “Search Traffic” را گزینش کرده و آن گاه برروی “Links To Your Site” کلیک فرمائید.
در نصیب چپ، “Who Links The Most” را میبینید، بر واژه و کلمه “More” کلیک فرمائید.
آن‌گاه، بر عبارت “Download Latest Links” کلیک کرده تا همه پیوند های جانور در تارنما تان را که گوگل از آن‌ها اطلاع دارااست را باز‌نگری فرمائید.
پیوند ها را مرور فرمائید، در‌پی لینکی بگردید که ممکن میباشد کیفیت بدی داشته باشد.


ممکن میباشد شناسایی بعضا از این پیوند ها بسیار بی آلایش باشد در حالیکه بعضا دیگر بسیار مشقت بار میباشد. در ادامه URLs بی کیفیت مشتمل بر اعداد و حروف پهناور ، تارنما های فرنگی، وب سایت هایی که یک سری درجه به تارنما تان لینک و پیوند گردیده اند، بگردید.


فرآیند تثبیت‌اسم گوگل آنالیتیکس

سئو سایت


با کلیک بر روی آیتم شماره یک وارد فرآیند تثبیت‌اسم گوگل آنالیتیکس میشوید و می بایست داده ها آن را به صورت ظریف وارد نمایید. در مرحله آنگاه، به ورقه نشان داده گردیده در پایین وارد خواهید شد:




 


در نصیب Account name می بایست نام اکانت کاربری خویش را وارد فرمایید که تعیین آن به دلخواه شما رخ میگیرد. در بخش بعدی می بایست اسم اینترنت‌وب سایت متبوع خویش را وارد نمائید که مثلا در باب اینترنت‌تارنما ما، تیتر مدیریت اینترنت وارد می شود. در بخش بعدی می بایست نشانی اینترنتی اینترنت‌وبسایت خویش مانند www.modirweb.com وارد نمائید و در بخش بعدی یک کشو گشوده می شود که جور کسب‌و‌عمل خویش را می بایست در آن معلوم فرمائید. در‌این مرزو بوم ترجیحاً مورد Others را گزینش نمائید تا از دردسرهای بعدی آن در امان باشید. در پایانی نصیب نیز می بایست حوزه‌ جغرافیایی خویش را تهران تعیین فرمایید و به طور خود کار دوره آن نیز تهیه و تنظیم می شود.


با کامل شدن این داده ها، در انتهای ورقه یک دکمه به عنوان Get Tracking ID قرار داده شده‌است که با کلیک بر روی آن و تأیید داده ها شما، به یک برگه دیگر هدایت خواهید شد که تصویر آن در ذیل آورده شده‌است.




 


شیوه‌های تثبیت‌اسم گوگل آنالیتیکس متعدد می‌باشند و شما تحت عنوان اینترنت‌مستر میتوانید یکی این شیوه‌ها را تعیین فرمائید. بعداز انجام مراحل نام نویسی، به یک برگه هدایت میشوید که در آن Tracking ID و همینطور یک کد برنامه نویسی در قالب


طراحی ریسپانسیو چیست؟ چرا باید سایت واکنشگرا باشد؟

سئو سایت  پباده سازی ریسپانسیو (Responsive Design) یا این که واکنشگرا مرتبط با تغییر تحول ظواهر صفحه های وب سایت متناسب با سایز مرورگر یوزرها میباشد. یعنی ظواهر اینترنت‌تارنما در تمام دستگاه‌هایی که استفاده کننده با آن از وبسایت دیدن مینماید (مثل گوشی، تبلت، لپتاپ و..)، مطلوب باشد.

امروزه یوزرها با گوشی، تبلت، لپتاپ و.. از وب به کارگیری میکنند. صفحه های اینترنت می بایست به سیرتکامل‌ای باشند که استفاده کننده موقع به کار گیری از آن نیاز به زوم کردن، اسکرول کردن افقی و… را نداشته باشد، متون خوانا و دکمه‌ها قابل کلیک باشند.
به تصویر پایین نگاه فرمایید. این یک مثال از پباده سازی رسپانسیو میباشد. در نمایشگر تلفن همراه و تبلت چیدمان عناصری که در نمایشگر کامپیوتر بوده عوض شده میباشد تا برای تماشاچی رابط کاربری مطلوب‌تری را تولید نماید.

پباده سازی ریسپانسیو
در پباده سازی ریسپانسیو طراح وب سایت می بایست بر حسب تجربه و خلاقیت خویش برای هر سایز از کاغذ یک طرح مطلوب در لحاظ بگیرد. به تصویر بعدی اعتنا نمائید.
این ورقه‌ی اینترنت در نمایشگر لپتاپ دارنده سایدبار و یک منو در پهنا کاغذ میباشد. این ورقه بایستی در نمایشگر موبایل ظواهر توده‌تری داشته باشد.

پباده سازی برخورد گرا
همانگونه که در تصویر بعدی می بینید، ظواهر موادتشکیل دهنده این برگه در نمایشگر موبایل پاره ای عوض شده میباشد. عنوان ها منو پایین هم قرار میگیرند و با یک دکمه گشوده و بسته میگردند. بخش سایدبار نیز از کنار برگه حذف و مطالب آن به انتهای برگه منتقل گردیده‌اند.
در واقع برخورد‌گرایی، یک تکنولوژی میباشد که دیزاین با دقت به سایز مرورگر به طور خود کار تغییر تحول می نماید.

مفهوم ریسپانسیو بودن وب سایت
چرا برخورد‌گرا بودن وبسایت مهم میباشد؟
ریسپانسیو بودن صفحه های سبب ساز می شود استفاده کننده حین مراجعه به تارنما، تجربه‌ی بهتری داشته باشد. فارغ از نیاز به زوم کردن در برگه تمام مطالب را بخواند، تصاویر را ببیند به سیرتکامل‌ای که به کارگیری از اینترنت‌تارنما برای وی آزاردهنده نباشد.
همینطور برخورد‌گرایی صفحه ها اثر بسیار خیر در بهینه سازی خواهد داشت. گوگل به اینترنت‌تارنما‌هایی که برای یوزرها خویش قیمت قائل گردیده و برای راحتی آن ها پباده سازی قابل قبولی دارا‌هستند، اضافه اعتنا می‌نماید! یعنی بخت شما برای قرارگیری در سطرهای نخستین از نتیجه ها کاوش طولانی تر میشود. برای داده ها اضافه به ورقه‌ی یادگرفتن‌ seo رجوع‌نمایید.

اعتنا: در صورتی‌که قصد دارید پباده سازی قالب تارنما خویش را به شرکتی بسپارید، قطعاً از Responsive بودن پباده سازی مطمئن گردید.
برخورد‌گرا بودن کلیه صفحه ها تارنما از مقررات اصلی پباده سازی‌های گروه ادمین وبسایت میباشد.

آزمایش ریسپانسیو بودن وبسایت
ابزار های متعددی می باشند که صفحه های تارنما شمارا باز‌بینی و معیار رسپانسیو بودن آن را گزینش می‌نمایند. یک کدام از شایسته ترین ابزارهای آزمایش ریسپانسیو، ابزار گوگل میباشد که میتوانید برای مشاهده‌ی آن از لینک و پیوند ذیل امداد بگیرید.