مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

اصطلاحات سئویی مربوط به طراحی سایت و برنامه نویسی

همان گونه که گفته شد، seo وب سایت رابطه تنگاتنگی با طراحی وب سایت سئو در مشهد دارااست. اپ نویسی نیز رابطه تنگاتنگی با ساخت وب سایت و از سوی دیگر با seo تارنما داراست و تمامی این حیطهها به هم مرتبط بوده و حتی‌د‌ر برخی موردها اشتراک دارا هستند. از همین رو در اصطلاحات رایج در seo، می بایست با اصطلاحات رایج در طراحی وب سایت و نرم‌افزار نویسی نیز آشنا باشید.

 CMS
مخفف Content Management System در معنای سیستم رئیس محتوا میباشد. نرم افزار‌ای مطابق اینترنت که به اشخاص قابلیت و امکان می دهد محتواهای دیجیتال را ساخت، بار گذاری و رئیس نمایند. وردپرس یک کدام از مشهور‌ترین سیستم‌های مدیر محتواست.

seo رابط کاربری (HEO)
Human Experience Optimization در معنای سئو تجارب استفاده کننده انسانی میباشد. در seo می‌اقتدار ذکر کرد فقط غرض جلب رضایت یوزرها موتورهای جستجوست. شما بایستی کاربری را که از روش جستجوی عبارتی وارد کاغذ‌ای از سایتتان گردیده را راضی نگه دارید و حتماً یکی طرق راضی کردن وی در دسترس قرار دادن تک تک عناصری میباشد که در وب سایت به آنان نیاز خواهد داشت. درصورتی که مخاطب وارد وب سایت شما گردد و نتواند دکمه کاوش یا این که نصیب تماس با ما‌را پیدا نماید یا این که در حالتی‌که برای درک کردن طرز شغل با تارنما وقت متعددی از وی گرفته خواهد شد حتماً در نقطه پایان داستان یک مخاطب ناراضی خواهید داشت. سئو تجارب کاربری به بهبود اینگونه مسائلی می پردازد.

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل در کوتاه ترین زمان ممکن

چه‌طور به ورقه نخستین گوگل برسیم؟
چنانچه شما هم وبسایت فردی یا این که تارنما شرکتی دارید و می خواهید به سئو در مشهد برگه اولیه گوگل بیایید، می بایست بدانید که رویه مشقت در پیش دارید. بی‌شک این روز ها کوشش همگی حصول‌وکارها و هزینه‌ای که در موضوع seo و ایجاد محتوا اجرا میدهند این میباشد که خودشان را به کاغذ نخستین گوگل برسانند. وگرنه ورقه دوم که صرفا برای نهفته کردن لاشه مطلوب میباشد!

پس توجه فرمائید که خیر‌صرفا بایستی عمل را به متخصصان بسپارید، بلکه می بایست طاقت کافی هم داشته باشید تا به سود برسید. یادتان باشد در حالتی که بتوانید بهتر شغل نمایید، شاید دیرتر به ورقه نخستین گوگل برسید، اما نتیجه ها به‌دست آمده به یاد ماندنی و وقت گیر زمان خواهد بود.

ولی می توانید خیلی زود جزو نتیجه ها بلندتر گوگل باشید، به شرط اینکه بخواهید روی واژه و کلمه «خریدوفروش ارز روی قله دماوند» مرتبه بگیرید!

در‌این مقاله به شما می گوییم که چهت نیل به برگه اولیه گوگل می بایست چه کارهایی ایفا دهید و چه مسیری را پشت رمز بگذارید. پس در‌صورتی‌که می خواهید جزو نتیجه ها رفیعتر باشید، این مقاله از وب24 را از دست ندهید.

پیش از اینکه وارد مشاجره مهم بشیم, عالی میباشد یه خرده داده های عددی مرتبط با بهینه سازی و جستجوهای یوزرها را نظارت کنیم:

هر روز بیش تر از 3.5 میلیارد کاوش در گوگل ایفا می‌گردد.
بیش تر از 75 درصد از کاربرها تنها روی حاصل ورقه نخستین گوگل کلیک می‌نمایند و به هیچ عنوان به شیت دوم نمی‌فرآیند.
بیشتراز 70 درصد کلیک ها صرفا روی 5 سود اولیه جاری ساختن می گردد.
93 درصد خریدهای اینترنتی با از گوگل و دیگر موتورهای کاوش استارت می شود.
مرتبه اولیه گوگل به تنهایی بیشتراز 40 درصد کلیک‌ها را اخذ می‌نماید.
نگاهی به صورت تحت بیندازید تا متوجه گردید کلیک روی نتیجه ها گوگل چطور از جایگاه اولیه به آن گاه کاهش پیدا می‌نماید.

تحلیل و بررسی رقبا در سئو سایت

یکی‌از دیگر از کارهایی که هر بهینه سازی شغل ماهر بایستی به آن اشراف سئو در مشهد داشته باشد، تحقیق و نظارت رقبا میباشد. یک سئوکار عالی می بایست بتواند رقبای اساسی وبسایت گزینه نظرش را پیدا کرده و آنان را گزینه رسیدگی قرار دهد. برخی ها برسی رقبا را صرفا به بک پیوند های وب سایت رقبا محصور می نمایند، در شرایطی که که رسیدگی و چک رقبا، مضمون‌ بسیار پهناور تری داراست. به صورت نمونه، یک سئوکار می بایست بداند رقبا در چه لغت ها کلیدی مرتبه بالا دارا هستند و چه اقداماتی بایستی صورت بپذیرد تا در حاصل کاوش به آنان رسد. برای تحقیق بک پیوند های رقبا می قدرت از ابزارهایی مانند وب سایت ahrefs به کار گرفت. همینطور وب سایت moz نیز ترازو اسپم اسکور و دامین آتوریتی و پیج آتوریتی پیوند ها را معلوم می نماید. هر بک لینکی که اسپم اسکور پایینی داشت و آتوریتی دامین آن بالا بود و فالو هم بود مسلما بسیار اثر گذار میباشد. 
با به کار گیری از ابزارهایی مانند similarweb تعداد ورودی های وبسایت رقبا را می اقتدار پژوهش کرد. سئوکار از این شیوه می‌تواند متوجه گردد که ترافیک ورودی وبسایت رقبا از روش گوگل بیشتر میباشد یا این که بازدید بی واسطه و یا این که بازدید واسطه ای. برای سئوکار حرفه‌ای اساسی میباشد که بداند ترافیک وب سایت رقبا بیشتر از روش کجا پشتیبانی می گردد. به صورت نمونه، در شرایطی که بیشتر ترافیک رقبا از روش گوگل باشد معلوم می‌گردد روی کلمه ها و عباراتی اصلی و ارزشمندی فعالیت کرده اند.
یک سئوکار بهتر با محاسبه و پژوهش رقبا قادر است نقاط ضعف آنان‌را بیابد و از این روش در جهت بهبود seo تارنما خویش، آن نقاط ضعف را تقویت نماید. در شرایطی‌که یک سئوکار نتواند رقبای وبسایت خویش را به خیر تحقیق کند و از تحقیق های صورت گرفته به بهره خویش فایده پیروزشود، هیچ زمان نمی تواند یک seo عمل حرفه‌ای خواهد شد.

در هنگام رخ دادن رقص گوگل چه کنیم؟

اکثری از مدیران و صاحبان استخراج و امور، فورا بعداز جابه‌جایی درجه در گیر سردرگمی و نگرانی سئو در مشهد می شوند و تصور می‌نمایند همت‌های‌شان بی‌بهره بوده میباشد. البته در واقع این سیرتکامل وجود ندارد و چنانچه رقص گوگل برای شما رخداد می توانید به یاری شیوه‌هایی زیرا ساخت و نشر دائمی محتوای کیفیت عالی، منحصر و کاربردی، اصلاح و باصرفه‌سازی تگ‌ها، ساخت تغییرات مورد نیاز در سرعت، رابط کاربری (UI) و تجارب کاربری (UX) تارنما، تغییر و تحول در تیتر برگه یا این که طریق‌هایی زیرا رپورتاژ و اخذ بک لینک و پیوند شرایط خویش را بحالت گذشته برگردانید.

رقص گوگل تا چه انداز تأثیرگذار میباشد؟
چنانچه تا به امروز کم و زیاد درباره گوگل دنس می‌دانستید، احتمالا هم اکنون پاره ای نگرانی‌های‌تان بیشتر گردیده است. البته در واقع می بایست به‌این تصور کنید که الگوریتم رقص گوگل یک مثال غامض میباشد و داده ها متعددی از طریق سعی ظریف آن در دسترس وجود ندارد. البته تأثیرات خودش را دارااست. بدین ترتیب خوب میباشد تمرکز خویش را روی مواقعی بگذارید که هنگامی به ورقه نخستین گوگل آمدید، یوزرها تا حدی از شما راضی باشند که دیگر به رده گذشته برنگردید.

آموزش Disavow - حذف بک لینک های مخرب و اسپم با ابزار Disavow

یکی بدترین اتفاقات برای یک تارنما، اخذ بک‌پیوند‌های سئو در مشهد مخرب و اسپم میباشد. این قضیه میتواند به تارنما شما زخم دورازشوخی وارد نماید. البته شما میتوانید به امداد ابزار Disavow گوگل بک‌لینک و پیوند‌های مخرب و اسپم را حذف نمائید. در‌این مقاله به فراگیری این ابزار خوا‌هیم پرداخت.

DISAVOW چیست؟
قبل از آغاز فراگیری استعمال از ابزار Disavow گوگل عالی میباشد با مضمون‌ ظریف این اصطلاح بیشتر آشنا شویم. پیوند‌های مخرب و اسپمی که به سمت شما می آیند خیر‌فقط اعتبار وبسایت‌تان را خدشه‌دار می‌نمایند، بلکه می توانند منجر جریمه وبسایت شما از سوی گوگل شوند. به اقداماتی که برای حذف این بک‌لینک و پیوند‌ها اعمال می‌دهید و بازدارنده میشوید به سمت وب سایت شما هدایت شوند Disavow گفته میگردد. در واقع Disavow فایلی میباشد که در گوگل تصویب می شود و درون آن اعلام میکنید پیوند‌هایی که در‌این پوشه وجود داراست در لحاظ گرفته نشود. بنابراین دیگر بک‌پیوند‌های مخرب و اسپم نمی‌توانند روی درجه تارنما شما اثر منفی داشته باشند.