مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

براورده کردن انتظار مخاطب مهمترین عامل از نظر الگوریتم گوگل پاندا


گهگاه ما محتوای بسیار با کیفیتی ساخت کرده ایم. ولی این محتوا با کلیدواژه صدق تبلیغ نشده میباشد و وقتی که سئو سایت مخاطبان با کلید واژه و کلمه مد نظرشان به‌این شیت مراجعه می نمایند محتوای دلخواه خویش را مشاهد نمی‌کنند. اینگونه صفحاتی از دید گوگل صفحه ها بی کیفیت از دید محتوا قلمداد می شوند. نمونه : اینفوگرافی تاثیر گوگل پاندا بر روی تارنما واژه کلیدی نامناسبی برای این نوشته‌ی‌علمی میباشد. درحالیکه نوشته ی علمی مطالب کاملی در رابطه گوگل پاندا ارائه می دهد اما درصورتی که کاربری با جستجوی واژه و کلمه کلیدی اینفوگرافی تاثیر گوگل پاندا بر تارنما بدین نوشته ی علمی منتقل خواهد شد. حتما ناامید می گردد. چون که مطالب بصورت اینفوگرافیک ارائه نگردیده میباشد.

براین اساس کلیدواژه های کانونی خویش را طوری گزینش نمائید که در حالتی‌که کاربری با آن کلید کلمه کاوش کرد و به نوشته‌ی‌علمی شما جابجایی یافت مطالب مطلوب با مراد اش را مشاهده نماید.

نکته: بجای سنجش تعداد مخاطبان یک ورقه به سنجش تعداد مخاطبان راضی از محتوای صفحه های بپردازید.

الگوریتم گوگل پاندا و محتوای نسخه برداری

به جرآت میتوان اظهار‌کرد که محتوای اسکن در کشورمان یکی‌از مسائل و گرفتاری های اجتماعی میباشد. زمانی که می گوییم محتوای نسخه برداری گرفتاری اجتماعی میباشد. صرفا به وب سایت ها اشاره نمیکنیم. متاسفانه امروز مشاهده خواهیم کرد که دانشنامه ها و نقطه پایان طومار های دانشگاهی نیز مبتلا چالش تعالی نسخه برداری بودن محتوا می باشند.

بیشتر مالکان وبسایت ها گمان می نمایند که غربال مطالب نسخه برداری فقط یک غربال میباشد و موجب حذف بی نقص تارنما آنان از نتیجه ها کاوش یا این که بعبارتی پنالتی شدن وبسایت آن‌ها نمیشود. مسلما این تصور نادرست میباشد.

واقعیت این میباشد که. John Mueller متخصص گوگل، الگوریتم گوگل پاندا را از الگوریتم تشخیص محتوای نسخه برداری غیروابسته دانسته میباشد.

با این هم اکنون درین نوشته ی علمی بدلیل آنکه همگی ما به نادرست این دو را یک کدام از میدانستیم. محتوای نسخه برداری را در زیر الگوریتم گوگل پاندا توضیح خوا هیم اعطا کرد.

Mueller جان مولر گفته میباشد که یکی الویت های مرتبه دهی به یک برگه سنجش این زمینه میباشد که آیا محتوای تولیدی شایسته ترین محتوای ممکن از آن نوع میباشد. نمونه : در‌صورتی‌که شما محتوایی با تیتر باتری خودرو ساخت‌و‌ساز می‌کنید آیا نوشته‌ی علمی شما شایسته ترین نوشته‌ی‌علمی باتری خودرو در اینترنت میباشد. یا این که نه؟

چگالی کلمات کلیدی


هر وقتی که یک تا پنج مورد بهتر پیدا کردید، آنها‌را به محتوای تارنما خویش اضافه فرمایید. این میتواند سئو سایت صفحاتی مانند پست های بلاگ، اعلامیه های مسابقه، نتیجه ها بازی، صفحه های پروفایل دسته و هر کاغذ دیگری از وبسایت دسته  یا این که کالای ورزشی باشد.

در وضعیت ایده آل، تراکم عبارات کلیدی به فعالیت رفته در شیت، بایستی در 0.5حدود ٪ تا 2٪ باشد. شما می‌توانید برای بدست آوردن چگالی لغت ها کلیدی  که اکنون زیاد کاربرد ندارد، آن را با تقسیم تعداد دفعات به کار گیری از واژه و کلمه کلیدی انتخابی در محتوای خویش بر تک تک تعداد لغت ها، احتساب نمایید. آن گاه ، در 100 ضرب فرمایید.

برای مثال در‌صورتی‌که کلمه و واژه واژه و کلمه کلیدی شما ” بازی های لیوان جهانی 98 “میباشد و 4 توشه در 2000 واژه و کلمه( تعداد کلماتی که برای این زمینه مندرج میباشد)، به شغل رفته باشد و در 100 ضرب فرمایید، فیض مانند روبرو می‌شود:  0.2= 100 * (4/2000) 

البته یک نکته قابل توجه وجود داراست: لغات کلیدی بایستی اضافه شوند تا هنگام قرائت آن در یک گزاره طبیعی به حیث برسند. همینطور بایستی تنها از یک واژه و کلمه کلیدی (که در زمان یک شیت تکرار می‌شود) در یک برگه از وب سایت خویش به کار گیری فرمائید.

این بدان معناست که شما نباید واژه و کلمه کلیدی را تعیین فرمایید و از آن در چند محتوای دیگر وب سایت به کار گیری نمائید و کلمه و واژه کلیدی بایستی منحصر برای یک شیت باشد.  وارد کردن لغات کلیدی طبیعتا در محتوا، به الگوریتم های گوگل یاری می نماید تا بفهمد شما  به ساخت‌و‌ساز مطالب موءثر و دارای ربط می‌پردازید که همین فعالیت، منجر اکران خوب در نتیجه ها کاوش میشود.

تعیین عبارات کلیدی متفاوت در هر شیت از سایت، ضمانت می نماید که می‌توانید در یک سری کاغذ نخستین حاصل کاوش شانس بیشتری برای جلب استفاده کننده خویش داشته باشید و هرکدام از صفحه های تارنما با دیگر صفحه ها وبسایت شما در رقابت نخواهند بود و به اصطلاح کنیبالیزیشن ساخت و ساز نمیشود.

استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی


ما در نصیب‌های گذشته هم در زمینه‌ی لغات کلیدی کلام کردیم، ولی این قسمت در مورد سئو سایت  استفادۀ بیش تر از حد لغت ها کلیدی در محتوای پست‌ها میباشد. به عنوان مثالً فرض نمایید دارید یک مقالۀ 500 کلمه و واژه‌ای را میخوانید و 250 توشه در آن یک واژه و کلمه کلیدی خاص به فعالیت رفته میباشد. این شغل جرم میباشد و منجر می گردد جریمه گردید.

کپی کردن یک ورقه با لغت ها کلیدی فراوان برای موتورهای کاوش عمل دشواری وجود ندارد و همه این موتورها الگوریتم‌های مایحتاج برای تشخیص این قضیه را در دست دارا هستند. به طور معین، مدیر مجموعه تشخیص اسپم در گوگل بدین نکته اشاره کرده که برای بهبود seo، خوب میباشد بیش تر از حد از کلیدواژه‌ها به کارگیری نکنید. این مقاله را می توانید در اینجا مطالعه فرمایید.

اکنون شاید بپرسید که پس چه بایستی کرد؟ معمولی میباشد؛ شما می بایست از لغات کلیدی متفاوت و هم‌مضمون‌ و کلمات کلیدی بلند به مکان تکرار یک کلمۀ خاص استعمال نمایید. با ظهور الگوریتم مرغ مگس‌خوار گوگل نادر‌معدود دعوا چگالی کلمه ها کلیدی از دربین رفت و استعمال از لغات هم معنی، آن هم به معیار مایحتاج، مکان آن را گرفت.

مطلقا بخوانید: آیا می بایست محتوای سابق خویش را بروزرسانی نمایید؟
ساختن پیوند‌های فریبکارانه
یک کدام از معمول‌ترین طریق‌های ساخت و ساز اسپم در فضای اینترنت، ساخت تعداد بالای کلیک برای یک لینک و پیوند میباشد که موتورهای کاوش کاغذ مربوط به آن را \"دوست داستنی\" فرض نمایند. اما تشخیص این یک کدام از برای موتورهای کاوش اندکی نقص‌‌خیس میباشد؛ زیرا سازندگان این پیوند‌ها طرز‌های مختلفی برای عمل خویش دارا‌هستند. درپی به بعضا از این نحوه‌های کارشکنی‌گرانه اشاره می کنیم:

تبادل لینک و پیوند به طور غیر طبیعی
در صورتی‌که از دیرین‌های وبلاگستان باشید احتمالا این جمله‌ها را زیاد داده‌اید:

با تبادل لینک و پیوند موافقی؟
لینک و پیوند شدی، منو بلینک
تبادل پیوند پذیرفته میشود
این به عبارتی نحوه تبادل لینک و پیوند غیرطبیعی میباشد. در‌این طریق یک نفر لینک و پیوند شمارا در تارنما خودش قرار می‌اعطا کرد و در مقابل شما هم می بایست پیوند اورا در سایتتان می‌گذاشتید، حتی در صورتیکه زمینه سایتتان هیچ ارتباطی به هم نداشت. اما این طرز الان دیگر تلاش ندارد و موتورهای کاوش به راحتی می توانند وبسایت‌های خلاف کار را شناسایی نمایند.

۲۵ تکنیک سئو خارجی برای افزایش رتبه سایت


seo تارنما از دو بخش seo داخلی (onpage بهینه سازی) و سئوی آف پیج (سئوی آف پیج) تشکیل میشود. سئو سایت سئوی آف پیج به تیم اقداماتی گفته میگردد که در آن شما می توانید با به کارگیری از وب سایت‌های دیگر درجه وبسایت خویش را در موتور کاوش گر گوگل بهبود اعطا کرد. درین نوشته‌علمی با ۲۵ تکنیک offpage seo وبسایت آشنا خوا هیم شد.


سئوی آف پیج چه است؟


شما ممکن میباشد در حین seo کردن تارنما خویش به لینک و پیوند‌ها تفکر کرده باشید. لینک و پیوند‌گذاری قسمت غیرقابل انکاری از offpage وب سایت است ولی تک تک آن وجود ندارد.

offpage seo تارنما به مجموع عمل‌هایی که در بیرون از وب سایت شما واقعه می‌ افتد تا جایگاه‌بندی تارنما شمارا ارتقاء دهد و بهینه سازی بهتری برای تارنما شما بسازد اشاره داراست. که‌این شغل‌ها مشتمل بر لینک و پیوند‌ها، استراتژی‌های شبکه‌های‌مردمی، بازاریابی تاثیرگذار و غیره میشود.

برای مثال، درصورتی که یک پست بلاگ بهتر بنویسید و یک اینفلوئنسر لینک و پیوند آن را در برگه خویش قرار دهد درواقع شما با به کار گیری از اینفلوئنسر مارکتینگ یک شغل seo بیرون از وب سایت جاری ساختن داده‌اید.

ولی پرسش حقیقی اینجاست که آیا بهینه سازی بیرون از وب سایت به درجه‌بندی تارنما شما در نتیجه ها موتورهای کاوش یاری می‌نماید؟

درواقع seo بیرون از وبسایت به موتورهای کاوش مانند گوگل میگوید که دیگرافراد چه احساساتی نسبت به اینترنت‌وبسایت شما دارا هستند. هرچه لینک و پیوند‌های باکیفیت و نظراتی مثبت بیشتری در وب سایت شما تصویب خواهد شد احتمال اینکه گوگل تارنما شمارا در مرتبه‌بندی بالاتری در نتیجه ها کاوش قرار دهد بیشتر میباشد.

توصیه اینترنت سر: استراتژی بهینه سازی در ۱۱ قدم در سال ۲۰۱۹

استراتژی‌های سئوی بیرون از وب سایت
۱.داشتن استراتژی لینک و پیوند‌دهی داخلی در استراتژی offpage تارنما
آیا میخواهید بک‌پیوند‌های بیشتری بگیرید؟ برای این مراد نخستین بایستی لینک و پیوند‌های داخلی خویش را بهبود داد. یک استراتژی پیوند‌ سازی داخلی توانمند وب سایت شما‌را برای لینک و پیوند‌های فرنگی فراهم می‌نماید. اصولا این عمل تاثیری مانند قیف داراست. درصورتی که کسی از روش لینک و پیوند برگشتی یا این که بک‌لینک و پیوند به تارنما شما بپیوندد شما بایستی مطمئن گردید که کاغذ وب سایت شما با صرفه شد‌ه‌است تا اورا به صفحه های دیگر تارنما هدایت نماید. استراتژی seo بیرون از تارنما شما می بایست مشمول یک استراتژی پیوند‌دهی قادر داخلی باشد.

۲.داشتن یک استراتژی بک‌لینک و پیوند حاذق
شما بایستی برای داشتن یک seo بیرون از تارنما توانا استراتژی بک‌پیوند قادر داشته باشید و پیوند‌های برگشتی کار کشته و باکیفیتی را برای وبسایت خویش اخذ فرمایید.

۳.ساخت‌و‌ساز محتوای به یادماندنی و با کیفیت عالی
اینجانب می دانم که‌این موعظه و پیشنهاد تا قبل از این به شما داده گردیده است تا آن را در مجموع در seo داخلی تارنما خویش به فعالیت گیرید. البته قضیه‌ای که وجود داراست این میباشد که در حالتی که میخواهید به وبسایت شما پیوند دهند می بایست دلیلی برای این فعالیت به آن ها بدهید. ساخت و ساز محتوای کیفیت خوب شایسته ترین عامل برای این زمینه میباشد.

۴.معرفی خویش تحت عنوان یک رهبر فکر
در‌صورتی‌که شما برای او‌لین توشه تخصصی را ساخت‌و‌ساز فرمائید، رابطه با کیفیت‌خیس و کار کشته‌تری را با مخاطبان خویش خواهید داشت.

هرچه شما تخصص بیشتری را ارائه می‌دهید محتوای شما ارزشمندتر خواهد بود. در غایت این دستور منجر می شود که اشخاص بیشتری آن را به اشتراک بگذارند و به آن لینک و پیوند دهند. برای تولید رهبری اندیشه، بایستی باور نتایج نمایید که محتوای شما دارای اعتبار و دارای ارتباط میباشد .

۵.نقل عهدوپیمان‌ها، رای زنی‌ها و غیره
در صورتی‌که می خواهید اسم خویش را در بین مخاطبان یک اسم شناخته گردیده فرمائید، اشخاص را به اجرا گفتگو و قرائت نقل‌پیمان تشویق نمایید. این شغل خیر صرفا به شما یاری می‌نماید تا محتوای خویش را تخصصی سازید، بلکه سبب ارتقا اعتبار اسم خویش و تولید مخاطبان تازه میگردد و احتمال اینکه استفاده کننده به تارنما شما پیوند دهد بیشتر میباشد.

این مورد به صورت معکوس نیز شغل می‌نماید. از جمله در حالتی که شما به توده‌آوری لحاظ متخصصان و نقل‌قسم از کارشناسان صنعت های خویش نیاز دارید میتوانید با آنان تماس حاصل نمایید و فرصتی را برای مبادله پیوند با وبسایت آن ها از آنها بخواهید.

ابزار سئو یعنی چه؟


جاری ساختن تکنیک‌های seo در سایت‌ها مستلزم ابزاری مختص این فعالیت میباشد. به عنوان مثال شم ا برای سئو سایت خویش می بایست بعضا لغت ها کلیدی را در حوزه کاری خویش بیابید؛ ولی این شغل سوای ابزار، به طور تقریب غیرممکن میباشد. بعضی ابزار مختص هریک از شاخه‌های بهینه سازی وجود دارااست که اشخاص همواره می توانند از آن ها برای seo تارنما خویش به کار گیری نمایند. یافتن کلمه ها کلیدی بیزنس در گوگل نیز به عبارتی‌سیرتکامل میباشد و شما می بایست این شغل را با ابزار مختص آن جاری ساختن دهید. در انتهای نوشته‌ی علمی به مالامال کاربردترین و شایسته ترین ابزار بهینه سازی می پردازیم.


ابزار seo امروزه گونه های مختلفی دارااست و هریک در بستری گوناگون در مشت اشخاص گذارده گردیده‌است. به نحوی که می‌اقتدار ابزار بهینه سازی را به طور نرم‌افزار، پایین اینترنت و پلاگین روئت کرد. البته برای اینکه یک شخص سئوکار بتواند از این ابزار در دستکم فرصت به کارگیری نماید و نیازی به وقت از دست دادن نداشته باشد، عالی میباشد با بعضی از شایسته ترین ابزارهای seo آشنا خواهد شد. چون شایسته ترین ابزارهای بهینه سازی در وقت اشخاص به طور دیده گیری صرفه جویی می‌نماید و آنها‌را از شغل های مازاد در تکنیک‌های بهینه سازی گشوده می دارد. پیرو بعضی از شایسته ترین ابزار seo وبسایت را برایتان شرح می دهیم.


گونه های ابزار بهینه سازی

به صورت کلی ابزار مختلفی برای ایفا تکنیک‌های بهینه سازی در تارنما وجود دارااست. چون خویش seo تعدادی شاخه میباشد و هرکدام از شاخه‌ها مستلزم ابزاری برای عملی شدن می‌باشند. شما می توانید با مطالعه اشکال ابزار seo وب سایت، برای هریک از آنان یک ابزار غیروابسته تعیین نمایید تا یک گروه بدون نقص از ابزار حیاتی برای بهینه سازی داشته باشید. گونه های ابزار seo به شرح پایین میباشد:


• ابزار آنالیتیک

برای اینکه بتوان شایسته ترین حوزه را برای ساخت و ساز محتوا پیدا کرد، نظارت جستجوهای مخاطبان شایسته ترین طرز میباشد. بعضا ابزار بهینه سازی وجود دارااست که با آن می‌قدرت جستجوهای مخاطبان را در حین‌های گوناگون ارزیابی کرد و با آن، شایسته ترین سوژه را برای ایجاد محتوا یافت.


• ابزار یافتن لغت ها کلیدی

یافت کردن شایسته ترین کلمه ها کلیدی میتواند یک تکان بسیار اساسی باشد. چون در صورتی یک تجارت بتواند در راستای شایسته ترین کلمه ها کلیدی ممکن ساخت‌و‌ساز محتوا نماید، می تواند به آسانی سئو وبسایت خویش را اجرا دهد. برای این عمل، بعضا ابزار وجود داراست که شما می توانید با آن ها شایسته ترین کلمه ها کلیدی را برای حوزه فعالیتی خویش پیدا نمایید.


• ابزار ارزیابی رقابت بر روی عبارات کلیدی

در صفحه ها گوگل، هرمورد از لغات کلیدی دارنده رقبایی قدر در سطح خویش میباشد. تارنما‌های تازه پا به طبع نمی‌توانند با سایت‌های سابق‌خیس و خوب بر رمز برخی لغت ها رقابت نماید و در فیض منجر کاهش جایگاه آن میشود. برای اینکه اشخاص بتوانند سطح رقابت را در هرکدام از عبارات کلیدی تشخیص دهند، ابزارهای مختلفی وجود داراست که مختص چک رقابت در لغات کلیدی میباشد.


• ابزار ارزیابی seo داخلی

سئوی داخلی از سایر مواقعی میباشد که می بایست در seo وبسایت به آن اعتنا داشت. قابل تشخیص میباشد که‌این ابزار برای اینکه اشخاص بتوانند سطح سئوی داخلی وب سایت خویش را ارزیابی نمایند، کاربرد دارااست. در واقع با این ابزار می‌اقتدار سطح seo محتوای تارنما را آنالیز کرد و در شکل نیاز داشتن به تصحیح، متوجه آن شد.