با بدست آوردن پیوندها یا این که منشن ها از سایر سایتهای دارای اعتبار
با تهیه و تنظیم داده ها E-A-T در سئو سایت وبسایت خودتان، که مشمول یک بیو (در رابطه ما) تارنما و شیت تالیف کننده میباشد. برای دادهها و داده ها در محتوا، به منابع دارای اعتبار پیوند دهید. به صورت منظم وبسایت و محتوای متنی را با داده ها دارای ارتباط، ظریف و نو آپ تو دیت نمائید.ساخت و ساز محتوای هدفمندتر و خوب از پیشین
درپی ترندهای سال ۲۰۱۹، نیاز به محتوای رتبه یک و هدفمند در سال ۲۰۲۰ همچنان وجود دارااست.
بخش اعظمی از بازاریابان و مدیران، اهمیت محتوا با باکیفیت را شعور کردهاند:
براساس گزارش B2B موسسه کانتنت مارکتینگ، ۹۰ درصد از پیروزترین بازاریابان محتوا، نیازهای اطلاعاتی مخاطبان خویش را به پیامهای تبلیغاتی خویش الویت میدهند.
در حوزه بازاریابی محتوا، هزینههای متعددی از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ برای ساختوساز محتوا گردیده است.
بازاریابان بهاین فهم رسیدهاند که برای کسب توفیق در نتیجه ها جست و جو و جذب خواننده، بایستی مطالب کیفیت خوبتری ایجاد نمایند. در واقع می بایست بگوییم مرتبه بندی در موقعیت رقابتی، وقتی مشقت بار میشود که کلیه شایسته ترین تلاش خویش را داشته باشند و به اصطلاح کارت آس خویش را رو نمایند.
دراین قسمت مواقعی که در سال ۲۰۲۰ بیش تر از قبل اهمیت پیدا مینمایند را معرفی خواهیم کرد:
ادراک بهتری از آنچه کاربر مقصود از حاصل کاوش برای یک واژه کلیدی مشخص و معلوم به آن نیاز دارااست.
خوب تایپ کردن متناسب با مخاطبان، متناسب با لحن و مدل مارک.
تحقیق خوب، به عنوان مثال آمارهای جانور و داده ها بیشتر از منابع دارای اعتبار.
محاسبه عمیقخیس و کسب حاصل بیشتر در امر موضوعات.
تصاویر خوب، مانند اینفوگرافیک و تصاویر بلاگ سفارشی.
دیدنی میباشد بدانید هر چقدر مرتبه بندی گوگل دور از شوخیخیس گرفته خواهد شد، و وصال به مرتبههای برتر مشقت بارخیس شود، کسانی بیشتری به سمت ساختوساز محتوای کیفیت بالا سوق پیدا مینمایند.
محتوای فوق هدفمند، مشتری نخستین
حق تقدم بندی نیازهای اطلاعاتی مشتری، در اولِ پیامهای فروش یکی کارداران انتخاب کننده برای بازاریابهای غالب در سال ۲۰۱۸-۲۰۱۹ بود، همانگونه که قبلا از گزارش B2B CMI 2019 مشاهده کردیم. در واقع ۹۰٪ از برندهترینهای این عرصه گفتند که بهاین دستور دقت مینمایند.
آن ها متوجه گردیدهاند که پشت گرمی سازی به مخاطبان با ارائه ارشادوراهنمایی، امداد، داده ها یا این که تولید سرگرمی سوای اخذ هزینه آغاز میگردد.
علاوه بر این، شایسته ترین محتوا که به نیازهای استفاده کننده در وصال به غرض ضمانت مینماید، به سیرتکاملای ساختوساز میگردد که در گوگل مرتبه ۱ را به دست می آورد. این فرآیند در سال ۲۰۲۱ نیز ادامه پیدا مینماید؛ چون همچنان جوابگو نیاز مشتریان میباشد.
چهطور میفهمید استفاده کننده شما به چه چیزی در محتوای شما مستلزم میباشد؟