9- در صورتیکه از CDN به کار گیری میکنید به اخطار ها دقت فرمایید
از آنجاییکه مارک های تجاری والا از صاحب سئو سایت خانه های ویژه (Hosted Solutions) استعمال می نمایند، مورد نیاز وجود ندارد نگرانی دراین نصیب داشته باشند، البته تارنما های دیگر می بایست بهاین قسمت دقت خاصی نمایند. کانال های ارسال محتوا (Content Delivery Networks یا این که CDN ها) محل هایی برای میزبانی عکس ها و فولدر های تصویری دیگر میباشند. آنها سرعت لود صفحات وب سایت را بالا برده و به حل مشکلات پهنای باند (Bandwidth) یاری می نمایند.
در قضیه بک لینک و پیوند (Backlink) ها ، CDN یک بازدارنده محسوب میشود. همانطوری که میدانید، بک پیوند ها نقش حساسی را در seo بازی می نمایند. هر چه شما بک پیوند های بیشتری داشته باشید، موقعیت بهتری را در موتورهای کاوش دارید.
با قراردادن عکس های خویش در CDN بیشتر مثل این میباشد که عکس را از وب سایت خویش حذف کرده و آن را در دامنه ای که CDN در آن میباشد، قرار می دهید. به این ترتیب زمانی کسی عکس شمارا پیوند می نماید، درواقع به دامنه آن CDN پیوند میدهد. این شغل سبب میشود که اعتبار عکس ها از وبسایت شما به دامنه CDN منتقل گردد.
بدین ترتیب شایسته ترین روش این میباشد که :
استعمال از یک امکان تنها بخاطر ترند شدن (CDN) آن بهاین معنا وجود ندارد که شما هم می بایست دیده بسته از آن تقلید فرمایید. در آغاز نظارت نمایید که آیا اینکار شایسته ترین تکان برای بیزنس شما است یا این که نه.
در صورتیکه وبسایت شما ماهانه میلیون ها بازدید کننده داراست؛ براین اساس از آنجایی که به چالش پهنای باند امداد می نماید، به احتمال زیاد، CDN قادر است یک ایده عالی برای وبسایت شما باشد.
در شرایطی که وبسایت شما حال روزمره صرفا هزاران بازدید کننده وب سایت دارااست، همین صاحب خانه فعلی، شانس شما برای مدیر توشه روی وبسایت میباشد.
CDN ها میتوانند روش های مربوط به سئو عکس های وبسایت (Image سئو) باشند؛ ولی در آغاز از اینکه استراتژی جنبش شما، یک امداد ماهر برای شما خواهد بود مطمئن گردید.
10- عکس های خویش را آزمایش فرمائید
تک تک نکاتی که در seo عکس های وبسایت مطرح میشود قرار میباشد که به ارتقاء کف قابلیت و امکان های وبسایت شما امداد نمایند. ما در امر کاهش وسعت پوشه عکس ها، ایندکس شدن عکس های تارنما به وسیله موتورهای کاوش سخن کردیم؛ البته آزمایش نرخ تبدیل به مشتری های بیشتر چه میگردد؟
تعداد عکس های کالا را در هر ورقه آزمایش نمایید : از آنجاییکه سرعت بار گذاری، یک اختلال تارنما فروشگاهی فارغ از میزبانی (non-hosted) میباشد؛ با کاهش تعداد عکس های یک ورقه متوجه خواهید شد که نرخ تبدیل (CTR یا این که Click Through Rates) و در فیض فروش شما ارتقا خواهد یافت.
نماهایی از کالا را که مشتری ها ترجیح میدهند، آزمایش فرمایید : با تنظیم نماهایی از فرآورده که مشتری های شما میخواهند ببینند، ممکن میباشد که شما یک ارتقا در وفاداری مشتری ها را داشته باشید. شایسته ترین شیوه برای دانستن این مسئله این میباشد که چک نمایید، مشتری های شما به چه نمایی از مال بیشتر گرایش علامت میدهند. بطور عام، نظرسنجی و حرف با مشتریان یک عادت فوق العاده برای تصاحب کردن این داده ها میباشد. ولی کماکان این مورد را با آزمایش بررسی فرمایید.
آزمایش فرمائید که چه تنی چند از مال را بایستی در برگه گروه بندی به مشتری علامت دهید : 10، 20 یا این که 100 متاع ؟ تعداد کالا هایی که در برگه مجموعه بندی لیست میکنید را آزمایش فرمائید که چه تعداد از آن برای شما عالی فعالیت می نماید.