چه تعداد وبسایت مپ میشه توی یک سایت داشت؟
برای تعداد تارنما مپ محدودیت 500 تایی وجود داراست. یعنی تنها 500 تا تارنما مپ میتونید داشته باشید! سئو سایت ولیکن به صورت معمول یک تارنما کوچک که در بین 100-150 ورقه داره، یک تارنما مپ کافیه.(گوگل که میگه ذیل 500 کاغذ یعنی سایت کوچیک و ابدا ممکنه نیاز به نقشه تارنما نداشته باشید! اما اخیرا که توان گوگل بیشتر هم گردیده به وبسایت های ذیل 1000 برگه میگه وبسایت کوچیک) ولی میشه چندین وبسایت مپ داشت و از اونا بهره مند شد البته بدین نکته اعتنا نمایید که داشتن یکسری وب سایت مپ مدیریتش یه نادر طاقت فرسا تره پس در صورتیکه تنها یک نفری دارید یک سایت رو اداره می کنید داشتن بیشتر از یک وب سایت مپ ممکنه بعداز یک سری وقت برای شما به یک معضل تعالی تبدیل بشه!(چنانچه براتون پرسش گردیده که چطور 500 تا وب سایت مپ تعریف و تمجید فرمائید،مسلما وبسایت گردن کلفتی دارید و حتما خودتون بلدید!) البته برای خالی نبودن عریضه صرفا و صرفا اشاره ای به سینتکسش می کنم که خیلی مشابه خویش تارنما مپ هستش.
تنها از چهار نصیب اساسی تشکیلشده
بخش نخستین که معرفی پوشه xml است که ورژن و نوع انکدینگ هستش.
بخش دوم sitemapindex است که به سایر اعلام میکنه اینجانب یک وبسایت مپ ساده نیستم و اینجانب معرفی کننده تعدادی تارنما مپ هستم.
بخش سوم sitemap است که میگه با گشوده و مسدود شدن تگ (تگ چیه؟!)وبسایت مپ یکی تارنما مپ رو معرفی میکنه.
بخش چهارم loc می باشد که نشانی وب سایت مپ رو در برداره.(که میتونه xml باشه یا این که پوشه فشرده اش با پسوند gz)
به هیچ عنوان اینجانب نیاز به تارنما مپ دارم ؟
از نگاه بهینه سازی، از هر کارشناسی و دارای تخصص seo که بپرسید بهتون میگه آری! اختیاج دارید. البته خویش گوگل میگه در شکل داشتن یه قوانینی به هیچ وجه نیاز به وب سایت مپ ندارید. هم اکنون قوانینی که گوگل میگه ممکنه وب سایت مپ نیاز ندارشته باشید چیه؟
1- وب سایت شما کوچیک باشه(یعنی پایین 500 صفخه باشه)
2- از سایت های بلاگر، ویکس یا این که خدمت های فراهم به کارگیری میکنید(خویش این خدمات به طور پیشفرض براتون وبسایت مپ میسازند و نیازی وجود ندارد شما بسازین)
3-توی سایتتون خیلی بی نقص و جامع پیوند سازی داخلی اجرا داده باشید به گونه ای که خزنده گوگل همگی پیوند ها و صفحات سایت شما رو چشم باشه.
4-مدیا(ویدئو و صدا) و خبر ها خیلی یه خرده دارید و یا این که اونقدر اهمیت نداره براتون که اخبارتون توی سرچ خبر ها گوگل قرار بگیره یا این که نگیره یا این که ویدئو در سرچ ویدئو گوگل بیاد یا این که نیاد.
تجربه کاربری بهتر با استعمال از هوش تصنعی و مصنوعی
همان گونه که می دانید، هوش تصنعی و مصنوعی و دیجیتال مارکتینگ ادغام بسیار سئو سایت کارآمد و جذابی را بوجود آوردهاند. هوش تصنعی و مصنوعی تجربه مخاطب را در اینترنت هدایت کرده و به توفیق دیجیتال مارکتینگ در آینده امداد بزرگی خواهد کرد. در کل، غرض آخرین هوش تصنعی و مصنوعی و تجربه مخاطب یکسان میباشد. همان میاقتدار اظهار کرد؛ هر دو برای تعبیروتفسیر خلق آدم و پیش گویی اقدامات بعدی یوزرها پباده سازی گردیدهاند. نظارت پیش گویی، در شالوده و شالوده هر دو میباشد و این نقطه اشتراک منجر ساخت و ساز زمان برای برندها و مشتریان شود. به دنبال مواقعی که سبب ساز بهتر شدن هوش تصنعی و مصنوعی در تجربه استفاده کننده می گردد را به اختصار ذکر کردهایم:
الگوریتمهای هوشمند
پروسه ساختوساز تجربه کاربری بهتر به الگوریتمهای هوش تصنعی و مصنوعی برمیشود. این سیستمهای هوشمند میتوانند داده ها مرتبط با بازدیدکنندگان تارنما یا این که یوزرها اپلیکیشن را پردازش کرده، آن گاه تغییرات را در سبک اجرا نمایند. الگوریتمهای هوشمند با یادگیری و تهیه و تنظیم مداوم، تجربه استفاده کننده را بهبود میبخشند تا تجربه دیدنی و فردیتری را ارائه دهند.
آزمایش امکان به کار گیری مقداری
هوش تصنعی با دقت به داشتن گنجایش بسیار زیاد برای پردازش دادهها، برای هر نوع آزمایشی یک بودجه توانا به حساب میآید. متخصصان هوش تصنعی میتوانند از سیستمهای بر طبق ماشین یادگیری برای پیگیری و محاسبه گروه وسیعی از معیارهای اساسی تجربه کاربری به کار گیری نمایند. معیارهایی مانند لوکیشن یوزرها، صفحه های بازدیدشده، مجموعهها و تولید ها بازدید گردیده، خروج از صفحه ها، جریان مخاطب و مورد ها دیگر کهاین معیارهای کلیدی به چکگران امداد مینماید تا تصویری پرنور از رفتارها و علایق مخاطب پباده سازی کنند. این فرمان هنگام تست ایدههای تازه و اجرای تستهای کاربردی موثر خواهند بود.
اعمال تستهای بیطرفانه
یک کدام از دیگر از مزایای هوش تصنعی و مصنوعی برای بهتر شدن تجربه کاربری این میباشد کهاین فناوری سبب از دربین رفتن هرگونه شیوه یک طرفه برای تست A / B می گردد. درواقع بیطرف ماندن و داشتن طریقه منصفانه از روش تست تقسیم مدام سهل وجود ندارد. چون اکثر زمان ها زمان ها، عامل ساخته دست آدم میتواند بر نتیجه ها تأثیرگذار باشد. به همین عامل میاقتدار خاطرنشان کرد با اعتنا به اینکه هوش تصنعی و مصنوعی فقطً متکی به داده ها سنگین میباشد، قادر است حاصل حقیقی وواقعی را با اتخاذ یک رویه باینری منعکس نماید.
بیشتر بخوانید: آزمایش A/B چه چیزی است و چه کمکی مینماید؟
یادگیری عمیق
یک سیستم هوش تصنعی و مصنوعی قادر است از روش یادگیری عمیق، صدها یا این که حتی هزاران تنوع پباده سازی متعدد را تجزیه و ارزیابی کرده و آنگاه آیتمهای دیگری را ساخت و ساز نماید. این مسئله را میاقتدار در بخش اعظمی از جنبههای تجربه مخاطب مانند ساخت و ساز دکمههایی در سایت و یا این که گرافیک در یک اپلیکیشن اجرا کرد. هوش تصنعی قادر است با جفت شدن فناوری یادگیری عمیق و طریقه دادههای رفتاری، تجربه مخاطب را بهبود بخشد.
فیضگیری
اکنون هوش تصنعی برای اکثر مشاغل قابل دسترسی میباشد و کنار هم قرار تصاحب کردن هوش تصنعی و مصنوعی و بازاریابی دیجیتال، ابزاری پر ارزش برای بازاریابان دیجیتال به حساب می آید. تاثیرات قابل مراعات هوش تصنعی و مصنوعی در مواقعی مانند: تعیین مشتریان متبوع، یاری به ارائه پیشنهادهای دارای ارتباط و همینطور سرویس هارسانی سریع به مشتریان، غیر قابل انکار میباشد. درواقع دیجیتال مارکتینگ با به کار گیری از هوش تصنعی، بازاریابان و صاحبان کسبوکارها را توانا میسازد مارک خویش را رویش داده و انتظارات مشتریانشان را برآورده کنند.