مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

متدهای کسب ترافیک پولی


20. از تبلیغات کانال‌های اجتماعی به کار گیری نمایید
کانال‌های اجتماعی هم به طور بدون‌پول و هم به طور مبلغی قابل به کار گیری می باشند. اگرچه به سئو سایت کارگیری از تبلیغات این کانال‌ها در کشور‌ایران خیلی مرسوم وجود ندارد البته مخاطبین این تبلیغات میتوانند هزاران اهل ایران باشند. فیسبوک با ارائه ابزار تبلیغاتی انحصاری خویش با اسم Facebook Ads و ابزار مربوط به آن یعنی Pixel در دنیای تبلیغات آنلاین انقلابی تبارک ساخت و ساز نموده است. از طرف دیگر، کانال اجتماعی اینستاگرام نیز سیستمی جذاب و متعدد از تبلیغات آنلاین آماده نموده است که از روش آن، تبلیغ و لینک و پیوند شمارا به تعداد مشخصی از یوزرها فعال به طور هدفمند به اکران در می آورد.

اینفوگرافیک: چطور از اینستاگرام برای تبلیغات به کارگیری کنیم؟

 

21. از تبلیغات PPC گوگل استعمال فرمایید
گوگل با ارائه ابزاری جامع، یک پارچه و بسیار کاربردی قابلیت ارائه تبلیغات شما به طور ظریف به مخاطبین معین را آماده نموده است. شما میتوانید تبلیغ خویش را با کلمه ها کلیدی خاص برای عده ای که آن واژه و کلمه کلیدی را کاوش می‌نمایند فردی‌سازی کرده و به راحتی هر تعداد بازدید که میخواهید توصیه داده و در بازه زمانی مجال کوتاهی آن بازدیدها را اخذ نمائید. گوگل همینطور گونه های دیگری از تبلیغات شبیه نیز در دست اینترنت‌مستران قرار داده میباشد. برای کسب داده ها بیشتر از نوشته‌علمی \"تبلیغات کلیکی چه می‌باشد و چه طور می توانیم با آن کسب و کار خویش را متحول کنیم؟\" دیدن فرمائید. همینطور به خواسته شناخت با سیستم یکدست Google AdWords می توانید نوشته ی علمی \"گوگل ادوردز و راهنمای جامع و بی نقص شغل با آن\" را مطالعه فرمایید.

 

22. اینفلوئنسر مارکتینگ را آزمون نمایید
اینفلوئنسر مارکتینگ یکی راهکارهای مطمئن برای معرفی شما به صدها، هزاران و حتی میلیون‌ها استفاده کننده از روش اشخاص دارای شهرت و سرشناس میباشد. درواقع، شما با به سرویس‌گیری این اشخاص تأثیرگذار (از روش توصیه تبلیغ به آن ها) پیام خویش را از روش این اشخاص منتشر خواهید کرد. اکثری از یوزرها و دوستداران این افراد، به کلام‌ها و پیشنهاد‌های آنها اهمیت داده و در صورتی‌که که‌این اشخاص سرشناس چیز خاصی را توصیه دهند، درصد قابل توجهی از هواداران آنان فارغ از هیچ زیرا و چرایی آن چیز خاص را دنبال می‌نمایند. برای شما این تبلیغ میتواند تارنما، مال یا این که سرویستان باشد. به این ترتیب می توانید با هزینه در مبحث اینفلوئنسر مارکتینگ راهی مطلوب برای ارتقا دیده‌گیر بازدید تارنما خویش ساخت‌و‌ساز نمایید.

 

از چه طریقی آمار بازدید وب سایت را چک کنیم؟
تا‌زمانیکه استحضار دقیقی از طریق برخورد این راهکارها نداشته باشید نمی‌توانید وارد فازهای بعدی گردید. براین اساس مطلقاً بایستی از یک ابزار به مراد آنالیز و بررسی تارنما خویش به کار گیری نمایید. در این باره چیزی خوب از سیستم کارآمد گوگل آنالیتیکس نیست. این ابزار چندگانه به شما یاری می‌نماید تا متوجه ورودی‌ها و خروجی‌های وبسایت خویش بوده و معدود و کاستی‌ها را پیدا نمایید. با امداد Google Analytics می‌قدرت به طور ظریف متوجه فرآیندهای اکنون حاضر شد و آمار و ارقام بازدیدها و ترافیک وب سایت را مراعات کرد. به خواسته شناخت ظریف با این ابزار ماهر نوشته‌علمی \"گوگل آنالیتیکس و هر آنچه برای شغل با آن بایستی بدانید\" را به صورت ظریف مطالعه فرمائید.

سئو مخفف چیست؟


واژه و کلمه‌ی بهینه سازی مخفف عبارت Search Engine Optimization میباشد که می‌اقتدار آن را به seo تارنما برای موتورهای کاوش ترجمه کرد. اما خویش seo هم در فارسی بسیار رایج گردیده و حتی گهگاه مخلوط‌های مازاد و توصیفی و کلمات فعلی سئو سایت (مانند بهبود بهینه سازی، seo کردن، بهینه سازی سازی) را نیز با آن میسازند و به‌شغل می برند. غرض طرز های seo این میباشد که هنگام جستجوی یوزرها در گوگل و بقیه موتورهای کاوش، این موتورها درجه‌ی بهتری را به مقاله ها و محتوای یک تارنما تخصیص دهند.

تمجید بهینه سازی و یک سری نکته در رابطه بهینه سازی
در حالتی‌که چه به حیث نمی رسد تاکید بر اهمیت سئو چندان ضروری باشد،‌ ولی بد وجود ندارد مروری به بعضا آمارهای منتشر گردیده در رابطه موتورهای کاوش داشته باشیم‌.

طبیعی میباشد که با اعتنا به طریق اجرای تحقیق، آمار و ارقام ارائه گردیده به وسیله منابع گوناگون، می توانند گوناگون باشند؛ براین اساس شاید خوب باشد به مکان تمرکز بر مقدار ظریف اعداد، بیشتر به مقیاس و اهمیت نسبی آنان اعتنا کنیم:

 عموم دنیا روزمره دربین ۶ تا ۷ میلیارد توشه از موتورهای کاوش به کارگیری می‌نمایند (منبع).

 هفتاد تا هشتاد درصد جستجوگران، به لینک و پیوند‌هایی که به طور تبلیغ (با پرداخت پول) بوسیله موتورهای کاوش مثلا گوگل، اکران داده می شوند، نگاه نمیکنند.

 هر کس از روش کلیک کردن روی پیوند در موتور کاوش وارد فضای آنلاین شما می شود، در مقایسه با هر که شما برای بازاریابی به سراغ وی رفته‌اید، برای تبدیل شدن به یک مشتری هزینه‌ی کمتری خواهد داشت.

 کاوش بر روی گوشی طی سال‌های اخیر همواره روندی صعودی داشته و از سال ۲۰۱۵ به آن‌گاه، سرچ گوشی از سرچ دسکتاپ بیشتر گردیده است. همینطور اکنون، سهم دسکتاپ دربین ابزارهای اتصال به وب در سطح عالم کمتر از ۵۰ درصد میباشد (منبع).

تولید محتوا و تاثیر آن بر سئو


پیش از ارسال متن، آن را مجدد بخوانید
به هیچ عنوان اصلی وجود ندارد چقدر در قضیه تایپ کردن و ویراستاری نخبه باشید! بدون‌شک سئو سایت ایرادات کوچکی در محتوای شما وجود دارا‌هستند‌ که وقت تایپ کردن از دست‎تان گریزو فرار کرده‎اند. هر چیزی که می‌نویسید را قبل از ارسال به مشتری یا این که مدیرتان، چند دفعه بخوانید. به شما پیشنهاد می کنیم میان این بازخوانی‎ها به دیده‌هایتان استراحت بدهید. نگاه کردن مداوم به کلمه ها منجر میشود دیده‌تان خطاها و اشتباه‌های املایی را نبیند.

عبارات کلیدی خویش را فراموش نکنید
فراموش نکنید که تا جایی که میتوانید لغت ها کلیدی و کلیدواژه‌های دارای ربط را در محتوای خویش بگنجانید – اما فارغ از اینکه غیرطبیعی به حیث رسد. بخش اعظمی از متخصصان بهینه سازی پیشنهاد می‌نمایند تراکم لغت ها کلیدی در محتوا بایستی در میان ۱ تا ۳ درصد باشد. کارایی نمائید به‌این ضابطه پایبند بمانید.

حواس‌تان به ددلاین‌ها باشد


در حالتی‌که برای مشتری محتوا ایجاد می کنید‌، تک تک عملکرد خویش را برای رعایت ددلاین‎ها اعمال دهید. این فرمان به ویژه در‌صورتی‌که که مشتری‌تان بخواهد در یک اپلیکیشن منظم پست بگذارد و قصد ادامه دادن همیاری با شمارا هم داشته باشد، بسیار اصلی میشود. پایبندی به ددلاین‌ها امداد می‎نماید تا تصویری ماهر از خودتان بسازید.

محتوا را از حیث خوانایی نظارت فرمائید
اساسی میباشد که مطمئن گردید مقاله ها شما به راحتی قابل قرائت میباشند یا این که نه. به خیال داشته باشید استفاده کننده به احتمال خیلی زیاد در برخود نخستین با محتوای‌تان، تنها برای یک سری ثانیه آن را کپی می‌نماید تا تصمیم بگیرد به تلاوت ادامه دهد یا این که سراغ چیز دیگری برود. لید یا این که به عبارتی جمله نخستین محتوا به همین عامل اهمیت خیلی متعددی داراست. عملکرد نمائید برای تایپ کردن این نصیب از نوشته ی علمی‌های‌تان وقت بیشتری بگذارید.

مثل یک محقق فن‎ای باشید
آخری البته خیر معدود اهمیت‌ترین نکته ما این میباشد که پیش از استارت روند ایجاد محتوا تحقیق فرمایید. ممکن میباشد تماما با قضیه متبوع آشنا نباشید؛ در‌این حالت جاری ساختن برخی پژوهش ها اول منجر صرفه‎جویی در حین شما طی مراحل تایپ کردن میگردد.

امید داریم در زمان این نوشته‌ی علمی شما‌را تشویق کرده باشیم که راجع‌به طریق تایپ کردن محتوای بعدی خلاقانه‌‌خیس، کلیه جانبه‎خیس و مختلف‌خیس تصور کنید. در‌حالتی که یک تالیف کننده رشته‎ای می‌باشید و از قبلی همگی نکات مهم این مقاله را می‌دانستید‌، از شما ممنونیم که وقت‌تان را به ما تخصیص دادید.

خطرات کلمات کلیدی در سئو


چه‌گونه از مخاطرات کلمه ها کلیدی در seo پیشگیری کنیم؟
 
 
وقتی وجود داشت که نحوه ادویه کلمه ها کلیدی در یک شیت اینترنت نیز مانند یک بوقلمون شغل میکرد. سئو سایت در سال های نخستین موتورهای کاوش، می توانستند به راحتی با درجه بندی لغت ها کلیدی، جایگاه بندی ورقه در SERP  گوگل را به اکران بگذارند. سایتها می توانستند بر پایه ی لغت ها کلیدی، خویش را به راحتی در یک ورقه قرار دهند، حتی در شرایطی که کلمه ها کلیدی غیر دارای ربط بودند و در وب سایت هیچ محتوای حقیقی وواقعی وجود نداشت.
 
شما می توانستید با نهفته کردن عبارات کلیدی توهین آمیز، یعنی همخوانی آن ها با رنگ دور‌نما (تا حدودی) به روش ناعادلانه در اولی ها به دیده بیایید.
به طور طبیعیً این فرمان به یک تجربه مخاطب وحشیانه سبب ساز شد، چون اکثر عموم به‌دنبال یافتن سایتی نیستند که صرفا 500 توشه تکرار \"تخفیف خرقه های پاییزی\" را بخوانند.
موتورهای جستجو گر دیگر این ترفند را از در بین بردند و استارت به غربال کردن صفحه ها لبریز گردیده از لغت ها کلیدی کردند، چون این صفحه ها تا حد متعددی فاقد مطالب موءثر بودند.
 

 
مخاطرات لبریز کردن عبارات کلیدی و سئو بیش تر از حد
هم اکنون ادویه لغات کلیدی یک تاکتیک کلاه سیاه میباشد.
 
آیا تکرار واژه و کلمه کلیدی در مقاله‌ها هنوز هم فعالیت می نماید؟
 
 ممکن میباشد اثرات کوتاه برهه زمانی مثبت داشته باشد، البته با حریق بازی می نماید و در دراز دوران به تدریج موثر میباشد. 
در‌صورتی‌که  Google شمارا با مالامال کردن واژه کلیدی شناسایی نماید، وبسایت شمارا مجازات خواهد کرد. ورقه شما میتواند در جایگاه بندی حذف خواهد شد، یا این که حتی کلیه با هم حذف شوند! یعنی شما‌را ایندکس نکند.

فاکتورهای موثر بر رتبه بندی وب سایت


یکی مطرح ترین و موءثر ترین فاکتورها در بهینه سازی و سکو بندی وبسایت ها در سئو سایت موتورهای کاوش ، به ویژه گوگل ، بک لینک و پیوند ها می‌باشند. بک پیوند در واقع تعداد دامنه هایی میباشد که به وبسایت شما پیوند داده اند. این فاکتور در رنکینگ وبسایت بسیار مفید و اثرگذار است. اما بک پیوند های مفید می‌باشند که‌این تاثیر زیاد را بر تارنما عرضه میکنند. قابل ذکر میباشد بک لینک و پیوند تصاحب کردن از دامنه های متعدد میباشد که موجب بهبود و ارتقا سکو بندی وبسایت در موتورهای کاوش می‌گردد.

ادله دیگری که بر جایگاه بندی وب سایت اثر بدون واسطه دارااست ، واحد سنجش اعتبار و همینطور بها لینک و پیوند های کلی در یک وب سایت میباشد. به عبارت دیگر دامنه های دارای اعتبار و ارزشمند می‌توانند به صورت بدون واسطه در ارتقا مرتبه بندی تارنما ها در موتورهای کاوش موءثر باشند. این ادله بوسیله Ahrefs Domain Rating گزینه چک و اندازه گیری قرار گرفته میباشد.

محتوا ضلع دیگر درین یک سری ضلعی میباشد که نقش به سزایی در سکو دهی تارنما شما اعمال می نماید. در واقع محتوا بایستی دارنده خصوصیت هایی نظیر رابطه متن و زمینه ، قابل فهم و شعور بودن ، نگارش شیرین و صد ولی غیر نسخه برداری بودن باشد. این یکی‌از فاکتورهای مفید در seo و سئو وب سایت میباشد که بوسیله گوگل بسیار گزینه دقت قرار می‌گیرد. اعتبار موضوعی متن نیز بسیار اصلی میباشد و رابطه متن و مسئله قادر است مرتبه وبسایت شما‌را ارتقا دهد.

زمان بر بودن محتوا نیز از سایر عامل ها مفید در جایگاه بندی وبسایت شما میباشد. در واقع آن مجموعه از مطالبی که دارنده تعداد لغت ها بیشتری می باشند، تاثیر بهتری بر بهینه سازی و سئو وب سایت دارا‌هستند. براین اساس پیشنهاد میشود برای بهبود seo وبسایت خویش از محتوای وقت گیر بیشتر از محتوای کوتاه به کارگیری نمایید. معدل تعداد لغت ها تارنما هایی که در شیت اولیه گوگل قرار دارا هستند ، 1890 واژه میباشد.

پروتکل نیز قادر است بر مرتبه بندی وبسایت موثر باشد. درین در میان ، آن گروه از وب سایت هایی که دارنده پروتکل HTTPS می‌باشند در مقایسه با سایرین دارنده مرتبه بهتری در موتورهای کاوش هستند. ولی معمولا جابجایی تارنما به‌این نوع پروتکل  تنها با مقصود بهبود بهینه سازی ، پیشنهاد نمیشود. چون این شغل سخت بوده و در مقابل تاثیر آن بر جایگاه بندی وب سایت معدود میباشد. ولی در صورتیکه قصد ساخت سایت نو را دارید پیشنهاد می‌کنیم از این پروتکل به کار گیری فرمائید.

برخلاف تصور بخش اعظمی از اشخاص ، در بین بهینه سازی و نشان گذاری های Schema رابطه خاصی نیست. در واقع اکنون این نماد گذاری در سکو بندی تارنما بی تاثیر میباشند ولی این قابلیت وجود داراست که در آینده ، آن مجموعه از داده هایی که به طور سازمان یافته وجود دارا هستند، بتوانند بر بهینه سازی تاثیر گذار باشند.

از سایر مورد ها تاثیر گذار بر seo و مرتبه تارنما ها ، تعیین URL با تعداد حروف کمتر میباشد. در واقع آن گروه از تارنما هایی که دارنده URL های کوتاه میباشند می‌توانند در نتیجه ها جستجوی گوگل از جایگاه بالاتری نسبت به URL های زمانبر برخوردار شوند.

به کار گیری بیشتراز حد از تصاویر تاثیری بر جایگاه سایت نخواهد داشت البته آن مجموعه از محتوا که به صورت دست‌کم دارنده یک عکس میباشند، میتوانند بر seo وبسایت تاثیر گذار باشند. در واقع می اقتدار اینگونه بیان کرد که به کارگیری از تصاویر جالب موجب جلب اعتنا یوزرها می‌شوند و در سود ترافیک وب سایت را بالا میبرند.