این امکان یاری مینماید تا بتوانید از هدایت بکپیوندهای مخرب و اسپم که به طور مبلغی یا این سئو سایت که غیرطبیعی به تارنما شما پیوند می گردند خودداری نمایید. به طور طبیعی اخذ بکلینک و پیوند خیلی بهتر میباشد، البته به شرط اینکه گرانبها باشند و لینک و پیوندسازی بهشکل طبیعی انجام یافته باشد. ولی شاید تشخیص اینکه چه وقتی موردنیاز میباشد از Disavow به کارگیری نمایید برای شما دشوار باشد. درپی به شما می گوییم چه هنگامی از این قابلیت و امکان به کار گیری فرمائید. ولی اولیه از تمامی بایستی یک اعتبارسنجی روی لینک و پیوندها اجرا دهید و مشاهده کنید کدام بکپیوندها بیشتر برای وب سایت شما مضر می باشند. آنگاه کارایی نمائید فارغ از به کارگیری از ابزار با مالک سایتی که پیوندها از آنجا به سمت تارنما شما می آیند حرف نمایید تا به طور دستی این پیوندها حذف خواهد شد. البته در حالتی که کهاین طرز پاسخ نداد بایستی در مواقع پایین از Disavow به کار گیری فرمایید.
1- هنگامی که ترافیک ورودی و سکوهای شما کاهش ناگهانی و شدیدی داشته باشد
پرواضح میباشد که افت درجه شدید و کاهش زیاد ترافیک ورودی نشانهدهنده وجود خلل در تارنما شماست. به عبارتیطور که گفتیم می بایست خیلی اعتنا نمایید. براین اساس، نخستین مطمئن گردید که ایراد از کجاست و به طبع به بکلینک و پیوندهای مخرب و اسپم مربوط میباشد یا این که نه.
درحالتی که مطمئن شدید که مرتبط با لینک و پیوندهای غیرطبیعی میباشد میتوانید از Disavow استعمال نمایید. با این شغل به گوگل میگویید در هم اکنون کارایی میباشید تا این اختلال را برطرف نمائید.
2- وقتی که وب سایت شما با بکپیوندهای منفی seo اسپم می گردد
چنانچه وب سایت شما آیتم حمله وسعت متعددی از پیوندهای مرتبط با بهینه سازی منفی و کلاه سیاه قرار گرفته باشد، می بایست به تفکر حذف کردن این بکلینک و پیوندها باشید. چنانچه نمیدانید تارنما شما گزینه حمله قرار گرفته میباشد یا این که نه و اینکه لینک و پیوندهای فرنگی به سمت وبسایت شما کیفیت خوب میباشند یا این که نه، می توانید از ابزارهای جان دار برای چک بر این مورد به کار گیری نمائید.
از دست اندرکاران بسیار اصلی برای سفارش عبارات کلیدی برای آغاز یک پروژه seo، تشخیص سئو سایت تیم مخاطبان تولیدات و سرویس ها شما است. بسیار اساسی میباشد که بدانید مخاطبان شما درپی چه چیزی میباشند و بابت چه چیز حاضر می باشند تا به شما پول پرداخت کنند.
در واقع این سبب میگردد که شما دسته مخاطبانی را در حوزه تجارت خویش پیدا فرمایید که حاضر میباشند بابت متاع یا این که سرویس ها شما، به شما پول پرداخت کنند. به این ترتیب آشنایی مخاطبان اساسی، سبب ساز میگردد تا در یافتن کلمه و واژه کلیدی ، هوشمندانه خیس شغل فرمائید.
شیوه های خلاقانه یافتن شایسته ترین کلمه ها کلیدی برای یک بیزنس
همانطور که در قسمت های پیشین به آن پرداخته شد، شناخت با نیازها و سوالهای مشتریان و مخاطبان حوزه شما، رتبه اهمیت بالایی برای لیست کردن عبارات کلیدی برای استارت پروژه دارااست.
برای این شغل، طریق های خلاقانه متعددی وجود دارااست. مثلا رفتن به انجمن ها و فروم های تخصصی حوزه شما، و جستن سوالاتی که یوزرها در حوزه بیزنس شما میپرسند، یکی منش های یافت کردن لغات کلیدی در آستانه بهینه سازی یک وبسایت است. یکیاز دیگر از این طریق ها، فهرست محتوای ویکی پدیا نیز میباشد.
در واقع مخاطبان شما، سوالاتی را مطرح می نمایند که به آنها نیاز داراهستند. توجه داشته باشید که حتی در صورتیکه این عبارات کلیدی که با این طریق لیست میکنید، نادر باشد، البته نرخ تبدیل بسیار بالایی دارا هستند و به احتمال زیاد، جواب بدین نیاز، میتواند برای شما درآمد ساخت نماید.