مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

DISAVOW چه کاربردی دارد و چه زمانی باید از آن استفاده کنیم؟


این امکان یاری می‌نماید تا بتوانید از هدایت بک‌پیوند‌های مخرب و اسپم که به طور مبلغی یا این سئو سایت که غیرطبیعی به تارنما شما پیوند می گردند خودداری نمایید. به طور طبیعی اخذ بک‌لینک و پیوند خیلی بهتر میباشد، البته به شرط اینکه گرانبها باشند و لینک و پیوند‌سازی به‌شکل طبیعی انجام یافته باشد. ولی شاید تشخیص اینکه چه وقتی موردنیاز میباشد از Disavow به کارگیری نمایید برای شما دشوار باشد. در‌پی به شما می گوییم چه هنگامی از این قابلیت و امکان به کار گیری فرمائید. ولی اولیه از تمامی بایستی یک اعتبارسنجی روی لینک و پیوند‌ها اجرا دهید و مشاهده کنید کدام بک‌پیوند‌ها بیشتر برای وب سایت شما مضر می باشند. آنگاه کارایی نمائید فارغ از به کارگیری از ابزار با مالک سایتی که پیوند‌ها از آنجا به سمت تارنما شما می آیند حرف نمایید تا به طور دستی این پیوند‌ها حذف خواهد شد. البته در حالتی که که‌این طرز پاسخ نداد بایستی در مواقع پایین از Disavow به کار گیری فرمایید.


1- هنگامی که ترافیک ورودی و سکو‌های شما کاهش ناگهانی و شدیدی داشته باشد


پرواضح میباشد که افت درجه شدید و کاهش زیاد ترافیک ورودی نشانه‌دهنده وجود خلل در تارنما شماست. به عبارتی‌طور که گفتیم می بایست خیلی اعتنا نمایید. براین اساس، نخستین مطمئن گردید که ایراد از کجاست و به طبع به بک‌لینک و پیوند‌های مخرب و اسپم مربوط میباشد یا این که نه.

در‌حالتی که مطمئن شدید که مرتبط با لینک و پیوند‌های غیرطبیعی میباشد میتوانید از Disavow استعمال نمایید. با این شغل به گوگل میگویید در هم اکنون کارایی میباشید تا این اختلال را برطرف نمائید.


2- وقتی که وب سایت شما با بک‌پیوند‌های منفی seo اسپم می گردد


چنانچه وب سایت شما آیتم حمله وسعت متعددی از پیوند‌های مرتبط با بهینه سازی منفی و کلاه سیاه قرار گرفته باشد، می بایست به تفکر حذف کردن این بک‌لینک و پیوند‌ها باشید. چنانچه نمی‌دانید تارنما شما گزینه حمله قرار گرفته میباشد یا این که نه و اینکه لینک و پیوند‌های فرنگی به سمت وبسایت شما کیفیت خوب میباشند یا این که نه، می توانید از ابزارهای جان دار برای چک بر این مورد به کار گیری نمائید.


اهمیت سئو (SEO) سایت | چرا باید سایت را سئو (SEO) کنیم؟


با پیشرفت تکنولوژی، حدودا می اقتدار اعلام کرد که مشتریان به نوعی در دنیای دیجیتال معاش سئو سایت می نمایند و طبق آمار به دست آمده حدود ۹۴ درصد از مشتریان پیش از اینکه خریدی اجرا دهند به جسجوی آنلاین مورد متبوع خویش می‌پردازند. بنابراین برندهایی که از ترازو اهمیت و تاثیر بهینه سازی بر وبسایت خویش دوراندیشی ندارند، در واقع شانس بزرگی را از دست داده اند. همینطور دنیای دیجیتال در جستجوهای محلی بر کسب و امور، بسیار تاثیرگذار میباشد. به صورت نمونه گزارش شد‌ه‌است که ۷۵ در صد از جستجوها در گوشی، سبب ساز به بازدید از وب سایت ها  و ۳۰ درصد آن سبب به خرید از تارنما میگردد. کلاً وب عضو لاینفک معاش اشخاص گردیده‌است و اکثر آنان علاوه بر این که خرید خویش را به طور اینترنتی اعمال می‌دهند، برای کسب داده ها بیشتر درخصوص محصول یا این که فرآورده متبوع خویش، از کاوش در وب به کارگیری می نمایند. به علاوه، سپرده گذاری بر seo وب سایت نیز زمینه دیگری میباشد و همه شرکت های و صاحبان تجارت نیز نیاز دارا‌هستند تا در این باره داده ها کافی به دست آورند. درین نوشته‌ی‌علمی قصد داریم مطالبی را درباره ی اهمیت بهینه سازی (سئو) وب سایت برای شما عزیزان ذکر کنیم، لطفا یاروهمدم ما باشید.

مهمترین اصول seo (بهینه سازی) تارنما
برای ذکر اهمیت seo (سئو) تارنما بهتراست که مشاجره را با بیان مهمترین اصول seo استارت کنیم. همان طور که می‌دانید بهینه سازی، به عبارتی seo موتور کاوش گر میباشد که ، یک استراتژی را تعریف می نماید که تمامی جنبه های ساختاری تارنما و پیشرفت محتوا را شامل میشود. غرض مهم seo این میباشد که قیمت های وب سایت شمارا برای موتورهای کاوشگر نماد دهد. زمانی که موتورهای کاوش گر از بها و اهمیت وب سایت شما دوراندیشی پیدا نمایند، بر طبق کیفیت محتوایی که ساخت و ساز میکنید، سکو بندی وب سایت شما ارتقا می‌یابد. درنهایت اهمیت بهینه سازی آنجایی معنی پیدا می نماید که مشتریان میتوانند تارنما شمارا به راحتی پیدا نمایند.

بهینه سازی تصاویر


جستجوی تصاویر گوگل میتواند ترافیک متعددی برای شما تولید نماید چون جمع متعددی از یوزرها جستجوی خویش را از روش تصاویر اعمال می‌دهند . این زمینه در رابطه کسب و شغل های اینترنتی بیشتر درستی می نماید . البته یک مشکلی وجود داراست . سئو سایت گوگل به اندازه کافی باذکاوت وجود ندارد که بتواند تشخیص دهد تصاویر شما در رابطه چیست .

شما می بایست آن را معلوم نمائید .بدین ترتیب یک متن alt توصیفی (شرح تصاویر) برای کل تصاویر خویش تهیه و تنظیم فرمائید و بنابراین ترافیک بیشتری از گوگل بدست آورید .

علاوه بر این میتوانید با استعمال از اسم های فایلی توصیفی ، به گوگل نماد دهید که زمینه تصویر شما چه می باشد .

بهتر :img src=”photos-of-a-clowns.jpg” alt=”photos of a clowns”

img src=”155000111.jpg” alt <“” بد:

به همین راحتی !

علاوه بر این تصاویرتان می بایست تماما فشرده سازی شوند تا براحتی بتوان انها را دانلود کرد .

این یک کدام از فاکتورهای سکو بندی گوگل میباشد . ابزار وردپرسی Imagify بطور خود کار تصاویر را برایتان فشرده سازی می نماید .

برای محتوای خویش از URL های کوتاه و توضیحی به کارگیری نمایید
در صورتی‌که CMS شما اذن می‌دهد ، از URL های کوتاه و توصیفی برای صفحه های محتوای خویش به کار گیری فرمایید چون خوب بنظر می رسند .

به کار گیری از کلمه ها کلیدی در URL به بهینه سازی وب سایت تان امداد می نماید .

علاوه بر این لینک و پیوند های انکر برهنه (اشخاص با URL به شما لینک و پیوند می‌دهند ) دربردارنده عبارات کلیدی هدفگذاری تان خواهد بود .

برای راضی نگه داشتن الگوریتم پاندا متن های بویلرپلیت (Boilerplate) را به دستکم برسانید .
متن بویلرپلیت (Boilerplate) بلوک های تعالی از متن تکراری میباشد که در بخش اعظمی از صفحه های وبسایت تان ظواهر می‌شوند .

ولی چنانچه محتواهای دیگر متعددی دارید این متن‌ها برایتان دردسرساز نخواهند شد .

ولی این متن‌ها آدم کش وب سایت های فروشگاهی میباشند .

چون صفحه ها کالا بعضی اوقات فقط 50 کلمه و واژه مخصوص بفرد دارا‌هستند و 500 واژه در رابطه کلمه ها تحویل وسایر کلماتی که در هر ورقه تکرار می گردند .

این به گوگل این پیام را میرساند که در کلیه صفحه های فقط 10% محتوای یونیک وجود دارااست که احتمالا قیمت پاره ای ایجاد می نمایند .

اینجا میباشد که الگوریتم پاندا به شما ضربه خواهد زد !

متا تگ ها و عناوین صفحات را سئو کنید


حتما همگی افرادی که با تارنما و بهینه سازی مقداری سرو فعالیت داشته باشند تا به هم اکنون این پرسش سئو سایت در ذهنشان تاسیس شده است که مگر گوگل عقل داراست یا این که فرد خاصی پشت این داستان ها میباشد که اینقدر نکات ریز را می بایست رعایت کنیم؟

گوگل از روش ربات های اینترنتی محتوای وب سایت شمارا آنالیز کرده و مبتنی بر برداشتی که از تارنما شما دارا هستند داده ها را به سرور های گوگل برده و سبب ایندکس شدن و مرتبه بندی صفحه های شما میگردند، حال این ربات ها به ترتیب از اولی قسمت کد نویسی تا آخری نصیب را چک میکنند. درحال حاضر ما برای اینکه به‌این ربات ها یاری کنیم داده ها ظریف ترین را در طی کمتری از تارنما ما ایندکس نمایند بایستی پند هایی را برای انها در مسیر بررسیشان در اختیار بگذاریم. متا تگ های تیتر و توضیحات و صفحه های اجتماعی و نشانی هایشان بخشی از همین ارشادوراهنمایی ها میباشد. این تگ هارا در نصیب هدر تارنما قرار می‌دهیم (در قسمت های دیگر هم می‌شود) که روی تارنما بوسیله بازدید کننده چشم نمیشود و صرفا ربات های گوگل این تگ ها را می‌بینند.

به کار بستن از این متا تگ ها میتواند در بهبود شرایط seo سایت تاثیر مثبت داشته باشد.

از نگاه یک بازدید کننده به وب سایت نگاه فرمایید
گوگل در کلیه ی آپ تو دیت هایی که در سال های اخیر معرفی نموده است بدین مسئله اعتنا خاصی داشته که تارنما بایستی برای بازدید کننده به شایسته ترین نحو ممکن ارائه گردد و هرچه این مراحل عالی جاری ساختن گیرد از حیث بازدید کننده و گوگل کلیه چیز تر و تمیز میباشد. لذا در حیث داشته باشید، نیازی وجود ندارد برای رضایت گوگل و ربات گوگل از راز و ته وب سایت خویش بزنید و استفاده کننده را اذیت نمایید. عواملی همانند فشرده سازی تصاویر و سرعت بارگزاری سریع خیس، مطالب موثر و کاربردی، باصرفه کردن لینک و پیوند های داخلی و فرنگی وب سایت به طور درست تمامی اینها چنانچه صحیح جاری ساختن شوند، سبب ساز بیشتر شدن رضایت بازدید کننده و در غایت امتیاز های مثبت گوگل می‌شود.

افزودن به تعداد کلمات کلیدی سایت با تشخیص گروه مخاطبان کسب و کار


از دست اندرکاران بسیار اصلی برای سفارش عبارات کلیدی برای آغاز یک پروژه seo، تشخیص سئو سایت تیم مخاطبان تولیدات و سرویس ها شما است. بسیار اساسی میباشد که بدانید مخاطبان شما در‌پی چه چیزی می‌باشند و بابت چه چیز حاضر می باشند تا به شما پول پرداخت کنند.


در واقع این سبب میگردد که شما دسته مخاطبانی را در حوزه تجارت خویش پیدا فرمایید که حاضر می‌باشند بابت متاع یا این که سرویس ها شما، به شما پول پرداخت کنند. به این ترتیب آشنایی مخاطبان اساسی، سبب ساز میگردد تا در یافتن کلمه و واژه کلیدی ، هوشمندانه خیس شغل فرمائید.


شیوه های خلاقانه یافتن شایسته ترین کلمه ها کلیدی برای یک بیزنس

همانطور که در قسمت های پیشین به آن پرداخته شد، شناخت با نیازها و سوالهای مشتریان و مخاطبان حوزه شما، رتبه اهمیت بالایی برای لیست کردن عبارات کلیدی برای استارت پروژه دارااست.


برای این شغل، طریق های خلاقانه متعددی وجود دارااست. مثلا  رفتن به انجمن ها و فروم های تخصصی حوزه شما، و جستن سوالاتی که یوزرها در حوزه بیزنس شما میپرسند، یکی منش های یافت کردن لغات کلیدی در آستانه بهینه سازی یک وبسایت است. یکی‌از دیگر از این طریق ها، فهرست محتوای ویکی پدیا نیز میباشد.


در واقع مخاطبان شما، سوالاتی را مطرح می نمایند که به آنها نیاز دارا‌هستند. توجه داشته باشید که حتی در صورتی‌که این عبارات کلیدی که با این طریق لیست میکنید، نادر باشد، البته نرخ تبدیل بسیار بالایی دارا هستند و به احتمال زیاد، جواب بدین نیاز، میتواند برای شما درآمد ساخت نماید.