مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

نکات طلایی سئو سایت

.

هرچقدر هم که   سئو سایت   مقالاتتون از حیث علمی بی نیاز و کیفیت عالی باشه؛ تنها در صورتیکه می تونیم اون رو محتوای کیفیت خوب و عالی بدونیم که بازدیدکننه بعد از مطالعه نوشته‌ی علمی هیجان زده بشه و پیش خودش بگه این محتوا بسیار جذابه و میتونه برای دوستان اینجانب هم اثرگذار باشه و بعد از آن خواننده نوشته‌ی‌علمی شما رو برای 10 نفر دیگر هم به اشتراک بگذاره ما این نوع محتوا رو محتوایی باکیفیت و دیدنی می دونیم چون این نوع محتوای ایجاد گردیده به وسیله شما همواره در بخش اعظمی از شبکه‌های‌اجتماعی روزمره در میان اشخاص به اشتراک نهاده میشه و سایت شما هم به همین ترتیب هر روز اعتبار بیشتری به دست میاره، شما بایستی تکنیک هایی رو خاطر بگیرین که بوسیله اون ها قوی باشین محتوایی دیدنی و اثرگذار ساخت و ساز کنین، امیدوارم غمگین نشین البته درصورتی که تصمیم ندارین به طور ماهر محتوا نویسی کنین و به ارتقا دانش کاربرانتون و یوزرها وب یاری کنین پس لطفا از گوگل هم انتظار نداشته باشین که به شما امداد کنه تا ثروتمند بشین، مدام یادتون باشه که محتوا تو seo شاه میباشد.

 

7- در وبسایت خویش از کلیپ ها به کارگیری نمائید.

ولی ممکن میباشد این گزینه رو هم پیش از این توشه ها شنیده باشین ولی استعمال از ویدیو جدیدا در گفت و گو سئو وب سایت به یک زور تبدیل گردیده است، در حالی این نکته رو به شما یاداوری میکنم که در حالتی که با وبسایت های انگلیسی لهجه درباره‌ی باشین همواره میبینید که در‌این وبسایت ها از کلیپ به ندرت به کار گیری میشود ولی در اینترنت فارسی یا این که وبسایت های اهل ایران متاسفانه خیلی نادر از ویدیو باطن تارنما ها استعمال میشه، استعمال از تکنیک ساخت و ساز محتوای ویدئویی می تونه یک برگ غالب برای تارنما شما باشه و در صورتی در وبسایت شما ویدیو ایجاد گردیده باشه گوگل قیمت دوچندانی برای شما قائل میشه، بیایان منطقی خیس اندیشه کنیم تو دنیایی مدرن با این کلیه مشغله کسی شکیبایی نداره دیگه نوشته ی علمی های زمان بر رو مطالعه کنه و همگی در پی این میباشند که هر چه زودتر به فیض ای که میخوان برسن، پس شما هم با ایجاد محتوا به اینجور آدما امداد کنین که هرچقدر سریع خیس به فیض دلخواهشون برسن.

 

8- از شبکه‌های‌عمومی در بیزنس اینترنتی خویش به کارگیری نمایید.

در صورتیکه به‌دنبال پیشرفت در بهینه سازی هستین به کارگیری از شبکه های عمومی برای تارنما شما یک زور میباشد تا بتوانین به یاری این کانال ها مخاطب را با تارنما خویش مشغول کنین و درین کانال ها با کاربرانتون بیشتر و شل خیس در زمینه‌ی باشین، مطالب سایتتون رو درین کانال ها به اشتراک بگذارین و از کاربرانتون بخواین که در زمینه ی مقالاتتون لحاظ تن و یک تآمل بدون شوخی با کاربرانتون در شبکه‌های‌مردمی ساخت و ساز کنین، نگران نباشین در بخش های نهایی این نوشته‌ی‌علمی به شما حافظه میدم که دقیقا در شبکه های عمومی بایستی چیکار کنین.

 

25% از انکرتکست های شما بایستی دربرگیرنده اسم مارک یا این که اسم دامنه وب سایت شما باشد (همچون نمونه بالا).
برای   سئو سایت   اینکه پیوند بیلدینگ و تبلیغات شما ظاهری طبیعی داشته باشد، بایستی مدام از عبارات کلیدی گوناگون در هر کمپین پیوند بیلدینگ استعمال نمایید.

این مقررات بی آلایش به شما امداد می نمایند جایگاه بندی وبسایت خویش را فارغ از نگرانی راجع به جریمه های گوگل، بهبود ببخشید.

از اثر سینرژی الگوریتم پنگوئن 3.0 استعمال فرمائید
پژوهش ها صورت گرفته علامت میدهد که وب سایت promgirl.com برای بیش تر از 25000 کلمه و واژه کلیدی متفاوت در بالا 20 سکو برتر گوگل بوده میباشد و توانسته میباشد 1500000 بازدید کننده را با 1800 بک پیوند دست آورد. در صورتی‌که 2500 کلیدواژه را بر 1800 لینک و پیوند تقسیم فرمائید متوجه خواهید شد که صرفا یک بک پیوند، 20 سکو برتر برای 14 کلمه و واژه کلیدی را ایجاد نموده است. این وضعیت چه طور به دست میاید؟ چه‌طور می اقتدار از روش یک پیوند ،14 حالت برتر در گوگل به دست آورد؟ این وضعیت به لحاظ باورنکردنی می‌رسد.

توضیح اثر سینرژی الگوریتم پنگوئن 3.0
مبتنی بر فرمول توزیع طبیعی انکر تکست، برای آنکه پیوند هایی طبیعی ساخت و ساز نمائید، انکر تکست بایستی دربردارنده نشانی وب سایت، اسم مارک، اسم دامنه و بقیه کلمه ها کلیدی باشد. این مورد به این معناست که در‌حالتی که تارنما شما فعلا بک پیوند هایی با نشانی تارنما، اسم مارک یا این که کمات کلیدی دیگر داراست، پس هر لینکی از این به آن گاه با لغات کلیدی مصرف شده در انکر تکست می سازید، می‌تواند درجه وبسایت را به یک باره برای بیشتر کلمه ها کلیدی بهبود ببخشد.

برای کلیه لغت ها کلیدی فعلی مستعمل در بک پیوند ها
به هم پا تمامی لغات کلیدی مستعمل در محتوای وبسایت
به یار و همدم کلیه لغات کلیدی Long Tail یا این که دم دراز
براین اساس در شرایطی که می‌خواهید به اینگونه نتابج شگفت انگیزی دست یابید، فقط کاری که می بایست جاری ساختن دهید این میباشد که از ترفند همین وبسایت به کارگیری نمائید:


ریچ اسنیپت چیست؟


Reviews snippet

در   سئو سایت   واقع اینها به عبارتی چیزهایی می‌باشند که سبب ساز میگردند در حاصل کنار وب سایت خودتان یا این که وب سایت سایر افراد، ستاره های زرد را مشاهده کرده و حتی داده ها بیشتری مثل تعداد یوزرها لحاظ دهنده و… به دست بیاورید.


3. اسنپیت فردی؛ person یا این که author

راستش را بخواهید کمتر سایتی را دیدم که از این نوع ریچ اسنیپت به کارگیری نموده باشد. کلاً این نوع، به یوزرها یاری میکند کسانی که به آنان راز و فعالیت دارا هستند را بهتر بشناسند.


اسنپیت فردی؛ person یا این که author



به عنوان مثال وقتی که اسم یک مولف انگلیسی لهجه را کاوش فرمایید، ممکن میباشد این نوع اسنیپت را مشاهده کنید.


نکته: برخی مواقع کلمه و واژه ای را کاوش کرده و تحت نوشته‌ی‌علمی، جلو عبارت author، اسم تالیف کننده متن هم به شما نشان داده میشود. تا جایی که اینجانب می‌دانم، این یک نوع اسنیپت وجود ندارد و در واقع بخشی از ریچ اسنیپت های معمولی میباشد.


ویدئو ارزیابی بهینه سازی وبسایت فروشگاهی + قابلیت دانلود

4. ریچ اسنیپت Products

اسنیپت های فرآورده هم به‌تدریج در اینترنت فارسی در اکنون مشاهده می باشند:


پلاگین ها در سئو وب سایت


پلاگین، ادآن یا این که افزونه چه می باشد؟!


پلاگین ها در     سئو سایت  واقع یکسری اپلیکیشن کدنویسی گردیده می باشند که امکان هایی را به وب سایت و سیستم مدیر محتوای شما اضافه میکنند. از جمله، پلاگین ای به نام CONTACT FORM 7 به سیستم رئیس محتوای تارنما وردپرسی شما متصل گردیده و اذن می‌دهد در صفحه های وبسایت تان با ایجاد کرد فرم هایی، شماره تماس مخاطبان را بگیرید. یا این که از جمله پلاگین WORDFENCE امنیت تارنما تان را ارتقاء می‌دهد و… .


 



پلاگین ها را برنامه نویس ها یا این که شرکت ها نرم افزار نویسی پباده سازی کرده و به صورت بدون‌پول یا این که با بها های متعدد در مارکت های فروش قالب و پلاگین قرار می دهند.


 


 


 


 



از کجا بایستی قالب و پلاگین تهیه و تنظیم کنیم؟


مشاهده کنید، قالب و پلاگین ها چیز خاصی نیستند. برای استعمال از آنان کافی میباشد به تارنما های سطح اینترنت یا این که حتی شبکه های تلگرامی رفته و مثل یک ترانه یا این که کلیپ دانلودشان نمائید. آنگاه هم به راحتی به وب سایت منتقل شان نمایید. براین اساس راه و روش های متعددی برای تنظیم آن ها وجود داراست.


 



البته شایسته ترین گزینش این میباشد که به سراغ وبسایت های دارای اعتبار فروشنده قالب و پلاگین بروید. از جمله در اینترنت انگلیسی تارنما هایی مثل تم فارست یا این که در کشور ایران تارنما ژاکت و راستچین تعیین های نیکی میباشند. در واقع برنامه نویس ها پلاگین ها و قالب های خودشان را از روش این وبسایت ها در دست مخاطبان قرار می دهند.


 


 


 


 


 


 


 



شایسته ترین سیستم رئیس محتوا کدام میباشد؟ CMS های دارای شهرت


خب، در پی نوشته ی علمی از مبحث سیستم های رئیس محتوای منحصر بیرون گردیده و تنها به سراغ سیستم های متن گشوده یا این که به عبارتی OPEN SOURCE می‌رویم. در‌این نصیب در واقع می‌خواهم شایسته ترین سیستم های مدیر محتوا را به شما معرفی کنم:


 


 


 


 



1_ وردپرس


وردپرسبدون شک وتردید سیستم مدیر محتوای وردپرس شایسته ترین و دوست داستنی ترین سیستم رئیس محتوای جهان (فعلا) میباشد. طبق پایانی آمار از وبسایت techjury در حدود 30 درصد از وب سایت های سطح اینترنت به امداد وردپرس درست شده اند. طبق همین آمار:


 



در حدود 15 درصد از تارنما های برتر عالم به یاری این سیستم مدیر محتوا تشکیل‌شده اند،


روزمره 500 تارنما به امداد وردپرس ساخته می‌شود،


در سال 2019 تعداد تارنما هایی که با وردپرس درست شده بودند، بیشتر از 75 میلیون عدد بوده میباشد!


وردپرس به شما اذن طراحی وب سایت های فروشگاهی، وبلاگی، روزنامه ای، شرکتی، رزومه ای و… را می‌دهد. این سیستم با گویش PHP درج شده.


 


سئو تکنیکال چیست؟ آموزش Technical SEO

سئو تکنیکال چیست؟ آموزش Technical SEO



بهینه سازی تکنیکال چه می باشد؟ فراگیری Technical سئو

فرصت نشر: روز شنبه ۳۰ فروددین ماه ۱۳۹۹


seo تکنیکال یا    سئو سایت  این که seo فنی قسمت مهمی از فرآیندهای seo وبسایت میباشد که می بایست بوسیله اشخاص کارشناس و رشته‌ای صورت بپذیرد. ولی seo تکنیکال چه است و چه مواقعی را می بایست رعایت کنیم. درین نوشته‌ی علمی عملکرد می‌کنیم شمارا بیشتر با مضمون‌ seo تکنیکال آشنا کنیم. پس، تا نقطه پایان این نوشته‌علمی با ما یاور باشید.


بهینه سازی تکنیکال Technical بهینه سازی چه است؟

seo به تیم فرایندها و اقداماتی گفته می گردد که بتوانیم به طور ارگانیک بیشترین ترافیک ممکن و یوزرها کیفیت عالی را به سمت وب سایت خویش هدایت کنیم. بعضا از کارشناسان معتقدند که seo وب سایت برای موتورهای کاوش روی هم رفته دربرگیرنده دو نوع بهینه سازی داخلی و سئوی آف پیج میباشد. این دو قسمت نیز مشتمل بر کل اقداماتی میباشد که باطن وبسایت و بیرون از آن اعمال میشوند. این تیم معتقدند بهینه سازی تکنیکال یا این که فنی نیز مشمول seo داخلی میشود. ولی بعضی دیگر میگویند بهینه سازی تکنیکال می بایست از داخلی و فرنگی جداگانه خواهد شد. به هر درحال حاضر seo تکنیکال (Technical بهینه سازی) به تیم اقدامات فنی برای با صرفه‌سازی وب سایت و سرور گفته میگردد که یاری می‌نماید خزنده‌های موتورهای کاوش متوجه بشوند اینترنت‌وب سایت موثری دارید و همت می کنید شایسته ترین تجربه را برای یوزرها رقم بزنید. با اینکه تصور می‌گردد قسمت متعددی از seo داخلی و فرنگی به محتوا و اقدامات پیرامون آن بستگی دارااست، اما هیچ‌گاه نباید از موضوعات فنی غافل شد.


بیشتر بخوانید: offpage seo (Off-page سئو) چه میباشد و مشمول چه مواقعی می‌شود؟


seo تکنیکال Technical بهینه سازی چه می‌باشد؟


محاسبه لیست مهم ترین فاکتورهای بهینه سازی تکنیکال

seo تکنیکال نیز مانند بهینه سازی داخلی و فرنگی محاسبه لیست مشخصی دارااست که می بایست همگی این موردها را به صحت رعایت نمایید تا خاطر‌تان ریلکس باشد در‌این نصیب نیز امتیازات متبوع گوگل و موتورهای کاوش را اخذ خواهید کرد. درین نصیب مفاد جانور درین تحلیل لیست را به ترتیب چک خوا‌هیم کرد: