مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

سرور چه می باشد؟

 هاست در لغت به معنای صاحبخانه است و در اصطلاحات مربوط به وب به فضایی مجازی گفته می شود که اطلاعات تارنما روی آن قرار می‌گیرد. گونه های مختلفی از هاست وجود دارد؛ مثلاً هاست ابری، هاست لینوکسی و ... . هرمورد از این‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارا هستند و شما میتوانید با توجه به نیاز یا مدل کسب و کارتان اقدام به اجاره آن‌ها فرمائید (مثلا سایت‌های آموزش آنلاین به فضای ابری گسترده نیاز دارند). اما در این دربین بعضا از شرکت‌ها اقدام به ارائه سرویس «هاست منحصر به فرد» نیز میکنند. بدین مضمون‌ که کل سرور را یک جا به یک نفر میفروشند. این قابلیت برای تارنما‌های دیرین، با حجم بالا، پربیننده و نا مرتب می‌تواند اثرگذار باشد. اما سرور چه میباشد؟


در واقع این ‌هاست خودش بر روی یک  سئو سایت   سرور قرار دارد. سرور هم نوعی میزبان است ولی یک صاحب خانه وسیع‌تر؛ یعنی یک سرور یک‌سری هاست را در بر می‌گیرد. پس یک سرور می‌تواند میزبان چند وب‌وب سایت باشد. سرور یک کامپیوتر می باشد و ویژگی‌های مهمی چون امن بودن، در دسترس بودن به صورت شبانه‌روز و ... دارد. ولی سؤالی که ممکن می باشد ذهن هر مخاطب را سرگرم کند این است که چرا ما باید هاست خریداری کنیم و نمی‌توانیم از کامپیوتر شخصی خودمان برای این فعالیت به کار گیری کنیم؟ سرورها از نظر دشوار افزاری و امنیتی در بالاترین سطح ممکن قرار دارند و در طول شبانه‌روز و هفت روز هفته فعال میباشند. برق و اینترنت آنان هیچ گاه جدا نمی‌شود و موجب میگردند تا کاربر در همگی جای عالم و در هر ساعت از شبانه‌روز به اطلاعات سایت شما دسترسی داشته باشد.


تاثیر هاست در سئو وبسایت


سرورها به دو جور سرور زیر شبکه و سرور اینترنتی تقسیم می شوند.

1- سرورهای تحت شبکه


به سرورهایی گفته می‌گردد که دسترسی به آنان محدود بوده و تنها یک توده‌ای یگانه از افراد نظیر کارکنان یک شرکت به آن دسترسی دارند.


2- سرورهای اینترنتی


دسترسی به این کامپیوترها از طریق اینترنت است. در واقع گروهی از کامپیوترهای همیشه روشن‌ هستند که منظور ما از سرور در این پست نیز دقیقاً همین دسته از کامپیوترهاست.


تاثیر رفتار کاربران بر سئو چیست؟

الگوریتم های جدید گوگل به ویژه الگوریتم RankBrain کارایی می کنند تا رفتار یوزرها هنگام کاوش را بررسی کرده و متناسب با به عبارتی مرتبه بندی نتیجه ها بهینه سازی سایت را باصرفه نمایند. هر عصر به کارگیری کننده عبارتی را در گوگل کاوش می کند و یک یا این که تعدادی بهره جان دار در پیشنهادات گوگل را تعیین خواهد کرد. گوگل به تعیین یوزرها اعتنا متعددی خواهد کرد. بعنوان مثال در‌صورتی‌که یک سایت در سکو پایینی از نتیجه ها گوگل باشد ولی یوزرها متعددی بر روی آن کلیک نمایند گوگل مقام این وب سایت را بهبود خواهد بخشید.

علاوه براین بعدازظهر حضور یوزرها در یک سئو سایت  اینترنت سایت تا جستجوی دوباره در گوگل اهمیت ویژه ای خواهد داشت. از زمانیکه استعمال کننده وارد اینترنت سایت شما می‌شود تا زمانیکه مجدد به عبارتی عبارت یا این که عبارتی شبیه با آن را در گوگل کاوش می کند Dwell Time نامیده می‌گردد. در شرایطی‌که دوست دارید بدانید تاثیر اخلاق و رفتار یوزرها بر بهینه سازی چه می باشد توصیه می کنیم نوشته‌علمی RankBrain چه میباشد را مطالعه نمائید.

آکادمی وبسیما با برگزار بعد از ظهر های حضوری در قضیه بعدازظهر یادگرفتن بهینه سازی، فراگیری گوگل وبسمتر و فراگیری بهینه سازی کلاه خاکستری به شما یاری می نماید که تیم ای گرانبها از دانش و تجربه را در هنگامی کوتاه کسب کرده و مقام خویش را در نتایج کاوش بهبود دهید.

بهینه سازی چه می باشد

اهمیت بهینه سازی در چه استاکثر یوزرها اینترنتی صفحه های مورد نظر خویش را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو پیدا می‌کنند. از این‌رو بهینه سازی مناسب کلید شما چهت نیل به بازدید بیش تر میباشد. علاوه براین موتورهای کاوش به عبارتی چیزی را در اختیار یوزرها قرار می دهند که آنان بدنبالش می‌باشند، به همین برهان در مقایسه با تبلیغات اینترنتی مشتریان اعتماد بیشتری به سایت شما خواهند داشت و این امر نشان می دهد که ارزش بهینه سازی چیست و چرا بایستی به آن توجه کرد.

کلمه ها کاوش گردیده بوسیله یوزرها در موتورهای کاوش اهمیت بالایی دارند، تجربه نشان داده میباشد که جذب بازدیدکننده زیاد از طریق گوگل می‌تواند پیروزی هر شرکتی را تضمین نماید. بازدید بدست آمده از طریق های سئو بر هر جور تبلیغ برتری داشته و در دراز برهه زمانی هزینه کمتری را نیز به شما تحمیل خواهد کرد.

چرا موتورهای کاوش نیاز به سئو دارند؟گوگل موتوری هوشمند میباشد ولی هنوز نیاز به یاری یوزرها دارد، آن ها همیشه در تلاشند تا نتیجه ها بهتری را به یوزرها اینترنتی ارائه دهند، با این حال محدودیت‌هایی در‌این مسیر وجود دارد که نیاز به سئو وب سایت را تولید می‌کند. بهینه سازی غلط می‌تواند شما را از دید یوزرها مخفی کرده و تمام سعی شما را هدر دهد، در بهره رقبای شما با محتوایی ضعیف خیس بازدید و محبوبیت بیشتری داشته باشند.

ربات های خزنده گوگل فاکتورهای نسبتا مشخصی برای ادراک محتوای کاغذ دارند که در فیس رعایت آنها شانس شما برای کسب جایگاه ارتقا می‌یابد. این فاکتورها را اصطلاحا onpage seo می نامیم و برای موفقیت می بایست دقیقا بدانیم که‌این فاکتورها در سئو چه میباشد. برای اطلاعات بیش خیس توصیه می‌کنیم به بخش یادگرفتن بهینه سازی در وبسایت مراجعه کنید.

سئو کلاه سیاه و کلاه سپیدبه کار گیری از تکنیک های بهینه سازی درجهت رضایت مشتریان و رعایت تمام مقررات و اصول در‌این مسیر را بهینه سازی کلاه سپید مینامند، ولی استفاده از ضعف موتورهای کاوش و تکنیک‌های فریب آن‌ها در کنار عدم اهمیت به رضایت بازدیدکنندگان را طریق کلاه سیاه می‌شناسند. هرچند ماه یکبار گوگل این تکنیک‌های کلاه سیاه را شناسایی کرده و سایتهایی که از این طریق به کار گیری کرده‌اند را تنبیه خواهد کرد. برای روءیت کرد بهتر نسبت بدین زمینه مطالعه نوشته ی علمی ترفندهای بهینه سازی می تواند برای شما اثر گذار باشد.

بهینه سازی کلاه سپیدseo کلاه سپید

برای مشاهده اینفوگرافیک کلاه سپید با سایز اصلی بر روی عکس کلیک نمائید.

مهم ترین مراحل بهینه سازی وبسایت چه چیزی میباشد؟سئو و seo یک وبسایت فرآیندی وقت گیر و همیشگی میباشد. تکنیک ها و شیوه های متعددی برای کسب جایگاه بهتر در نتیجه ها گوگل وجود دارد که هرمورد می توانند تاثیر مثبتی درین پروسه داشته باشند. برای پیروزی در بهینه سازی هر وبسایت نیازمند 3 بازوی اصلی هستیم که عبارتند از:

سه بازوی اصلی برای پیروزی در بهینه سازی چه می باشد

1- بهینه سازی تکنیکالاستانداردسازی کدنویسی وبسایت، رعایت اصول سئو در پباده سازی، علامت گذاری استاندارد، بهینه سازی سرعت اینترنت سایت، پباده سازی نسخه ریسپانسیو و مواقعی از این دست را سئو تکنیکال می نامیم. برای آغاز کار های مرتبط با بازاریابی محتوا پیش از هر چیز به یک بستر قوی و وب سایت استاندارد نیاز خوا‌هیم داشت.

2- بازاریابی محتواکار هایی شامل شناسایی کلمه ها کلیدی با ارزش، تحلیل رقبا، تدوین استراتژی محتوایی، ایجاد محتوای ارزشمند، برچسب گذاری و مدل بندی، لینک و پیوند سازی داخلی و … را میتوان بخشی از فرایند بازاریابی محتوا دانست. پیروزی در بهینه سازی سوای محتوا نسبتاً نا ممکن میباشد.

3- لینک و پیوند سازی هدفمندرعایت استانداردهای بهینه سازی تکنیکال و ایجاد محتوای ارزشمند میتواند شما را به صفحه اولیه نتیجه ها گوگل برساند اما برای کسب سکو 1 و رقابت با وبسایت های دیرین خیس شما نیازمند لینک و پیوند سازی فرنگی برای اینترنت سایت خویش می باشید. کار در شبکه‌های‌اجتماعی، فروم های تخصصی، کامنت مارکتینگ، خرید بک لینک و پیوند، خرید رپورتاژ اطلاع رسانی و … را اصطلاحا seo Off-page می نامیم.


نکات مهم در ایجاد لینک های داخلی

پیوند های داخلی می بایست مشتمل بر کلمه ها کلیدی دارای ربط و کلید واژه و کلمه های اصلی باشد خیر یک گزاره.


پیوند های داخلی می بایست دربرگیرنده مارک وب سایت متبوع باشد و این مارک به برگه اصلی وب سایت متبوع پیوند شود.


دقت بدین نکته بسیار سئو سایت  ضروری میباشد که پیوند های طولانی تر قیمت کمتری دارا‌هستند پس در یک متن از تولید لینک و پیوند های بیشتراز حد پرهیز کنید.


نکات مهم در ساخت لینک و پیوند های فرنگی

در تولید پیوند های فرنگی به تعداد و کیفیت لینک و پیوند های ساخت گردیده دقت فرمایید.


از پیوند دادن یک عبارت کلیدی اثبات به نشانی های متفاوت در سایتتان پرهیز کنید.


در هنگام تولید لینک و پیوند فرنگی می بایست واحد سنجش اعتبار وب سایت مقصد سنجیده شود.


نکته قابل توجه و اساسی دیگر در بین تارنما مقصد و عبارت کلیدی متبوع می بایست رابطه موضوعی بر قرار باشد.


وقتی که مطلبی از سایتی نسخه برداری می‌شود درج لینک و پیوند منشاء الزامیست.


نوشته‌علمی دارای ربط: خرید بک لینک و پیوند | چرا خرید بک پیوند غلط میباشد؟




پیوند های داخلی یا این که broken link

پیوندهای شکسته یا این که broken link را پیدا نمائید و آنان را برطرف نمائید.چون یک کدام از عواملی که موجب صدمه زدن به seo وبسایت شما می‌شود وجود پیوند های شکسته و حاد در تارنما شما میباشد چون این دسته پیوند ها لینک و پیوند هایی میباشند که دیگر فعالیت نمیکنند.


صرف لحاظ از تاثیر آنان در ترافیک کاوش، پیوند های شکسته سبب ساز به ساخت تجربه ضعیف برای یوزرها کاهش ترافیک تارنما شما میشود. پس در او‌لین گام این لینک و پیوند ها را شناسایی و رفع فرمایید تا seo وب سایت خویش را بهبود ببخشید.


برای کشف کردن و رفع لینک و پیوند های حاد، از ابزارهایی نظیر Broken Link Checker به کار گیری فرمائید. این یک ابزار بدون‌پول میباشد که به آسانی وبسایت شمارا کپی می‌کند تا پیوند های شکسته را پیدا نماید.


معرفی الگوریتم موبایل فرندلی mobile-friendly گوگل

جدیدترین آمارها نشان می دهند که از جمعیت 7.511 میلیارد نفری کره زمین حدود 5.007 میلیارد نفرشان از گوشی به کارگیری می کنند و 3.811 میلیارد نفر دیگر هم استفاده کننده وب می‌باشند.

همان دیگر این آمار نشان میدهد 67 درصد از مردم دنیا استفاده کننده فعال تلفن همراه بوده و 80 درصد از موبایل‌هایی که در دنیا به کار گیری می گردد نیز تلفن همراه هوشمند(smartphone) میباشند و یوزرها طولانی تر کارها اینترنتی خویش را با تلفن همراهشان انجام می‌دهند.

آیا این آمار شایان توجه، عامل موجهی وجود ندارد تا گوگل الگوریتمی جهت سئو سایت ها برای گوشی ارائه دهد؟

در‌این نوشته‌ی‌علمی در حیث داریم تا الگوریتم سئو سایت  گوشی فرندلی گوگل را که در راستای بهینه سازی تارنما جهت جلب رضایت یوزرها تلفن همراه ارائه شده‌است معرفی نماییم.

چک و باز‌نگری الگوریتم تلفن همراه فرندلی گوگل
در مورخ 21 آوریل 2015، گوگل ورژن به روزرسانی موبایل خویش را منتشر کرد، برای این ورژن اسم های - mobilepocalyse، mopocalypse، mobocalypse و توصیه شد که در غایت بری شوارتز اسم \"Mobilegeddon\" را برای این ورژن برگزید.

گوگل در اطلاعیه ای در اینترنت گاه مرکزی خویش اظهار‌کرد که :

\"ساخت وب سایت ها از این پس می بایست به نحوی باشد که وقتی که یوزرها گوشی وارد تارنما ها می‌شوند شاهد خروجی استاندارد و مناسبی باشند\"

گوگل با ارائه عکس پایین اطلاعیه خویش را کامل شدن نمود.

الگوریتم گوشی فرندلی

به دنبال گوگل لیستی از مورد ها شایان توجه در الگوریتم تلفن همراه فرندلی را ارائه داده میباشد که در‌این نوشته ی علمی با هم به باز‌بینی آن ها میپردازیم.

در الگوریتم گوشی فرندلی وبسایت هایی که پباده سازی آنان ریسپانسیو میباشد در مرتبه بندی تازه مقام بالاتری کسب می‌کنند.
الگوریتم گوشی فرندلی نتیجه ها کاوش را در تمام گویش های دنیا پایین تاثیر قرار می‌دهد.
الگوریتم گوشی فرندلی موقعیت خاکستری ندارد. یا این که وبسایت شما برای تلفن همراه ریسپانسیو میباشد یا این که نه.
تاثیر الگوریتم گوشی فرندلی روی صفحه ها ریسپانسیو سایت هاست. یعنی ممکن میباشد تمام صفحه ها سایت شما ریسپانسیو نباشد، گوگل رده به عبارتی صفحه های ریسپانسیو سایت شمارا ارتقاء می‌بخشد.
البته در بالا گفتیم اسم الگوریتم تازه \"Mobilegeddon\" میباشد. پس چرا دایم از اسم گوشی فرندلی برای محاسبه الگوریتم تازه به کار گیری میکنیم؟

موتور جستجوی گوگل به تارنما هایی که از تکنولوژی ریسپانسیو به کارگیری کرده باشند و به صحت با تلفن همراه قابل مشاهده باشند،(کاربرنیازی به زوم یا این که اسکرول کردن نداشته باشد) کنیه تلفن همراه فرندلی می‌دهد. به همین جهت اسم این الگوریتم نیز فی مابین اینترنت مستر ها به گوشی فرندلی آوازه یافته میباشد.

روش فعالیت های جلب رضایت الگوریتم گوشی فرندلی گوگل چه می‌باشد؟
گوگل به موازات اینکه الگوریتم تازه را ارائه می‌دهد، ابزار هایی را نیز در مشت اینترنت مستر ها قرار می‌دهد تا بتوانند وبسایت های خویش را متناسب با الگوریتم نو باصرفه نمایند.

در همین راستا پس از ارائه الگوریتم گوشی فرندلی، گوگل ابزاری به اسم page speed insights را منتشر نموده است که علاوه بر باز‌بینی سرعت و باصرفه بودن صفحه های به وبمستر ها امداد میکند تا سایتی هماهنگ با استاندارد های mobile friendly داشته باشند. در واقعیت این ابزار انتخاب‌کننده همت و تطبیق وبسایت های هماهنگ با استاندارد های mobile friendly میباشد.

البته چه کنیم تا وبسایت ما مطابق استاندارد های mobile friendly گوگل باشد:

پباده سازی ریسپانسیو صفحه ها سایت
استعمال از تصاویر با صرفه با بعدها مطلوب
به کار گیری نکردن بیشتراز اندازه تبلیغات در صفحه ها
بار گذاری سریع صفحه های
نوشته‌ی علمی دارای ربط:شیوه های seo تصاویر در یک نوشته

گوگل از این آپ دیت رسانی تحت عنوان یک مکانیسم تحویل برای نوآوری بسیار بزرگتر به کار گیری کرده بود تا مقدار متعددی از سایتها را تغییر و تحول دهد و آن‌ها‌را در زمان بازه زمانی کوتاهی از اینترنت در حیث بگیرند.

نوشته‌ی علمی دارای ارتباط: سایت ریسپانسیو چه میباشد و چگونگی ساخت سایت ریسپانسیو

الگوریتم RankBrain و تاثیر تجربه کاربری بر سئو

 در اکتبر ۲۰۱۶ گوگل اذعان کرد که RankBrain بعنوان سومی فاکتور تاثیرگذار بر درجه بندی نتیجه ها گوگل شناخته گردیده و نقش بسزایی در خروجی نتیجه ها کاوش در گوگل بازی می نماید. با بهبود این الگوریتم میتوان اذعان کرد نقش آن در سال ۲۰۱۸ برجسته خیس از قبلی خواهد شد. در‌این نوشته‌علمی کارایی می‌کنیم هوش تصنعی و مصنوعی گوگل را به شما معرفی کرده و فاکتورهای متبوع گوگل برای بازنگری اخلاق یوزرها را بازبینی کنیم.


در‌صورتی‌که هنوز با مفاهیم سئو سایت اول seo آشنا نیستید سفارش می‌کنم خصوصی مقاله‌ها یادگرفتن seo تازه کار و نوشته‌علمی seo چه میباشد را پیش از مطالعه این نوشته‌علمی بخوانید.


Rankbrain چه چیزی است؟

رنک برین یا این که مرتبه بندی با هوش تصنعی و مصنوعی، الگوریتم تازه گوگل بر پایه ی یادگیری مداوم میباشد که به گوگل یاری می‌نماید نتیجه ها کاوش را براساس خلق یوزرها سئو نماید.


فکر کنید که شما عبارت seo ۲۰۱۸ را در گوگل کاوش می کنید و پیوند یک کدام از مقاله‌ها وبسیما را در سکو چهارم گوگل مشاهده می کنید. روی این پیوند کلیک کرده و به برگه وارد می‌شوید. درین مسیر گوگل اخلاق و رفتار شمارا ارزیابی می کند. در صورتی شما درین ورقه جواب متبوع خویش را پیدا نمایید و دیگر در گوگل به‌دنبال همین کلمه ها یا این که لغات شبیه نباشید الگوریتم rankbrain یک امتیاز مثبت برای ورقه ای که به آن وارد شدید در حیث می گیرد و با تکرار این نمایش مقام آن کاغذ در نتیجه ها گوگل را بهبود می‌دهد.


rankbrain نتیجه ها کاوش را براساس خوی استفاده کننده باصرفه می‌کند

در نقطه مقابل فکر کنید که وب سایت یا این که ورقه ای با محتوای نامناسب در جایگاه ۱ حاصل جستجوی گوگل قرار گرفته باشد و یوزرها متعددی بعد از گزینش آن به کاغذ جستجوی گوگل بازگشته و عبارت مشابهی را کاوش نمایند. درین حالت گوگل در می‌یابد که ورقه سفارش گردیده آیتم دقت یوزرها نبوده میباشد و سکو ۱ منزلت حقیقی وواقعی آن وجود ندارد. در سود ممکن میباشد رده این کاغذ دستخوش تغییرات شود.


در فیض دو فاکتور برای الگوریتم Rankbrain آیتم اعتنا می باشند. اولیه آنکه یوزرها چه برهه زمانی در برگه شما حضور دارا هستند (


تاثیر Dwell Time یا این که دوره حضور استفاده کننده در ورقه بر RankBrain

همانگونه که متوجه شدید Dwell Time دوره حضور یک استفاده کننده در ورقه شما میباشد. این دوره برای کاربرانی که به طور بدون واسطه یا این که از روش بک پیوند وارد وب سایت شما می‌شوند قابل به حساب آوردن وجود ندارد در سود Dwell Time تفاوت های متعددی با Bounce Rate یا این که میانگین حضور استفاده کننده در کاغذ شما داراست.


در الگوریتم RankBrain کاربرانی ترازو قرار داده می شوند که از نتیجه ها جستجوی گوگل وارد یکی‌از صفحه های شما گردیده باشند. درین لحظه گوگل براساس آی پی استفاده کننده، دسته مرورگر و یا این که داده ها حساب جی میل می داند که یک استفاده کننده با عبارتی مشخص و معلوم به وب سایت شما ارجاع داده شده‌است. از لحظه ای که‌این استفاده کننده به تارنما شما وارد میگردد تا زمانیکه دوباره به گوگل گشوده می‌شود و عبارت دیگری را کاوش می‌نماید Dwell Time احتساب می‌گردد.


Dwell Time فاکتور مهم seo در سال ۲۰۱۸ خواهد بود

مطالعات اینترنتی نشان داده میباشد دوره حضور استفاده کننده برای صفحه های گرانبها به صورت میانگین ۳ دقیقه و ۱۰ ثانیه میباشد. یعنی زمانیکه استفاده کننده یک فیض با ارزش را در گوگل پیدا می‌نماید دستکم تا ۳ دقیقه سپس نیاز به جستجوی عبارت دیگری مربوط به آن مسئله نخواهد داشت و احتمالا در‌این برهه زمانی در هم اکنون مطالعه محتوای آن برگه میباشد. فاکتوری که قادر است نقشی بسیار مهم در آخر و عاقبت seo در سال ۲۰۱۸ داشته باشد.


الگوریتم رنک برین یا این که به عبارتی هوش تصنعی گوگل می‌گوید در صورتی استفاده کننده بازه زمانی متعددی را درین کاغذ سپری نموده است احتمالا 


یادگرفتن ویدئویی Rankbrain

نمایشگر ویدئو


00:00

07:17



رنک برین یا این که جایگاه بندی با هوش تصنعی، الگوریتم تازه گوگل بر طبق یادگیری مداوم میباشد که به گوگل امداد می کند حاصل کاوش را براساس اخلاق یوزرها seo نماید.

تاثیر CTR بر جایگاه بندی حاصل گوگل

عبارت CTR مخفف سه کلمه و واژه Click Through Rate و در معنای نرخ کلیک میباشد. نرخ کلیک براساس تعداد جستجوی عبارت در گوگل و تعداد کاربرانی که بر روی پیوند شما کلیک کرده اند احتساب میگردد.


فکر کنید که شما عبارت فراگیری بهینه سازی را در گوگل کاوش نموده اید. تمامی نتیجه ها مو جود در ورقه اولیه یک Impression اخذ مینمایند. هر آیتم ای که بوسیله استفاده کننده کلیک شود افزون بر آن یک کلیک نیز اخذ می نماید. درصد تعداد کلیک به چشم شدن (Impression) یکی دربین ۰ تا ۱۰۰ خواهد بود که به آن CTR گفته می گردد.


الگوریتم rankbrain با استعمال از CTR مرتبه بندی نتیجه ها را بهبود می‌دهد

چنانچه یک وبسایت در مرتبه ۳ گوگل و دیگری در جایگاه ۲ باشد اما واحد سنجش CTR سایتی که زیر خیس میباشد طولانی تر باشد در درازمدت گوگل جای این دو سود را با یکدیگر عوض می نماید. چون یوزرها بخت بیشتری به تارنما تحت خیس نشان داده اند.


Google Dance چه میباشد؟

در اینجا حادثه جذاب تری نیز صورت می‌دهد که بخش اعظمی آن را Google Dance یا این که رقص گوگل مینامند. زمانیکه گوگل برای گزینش مقام ظریف یک برگه مبتلا شک وتردید می‌شود برای مدتی آن را در کاغذ اولیه و در مرتبه های بالا اکران می‌دهد. درین بازه خلق یوزرها در مقابل این کاغذ باز‌نگری گردیده و معیار CTR آن در مقایسه با جایگاهی که کسب کرده گزینش میشود.


گوگل می داند که CTR مرتبه ۱ به صورت معمول ۳۵ تا ۵۰ درصد میباشد، حالا درصورتی که این برگه نو آمار زیر تری داشته باشد به صورت حتم آیتم قابل قبولی برای حضور در مرتبه ۱ گوگل نخواهد بود و منزلت خویش را از دست می دهد.