مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مزایا و معایب سرور مجازی VPS و هاست اشتراکی

سئو سایت  هر مدل میزبانی ویژگی‌های مختص خودش را داراست. پیرو به باز‌نگری ویژگی‌های هر دو سیرتکامل میزبانی می پردازیم:


مزایای هاست اشتراکی

ارزش هاست اشترا کی نسبت به سرور مجازی ارزانتر است.

راه اندازی وب سایت در آن ها ساده است. این سرویس به گونه‌ای طراحی شده که افراد به راحتی بتوانند با آن عمل کنند.

نیازی به تنظیمات و نگهداری سرور ندارد و حتی نیازی نیست نگران به روزرسانی نرم‌افزارهای سرور باشید.

خطاها سرور و مشکلاتی که مربوط به کدنویسی تارنما نباشد، از سمت شرکت میزبانی برطرف میشوند.

از اطلاعات وب سایت و حتی ایمیل‌ها، بصورت خودکار حامی تهیه می‌شود، تا در مواقع بروز نقص‌ به راحتی بتوان اطلاعات را بازگردانی کرد.

مزایای هاست اشتراکی



معایب هاست اشتراکی

منابع محدودی دارد و سرعت بارگذاری سایت محدود به‌این منابع می باشد.

نمی‌توانید مطابق با نیاز وبسایت، تنظیمات سرور را تغییر و تحول دهید.

در مواردی که سایت شما، محدودیت‌های هاست اشتراکی را به هر رخ نقص کند، هاست شما غیرفعال خواهد شد.

اضافه مصرف سایت دیگری که ترافیک زیادی دارد، می‌تواند بر وب سایت شما نیز اثر بگذارد. از جمله آن زمانی است که یک وبسایت دیگر بر روی سرور مشترک با وب سایت شما، گزینه حمله قرار میگیرد.

همیشه این خطر وجود دارد که مشکلات امنیتی وبسایت‌های دیگر بتواند بر تارنما شما نیز اثر بگذارد.

زمانی وب سایت شما منابع سرور را با دیگر سایت‌ها بصورت مشترک استفاده میکند، به‌این مضمون‌ می باشد که در صورتی سایتی، بر روی سرور مشکلی تولید کند، این زمینه می تواند بر تارنما شما نیز تاثیر بگذارد. از طرفی، همیشه این خطر موجود هست که با آلودگی یکی سایت‌ها روی سرور مشترک، تارنما شما نیز آلوده شود.


جمهوری اسلامی ایران هاست با راه‌اندازی یک فضا ایزوله (Isolated) برای هر وبسایت، محدوده کار و مصرف منابع را محدود به فضای همان وبسایت کرده است. به عبارتی، استفاده از تکنولوژی Application Isolation Mode، هم سبب ساز پایداری و هم سبب ارتقا امنیت وبسایت‌های اشتراکی شده است.


معایب هاست اشتراکی



مزایای سرور مجازی

گوشه و کنار این سیرتکامل از میزبانی مجزا بوده و بطور بدون نقص در دست شماست.

ریسک امنیتی در‌این سرویس‌ها بسیار کمتر می باشد، ضمن اینکه می‌توانید تنظیمات امنیتی را بصورت سفارشی تغییر دهید.

می توانید سرور مجازی را برای یک وب سایت، به‌فیس سفارشی پیکربندی فرمائید.

سرور مجازی قابل ارتقاء می باشد و هر لحظه میتوانید با ارتقا آن، منابع بیشتری به وبسایت اختصاص دهید.

به سرور دسترسی بدون نقص دارید و می‌توانید شخصا آن را مدیریت فرمائید.

میتوانید سیستم‌ استدلال و نرم افزار های دلخواه خود را نصب و فعال‌سازی فرمائید.

سرعت لود سایت در سرویس مجازی، سریع‌تر است.

مزایای سرور مجازی

معایب سرور مجازی

میزبانی سرور مجازی گران‌تر از میزبانی اشتراکی است.

برای مدیر سرور مجازی نیاز به دانش فنی دارید.

ایران هاست با ارائه پلان خدمات مدیر سرور، کلیه روند فعال‌ساز‌ی، محافظت و مدیر سرور شما‌را به عهده می‌‌گیرد.

سیستم حامی‌گیری خود کار ندارد و تهیه و تنظیم پشتوانه از اطلاعات سایت بر عهده شماست. از طرف دیگر، به علت عدم وجود Backup برای سرورهای مجازی، در صورتی که مشکلی برای سیستم استدلال رخ دهد و سرور شما دیگر قابل استعمال نباشد، با مشکلاتی بزرگی روبرو می‌شوید و شاید نیاز باشد تمام روند نصب و فعال‌سازی را، از نخست انجام دهید.

جمهوری اسلامی ایران هاست، با فعال‌سازی سرویس Backup، هر روز بصورت خود کار از سرورهای مجازی نسخه پشتیبان تهیه و تنظیم می نماید تا در صورت بروز خلل، به راحتی بتوانید همانند تونل بعد از ظهر، به تاریخی که مد حیث شماست بازگردید.

سرور مجازی

مقایسه ی ارزش هاست در عوض بها سرور مجازی

با توجه به ماهیت دو سرویس هاست اشتراکی و سرور مجازی همانگونه که انتظار می‌رود قیمت سرور مجازی به مراتب بیش تر از بها هاست اشتراکی است. دلیل اصلی این تفاوت هزینه‌ای نیز مربوط به منابع مخصوص می‌گردد که در سرور مجازی در دست مشتریان نهاده می شود.


بها هاست

کدام سیرتکامل سرویس مناسب وبسایت شماست

هاست اشتراکی، برای کسانی مناسب است که :


دانش یه خرده در زمینه ی هاستینگ و راه‌اندازی وبسایت دارند.

نیاز به سرویسی دارا هستند که ارزان بها باشد.

منابع محدود هاست اشتراکی برایشان کافی است.

بازدیدکننده زیادی ندارند.

سرور مجازی، برای اشخاصی مناسب است که :


می توانند برای میزبانی سایت، هزینه بیشتری بپردازند.

وب سایت آن ها، نسبت به منابعی که برای هاست اشتراکی تعریف شده، مصرف بیشتری دارد.

میزان بازدید سایت ارتقاء یافته و یا قرار می باشد در آینده‌ای نزدیک این رخداد بیافتد.

حجم بازدید وب سایت قابل پیش‌بینی نیست.

واحد سنجش Uptime وبسایت بسیار مهم می باشد.

قصد دارند، تنظیمات سرور را متناسب با وب سایت خود تغییر تحول دهند و یا برنامه‌های خاصی را، برای پشتیبانی از وبسایت نصب کنند.


ادوردز (Google Adwords) چیست؟


برای اینکه شما بهتر با این‌شیوه تبلیغاتی آشنا گردید، آن را با ذکر یک نمونه بیان می‌کنیم.

فکر کنید که شما فروشنده گوشی می‌باشید و قصد دارید فروش اینترنتی هم داشته باشید یا این که دستکم داده ها تماس و نشانی شما در وب برای مشتریان شما قابل مشاهده باشد. در این‌حالت لغات کلیدی درباره با شغل شما، مشتمل بر خرید گوشی، فروش تلفن همراه و … خواهد بود. زمانی که شخصی با قصد خرید گوشی وارد موتور جستجوی گوگل می‌گردد، واژه و کلمه‌هایی مثل خرید تلفن همراه و … را سرچ مینماید. در‌این هنگام تبلیغ شما در کاغذ ی نخستین گوگل نشان داده میگردد. یک کدام از مزیت‌های این تبلیغ در مقایسه با دیگر طرز‌های تبلیغات این میباشد که در ادوردز کلیه افرادی که تبلیغ شمارا میبینند و گشوده می نمایند، مخاطبان و مشتریان حقیقی و واقعی شما میباشد. همان صرفا اشخاصی تبلیغ شمارا در گوگل مشاهده خواهند کرد که قصد خرید گوشی را دارا‌هستند. به این ترتیب فیض کلیه سرچ‌ها و کلیک‌های انجام یافته روی تبلیغ شما در گوگل حقیقی وواقعی و مثبت خواهد بود.


هزینه تبلیغات در گوگل ادوردز

عمده درآمد گوگل از روش Google Adwords نتایج می شود و از این رو برای این مجموعه از رده و اهمیت ویژه‌ای برخوردار‌است. تبلیغات در گوگل میتواند بسیار اثر بخش باشد، البته مساله مهم آن میباشد که شما طریق تبلیغ در‌این موتور کاوش را بشناسید و بتوانید هزینه‌های تبلیغات خویش را به خیر مدیر فرمائید. مشورت کردن با یک کارشناس ماهر درین مسیر قادر است بسیار موثر باشد و به ارتقای درجه وبسایت یاری دهد. هزینه تبلیغات ادوردز به طور کلیکی به حساب آوردن میگردد به‌این فیس که بر پایه ی محل ورود‌های تارنما از روش پیوند تبلیغ، هزینه ای که بایستی پرداخت فرمایید به حساب آوردن خواهد شد. شما برای هزینه تبلیغات روزمره خویش میتوانید سقف مشخص و معلوم نمایید که در در دست گرفتن محل ورود‌های روزمره و رئیس هزینه‌ها بسیار تاثیر گذار می‌باشند. گوگل قابلیت تعریف‌و‌تمجید بازه معلوم برای تبلیغات را هم مهیا آورده به صورتی‌که شما میتوانید مشخص و معلوم فرمائید تبلیغ شما در چه ساعاتی از روز اکران داده شود. چنانچه مورد کسب و فعالیت شما از رقابت کمتری برخوردار باشد در کمترین عصر و با صرف هزینه تحت می توانید به جایگاه دلخواه خودتان دست پیدا فرمائید ولی در عبارات مالامال رقابت دعوا تخصص و هزینه بیش تر مطرح میشود.  سئو سایت

کمپانی‌های قادر که سطح رقابت در آن ها بسیار بالاست در کنار seo همواره از ادوردز هم به کار گیری مینمایند تا منزلت خویش را نگهداری نمایند. در‌صورتی‌که تعداد رقبا بالا باشد بدون چاره خواهید بود ارزش بیشتری را برای لغات کلیدی مد نظرتان سفارش دهید. فعالیت در‌این مرحله مشقت بار خواهد شد و هزینه ادوردز به ترازو قابل توجهی ارتقا خواهد یافت.


برای درک بهتر محتوای سایت از اینفوگرافیک ها استفاده کنید

سئو سایت با اینکه در قبلی یک‌سری توشه به اینفوگرافیک ها اشاره کردیم، البته بهتر میباشد که‌این گزینه را جدا آیتم بازنگری قرار داده تا اهمیت و وضعیت استعمال آن را متوجه شویم.

در دیجیتال مارکتینگ مدرن، استعمال از اینفوگرفیک به بازاریابان این اذن را میدهد که قابلیت و امکان خوانایی متن محتوای خویش را شدیدا بهبود بخشند. اینفورگرافیک ها در واقع دقت یوزرها بیشتری را به خویش جذب می‌کنند. به بیان دیگر یک استفاده کننده شاید بتواند یک اینفوگرافیک را یک سری درجه بخواند، ولی مطالعه کردن محتوای متنی به خیل‌عظیم، قابلیت پذیر نخواهد بود؛ چراکه برای ذهن خواننده خسته کننده میباشد. آمارها نشان میدهد که 65 درصد از بازاریابان در فرایند ایجاد محتوا وب سایت خویش از اینفوگرافیک ها به کار گیری میکنند البته صرفا 30 درصد از آن‌ها اینفوگرافیک یونیک و منحصربه‌فرد کسب و فعالیت خویش استعمال میکنند. ساخت و ایجاد اینفوگرافیک مستلزم ساعات و یا این که حتی روزا کاوش در موضوع زمینه متبوع می‌باشد و همینطور شما می بایست در این مورد خیالی خلق کننده داشته باشید.

برای انجام این عمل به طور ماهر پبشنهاد می‌کنیم که از ابزارهایی مثل Piktochart ،Venngage ،Visme و Easel.ly به کار گیری نمائید. پاورپویت نیز یکی‌از مطرح ترین تعیین های بازاریابان دیجیتال به حساب آورده می شود.

ایجاد تصاویر با امکان چشم شدن بالا
اکنون فرض کنیم که شما با استعمال از نکات بالا که از وسیع ترین موردها فراگیری سئو تصاویر توانستید عکس هایی بسازید که کیفیت و بها بالایی دارا‌هستند. ولی فکر کنید که مردم نتوانند به‌این عکس های متبوع دسترسی داشته باشند؛ دراین مورد بایستی چه کاری انجام دهید؟

به این ترتیب شما میدانید که هنگامی کسی نتواند در فیس نیاز تصاویر صفحه ها وب سایت شمارا ببیند، دیگر اهمیتی ندارد چه کیفیتی داشته باشند. برای ارتقاء بازدید و seo تصاویر وب سایت، باید در مرحله نخستین تصاویر خویش را برای خزنده های موتورهای کاوش مهیا نمائید. از آنجایی که‌این خزنده ها نمی توانند عکس ها را به صورت بی واسطه رمزگشایی نمایند، شما بایستی بعضی از پیکربندی جایگزین را انجام دهید تا خزنده ها و ربات های موتورهای کاوش، تصاویر سایت شمارا به خیر و خوبی ادراک کرده و آنها‌را ایندکس نمایند.

در شبکه‌های‌مردمی نیز قسمتی موجود است تا متن یا این که مطلبی به تصویر مدنظر خویش بیش تر نمایید. شما برای مثال می‌توانید از هشتگ های مشهور و پر بازدید استعمال نمایید تا به راحتی مخاطبینتان را ارتقا دهید.

کارایی نمائید بفهمید چه کسی از تصاویر شما به کارگیری مینماید
تحت عنوان یک بازاریاب بایستی بدانید که چه کسانی از عکس های تارنما شما به کارگیری می نمایند؛ در شرایطی‌که که از شما برای انجام این فعالیت اذن ای نگرفته اند. این یک ترازو مهم برای استراتژی بازاریابی و کسب و عمل شما هست. درصورتی که شما تصویری را در وب بار گذاری کردید، شما نمی توانید اشخاص را از به کار بستن از آن منع فرمائید و یا این که نمی توانید کنترلی داشته باشید که چه کسانی می‌توانند از این محتوا به کار گیری نمایند و کدام نوع از یوزرها این اذن را ندارند. با این اکنون روش هایی موجود است که با استعمال از آن‌ها می‌توانید متوجه گردید که چه اشخاصی از تصاویر صفحه های وبسایت شما استعمال می‌کنند.

توجه داشته باشید که هیج مشکلی ندارد در‌حالتی که از تصاویر تارنما شما در فرآیند بک لینک و پیوند یا این که دادن اعتبار مصرف شود. البته درصورتی که کسی از تصاویر شما استعمال نماید و اذن شمارا برای انجام این فعالیت نداشته باشد، این مسئله می‌تواند در رنک شما از دید موتورهای کاوش تاثیر بگذارد و از دید سئو تصاویر برای seo نیز به هیچ عنوان قابل پذیرش نمیباشد.

جستجوی تصاویر گوگل را گشوده نمائید و پیوند عکس متبوع خویش را وارد نمایید. احتمالا شما در‌این نصیب تصاویر مشابهی که در حالا استعمال بوسیله وبسایت های دیگر هست را مشاهده می‌کنید. اما ابزارهایی موجود هست که‌این عملیات را برای شما انجام می‌دهد؛ مثل Tineye و ImageRaider. در رخ کشف کردن موردها اسکن گردیده از وبسایت شما، می‌توانید به صاحبان تارنما های متبوع درخواست اخذ مبلغ یا این که لینک و پیوند های باارزش را بدهید و یا این که می‌توانید بخواهید تا تصویر نسخه برداری گردیده را از متن محتوای خویش تمیز فرمائید.

مزایای اکران تارنما در ورقه نخستین گوگل

سئو سایت

مزایای اکران تارنما در ورقه نخستین گوگلاز پاراگراف مزایای اکران تارنما در کاغذ اولیه حاصل گوگل می شود به مواقعی زیرا بازاریابی، جذب مشتری و ارتقاء ترافیک تارنما، مارک سازی، فعال‌سازی شبکه‌های‌عمومی و غیره اشاره نمود.

۱- بازاریابی:اکثر زمان ها یوزرها گوگل رغبت دارا‌هستند روی او‌لین پیوند حاصل کاوش کلیک نمایند و مقاله متبوع را در آن تارنما بیابند. درحال حاضر در صورتیکه تارنما شما جزء او‌لین حاصل باشد یوزرها متعددی را به خویش جذب می نماید.
۲- برندسازی:اکران در برگه اولیه گوگل سبب ساز می‌شود، تاثیر به سزایی در مارک سازی داشته باشد. اینکه استفاده کننده با هر جستجویی تارنما شمارا در اولی نتیجه ها گوگل ببیند سبب ساز می گردد اسم مارک شما به مرور در ذهن یوزرها بماند و محبوبیت به دست بیاورید.
۳- جذب مشتری دارای مسئولیت:قرار دریافت کردن در برگه نخستین گوگل باعث میگردد کاربرانی که شما‌را نمی شناسند از سایتتان بازدید کرده و به مرور تبدیل به مشتری دارای تعهد وب سایت شما شوند.
کارشناس seoکارشناس seo کانفیگ های مرتبط با seo را روی تارنما شما انجام میدهد. یک کارشناس بهینه سازی قادر است درجه الکسا را کاهش بدهد و seo وبسایت را مبتنی بر الگوریتم های گوگل پیاده سازی نماید. در دعوا seo پشتیبانی فرمان مهمی میباشد. معمولا متخصصین بهینه سازی پشتیبانی وبسایت را انجام میدهند و در فیس هر سیرتکامل تغییر تحول در الگوریتم های گوگل تلاش می نماید وب سایت را مطابق با آن الگوریتم کانفیگ کند.از پاراگراف کارهایی که یک کارشناس seo انجام میدهد می شود به موردها ذیل اشاره نمود:
۱- ایجاد محتوای seo گردیده متناسب با حوزه کار وب سایت و بازنگری سرتیتر ها، عکس ها و غیره۲- باز‌نگری لغت ها کلیدی۳- برطرف کردن خطاهای سایت۴- فعال‌سازی کانال های مجازی۵- باز‌بینی بک پیوند ها۶- باز نگری سرعت وب سایت۷- باز نگری کد های تارنما۸- بازنگری پیوند های ریدایرکت۹- باز بینی robot.txt و sitmap۱۰- باز‌نگری موقعیت رقبا۱۱- باز بینی حالت و سرعت هاست۱۲- بازبینی موقعیت اکران تارنما در دیوایس های گوناگون۱۳- پشتیبانی های seo۱۴- باز بینی حالت ایندکس وبسایت

seo تکنیکال (Technical سئو) ضلع میانه مثلث seo

seo تکنیکال (Technical سئو) ضلع میانه مثلث seo و یکی مهمترین فرایند در بهینه سازی تارنما است. انجام فرایند بهینه سازی تکنیکال برای تولید رابطه بهتر با موتور کاوش برای هر تارنما ضروریست.

بهینه سازی تکنیکال چه است؟
برای ایجاد یک منزل آجری شما نیاز به ملات عمل، پول و نیرو دارید در نمونه زده گردیده ملات مسئولیت seo تکنیکال را برعهده دارااست.

بهینه سازی تکنیکال به کلیه کارهایی گفته می گردد که در سمت و سوی ارتقاء محبوبیت تارنما از بینش خزنده موتور کاوش انجام میگردد. انجام seo تکنیکال منجر بهبود حالت ایندکس، خزنده و همت کلی بهتر یک وب سایت خواهد شد.

یک خبر خوب: بعداز به اتمام رساندن تحلیل لیست فاکتور های بهینه سازی تکنیکال دیگر نیازی به رفع دوباره مشکلات وجود ندارد این یعنی seo یک توشه برای مدام کفایت میکند.

محاسبه لیست مهم‌ترین فاکتور های بهینه سازی تکنیکال
انجام مورد ها روایت شده نیاز به وجود علم فنی و توان مدیر سایت دارااست در‌حالتی که اطلاعاتی دراین مورد ندارید پیشنهاد می‌کنیم تا از انجام صرفه لحاظ نمایید.

۱- پباده سازی تلفن همراه فرندلی

امروزه طولانی تر کاوش ها با تلفن همراه و تبلت انجام میشود، یک سری ماه پیش خبری بر طبق تغییر تحول موقعیت ایندکس ربات گوگل به پنل سرچ کنسول کلیه اشخاص ارسال شد که حاکی از تغییر تحول ضابطه ایندکس صفحه های در گوگل بود.

از این پس ربات دسکتاپ جای خویش را به ربات دستگاه های هوشمند میدهد این یعنی از این پس مرتبه بندی حاصل کاوش گوگل بر پایه ی ورژن گوشی انجام رخ می‌گیرد.

رعایت این نکات در seo گوشی ضروریست:
محتوای ورژن تلفن همراه و دسکتاپ یک کدام از باشند.
ورژن گوشی در کمتر از ۶ ثانیه بار گذاری شود.
به کار گیری از AMP فراموش نشود.
از آزمایش تلفن همراه فرندلی سرافراز عبور فرمایید.
تصاویر، CSS و Js را در ورژن تلفن همراه بلاک نباشند.
به کار گیری از پیکان را فراموش فرمائید همچنین پاپ آپ.
پباده سازی ریسپانسیو مبنی بر رزولوشن ورقه استفاده کننده تغییر‌و تحول نماید.
۲- کاهش سرعت بارگذاری وب سایت

کاهش سرعت بارگذاری صفحه های وبسایت یکی‌از فاکتور های شناخته گردیده seo میباشد. وب سایت سریع در موضع بالاتری نسبت به تارنما نماید خیس قرار می‌گیرد.

استاندارد معدل سرعت بار گذاری صفحه ها اینترنت می بایست کمتر از ۷ ثانیه باشد ولی ۴ ثانیه بهتر میباشد. هر چه سرعت بارگذاری تحت خیس باشد بازه عصر ماندگاری کارب در وب سایت طولانی تر می گردد.

لیست شغل های سئو سرعت بار گذاری:

مطمئن گردید سرور میزبانی از سیستم برهان ۶۲ بیت به کارگیری می‌نماید
آپ تو دیت ورژن پی اچ پی از ۵.۲ به ۷.۲ تاثیر دیده گیری بر بهبود سرعت تارنما خواهد گذاشت
سایز تصاویر را تا حد ممکن کاهش دهید
تا حد ممکن از نصب پلاگین دوری کنید
کدهای خروجی صفحه ها را فشرده سازی فرمائید
از قالب سبک به کار گیری نمائید
وبسایت مجهز به ابزار کش باشد
۳- seo ساختار تارنما

سئو ساختار تارنما سبب دسترسی بهتر خزنده گوگل به صفحه ها می گردد. صفحه های مهم را از ورقه اصلی بدور نکنید حداکثر تا ۳ کلیک از ورقه اصلی در درسترس قرار بگیرند.

۴- کلمه و واژه کلیدی در نشانی کاغذ فراموش نشود

در مرحله نشانی کاغذ از فراگیری seo تکنیکال هستیم. بدین موارد ذیل اعتنا فرمائید:

تا حد ممکن مختصر و موءثر باشد
از – برای جداکننده مصرف شود خیر چیز دیگری
کوتاه و مربوط به واژه و کلمه کلیدی باشد.
از کارکتر های بیشتر به کارگیری نشود.
تنها یک توشه از کلمه و واژه کلیدی استعمال شود.
نشانی ورقه صرفا با یک نشانی در دسترس باشد.
فقط پنج کلمه و واژه اولیه در نشانی صفحه های از حیث گوگل اکانت میشوند.
در حالتی که قصد استعمال از کارکتر های انگلیسی را دارید از مخفف واژه کلیدی استعمال نمائید.
۵- نصب پروتکل اس اس ال (SSL)

به کارگیری از SSL و انتقال نشانی از Http:// به Https:// یکی‌از فاکتور های بهینه سازی آیتم تایید گوگل میباشد. استفاده SSL سبب ارتقا امنیت انتقال داده ها وبسایت می‌گردد علاوه بر این دیدنی میباشد بدانید که بها آن چنانی هم ندارد.

ما پیشنهاد میکنیم از SSL های بدون‌پول در cPanel یا این که به وسیله کمپانی صاحبخانه ارائه می‌گردد استعمال نکنید، مستقیما ورژن اورجینال را از تارنما خریداری و نصب نمایید.

۶- ناوبری درست (Navigation)
ناوبری بسیار مهم میباشد. استفاده کننده و موتور کاوش با تعقیب کردن پیوند های منو به بخش اعظمی از صفحه های دسترسی پیدا می‌کنند.

seo ناوبری
پیوند با یک آنکر تکست یکسان به دو کاغذ ممنوع.
به کار گیری از ذیل منو: هر چه کمتر بهتر.
به کار گیری از تگ ناوبری به ورژن HTML تارنما شما جان می‌بخشد.
ناوبری می بایست در نگاه اولیه قابل رویت بوده و المان های ساخته شده Clickable باشند.
۷- بردکرامب: مسیر راهنمای استفاده کننده
منو بردکرامب به انگلیسی Breadcrumbs یک منو لیست گردیده از پیوند به طور افقی میباشد که در ابتدا یا این که زیر ورقه قرار می گیرد و عمل آن اکران مسافت استفاده کننده تا ورقه اصلی میباشد.

استعمال از بردکرامب سبب بهبود تجربه کاربری و دسترسی بهتر صفحه ها به خرنده گوگل میشود که در غایت سبب ساز ایندکس سریعتر خواهد شد.

۸- نماد گذاری صفحه ها با اسکیما (Schema.Org)
علامت گذاری صفحه های روز آپ تو دیت مهم خیس میشود به دلیل آن که گوگل هر روزه داده ها بیشتری از آن را در حاصل کاوش اکران می‌دهد.

Markup صفحه های فقط بوسیله Schema انجام نمیشود گوگل از JSon و Microdata نیز پشتیبانی می‌کند.

نماد گذاری کاغذ منجر تولید خروجی اسنیپت در کاغذ نتیجه ها کاوش میشود مانند تصویر تحت:


اسنیپت فرمان پخت
۹- تولید پوشه ربات (Robots.txt)
فولدر Robots.txt در فولدر Root هاست قرار می‌گیرد. این فولدر با وارد کردن نشانی وب سایت + Robots.txt در دسترس جای‌دارد.

محتوای Robots ترازو دسترسی خزنده موتور کاوش برای ایندکس صفحه ها را معین مینماید. به طور پیش فرض نیازی به اضافه کردن کد خاصی وجود ندارد ولی در شرایطی که قصد اعمال تغییرات را دارید بعداز اتمام از روش پنل سرچ کنسول به روز را آزمایش نمایید.