مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

متخصص سئو کیست؟


با بسط کسب و شغل های اینترنتی، بازار مشاغل دارای ربط مثل ساخت و ساز محتوا و یا این که سئو سایت  ساخت وب سایت و ... هم داغ شد‌ه‌است؛ یکی‌از تخصص‌هایی که‌این روز ها بسیار موردنیاز میباشد؛ دارای تخصص seo میباشد. احتمالا این پرسش برای شما هم اتفاق افتاده میباشد که کارشناس seo چه کسی است؟ یک متخصص seo چه وظایفی داراست و تا چه حد قادر است در پیشرفت و ارتقاء سکو وبسایت ما مفید باشد؟ در صورتیکه به مبحث بهینه سازی عشق و علاقه‌مندید و یا این که دوست دارید در این باره داده ها بیشتری کسب نمایید، تا نقطه پایان این نوشته‌علمی با ما یاور باشید.

کارشناس بهینه سازی چه کسی است؟
کارشناس بهینه سازی یا این که بهینه سازی Specialist یک شعبده‌گشوده میباشد که قادر است با  seo کلاه سپید یک اعجاز  برای وبسایت شما رقم بزند؛ اما شاید این تعریف و تمجید یه خرده نامفهوم به لحاظ رسد البته در واقع دارای تخصص بهینه سازی با احاطه بر اصول seo وب سایت و با دقت به الگوریتم‌های متعدد گوگل و با سود‌گیری از اصول seo کلاه سپید، سبب ساز ارتقا سکو وبسایت شما می شود؛ و در شایسته ترین وضعیت، تارنما شما‌را در بین پنج فیض اولیه جستجوی گوگل یا این که بقیه موتورهای کاوش قرار می دهد. اما در‌حالتی که تارنما از محتوای بهتر و بی نیاز برخوردار نباشد؛ داده ها مایحتاج درباره با کسب‌وکار و پروسه آن( دست‌کم هفتاد درصد داده ها) در چنگ سئوکار قرار نگیرد؛ یا این که قسمت‌های گوناگون مثل گروه بسط تارنما، نتوانند به موقع عملکردشان را با متخصص بهینه سازی و استراتژی‌هایش هماهنگ نمایند؛ مطلقا نمی‌توانیم از سئوکار انتظار اعجاز داشته باشیم.



اشکال دارای تخصص بهینه سازی
به عبارتی‌طور که برای ایفا سئوی وبسایت نحوه‌های مختلفی وجود دارااست؛ کارشناس‌های بهینه سازی هم اشکال مختلفی دارا‌هستند:

سئوکارهای کلاه سپید
سئوکارهای منزه دست و ولی کاربلد درین تیم جا میگیرند؛ این گروه از سئوکارها با استعمال از تکنیک‌ها و اصول گزینه پذیرش موتورهای کاوش مثل با صرفه‌سازی تصاویر، باصرفه‌سازی نشانی‌ها و .... میتوانند در مقطع نسبتا زمانبر، تارنما شما‌را به مرتبه‌های بالای موتورهای کاوش برسانند. 

سئوکارهای کلاه سیاه
سئوکارهای کلاه سیاه با استعمال از طریق‌های متعدد، سعی بر فریب دادن موتورهای کاوش دارا‌هستند؛  در صورتیکه با استخدام یک سئوکار کلاه سیاه، سکو سایتتان به یکباره سیر افزایشی پیدا کرد یا این که حتی تبدیل به اولی فیض گوگل شد؛ زیاد خوشحال نشوید به دلیل آنکه موتورهای کاوش خیلی زود تارنما شما‌را تحت عنوان اسپم شناسایی می‌نمایند بدین ترتیب وبسایت شما مشمول جریمه می شوید.

متخصص سئو کیست و چه وظایفی دارد؟


یک کارشناس بهینه سازی تغییرات در تارنما ها را تجزیه نظارت ، آنالیز و جاری ساختن می نماید تا مطابق با استانداردها سئو سایت و معیارهای موتورهای کاوش با مقصود به حداکثر رساندن ترافیک و یا این که کسب عالی درجه تارنما با صرفه شوند. به عبارت معمولی خیس ، وظیفه دارای تخصص seo وب سایت این میباشد که سایت را با تیم ای از بضاعت و توان های بازاریابی و نرم‌افزار نویسی قابل انعطاف افزاری به صدر حاصل جستجوی گوگل برساند که تحت عنوان یکی‌از مشاغل به طور کامل نو و تخصصی در جهان شناخته می‌گردد.

تخصص seo مانند مانند یک پیاله آجیل میباشد که اشکال و اقسام مهارت ها و بضاعت و توان ها را می طلبد و تیم مهارت بسیار خاص میباشد که نیاز به تمرکز ظریف داراست ، به حدی که توضیح این کار یه خرده مشقت بار میباشد و برای توضیح به مخاطبان و دوستانی که کمتر از seo داده ها دارا هستند ، معرفی آن بغرنج میباشد.

تفاوت کارشناس بهینه سازی با طراح وبسایت
بخش اعظمی از اشخاص seo را با ساخت سایت نادرست می‌گیرند ، در حالتی‌که اصلا چنین وجود ندارد. بیشتر متخصصین seo تحصیلات بازاریابی دارا‌هستند و از آنجایی که زمان های آکادمیک دانشگاهی برای فراگیری بهینه سازی نیست ، در زمان فرصت و مطالعه مقاله ها و کسب تجارب بیشتر بضاعت و توان های خویش را ارتقاء می‌دهند.

البته طراح وب سایت در مسئله های نرم افزار نویسی ذیل اینترنت احاطه داراست و وظیفه ای در ازای ارتقاء بازدید ، بازاریابی اینترنتی ، تبلیغات آنلاین ندارد. البته برای فعالان حوزه سئو و بهینه سازی ، اشراف نسبی بر تک تک مورد ها نام برده اهمیت داراست. یعنی آن‌ها هم می بایست نرم افزار نویسی اینترنت  و هم علم بازاریابی را یکجا داشته باشند.

وظایف متخصصین بهینه سازی
یک کارشناس seo تارنما می بایست با حق تقدم بندی راهکارها به‌دنبال ارائه چاره های موءثر در سمت بهبود یک تجارت اینترنتی گام بردارد.

درصورتی که تارنما شما بازدید قابل قبولی ندارد می بایست به seo و بهبود آن تصور کنید و از اشخاص کارشناس که در مسئله های ساخت و ساز محتوا ، seo ساختار وب سایت ، تجزیه نظارت کلمه ها کلیدی سررشته دارا‌هستند امداد بگیرید. این اشخاص می‌توانند بازدید وب سایت را تا یک سری برابر ارتقا دهند و آن را به درجه های مناسب در گوگل برسانند.

دارای تخصص seo در راستای بالا بردن جایگاه تارنما در کل موتورهای کاوش مثل گوگل و بینگ اقداماتی در راستای فراهم کردن حاصل جستجوی دارای ربط و تجربه کاربری مثبت ، ارتقاء ترافیک وبسایت ، کاهش وسعت وب سایت و ارتقای مارک ، سئو صفحه های را ضمانت می نماید.

مقصود دارای تخصص بهینه سازی مانند هر بازاریابی ارتقاء مشتریان ، فروش و منفعت یک کمپانی یا این که گروه تجاری میباشد.

بهینه سازی بخشی طلاق ناپذیر از بازاریابی موتورهای کاوش  میباشد. آشنایی و اشراف بر SEM برای متخصصان بهینه سازی ضروری میباشد

سئو یا بهینه سازی موتور جستجو چیست؟


seo یا این که seo موتورهای کاوش، دربرگیرنده تک تک شغل‌هایی میباشد که شما بایستی در تارنما سئو سایت خویش ایفا دهید تا در حاصل موتورهای کاوش مانند گوگل جایگاه بهتری را به دست آورید. هم اکنون شاید این پرسش همچنان در ذهنیت شما ما‌نده باشد که seo چه چیزی است و با اعمال چه شغل‌هایی وب سایت با صرفه میگردد که در‌این نوشته ی علمی کاملا به توضیح مبانی اول seo میپردازیم.


زمانی که یک کلمه و واژه را در گوگل کاوش میکنید، یک لیست از نتیجه ها در صفحه های متعدد به شما اکران داده می شود. به‌این صفحه های «SERPs» یا این که «صفحه های نتیجه ها موتور کاوش» می گویند. در شرایطی‌که شما مالک یک وب سایت باشید و وب سایت شما در شیت نخستین SERPs قابل مشاهده نباشد پس بایستی وبسایت خویش را برای موتورهای کاوش seo نمائید. اینجاست که بهینه سازی (سئو) یا این که seo موتور کاوشگر مطرح میشود و برای اکثری از اشخاص این پرسش پیش میاید که در واقع seo چه چیزی است و چه طور اجرا می گردد. به ذکر معمولی بهینه سازی به همگی اقداماتی گفته میشود که بایستی بر روی وب سایت شما اجرا گیرد تا جایگاه‌ی تارنما شما خوب گردد. بخشی از حیاتی‌ترین اقداماتی که بایستی در وبسایت خویش پیاده فرمایید مشتمل بر پباده سازی با صرفه وبسایت، استراتژی درست محتوا و ساخت‌و‌ساز محتوا گرانبها میباشد که جز اصلی‌ترین موردها در باصرفه‌سازی یک وب سایت میباشند.

شما به یاری باصرفه‌سازی صفحه های وبسایت خویش می توانید در نتیجه ها جستجوی گوگل یا این که بقیه موتورهای کاوش در مرتبه خوب قرار بگیرید. بهینه سازی بر بهبود درجه‌بندی در حاصل ارگانیک (طبیعی و خیر پرداختی) متمرکز میباشد. درصورتی که شما یک وب سایت داشته باشید و بخواهید ترافیک بیشتری کسب نمایید، seo بایستی بخشی از کوشش‌های بازاریابی شما باشد.

موتور کاوش چه است؟
موتورهای کاوش به اینترنت‌وبسایت‌هایی گفته میگردد که محتویات دیگر وب سایت‌ها را طبقه‌بندی می‌نمایند؛ به این ترتیب طبیعی میباشد هر سایتی که محتوای بی نقص‌خیس و صحیح‌تری داشته باشد را در درجه‌های برتر نماد دهند. در واقع موتورهای کاوش یک اصولی را برای تارنما‌ها و محتواها در حیث میگیرند و ابزارهای بخش اعظمی نیز به وب سایت‌ها برای هماهنگی با موتور کاوش یاری می‌نمایند که در غایت سبب میشود در ترازو ارزشمندی محتواها یک رقابت تولید گردد. سایتی که به شایسته ترین صورت در پباده سازی باصرفه گردیده باشد و محتوای پر ارزش داشته باشد، به وسیله موتورهای کاوش در درجه‌های برتر قرار میگیرند و اصولا فعالیت موتور کاوش این میباشد که‌این موردها را شناسایی نماید.

چگونه شما می‌توانید E-A-T خود را ثابت کنید؟


با بدست آوردن پیوند‌ها یا این که منشن ها از سایر سایت‌های دارای اعتبار با تهیه و تنظیم داده ها E-A-T در سئو سایت وبسایت خودتان، که مشمول یک بیو (در رابطه ما) تارنما و شیت تالیف کننده میباشد. برای داده‌ها و داده ها در محتوا، به منابع دارای اعتبار پیوند دهید. به صورت منظم وبسایت و محتوای متنی را با داده ها دارای ارتباط، ظریف و نو آپ تو دیت نمائید.
ساخت و ساز محتوای هدفمندتر و خوب از پیشین
درپی ترندهای سال ۲۰۱۹، نیاز به محتوای رتبه یک و هدفمند در سال ۲۰۲۰ همچنان وجود دارااست.

بخش اعظمی از بازاریابان و مدیران، اهمیت محتوا با باکیفیت را شعور کرده‌اند:

براساس گزارش B2B موسسه کانتنت مارکتینگ، ۹۰ درصد از پیروز‌ترین بازاریابان محتوا، نیازهای اطلاعاتی مخاطبان خویش را به پیام‌های تبلیغاتی خویش الویت میدهند.
در حوزه بازاریابی محتوا، هزینه‌های متعددی از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ برای ساخت‌و‌ساز محتوا گردیده است.
بازاریابان به‌این فهم رسیده‌اند که برای کسب توفیق در نتیجه ها جست و جو و جذب خواننده، بایستی مطالب کیفیت خوب‌تری ایجاد نمایند. در واقع می بایست بگوییم مرتبه بندی در موقعیت رقابتی، وقتی مشقت بار میشود که کلیه شایسته ترین تلاش خویش را داشته باشند و به اصطلاح کارت آس خویش را رو نمایند.

در‌این قسمت مواقعی که در سال ۲۰۲۰ بیش تر از قبل اهمیت پیدا می‌نمایند را معرفی خوا‌هیم کرد:

ادراک بهتری از آنچه کاربر مقصود از حاصل کاوش برای یک واژه کلیدی مشخص و معلوم به آن نیاز دارااست.
خوب تایپ کردن متناسب با مخاطبان، متناسب با لحن و مدل مارک.
تحقیق خوب، به عنوان مثال آمارهای جانور و داده ها بیشتر از منابع دارای اعتبار.
محاسبه عمیق‌خیس و کسب حاصل بیشتر در امر موضوعات.
تصاویر خوب، مانند اینفوگرافیک و تصاویر بلاگ سفارشی.
 دیدنی میباشد بدانید هر چقدر مرتبه بندی گوگل دور از شوخی‌خیس گرفته خواهد شد، و وصال به مرتبه‌های برتر مشقت بار‌خیس شود، کسانی بیشتری به سمت ساخت‌و‌ساز محتوای کیفیت بالا سوق پیدا می‌نمایند.



محتوای فوق هدفمند، مشتری نخستین
حق تقدم بندی نیازهای اطلاعاتی مشتری، در اولِ پیام‌های فروش یکی کارداران انتخاب کننده برای بازاریاب‌های غالب در سال ۲۰۱۸-۲۰۱۹ بود، همانگونه که قبلا از گزارش B2B CMI 2019 مشاهده کردیم. در واقع ۹۰٪ از برنده‌ترین‌های این عرصه گفتند که به‌این دستور دقت می‌نمایند.

آن ها متوجه گردیده‌اند که پشت گرمی سازی به مخاطبان با ارائه ارشادوراهنمایی، امداد، داده ها یا این که تولید سرگرمی سوای اخذ هزینه آغاز می‌گردد.

علاوه بر این، شایسته ترین محتوا که به نیازهای استفاده کننده در وصال به غرض ضمانت می‌نماید، به سیرتکامل‌ای ساخت‌و‌ساز می‌گردد که در گوگل مرتبه ۱ را به دست می آورد. این فرآیند در سال ۲۰۲۱ نیز ادامه پیدا می‌نماید؛ چون همچنان جوابگو نیاز مشتریان میباشد.

چه‌طور میفهمید استفاده کننده شما به چه چیزی در محتوای شما مستلزم میباشد؟

سئو و کمپین های آن


این طرز به رهبری تامل دارای ربط میباشد. صحت دارد که تولید حیث و کامنت گذاشتن در بلاگ‌ها به صورت اتومات برای شما پیوند‌دهی به یاور ندارد ولی منجر میگردد که اسم تجاری شما در انجمن‌ها و وب لاگ‌های اساسی به رسمیت شناخته خواهد شد. سئو سایت بدین ترتیب تلاش نمایید وب لاگ‌های دوستداشتنی در صنعت خویش را شناسایی فرمایید و ایده ها خویش را در آنجا قرار دهید. قرار دادن کامنت در انجمن‌ها و بلاگ‌های دوست داستنی ممکن میباشد منجر شناخته شدن شما بوسیله وب لاگ‌نویس و همینطور تاثیر گذاشتن برروی خواننده‌گان بلاگ خواهد شد. شرکت کردن در گفتگوهای یک صنعت به شما امداد می‌نماید تا با اینفلوئنسرها رابطه برقرار فرمائید و در آینده احتمال پیوند‌دهی آنها به وبسایت خویش را داشته باشید.

۹.ساخت یک کمپین تبلیغاتی برای offpage وب سایت
در صورتی‌که شما یک قطعه محتوایی جذاب را ساخت کرده‌اید بسیار بهتر میباشد ولی عمل شما مجموع نشده میباشد.

اعتقاد نتیجه ها نمائید که با ساخت یک کمپین دیجیتال مارکتینگ به اشخاص مطلوب دست پیدا می کنید. در صورتی‌که در مکالمات مرتبط با صنعت خویش در کانال‌های اجتماعی کمپانی کردید بایستی از وجود بعضا اینفلوئنسرهای اساسی مطلع باشید و مهمتر از همگی آن ها نیز بایستی از حضور شما باخبر باشند. با یک تحقیق کوچک میتوانید بخش اعظمی از بلاگ‌نویسان و رهبران تامل در صنعت خویش را پیدا فرمایید. زمانیکه یک قطعه را در یک بلاگ دارای اعتبار پیدا میکنید آن بلاگ را گزینه اعتنا قرار دهید و برای آنان پست الکترونیک ارسال فرمائید یا این که پیام بفرستید تا ملاحظه کنید که آیا علاقمند به اشتراک‌گذاری پست شما می‌باشند یا این که نه. به خاطر داشته باشید که مدام یک نشانی اینترنتی نخستین ممکن میباشد نادیده گرفته خواهد شد و به به عبارتی جا ختم خواهد شد براین اساس مدام پست الکترونیک‌های پیگیری را فراهم نمایید.

۱۰.تماس با اشخاص صحیح
برای پیگیری مواقعی که درباره ی پیشین گفته شد، شما بایستی اشخاص مطلوب را پیدا نمایید و با آنها تماس حاصل نمایید.

برای این شغل نیاز به پژوهش ها اول دارید. شما بایستی اعتقاد نتایج فرمایید که اینفلوئنسری که پیدا میکنید بیشتراز یک مخاطب ساده با تعدادی دنبال‌کننده میباشد. توجه فرمایید که‌این اینفلوئنسرها چه اشخاصی می‌باشند و دنبال‌کنندگانشان چقدر به آنها مشتاق می‌باشند. اینکه کسی در به عبارتی صنعتی که شما میخواهید شغل می‌نماید، لزوما به‌این معنی وجود ندارد که مخاطبان غرض وی نیز به عبارتی‌هایی می‌باشند که شما انتظار دارید. بدین ترتیب برای شناسایی این اشخاص و آشنایی کارداران تاثیرگذار وقت بگذارید. وقتی که‌این فرد مطلوب را یافتید هم اکنون وقت آن رسیده که با وی تماس حاصل نمایید.

برای رابطه با این اشخاص صرفا به آدرس اینترنتی دادن اکتفا نکنید، به اینترنت‌وب سایت آنان بروید و اطلاعات دردسترس برای شناسایی شخصی که قرار میباشد به شما یاری دهد تا به وب سایت شما لینک و پیوند دهد را در ورقه وی بیابید.