مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

انتخاب کلمه کلیدی برای تولید محتوا در وبلاگ

طریق های متعددی برای ساخت و ساز محتوا در بلاگ ها وجود دارااست. سئو سایت پیش از ارائه و فراگیری طریق پیشنهادی، ۳ تا از طریق های رایج را برای شما ذکر می‌کنیم:


اسکن از یکسری مقاله و ساخت‌و‌ساز یک محتوا

ترجمه کردن یک مقاله فرنگی با به کار گیری از ترجمه گر گوگل

نسخه برداری بی نقص یک متن و دادن پیوند به منبع آن

هر یک از این شیوه ها معایب و مزایای خویش را دارا هستند البته وسیع ترین عیب این ۳ که سبب می‌شود ما به شما شیوه چهارم را سفارش دهیم، مقطع متعددی میباشد که برای اخذ اعتبار از سمت گوگل نیاز دارا‌هستند. هر ۳ این شیوه ها در پایان “نسخه برداری مقاله” محسوب می شوند که‌این زمینه سبب میگردد گوگل ارتقاء اعتبار وب لاگ های مارا به تأخیر بیندازد. ولی طریق پیشنهادی ما چه است؟


دستکاری مقاله برای بلاگ ها

گشوده نویسی مطالب شایسته ترین ایده برای ساخت‌و‌ساز محتوا در وب لاگ میباشد. سفارش ما این میباشد که برای تایپ کردن چنین مطالبی به وب سایت های مرجع مراجعه‌کنید و بخش مهمی از متن را گزینش کرده و آن را دستکاری نمائید.

این که نوشته‌ی علمی شما یکسری واژه باشد نسبت به رنج واژه و کلمه کلیدی و تعداد واژه و کلمه مقاله ها رقبا در کلمه و واژه کلیدی متبوع انتخاب می‌گردد البته به طور استاندارد تعداد کلمه و واژه پیشنهادی برای ساخت نوشته‌ی‌علمی در بلاگ میان ۵۰۰ تا ۷۰۰ واژه و کلمه میباشد. اما بیشتر شدن این تعداد مطمئنا به بالا رفتن بها نوشته‌علمی شما یاری میکند.


شایسته ترین موقعیت برای ایجاد محتوای وب لاگ، ویرایش چندین نوشته‌ی‌علمی از چندین وبسایت متفاوت میباشد. ولی در‌صورتی‌که برهه زمانی کافی برای این عمل را ندارید، مشکلی نیست و دستکاری یک مقاله کوتاه نیز کفایت میکند. در ساخت و ساز محتوای بلاگ همگی فاکتور های seo محتوا را رعایت نمائید، مخصوصا پیوند دهی به وب سایت های مرجع فرنگی. ولی این آیتم را نیاز وجود ندارد که در همه مقاله ها اجرا فرمایید.


تا اینجا با یادگرفتن ساخت محتوا در بلاگ آشنا شدید، در نوشته ی علمی بعدی به فراگیری لینک و پیوند بیلدینگ در وب لاگ ها می پردازیم.


امید‌است‌ که‌این نوشته‌ی علمی برای شما مطلوب واقع گردیده باشد.

پنالتی گوگل چه میباشد؟

پنالتی گوگل چه میباشد؟
چه طور وب سایت خویش را از جریمه گوگل پنگوئن بیرون کنیم؟
دو شیوه بی آلایش که در صدر هم به  سئو سایت  آن ها اشاره شد را دنبال فرمائید.

نظارت لینکهای فرنگی و داخلی وبسایت
آنالیز کلمه ها کلیدی در تمامی صفحه های
در شرایطی که شما مطالبی اثرگذار و باصرفه در زمینه‌ی یک مورد داشته باشید و همینطور از عبارات کلیدی صحیح استعمال کرده باشید هر چقدر که مورد شما مالامال رقابت باشد می بایست در صفحه ها اولیه گوگل چشم گردید.

لینک و پیوند سازی ها را آنالیز فرمایید. در به کارگیری از انکرتکست ها (لینکها) به طبع می بایست گونه های آن را بشناسید و از اشکال آنان برای پیوند سازی استعمال نمائید. (چه در درون وب سایت چه در بیرون وب سایت).

توصیه می‌کنم به طبع نوشته ی علمی راهکارهای ارتقا ترافیک سوای پیوند سازی را مطالعه نمایید.

راهکارهای ارتقا ترافیک
لغات کلیدی صفحه های خویش را نظارت نمائید. نخستین به سراغ صفحه های اصلی خیس خویش بروید. برای معرفی یک مسئله و حساس کردن موتورهای کاوش بدان کافی میباشد که بیشتر در بالا و انتهای مقاله خویش بدان مورد اشاره فرمائید و در تیترها از لغات کلیدی استعمال بورزید.

اینکه بخواهید بیش تر از حد از واژه و کلمه کلیدی به کارگیری نمائید یعنی اینکه غذای خویش را پر نمک نموده اید! پس کودتا را در نیاورید.

چطور از گوگل پنگوئن به نفع خودمان به کار گیری کنیم؟
همان طور که فهمیدید پنگوئن گوگل کارایی می نماید لینکهای اسپم را شناسایی نماید و استعمال از عبارات کلیدی زیاد در صفحه های را پیگیری می کند. باهوش ها مدام بدنبال فایده جویی از الگوریتمها میباشند و شرایط فعلی موقعیه که شما بایستی با دقت به الگوریتم گوگل پنگوئن استراتژی خودتون رو برای پیوند سازی و به کارگیری از لغت ها کلیدی بچینید!

شاید برای شما این پرسش پیش بیاد که چرا ما بایستی استراتژی بچینیم؟ شما این استراتژی را به ما حافظه نمی دهید؟

اولا استراتژی چیدن برای هر واژه و کلمه کلیدی با دقت به رقیبان و معیار جستجوی آن واژه و کلمه گوناگون میباشد. چنانچه ما یک استراتژی معرفی کنیم مطلقا روی کلیه لغت ها کلیدی کاربرد ندارد. پس با بالا بردن دانش خودت از seo کارایی کن استراتژی خودتو بچینی.

دوما دانش بهینه سازی شناسایی خلق رباتهای موتورهای کاوش میباشد، این رباتها هر روز کردار جدید ای دارا‌هستند و صرفا با امتحان و خطاست که می توان به شناسایی نسبی از کردار آن‌ها رسید. اینکه ما بخواهیم در یک نوشته‌ی‌علمی تمامی آشنایی های خویش را از خلق رباتهای گوگل تیتر کنیم قابلیت و امکان پذیر وجود ندارد و شاید نیاز به تایپ کردن کتابی ۱۰۰۰ شیت ای باشد.

سوما هر چیزی را نمیشود ارزان بدست آورد. بایستی تجربه فرمائید! شاید به لحاظ برسد نوشته های پیش روی شما ترجمه ای از نوشته‌ی علمی ای فرنگی باشد، ولی در تک تک سطرهای آن تجربیاتی جای دارد که ما سالهاست آن‌ها‌را لمس کردیم و کارایی داریم به شما انتقال دهیم. مابقی عمل با شماست که درحال حاضر با آشنایی بیشتر از گوگل و الگوریتمهای آن استراتژی خویش را بچینید.

در آینده در تلاش هستیم در زمینه‌ی الگوریتمهای گوگل بیشتر کلام کنیم و با بالا بردن سطح داده ها شما در زمینه‌ی کارکرد آن ها، یاری کنیم در seo وبسایت خویش برنده گردید.

امکان دسترسی متمرکز کاربران به منابع بیشتر با استفاده از snippetهای گوگل


snippetهای نو گوگل قابلیت دسترسی متمرکز یوزرها را به منابع بیشتری در رابطه مسئله گزینه کاوش مهیا می‌نمایند. گوگل اطلاعاتی را راجع‌به اسنیپت‌های تازه خویش ارائه نموده است که مقصود از آن&zw

snippetهای تازه گوگل قابلیت و امکان دسترسی متمرکز یوزرها را به منابع بیشتری در رابطه مسئله گزینه کاوش آماده می‌نمایند.

گوگل اطلاعاتی را درخصوص اسنیپت‌های نو خویش ارائه نموده است که مقصود از آن ها، اکران جنبه‌های بیشتری از قضیه گزینه جستجوی یوزرها در گوگل میباشد. براین اساس، زمانی شما برای کوئری خاصی را کاوش می کنید که مشتمل بر این فرمت نو میشود، چندین اسنیپت (snippet) قابل بسط در تحت اسنیپت مهم در دست شما قرار میگیرد که دربرگیرنده داده ها موثر بیشتری از زمینه آیتم جستجوی شما می‌باشند.

از جمله، چنانچه شما عبارت «مقایسه کوارتز و گرانیت» (quartz vs. granite) را کاوش نمایید،  سئو سایت اسنیپت منحصر به فرد مهم و تصاویر را به علاوه چهار اسنیپت دیگر که قابل گسترش می باشند را اخذ خواهید کرد که میتوانند اطلاعاتی در خصوص هزینه‌ها، مزایا، وزن و ماندگاری این سنگ‌‌ها در دست شما قرار دهند. نمونه دیگر این میباشد که هنگامی عبارت «وام فوری» را در گوگل کاوش می کنید، گوگل اسنیپت مهم به علاوه اسنیپت‌هایی برای مقدار وام، اهمیت، اکانت‌های پس‌انداز و غرض وام به چنگ آوردن را به شما اکران خواهد بخشید. در پی نوشته ی علمی در لیداوب چندین اسکرین شات از این نوع کاوش را مشاهده می کنید:



هنگامی که یک کدام از اسنیپت‌های فرعی را گشوده میکنید این چنین خواهد بود:



گوگل اضافه می‌نماید:

«این پانل‌های تازه به طور اتومات مبتنی بر فهم ما از عنا وین محتوای جان دار در اینترنت تولید می گردند و ما امیدوار هستیم که برای شما عملکرد مورد نیاز را داشته باشد. این پانل‌ها تا یک سری روز دیگر رونمایی خواهند شد. این بروز رسانی نهایی محرمانه از پیشرفت‌هایی میباشد که ما در فرآیند کاوش ساخت و ساز کرده‌ایم تا شما بتوانید دسترسی سریع‌تری به داده ها اثر گذار درباره‌ی مورد گزینه کاوش داشته باشید. طبق معمول، چنانچه هرگونه لحاظ و پیشنهادی دارید لطفا از روش لینک و پیوند feedback در زیر برگه کاوش، با ما دربین بگذارید.»

در فوریه این سال، گوگل نوع دیگری از اسنیپت‌های خاص یکسری منظوره خویش را رونمایی کرد. در‌این نوع اسنیپت‌ها، SERP بازگشتی دربرگیرنده بیش تر از یک اسنیپت خاص بوده و کوئری مهم به طور سوالاتی که الگوریتم حدس می زند استفاده کننده ممکن میباشد به آنان علاقمند باشد، ویرایش میشود و حاصل اکران یافته در اسنیپت چندین منظوره، این سوال ها تازه را نیز منعکس می‌نماید. درحال حاضر، گوگل نوع دیگری از اسنیپت‌های خاص خویش را عرضه خواهد کرد که‌این قابلیت و امکان را می دهد تا نتیجه ها کاوش هر چه بیشتر به قضیه کاوش گردیده شما مجاورت باشند. به‌دنبال یک نمونه دیگر را مشاهده می کنید:

تعریف سئوی کلاه سفید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری و تفاوت آنها با یکدیگر


آیا تا به هم اکنون چیزی درخصوص سئوی کلاه سپید، سئو سایت   کلاه سیاه و یا این که سئوی کلاه خاکستری شنیده‌اید؟ آیا میدانید این عنا وین چه مفهومی دارا هستند؟ با مدیروب یار و همدم باشید تا درین نوشته ی علمی به معرفی و تعریف این مباحث پرداخته و فراگیری و نکات مرتبط با آن‌ها‌را به شما توضیح دهیم.

ما یکسری توشه در دیگر مقاله‌ها اینترنت‌وب سایت مدیروب به موضوع پیچیدگی دنیای seo اشاره کرده‌ایم. بهینه سازی دنیای وسیع‌ای دارااست و مباحث و مفاهیم زیادی در آن وجود دارا هستند. یک کدام از این مباحث، مفاهیم موسوم به سئوی کلاه سپید، سئوی کلاه سیاه و یا این که سئوی کلاه خاکستری میباشد. ما در‌این نوشته‌ی علمی به تعریف این مورد ها پرداخته و خصوصیت هر یک را بیان میکنیم. همینطور درپی تفاوت اساسی این مورد‌ها و در غایت، روش‌هایی که بتوان به نیکی با این مورد ها هم‌گام شد را ذکر می کنیم.

 

سئوی کلاه سپید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری چه مفهومی دارا هستند؟
تحت عنوان تمجید نخستین و بنیادی این مبحث، می بایست ذکر کرد که seo دارنده تکنیک‌ها و نحوه‌های پیاده‌سازی متفاوتی میباشد. واضح‌ست که بعضی از این تکنیک‌ها استاندارد و پیشنهادی بوده و برخی دیگر که منحصراً بوسیله اشخاص رشته‌ای به فعالیت گرفته می شوند، ریسکی و خطرناک می باشند. نوع و دسته‌بندی این تکنیک‌ها با عنا وین سئوی کلاه سپید ، سئوی کلاه سیاه و سئوی کلاه خاکستری شناخته میشوند.

این مسائل به طور تخصصی و انحصاری به شیوه‌های متفاوت برای کسب سکو در موتورهای کاوش می پردازند که برخی از آنان رسمی و بعضا دیگر غیررسمی و مشتمل بر جریمه‌های گوگل می باشند. همینطور این تکنیک‌ها در بازخوردهای یوزرها نیز تأثیر بدون واسطه میگذارند. با ما همدم باشید تا در پی بتوانید با توضیحات جامع و جداازهم برای هر یک از این موردها، ادراک قابل قبولی از این مبحث seo پیدا فرمایید.

 



 

سئوی کلاه سپید (White Hat سئو)
سئوی کلاه سپید تیم تکنیک‌های استاندارد و اصولی در دعوا بهینه سازی می باشند که تمرکز مهم آن ها بر روی جذب هدفمند و حقیقی یوزرها در شایسته ترین و ایده‌آل ترین شرایط ممکن میباشد. با این تمجید معمولی می‌قدرت اخذ که سئوی کلاه سپید شایسته ترین نوع بهینه سازی هست که در فیض آن، شما تحت عنوان یک مالک تارنما به طور هم زمان رضایت مخاطبین و همینطور رضایت موتورهای کاوش را جلب کرده‌اید. ولی همان طور که تا قبل از اینً هم گفتیم، کسب رضایت یوزرها به طور اتومات به منزله کسب رضایت موتورهای کاوش نیز میباشد.

در سئوی کلاه سپید ملاک اساسی، افزایش عملکرد و با صرفه‌سازی یک وب سایت در صفحه ها حاصل موتورهای کاوش از طریق‌های استاندارد و پیشنهادی میباشد. برخی از مهم‌ترین این شیوه‌ها به کار گیری رسمی و طبیعی از عبارات کلیدی، بک لینک و پیوند‌ها، پیوند‌دهی‌های داخلی و فرنگی، تمرکز بر دعوا ساخت و ساز و بازاریابی محتوا و در غایت جذب ترافیک ارگانیک و ارتقاء درجه وب سایت به طور طبیعی میباشد. فرایند فرآیندهای سئوی کلاه سپید اگرچه طولانی‌بازه زمانی میباشد ولی حاصل نتیجه ها از آن حدوداً مستمر می باشند. درضمن، راهکارهایی که از روش این نوع بهینه سازی اعمال شوند، مشتمل بر جریمه‌ها آنلاین موتورهای کاوش نمیشوند. همین موضوع منجر می‌گردد تا تجارت اینترنتی شما با کمترین درصد خطر روبه‌رو خواهد شد. به این ترتیب می توانید به همین خیال، حمایت طبیعی موتورهای کاوش را نیز در دست داشته باشید.

 



 

مهم‌ترین و ‌شایسته ترین تکنیک‌های سئوی کلاه سپید‌
 
1. تحقیق لغت ها کلیدی و تعیین مؤثر آن ها
اولی و مهم ترین چیزی که تارنما شما‌را به صدق به موتورهای کاوش و در کنار آن به مخاطبین معرفی می‌نماید، عبارات کلیدی میباشند. همواره همت فرمایید از لغت ها کلیدی دارای ربط، تحقیق گردیده و تأثیرگذار به کار گیری فرمائید. همینطور عملکرد نکنید تنها روی یک واژه و کلمه کلیدی خاص مانور دهید. در این زمینه انعطاف به خرج داده و روی لغات کلیدی متفاوت و ترند تمرکز نمائید. ولی به هر هم اکنون بعضا از لغات کلیدی نیاز به دقت بیشتری دارا‌هستند.

 

2. روی ساخت‌و‌ساز محتوای تخصصی و کیفیت بالا سرمایه‌گذاری نمائید
شاید اشاره به مورد ساخت و ساز محتوای رشته‌ای قضیه‌ای کلیشه‌ای و تکراری باشد؛ ولی محتوای کیفیت بالا آنقدر با اهمیت و مؤثر میباشد که در شرایطی که هزاربار دیگر نیز مورد نیاز باشد آن را تکرار کنیم این عمل را خوا‌هیم کرد. محتوا ارتباط بی واسطه و بسیار تنگاتنگی با گفت و گو seo و با صرفه‌سازی کلی یک تارنما داراست. در واقع شاید بهتر باشد که‌این زمینه را به‌این شکل بازگو کنیم: فارغ از حضور محتوا و یا این که نشر محتوای فاقد کیفیت ما یحتاج، مجموع فرایند کمپین سئوی شما کوچک‌ترین ارزشی نخواهد داشت!

ساخت و ساز و سرمایه‌گذاری روی محتوای خوب، به خودی خویش می تواند راهکاری فوق‌العاده مؤثر برای دعوا سئوی تارنما شما باشد. ایجاد محتوای انحصاری احتمالاً مفیدترین ابزار به خواسته جذب جایگاه و ارتقاء بازدید تارنما به طور طبیعی میباشد. همینطور کوشش نمائید هرازگاهی روی مطالب و مقاله‌ها بلند نیز تمرکز فرمائید. حاصل نشان میدهند اقبال حضور شما در صفحه های اول حاصل موتورهای کاوش با نشر مقاله ها بلند بسیار بیشتر از وضعیت معمولی خواهد بود. به دلیل آنکه یک کدام از فاکتورهای کیفیت یک مقاله و تراکم لغات کلیدی در آن، به مقدار آن محتوا بستگی داراست.