مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

لینک های نوفالو سایتهای قوی بهتر از لینک های فالو سایتهای ضعیف


درباره با این پرسش می اقتدار اعلام‌کرد که گوگل معمولا لینک و پیوند های نوفالویی که مرتبط سئو سایت با تارنما های کار کشته میباشد را نسبت به پیوند های فالو تارنما های ضعیف بیشتر دورازشوخی می‌گیرد. می اقتدار خاطرنشان کرد که پیوند های نوفالو ممکن میباشد تاثیر به طور کامل مستقیمی بر سئوی وب سایت نداشته باشید البته به طور غیر بی واسطه و به گذر زمان مجال این تاثیر خویش را نشانه خواهد اعطا کرد.



عوارض تاثیرگذاری لینک و پیوند نوفالو در بهینه سازی
1- طبیعی جلوه دادن لینکسازی: یک کدام از خصوصیت های اساسی پیوند های نوفالو طبیعی جلوه دادن وبسایت شما میباشد. به دلیل آن که صرفا وجود لینک و پیوند های فالو در تارنما ممکن میباشد برای گوگل قابل تایید نباشد و در فیض قیمت وبسایت افت داشته باشد. بایستی بدانید که قرار دادن لینک و پیوند نوفالو در یک انجمن یا این که فروم که بازدید متعددی هم دارااست قادر است بازدید شمارا به اندازه به کارگیری از لینک و پیوند فالو ارتقا دهد. خوب میباشد مدام تعدادی بک لینک و پیوند نوفالو به وب سایت شما وجود داشته باشد تا گوگل پیوند های تارنما شمارا طبیعی تشخیص دهد.

2- بازدید بیشتر برای وبسایت: ممکن میباشد این تصور ساخت گردد که جابجایی لینک و پیوند و بک پیوند های نوفالو تاثیری بر بهبود سئوی تارنما ندارد البته می بایست بدانید که قرار دادن یک پیوند نوفالو در یک فروم برای باردید تارنما می‌تواند ارزشی برابر با قرار دادن پیوند فالو داشته باشد.

3- گوگل بدون چاره به نظارت لینک و پیوند های نوفالو میباشد: امروزه اکثری از بک لینک و پیوند های جان دار در وبسایت ها به طور نوفالو میباشد و حدود 6 سال میباشد که وب سایت ها به سمت به کار گیری از نوفالو شدن پیوند ها رفته اند. در‌این حالت گوگل بیشتر لینک و پیوند های نوفالو را پیگیری کرده و تاثیر آن‌ها‌را در وبسایت اجرا می نماید. پس با این اکانت گوگل مسلما جایگاه بندی های خویش را مبنی بر لینک و پیوند های نوفالو اعمال خواهد بخشید چرا‌که امروزه اکثر پیوند های جان دار نوفالو میباشد و گوگل بدون چاره میباشد تا به تحلیل این بک لینک و پیوند های نوفالو بپردازد.

ممیزی سئو یا همان SEO Audit ، چه چیزهای را معلوم می کند؟


عملا شما می‌توانید با فرایند های همیشگی سئو Audit به ایرادات بهینه سازی وبسایت سئو سایت خویش پی ببرید و در بهبود و تصحیح آنان، بکوشید. این موردها میتواند مشمول معلوم شدن مورد ها تحت باشد:

 خطاها seo فنی
 مشکلاتی که در ساختار تارنما وجود داراست
 خطاها seo داخلی
 اشکالات offpage seo
 اشتباهات و اختلال های تجربه کاربری
 در اختیار گرفتن محتوا و ساخت و ساز زمان های نو از آنان
 ارائه دیده اندازی از رقابت در بازار اینترنتی
با اجرای سئو audit بهینه سازی داخلی محتوای سابق خویش را هم می‌توانید مجددا در دست گرفتن و چک نمائید.


۹. seo تصاویر در تارنما
با افزودن تعدادی تصویر خواهیم توانست مراد محتوای خودمان را عالی به کاربر برسانیم. علاوه بر این با به کار گیری از تصاویر متنوع و مربوط به زمینه ورقه،  صفحات اینترنت سایتمان را دیدنی ترکنیم.

ولی در حیث داشته باشید که تمامی تصاویر یکسان ساخته و ساخت و ساز نمی‌شوند. حتی بعضی از آن ها ممکن میباشد سرعت وب سایت شما‌را معدود نمایند.

درصورتی که این تصاویر به صدق seo نشوند، سرمایه سئوی با ارزشی را از دست می دهید.

تصاویر را به عبارتی وقتی که در درحال حاضر تایپ کردن محتوا می باشید انتخاب نمایید. درضمن فراموش نکنید که برایشان تیتر و متن alt  را هم بنویسید.


۱۰. سرگرم کردن مخاطبان یا این که User Engagement
بک لینک و پیوند ها و offpage seo امداد می نمایند تا یوزرها مختلفی با سایت ما آشنا شوند. ولی نگهداری کردن و محافظت این یوزرها در چه میباشد؟

می بایست تلاش فرمایید محتوایی ارائه دهید که در سود به برخورد کاربر بی انجامد.  محتوای شما می بایست سبب شود تا مخاطب شما، حتی  مجددا به وب سایت شما برگشته و مجدد محتوا را مطالعه نماید. این یعنی محتوایی که نوشته اید معنا و معنای خویش را به مخاطب غرض رسانده میباشد.

اما اجرا این شغل معضل بزرگی میباشد، البته قابلیت و امکان پذیر میباشد.

طراحی ساختار محتوا


یکی‌از دیگر از تکنیک‌های تندنویسی در محتوا که بسیار نفیس میباشد، همین آیتم میباشد. سئو سایت قبل از آغاز به تایپ کردن یک محتوا در آغاز ساختاری برای آن پباده سازی فرمایید. ساختار قادر است در بر گیرنده تحت تیتر‌ها و توضیحاتی کلی در رابطه آن ها باشد.

با پباده سازی ساختار متن توانمند خواهید بود که یک نقشه خیالی از محتوای خویش داشته باشید. این نقشه فرضی به تمرکز خوب و سرعت بیشتر به صورت قابل توجهی امداد می‌نماید.

تایپ کردن و آن‌گاه بازنویسی و کامل شدن آن
ممکن میباشد زمانی که یک محتوا را می‌نویسید، در بالا تمامی مطالب موردنیاز را در ذهن نداشته باشید. این وضعیت مخصوصاً وقتی به وجود می آید که زمینه محتوا برای شما غریبه و نو باشد. درین موقعیت، انواع ندارد درصورتی که فعالیت خویش را ناقص استارت نمائید.

به عبارت دیگر موردنیاز وجود ندارد به طبعً آمادگی و دانایی کل و کمال را داشته باشید تا فعالیت خویش را استارت فرمائید. نخست هر چه قدر که می توانید در رابطه قسمت‌های متعدد محتوا بنویسید. بعد به کامل شدن داده ها خویش بپردازید، متن را ارزیابی نمائید و در غایت آن را کامل شدن فرمایید. این تکنیک در تندنویسی میتواند بسیار مؤثر باشد.

قابل ذکر میباشد تکنیک ذکر شده به وسیله اکثری از ژورنالیست‌ها و خبر نامه نگاران ایفا میشود. این تیم از اشخاص بایستی مطالب خویش را با بیشترین سرعت فراهم نمایند. استعمال این تکنیک از سوی آنها آرم دهنده کاربردی بودن آن میباشد.

به کارگیری از زمانسنج
این آیتم را می‌اقتدار جز طلایی‌ترین تکنیک‌های تندنویسی در محتوا به شمار آورد. هنگام تایپ کردن محتواها یک زمان‌سنج در کنار دست خویش داشته باشید. با استعمال از زمانسنج ترازو سرعت خویش را اندازه بگیرید. به عنوان مثالً بسنجید که در 10 دقیقه یکسری واژه و کلمه می‌نویسید یا این که در یک ساعت یکسری ورقه را کامل شدن میکنید.

سنجیدن و اندازه گیری فرصت شایسته ترین تمرین برای بالا بردن سرعت میباشد. حتی میتوانید این شغل را به نوعی مسابقه با خویش نیز تبدیل فرمائید. به عنوان مثالً یک محتوا را به 3 قسمت تقسیم فرمایید. مجال تایپ کردن هرکدام سوم را اندازه بگیرید و همت نمائید رکورد خویش را هر درجه بهبود بدهید. حال متوجه میشوید که چرا گفتیم تندنویسی قادر است عمل را شادی بخش خیس هم بکند!

سئوی تکنیکال چیست و چه تکنیک هایی دارد


یک کدام از اولی و مهم ترین پرسش هایی که بیشتر اشخاص نو وارد به بهینه سازی آن را میپرسند، این  سئو سایت میباشد که سئوی تکنیکال چه می باشد و چه تکنیک های را به خویش تخصیص داده میباشد. خیلی از اشخاص تصور می نمایند که seo وب سایت در کل به دو گروه تقسیم می‌گردد؛ بهینه سازی داخلی و سئو آف پیج. این اشخاص معمولا اطلاعاتی ندارند که سئوی تکنیکال چه میباشد و دقیقا چه مفهومی دارااست. به همین انگیزه، درین مقاله از نیوسئو قصد داریم تا در امر سئوی تکنیکال نکات مهمی را ارائه نماییم.

معنا سئوی تکنیکال چه میباشد؟
فعلا می بایست به نیکی متوجه شویم که سئوی تکنیکال چه می باشد و مراد از به کارگیری آن دقیقا چه چیزی است. آیا سئوی تکنیکال تلفیقی از seo داخلی و فرنگی تارنما است؟ برای اخذ جواب این پرسش، ادامه متن را با تمرکز بیشتری مطالعه نمائید.

در باب با اینکه سئوی تکنیکال چه میباشد، بایستی بگوییم که بهینه سازی تکنیکال یا این که به عبارتی seo فنی، به تمامی کار های seo به جز seo محتوا و پیوند سازی اطلاق می گردد. به گویش بی آلایش خیس، seo فنی همه نیازهای خزنده گوگل برای کراول کردن صفحه ها وب سایت را پوشش می‌دهد. این نیازها و قانون ها موتورهای کاوشگر، به صورت مداوم عوض شده و غامض خیس می گردند؛ انگیزه بروز بودن موتور جستجوی متبوع در سمت و سوی رفع نیازهای یوزرها میباشد. به این ترتیب، سئوی تکنیکال و تکنیک های آن نیز همواره بغرنج خیس گردیده و بر اهمیت کاربردشان افزوده می گردد. در فیض می قدرت ذکر کرد که بهینه سازی فنی مدام در هم اکنون بروز شدن میباشد.

seo فنی نیاز دارااست تا باصرفه خواهد شد تا مبنا و مبنا ما یحتاج  جهت ساخت‌و‌ساز محتوا و لینک و پیوند سازی سایت شمارا آماده نماید. با با صرفه و بروز بودن seo تکنیکال، شما می‌توانید شایسته ترین شرایط های بازاریابی برای فراهم نمودن پیوند های متفاوت را کسب فرمائید. در غایت شما می‌توانید در صفحه های حاصل جستجوی گوگل به نیکی بدرخشید.

درخصوص تعریف و تمجید اینکه سئوی تکنیکال چه چیزی است، خوب فرض نمائید که شما قصد تشکیل داد یک ساختمان را دارید؛ سئوی تکنیکال حکم اسکلت ساختمان را داشته و شالوده و پایه تشکیل داد، در دیگر پروسه ساختمان میباشد.

موادسازنده بهینه سازی تکنیکال
همانگونه که اطلاعاتی در رابطه عنصرها مربوط به دیگر مناطق seo میتواند بسیار موءثر باشد، شما بایستی بدانید که عنصرها سئوی تکنیکال چه چیزی است و دقیقا چه نقشی را در فرایند seo تارنما شما جاری ساختن می نمایند.

اصلی ترین روش های سئو داخلی


تیتر اساسی متنی میباشد که در تگ H1 وبسایت شما قراردارد و یوزرها بعداز کلیک بر روی تیتر سئو سئو سایت و داخل شدن به کاغذ متبوع مشاهده می نمایند. البته جدیدا Google مدام از تیتر کاغذ شما به کارگیری نمی نماید.

در آگوست 2021، گوگل یک بروز رسانی در الگوریتم‌های خویش ایفا بخشید. این بدان معناست که برخی اوقات تیتر متفاوتی در حاصل جستجوی خویش با نامی که شما انتخاب نموده اید اکران میدهد. پیش از اینکه به‌این زمینه بپردازیم ، بهتر میباشد دقت داشته باشید که در بیشتر مورد ها (بیش تر از 80 درصد مواقع) تگ تیتر HTML که کاغذ شما خروجی میدهد هنوز به احتمال زیاد گزینه به کار گیری قرار میگیرد.

غرض از تیتر seo شما این میباشد که مخاطبان روی آن کلیک، از سایت شما بازدید نمایند و پست شمارا بخوانند یا این که فرآورده شما‌را بخرند. در حالتی که تیتر شما به اندازه کافی عالی نباشد، اشخاص آن را نادیده میگیرند و به وب سایت رقبای شما می روند. اصولا، دو مقصود وجود داراست که می‌خواهید با تیتر به آن‌ها برسید:

می بایست به شما در جایگاه بندی یک واژه و کلمه کلیدی یاری دهد.
بایستی برای استفاده کننده دیدنی باشد تا روی پیوند برگه شما کلیک نماید.
Google هنگام تصمیم گیری راجع به کیفیت محتوای برگه شما در یک کلمه و واژه کلیدی خاص، از سیگنال های مختلفی استعمال می نماید. حتی در شرایطی که در بالا درجه نیکی دارید، ولی هیچ کس روی سود شما کلیک نمی نماید، مطمئنا سکو بندی کاغذ شما پسرفت می نماید. مخالفش هم صحت دارد.

در بالا، ممکن میباشد در حاصل کاوش حالت تحت تری داشته باشید. ولی در‌صورتی‌که تیتر شما سبب خواهد شد اشخاص روی آن کلیک نمایند، Google متوجه کیفیت محتوای شما می گردد. در فیض با سپری شد مجال، مرتبه بندی شما ممکن میباشد بهبود یابد.

3. به کار گیری صحیح از تگ‌های H1, H2,… برای بهبود بهینه سازی داخلی

سئو متن تیتر‌ها به تنهایی سبب نمی‌شود محتوای کاغذ اینترنت خوب سازماندهی گردیده و تلاوت آنها راحت خیس گردد.

در حالتی که ربات‌های گوگل نتوانند در کاغذ‌ای بخزند، به طور طبیعی نمی توانند آن را درجه بندی نمایند. به کارگیری از تگ‌های سرصفحه یکی شیوه های سهل وآسان برای بهبود بهینه سازی داخلی صفحه ها میباشد. گونه های مختلفی از تگ‌های هدر وجود داراست که مبتنی بر اعداد طبقه بندی گردیده اند، از H1 تا H6. هریک از این تگ‌های H، تفاوت‌های یه خرده با هم دارا هستند و به خزنده های موتورهای کاوش مانند Googlebot داده ها ارزشمندی در زمینه ی آن برگه می‌دهند.

محتوای تگ H1 اصولا صرفا یک کد میباشد که به مرورگر اینترنت رایانه میگوید که چه گونه محتوا می بایست اکران داده گردد و به گوگل نیز می‌فهماند که متن در رابطه چه موضوعی کلام می‌نماید. فرم کلی تگ H1 مانند پایین میباشد :

در اینجا یک برچسب H1 وجود داراست