مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

گراف دانش (The Knowledge Graph) چه‌ طور به الگوریتم مرغ‌مگس‌خوار گوگل کمک می‌کند؟!

گراف علم به عبارتی‌طور که از اسمش سئو در مشهد مشخص رایا پارس و معلوم what is seo میباشد با کمان‌های ارتباطی راز و شغل داراست و به نوعی به گوگل امداد می‌نماید تا جست و جوهای مرتبط اجرا دهد. بگذارید برایتان یک نمونه بزنم! فرض نمایید شما عبارتی مثل \"خرید شیرینی\" را سرچ میکنید و ضمن دیدن صفحه ها منحصر به فرد به فروش شیرینی، صفحاتی در باب توصیه گونه های کیک، دستورپخت شیرینی‌ها و کیک‌های خانگی و یا این که قیمت غذایی شیرینی‌های متفاوت و ... هم به شما علامت داده میشود. این موضوعات در واقع سرچ شما‌را کامل شدن می‌نماید.
تشخیص گوگل این میباشد که اینگونه تیتر‌هایی هم میتواند برای شما دیدنی و موءثر باشد. هم اکنون در شرایطی که شما روی پیوند این تارنما‌ها کلیک نمایید، به تکمیل گراف علم گوگل امداد می کنید. در واقع خوی شما سبب ساز ارتقا علم گوگل می گردد.

چگونگی پیاده‌سازی پارامترهای UTM

افزودن این پارامترها سهل میباشد سئو در مشهد که رایا پارس میتوانید what is seo با به کارگیری از URL builder گوگل آنالیتیکس تمامی آنچه را که نیاز دارید با مالامال کردن این هیبت جاری ساختن دهید و آنگاه بر روی Submit کلیک فرمائید. 



آنگاه کلیه آنچه را که اجرا دادید به پیوند اضافه گردیده و می توانید آنچه را که می خواهید ردیابی نمائید. این اساسی میباشد که به حافظه داشته باشید پارامترهای UTM حساس می باشند. بدین ترتیب در‌حالتی که که یک URL را با utm_campaign=web24 و URL دیگر را با utm_campaign=web24 تگ گذاری می کنید تحت عنوان دو کمپین غیروابسته در اکانت گوگل آنالیتکز نماد داده میگردند. 

به چه شکل UTMهای رسانه‌های اجتمای را در گوگل آنالیتکس ردیابی کنیم؟
زمانی‌که تگ گذاری و ردیابی لینک و پیوند‌های خویش را با UTMها اجرا دادید، میتوانید با به کار گیری از گوگل آنالیتیکس متوجه گردید از کجا ترافیک شما می آید. با به کار گیری از گوگل آنالیتیکس می توانید سازماندهی و رسیدگی این UTMها را بدانید. بدین ترتیب میتوانید کمپین UTM، منبع و رسانه‌ها را از داشبورد گوگل آنالیتیکس ملاحظه کنید. میتوانید به روشی که در تحت بیان شده داده ها را ملاحظه کنید:

Go to Acquisition > Campaigns > All Campaigns
کلیک نمایید تا مقادیر اول کمپین، منبع (Source) و رسانه‌ها (Medium)

افزایش سرعت خزش سایت Crawl rate

گوگل وبمستر سئو در مشهد تولز رایا پارس ابزاری what is seo داراست که شما می توانید درخواست دهید تارنما شما بیشتر به وسیله خزنده ها آیتم پژوهش قرار بگیرد و بازدید گردد. ممکن میباشد وبسایت شما مطالب متعددی داشته باشد که آیتم اعتنا قرار نگرفته میباشد. از پنل مدیریتی گوگل وبمستر خویش در مورد پیکربندی crawl rate را تعیین نمائید.اما زیاد کردن این مورد شاید خیلی هم جذاب نباشد زیرا گوگل خودش می‌تواند تقریب بزند چقدر به وب سایت شما رمز بزند.



نقشه تارنما خویش را تصویب فرمائید:
آپ تو دیت رسانی در تارنما خویش را در نقشه تارنما خویش ترسیم نمائید و آن را حیث فرمایید، در شرایطی که تغییراتی در مجموع تارنما ساخت و ساز می‌کنید لطفا بدانید نقشه وب سایت عنصر بسیار مهمی میباشد و به نوعی خویش شما مسیر ها و نشانی ها را به گوگل و خزنده ها میدهید به نوعی که شناسایی بهتری نسبت به وب سایت شما خواهند داشت. اما تضمینی برای این وجود ندارد که گوگل از حالت شما تاسی نماید البته سفارش کرده که در وبسایت خویش و حساب گوگل وبمسترتان آن را نظر نمائید.

زمانی که نقشه تارنما را در وبمستر تولز گوگل تصویب می کنید به خزنده های گوگل امداد می کنید که ساختار و مسیرهای دسترسی به مطالب تارنما شمارا خوب تشخیص دهند و بتوانند با سرعت بیشتر مطالب شمارا پیدا کرده و در ایندکس گوگل قرار بدهند.

چگونه از Schema Markup بر روی وبسایت خود استفاده کنیم؟

درحال حاضر سئو در مشهد بعداز رایا پارس فهم و شعور what is seo آرم‌گذاری Schema توضیح می دهیم که چه‌طور از Schema Markup به کارگیری کنیم. به این ترتیب فرآیند تحت را دنبال نمایید:
1-    به راهنمای گوگل (Google\'s Structured Data Markup Helper) با پیوند https://www.google.com/webmasters/markup-helper/u/0/ بروید. 



2-    نوع اطلاعاتی که شما تمایل به آرم‌گذاری دارید را گزینش فرمایید؛ در اینجا آیتم‌های مختلفی لیست گردیده‌است، اما این لیست بدون نقص وجود ندارد. در نمونه ذیل تیک نوشته‌ی‌علمی زده گردیده است که یکی رایج‌ترین اشکال محتوا میباشد.
3-    آن گاه در فریم، URL برگه یا این که نوشته‌علمی‌ای که میخواهید نشان‌گذاری فرمایید قرار (paste) دهید؛ در حالتی که شما صرفا HTML دارید شما میتوانید به مکان آن قرار (paste) دهید. آنگاه start tagging را کلیک فرمایید.


 

برگه در ابزار آرم‌گذاری لود گردد و شما با یک فضای کاری برای مرحله آجل آرم‌گذاری و قسمت‌های تگ گذاری رو به رو خواهید شد. شما برگه وبسایت خویش را در سمت چپ و گزینه‌های دیتا را در سمت راست مشاهده می کنید.




4-    هایلایت فرمائید و نوع عناصری را که می خواهید نشان‌گذاری نمایید گزینش نمائید؛
از آنجایی که بخشی از محتوا نوشته ی علمی‌ای از وب سایت Kissmetrics میباشد ما قصد داریم اسم نوشته‌ی علمی را به خواسته نماد گذاری «اسم» هایلایت کنیم. بعد از نقطه پایان هایلایت Name را از tool گزینش می کنیم.



وقتی که Name را تعیین کردیم این ابزار به گزینه دیتا در سمت راست اضافه می‌گردد.
 



5-    ادامه افزودن نصیب‌های متبوع برای علامت‌گذاری؛
از لیست گزینه‌های دیتا مانند راهنما به کارگیری نمائید و نصیب‌های دیگری در نوشته‌ی‌علمی را که می خواهید آنان‌را به لیست نشان‌گذاری اضافه فرمائید هایلایت فرمائید. شما احتمالا قدرتمند نخواهید بود که هر گزینه در لیست را تگ فرمایید. فقط مواقعی که شما مجاز می باشید اضافه میشود. به عبارت دیگر هرمورد از ساختارهای جانور در وبسایت schema.org بایستی متناسب با نوع وبسایت به فعالیت برده خواهد شد و استعمال بی‌جا از آنان سبب ساز میگردد گوگل مرتبه‌بندی شما‌را در حاصل آرم ندهد.
6-    ساخت‌و‌ساز HTML؛
وقتی که نماد‌گذاری شما نقطه پایان یافت بر روی Create HTML کلیک فرمایید.


 

پیرو شما خواهید روءیت کرد که HTML ورقه شما با میکرودیتای مرتبط در نقطه‌ای که گزینش کردید قرار داده می گردد. 




7-    Schema Markup را به برگه وبسایت خویش اضافه نمائید؛
آنگاه به سیستم رئیس محتوا (CMS) و یا این که سورس کد (Source code) خویش بروید و قطعات خرد هایلایت گردیده را در محل‌های مطلوب اضافه نمایید. نشانگرهای زردرنگ را در نوار پیمایش (scrollbar) برای یافتن کد Schema Markup پیدا فرمائید. 


 

یک رویکرد جایگزین بی آلایش دانلود فولدر HTML به صورت اتوماتیک هست و بعد اسکن و قرار دادن آن (paste) در سیستم رئیس محتوا (CMS) و یا این که سورس کد (Source code) هست.


 

زمانیکه شما بر روی Finish کلیک می کنید برای شما یک‌سری از روند آتی اکران داده می گردد که بر روی Continue کلیک نمائید.




8-    از ابزار Structured Data Testing برای نظارت کردن صدق دستور کار‌های داده گردیده استعمال نمایید؛
به مکان تجزیه و چک ورقه اینترنت منتشر گردیده، قصد داریم کدی را پژوهش کنیم که ساخت گردیده و یا این که دانلود کردیم.



وقتی که کد قرار داده می‌گردد (paste)، کلیک بر روی Preview میکنیم. ابزار Testing به ما آرم میدهد که چه نوشته ی علمی‌ای در حاصل ورقه موتور کاوش مشابه خواهد بود.


 

ضمن این می‌قدرت هر عنصر آرم‌گذاری دیگری که اضافه گردیده را تحقیق کرد. 



در صورتیکه مورد نیاز بود، می‌اقتدار به صورت بدون واسطه HTML را در ابزار Testing به مراد آپ تو دیت رسانی Schema و پپش اکران نتیجه ها مجدد دستکاری کرد.

افزودن صفحات به ایندکس گوگل

در حالتی که بخواهیم صفحاتی را که ایندکس نشده اند را سئو در مشهد به گوگل معرفی کنیم پس از رسیدگی وب سایت مپ و فولدر روبوت تکست می بایست در گوگل اینترنت مستر از آیتم Fetch as Google به کار گیری کنیم این آیتم در پنل سمت چپ گوگل اینترنت مستر و در پایین شاخه Crawl قراردارد با ورود به‌این بخش ورقه ای برای شما واضح می‌شود که می‌توانید نشانی صفحه ها ایندکس نشده را در آن وارد نمایید. نشانی وارداتی درین نصیب بایستی بدون نقص باشد بدین نمونه نگاه فرمایید : http://example.com/adobe/photoshop/retouch.aspx شما می بایست نشانی ورقه خویش را به همین شکل درین قاب وارد فرمایید. دکمه fetch پردازش سریعتری ارائه خواهد بخشید.