مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

نگاه گوگل به تعداد صفحات سایت

نگاه گوگل به تعداد صفحات سایت



نگاه گوگل به تعداد صفحه های سایت10 / 10از 1 مخاطب
ماه قبل،   سئو سایت   گوگل با ساخت نمودن فرمی در گوگل داکس، از افرادی که فکر‌می کنند ممکن میباشد یک وب سایت خاص و متبوع وی، از دقت گوگل به دور باقی‌مانده و مقام قابل قبولی در کاوش نیافته، درخواست کرد که درین فرم، یوزرها با درج اسم تارنما (اسم دامنه) و توضیحی در‌این رابطه که چرا شما می‌پندارید این وب سایت مقام قابل قبولی ندارد، درج کنند و گوگل آن را نظارت خواهد کرد،در‌این نوشته‌ی علمی از ساخت وب سایت میخواهیم تا به نگاه گوگل به تعداد صفحه ها تارنما بپردازیم.

نگاه-گوگل-به-تعداد-صفحه های-تارنما

مت کاتس –مدیریت ارشد قسمت جنگ با اسپمینگ گوگل- میگوید: وب سایت هایی با داده ها محتوایی و صفحه های بیشتر از دو جهت میتوانند شانس بیشتری در منزلت بندی گوگل داشته باشند. با یقین این مطالب نباید اسکن باشند.

او در‌این ویدئو می‌گوید که هنگامی که صفحه های سایتتان را ارتقا می دهید، این شانس را دارید که لغت ها کلیدی بیشتری نیز استعمال نمایید و برای کلمه ها کلیدی بیشتری، مطالب را بهینه سازی نمایید. چراکه در شرایط معمولی قابلیت و امکان درج بیشتراز دو یا این که سه کلمۀ کلیدی مهم وجود ندارد.

این \"نبودن\" به معنای قابلیت نداشتن و ممنوع بودن وجود ندارد. به‌این معنا میباشد که نمی اقتدار برای یک شیت بیش تر از دو یا این که سه واژه کلیدی را متصور شد.

مقاله سپس در خصوص با سایتهایی با صفحه های بالاست. این نوع سایتها به دو گروه تقسیم می‌شوند؛ یا این که سایتهایی که مطالبشان را مستقیما از صفحه ها دیگر نسخه برداری می نمایند و یا این که سایتهایی با صفحه ها بالا و نسبتا بالا که خویش ایجاد کنندۀ محتوا و مطالب اثرگذار می‌باشند. این سایتها شانس متعددی برای اخذ بک پیوند های حقیقی و واقعی و معرفی از جانب تارنما های دیگر خواهند داشت که به اعتبار و کسب منزلت بهتر در نتیجه ها گوگل یاری متعددی خواهد کرد. همینطور ارتقاء بک لینک و پیوند حقیقی وواقعی، شانس ورود روبات های گوگل به تارنما شما و ایندکس نمودن صفحاتتان را بالا خواهد پیروزی.

تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو

 

2. کانال‌‌‌‌های اجتماعی
کانال‌‌‌‌های اجتماعی می توانند   سئو سایت   کارایی‌‌‌‌های شما در مورد seo را ارتقاء ببخشند و ابزار‌‌‌‌های کمکی خیر و خوبی در مورد بازاریابی دیجیتال باشند. این ایام اکثری از اشخاص از طیف‌‌‌‌های متفاوت جامعه در کانال‌‌‌‌های اجتماعی فعال میباشند و برای جواب سوال های خویش در کانال‌‌‌‌های اجتماعی کاوش می‌نمایند. پس حضور شما با نشانی سایتتان در کانال‌‌‌‌های اجتماعی ضروری به حیث می رسد. به ویژه در اینستاگرام، تلگرام، توییتر و ... که‌این ایام پر استفاده میباشند.

توجه نمایید که به طبع نشانی صحیحتان را در کانال‌‌‌‌های اجتماعی قرار دهید و هر قسمتی که به شما قابلیت و امکان پیوند گذاری میدهد، لینک و پیوند صفحه های اساسی و مطالب جدیدتان را قرار دهید.

شما می بایست متناسب با پلت فرمی که هر کانال اجتماعی داراست در‌ آن‌ها کار نمایید. تا حد قابلیت برای هر یک از‌ آنان محتوای غیر وابسته ساخت‌و‌ساز نمائید. به صورت نمونه در اینستاگرام که آلبومی از تصاویر و ویدئوهاست بایستی پست‌‌‌‌های تصویری متناسب و دیدنی ساخت نمایید.

 

3. تعامل مفید با مخاطبان
شما احتمالا سیستم پاسخگویی برای رابطه با مخاطبان خویش دارید. اکنون چه از روش ارتباط تلفنی، آدرس اینترنتی یا این که کانال‌‌‌‌های اجتماعی، مراجعه حضوری و غیره. نخست موردنیاز میباشد که شیوه‌‌‌‌های ارتباطی را برای مخاطبان راحت فرمایید و در فرم تماس با ما و ورقه اساسی در دسترس بازدیدکنندگان تماما قرار دهید. ساعتها پاسخگویی و تایید مراجع حضوری را با جزئیات درج فرمایید و بدین سا‌عتها پایبند باشید. همینطور در پاسخگویی و مشورت به‌ آن ها حوصله و شکیبایی کافی را حیث فرمایید. از ایده ها و پیشنهادات مخاطبانتان تا حد ممکن فایده ببرید و رابطه را با‌ آنان نگهداری نمائید. به خصوص درصورتی که ارائه دهنده سرویس ها می‌باشید، محافظت رابطه و تعامل، مخاطبان و مشتریان با مسئولیت برای شما به وجود میاورد.

 

سود گیری
seo تارنما برای موتور‌‌‌‌های کاوش گر امری سریع، سهل و یک توشه برای مدام وجود ندارد البته بایستی از جایی آغاز کرد. هیچ تضمینی برای توفیق مستمر یک وبسایت نیست. یک وب سایت چهت نیل به توفیق و برنده ماندن مورد نیاز میباشد که فعال باشد و همواره اصول بهینه سازی را رعایت نماید. چون مدام رقبایی می‌باشند که میتوانند منزلت شما‌را تغییر و تحول دهند.

 

درین نوشته‌علمی گونه های seo و مفاد‌ آن ها را ذکر کردیم و همانطور که در صدر گفتیم، در صورتیکه میخواهید سایتتان بهینه سازی موفقی داشته باشد می بایست هر سه نوع را به عمل ببرید. نخست نکات مرتبط با بهینه سازی داخلی را رعایت نمائید و محتوای کارکشته داشته باشید. از seo تکنیکال سایتتان اعتقاد نتیجه ها فرمایید و در غایت اقدامات مایحتاج را برای offpage وبسایت جاری ساختن دهید. فارغ از اجرای بهینه سازی داخلی و تکنیکال، تکنیک‌‌‌‌های سئو آف پیج تاثیرگذار نخواهد بود.

 

از کوشش برای بهینه سازی سایتتان ناامید نشوید و ادامه دهید و همواره به‌دنبال آشنایی نقاط قوت و ضعف عمل خویش باشید. امید‌وار‌یم در‌این نوشته‌علمی از وب لاگ یوتاب داده ها موردنیاز را کسب کرده باشی

 

 

 

1.استراتژی ارائه مطالب

در   سئو سایت   شکل عدم به کار گیری از جاوا اسکریپت و یا این که بارگذاری نشدن صحیح وب سایت کد نویسی می بایست به طوری باشد که مطالب وب سایت به طور ورقه بندی آرم داده خواهد شد.

معین نمایید که در وهله اولیه وب سایت چه تعداد مطالبی را اکران میدهد. در طی این فعالیت می بایست به‌این نکات اعتنا داشته باشید:
1.تعداد مطالب با فضای اشغال گردیده به وسیله هر یکی مطالب در شیت ارتباط ی بی واسطه داراست.

2. گروه بندی می بایست به طوری باشد که مخاطب نیازی به اسکرول کردن بیش تر از حد چهت نیل به آخری مقاله نداشته باشد.

3. مطالب می بایست به نحوی باشند که سرعت بار گذاری بالا باشد.

به عنوان مثال در حالتی‌که مطالب شما متنی میباشد ویا تصاویر کوچکی در آن هاست 10 مقاله پایان تعیین قابل قبولی برای مجموعه بندی میباشد البته در شرایطی‌که هر مقاله با یک عکس یا این که تصویر با وسعت بالا همپا میباشد مجموعه های 6 تایی مطلوب میباشد.
تیم بندی مطالب می بایست به نحوی باشد که یک مقاله در دو برگه جداگانه قرار نگیرد و از ساخت متوا تکراری جلو گیری کنیم.
2. نشانی دهی درست صفحه های

به پیوند ذیل اعتنا فرمائید:

به کار گیری از تاریخ در نشانی صحیح نمی‌باشد به دلیل آن که نشانی دهی بایستی به طوری باشد که دربرگیرنده داده ها اصلی خواهد شد و با مرور مجال این طریق نشانی دهی تغییر تحول نکند.

نشانی دهی بایستی به نحوی باشد که در شرایطی که استفاده کننده به طور بی واسطه نشانی شیت nام را وارد کرد مرورگر وارد مطالب شیت متبوع گردد.

 

در نصیب head می بایست از تگ های rel=next و rel=prev تعریف‌و‌تمجید خواهد شد. این تگ ها برای مخاطب تاثیری نخواهد داشت و تنها رئیس وبسایت دسترسی دارااست.

3.وب سایت خویش را نظارت و بازبینی فرمایید

تحت عنوان یک مخاطب وارد وبسایت خویش گردید و از دیده یک مخاطب به وبسایت خویش نگاه نمایید. باور پیدا فرمائید که خطای 404 برای صفحه ها ساخت‌و‌ساز نشده به صحت ارسال گردد.

پیج رنک گوگل (Google PageRank) چیست؟

پیج رنک گوگل (Google PageRank) چیست؟



پیج رنک گوگل (Google PageRank) چه میباشد؟10 / 10از 1 مخاطب

پیچ رنک گوگل چه میباشد، به چه شکل میتوان آنرا به دست آورد و ارتفا بخشید؟

وقتی که یک    سئو سایت   استفاده کننده در وب قصد سرچ کردن کلمه و واژه ای را دارااست استعمال از موتور های جست و چو برای تهیه کردن شایسته ترین و دارای ارتباط ترین فیض در اولیت وی میباشد. بیش تر از 200 فاکتور گوگل دست به دست هم می‌دهند تا کیفیت خوب ترین تارنما ها را در لیست پیشنهادات گوگل قرار دهند. با ما در کمپانی طراحی وب سایت شالوده همپا باشید تا شمارا با پیچ رنک گوگل بیشتر آشنا نماییم.


گوگل با تجزیه و محاسبه سایت شما و تعداد لینک و پیوند های ورودی و خروجی وب سایت سکو ای را برای وبسایت شما در حیث می‌گیرد که‌این مرتبه عددی فی مابین 1 تا 10 میباشد و هرچقدر عدد جایگاه به 10 نزدیکتر باشد ورقه موردنظر لینک و پیوند های ورودی بیشتری داشته و از دید موتورهای کاوش دارنده بها بیشتری میباشند و به طبع در مرتبه ی بالاتری قرار خواهند گرفت.


تاثیر سرعت لود در سئو


طرز ی تهیه و     سئو سایت  تنظیم ی کد در سرعت بارگیری وبسایت و به تبع آن ارتقاء بهینه سازی بسیار بااهمیت میباشد. طرح بندی کد، قادر است بر فرصت ارائه ، سرعت کلی وب سایت و در غایت همت آخری تارنما تأثیر بگذارد. برای همین مراد بسط دهندگان اینترنت از کدهای JavaScript و CSS External فایده می‌گیرند. بدین ترتیب مرورگرها توانمند خواهند بود پیش از اکران نصیب دکوری تارنما، محتوای آن را بارگیری کنند که از لحاظ سرور، اینگونه کاری قدم مهمی چهت نیل به نقطه ی صراحت دارد.

7) دقت نمودن تخت گاز برگه (Page Speed)
سرعت برگه
هرچه سرعت لود صفحه ها تارنما شما بیشتر باشد، سئوی شما و در فیض مرتبه ی شما در موتورهای کاوش ارتقاء خواهد یافت. استعمال از اکثری از سفارش های جان دار درین بررسی لیست به شما امداد می نماید تا مورد های قابل قبولی را برای ارتقا سرعت وب سایت خویش در حیث بگیرید. علاوه بر این مفاد دیگری وجود دارااست که می بایست آن‌ها‌را هنگام تنظیمات سرور و پیکربندی وبسایت در حیث بگیرید. در آغاز با ارزیابی سرعت وب سایت خویش با استعمال از ابزار آزمایش سرعت Google آغاز نمائید. اکثر آن‌ها ابزارهایی سازگار با تلفن همراه نیز برای آزمایش سرعت می‌باشند. با در دست گرفتن سرعت از این نحوه شما میتوانید تنگناهایی که بوسیله سرور برای شما ساخت‌و‌ساز میشود را شناسایی فرمایید و آنان‌را که عمدتاً به آسانی ازبین می‌روند، تصحیح فرمایید.
8) سئو بر روی گوشی (Mobile Optimization)
سئو گوشی
پیش از اینً نیز بدین نکته اشاره شد که در صورتی می‌خواهید وبسایت شما درجه بالاتری داشته باشد، سئو گوشی بسیار اساسی میباشد. چرا؟ چون اکنون تعداد یوزرها تلفن همراه بسیار بیشتر از تعداد یوزرها دسک تاپ میباشد و پیش گویی می‌شود که‌این تعداد، روز آپ تو دیت در حالا ارتقا باشد. seo گوشی را می قدرت اینطور در حیث گرفت که طراحی وب سایت به طوری صورت پذیرد، که با اندازه تصویر و کاغذ اکران گوشی های متعدد و همین طور پهنای باند زیر، به راحتی سازگار و قابل مشاهده باشد. همگی محتوای وب سایت همان گونه که در برگه ی دسک تاپ قابل مشاهده میباشد، برروی تلفن همراه نیز فارغ از نیاز به غلو قابل مشاهده باشد. مجموعاَ هر چه وب سایت بر روی تلفن همراه مخاطب پسندتر باشد، بهینه سازی آن نیز بیشتر خواهد بود.
9) قابلیت و امکان استعمال با گوشی ( Mobile Usability)