مراد از این نصیب داشتن مطابقت محتوای ساختوساز
سئو در مشهد گردیده، با هدفی میباشد که شما در ذهن داشته اید.
یکی مواقعی که در بازاریابی محتوا اثر متعددی دارااست رابطه فی مابین محتواهای ساخت و منتشر گردیده است. در صورتیکه شما دارنده مخاطبانی باشید که به صورت پیوسته شمارا دنبال مینمایند برای محافظت آنها نیاز به محتوای مرتبط و پیوسته دارید. با اینکار آنها مدام برای استخراج داده ها در یک قضیه خاص شما را دنبال مینمایند اعتنا داشته باشید هرچه یوزرها اسم شما یا این که لغت ها کلیدی وبسایت شمارا بیشتر کاوش نمایند یا این که وب سایت شما کیلیک های بیشتری داشته باشد شما مرتبه بالاتری در موتوهای کاوش اخذ میکنید.
4. معیار تاثیرگذاری محتوای ساخت و ساز گردیده ی خویش را تحلیل فرمایید
بسیار اساسی میباشد که نسبت به اثرگذاری محتوای خویش استحضار داشته باشید. مثلا درصورتی که یک توییت نموده اید و بدین وسیله می منظور اید عمل بازاریابی محتوا را پیش ببرید؛ می بایست به طور کامل تسلط داشته باشید که چه تعداد نفر به آن توییت مراجعه کرده و یا این که درخصوص آن به مشاجره و دعوا نشسته اند.
در مسئله سنجش اثر محتوا، واژه و کلمهای وجود دارااست به اسم KPIs یا این که شاخصهای کلیدی کوشش که مخفف Key Performance Indicator میباشد. KPI روشی برای سنجش چگونگی همت و رضایت مخاطبان از شماست. شاخص کلیدی تلاش فعالیت شما در هر قضیهای بایستی در مدتهای هنگامی متفاوت سنحیده گردد.
اعتنا داشته باشید که در هر مسئله کاری شاخصهای بسیار متعددی برا سنجیدن چگونگی فعالیت وجود دارااست که خوب میباشد آغاز با این سوال ها از خویش یا این که مدیریت بیزنس استارت نمائید
هدفتان از ساختوساز محتوا چیست؟
اپلیکیشن شما برای ایجاد محتوا چیست؟
برخورد استفاده کننده به محتوای شما چه طور بوده؟
محتوای شما چه تعداد کاربر نو توانسته میباشد جذب نماید؟
بعداز اخذ جواب این سولات تحت عنوان استراتژیست محتوا دفعه شماست که الویتهای شاخص های همت را پیدا نمائید و از میان آن ها شاخص های کلیدی همت را تعیین فرمایید.