مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

چگونه محتوا را ارزیابی کنیم؟

ازاریابی محتوا یک رویکرد استراتژیک برای انتشار و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و مفید برای جلب توجه کاربران هدف است. هدف سئو در مشهد بازاریابی محتوا جلب توجه کاربران و هدایت آنها به سمت اقدام مورد نظر (خرید، سفارش، تماس تلفنی و ...) است. بازاریابی محتوا می تواند در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار گیرد و منجر به رشد و گسترش کسب و کار شود. در حال حاضر شرکت هایی هستند که به طور مستقیم محتوا تولید می کنند و در سال 2022 بازاریابی محتوا یکی از موضوعات اصلی است که باید به آن توجه ویژه ای شود و یکی از بخش های مهم بازاریابی دیجیتال است. رابطه بین تولید محتوا رایا پارس و سئو در بازاریابی محتوا، محتوای تولید شده در کانال های مختلف منتشر می شود. وب سایت، اینستاگرام، یوتیوب، توییتر و غیره کانال های مختلفی  برای انتشار محتوا برای جلب توجه کاربران وجود دارد، اما مهم ترین کانال برای اکثر کاربران سایت، انتشار محتوا است. اینجاست که بازاریابی محتوا و سئو با هم ترکیب می شوند و هر دو به یکدیگر نیاز دارند. بازاریابی محتوا اگر از سئو استفاده کند موفق خواهد بود. آموزش سئو محتوا: چک لیست سئوی محتوا Potpuna مجموعه ای از آموزش های SEO که آنها دارند به گونه ای طراحی شده اند که هم برای جدید و هم قدیمی جذاب هستند what is seo و می توانند برای هر نوع محتوایی اعمال شوند. این مراحل به گونه ای طراحی شده اند که توسعه دهندگان محتوا به راحتی می توانند آن را دنبال کنند و نیازی به دانش تکنیک های سئو ندارند. با هم این مراحل را طی خواهیم کرد :.

ابزارهای سئو کدام اند؟

 اینجا و در این مقاله از ابزارهای سئو، شما را با چند نمونه از ابزارهای سئو آشنا می کنیم. قبل  سئو در مشهد از انجام هر کاری، خوب است بدانید که اکثر این ابزارهای سئو رایگان هستند، اما این ابزارها کارایی خاصی ندارند و می توانند وقت شما را بیشتر از ارائه خدمات تلف کنند. در عین حال ابزارهای حرفه ای دارای ویژگی هایی مانند بررسی موقعیت سایت،  رایا پارس جستجوی سایت گوگل، بررسی سئوی سایت و بسیاری موارد دیگر هستند. به هیچ وجه با ابزارهای رایگان قابل مقایسه نیست و این ابزارها فقط تا حدی نیازهای شما را برآورده می کنند. Juruweb Google 1- سایت Ahrefs ابزار سئوی Ahrefs یکی از ابزارهای سئو وب سایت است که دارای ویژگی بسیار ساده و در عین حال موثر است. با این ابزار می توانید سئوی خارجی مانند لینک های خارجی what is seo  سایت و رقبا را بررسی کنید و تعداد لینک های گم شده یا اضافه شده را بررسی کنید. از جمله این آثار می توان به موارد زیر اشاره کرد: تعداد بک لینک های یک وب سایت را آنالیز و بررسی کنید. بررسی و تجزیه و تحلیل تحولات و تغییرات بک لینک در طول زمان. در مورد ارزش رتبه بندی بک لینک های ایجاد شده در وب سایت ها اطلاعات کسب کنید. بک لینک های مفید و ارزشمند را از بک لینک های قدیمی یا به اصطلاح مرده جدا کنید.

ابزارهای ریچ اسنیپت

برای ساخت و ساز ریچ اسنیپت در صفحه های سایتتان، میتوانید سئو در مشهد  از برخی ابزارها به کار گیری فرمائید. برای وبسایت‌های وردپرسی پلاگین‌های قابل قبولی برای این خواسته وجود دارااست و برای وب سایت‌های منحصربه‌فرد هم می توانید از ابزارهای دیگر به کارگیری فرمائید. این ابزارها را پیرو معرفی میکنیم:

شایسته ترین پلاگین‌های ریچ اسنیپت ؛ پلاگین‌های امتیازدهی وردپرس

پلاگین امتیازدهی  kk Star Ratings یکی‌از شایسته ترین ابزارها برای ساخت ریچ اسنیپت رایاپارس  در صفحه های سایتتان میباشد. این پلاگین قابلیت و امکان امتیازدهی یوزرها را به‌شکل ستاره‌ای مهیا می‌نماید، what is seo  مزیت آن در انعطاف‌پذیری میباشد. با یاری این پلاگین می توانید در دست گرفتن جامعی بر فعال بودن یا این که نبودن امتیازدهی در صفحه های متعدد، تعداد دفعاتی که یک استفاده کننده قادر است به شما امتیاز بدهد و طریق اکران ریچ اسنیپت داشته باشید. این پلاگین همینطور ویجتی در کنار صفحه ها وبسایت قرار می دهد که صفحه ها وب سایت را به ترتیب امتیاز آنان بوسیله یوزرها، آراسته کرده و اکران می دهد.

پلاگین  Schema - All In One Schema Rich Snippets

این پلاگین را میتوانید به‌تیتر یک ابزار بدون نقص برای ساخت‌و‌ساز ریچ اسنیپت درنظر بگیرید. با به کارگیری از آن می توانید همه اسکیماهای رایج را که به اکران ریچ اسنیپت برای صفحه های شما یاری می‌نمایند، بسازید. با نصب پلاگین Schema - All In One Schema Rich Snippets روی وردپرس، قسمتی به‌تیتر richsnippet در داشبورد وردپرس تولید می گردد. همینطور هنگام تکثیر و بازنویسی پست‌ها، قسمتی با تیتر ریچ اسنیپت خواهید داشت که میتوانید ازآنجا نوع اسکیما و داده ها مورد نیاز را وارد نمائید.

ابزار آنلاین schema.org

در صورتی تارنما شما وردپرسی وجود ندارد و نمی‌توانید از پلاگین‌ها برای ساخت‌و‌ساز ریچ اسنیپت به کار گیری نمائید، نگران نباشید. ابزار آنلاین schema.org کلیه‌چیزی که نیاز دارید را در اختیارتان قرار می دهد. با مراجعه بدین اینترنت‌تارنما میتوانید کدهای اسکیمای متعدد را مشاهده کرده و آن‌ها‌را برای وب سایت خودتان فراهم فرمایید. آن‌گاه تنها بایستی کدها را در برگه وب سایت خویش جایگذاری فرمائید. به این ترتیب اسکیمای موردنظر شما برای ساخت‌و‌ساز ریچ اسنیپت فعال گردد.

به چه شکل Rich Snippet به محتوای وبسایت شما اضافه می گردند؟

ستاره‌دار کردن داده ها مورد نیاز وجود ندارد که به هر محتوایی اضافه شوند هر یک سری داشتن محتوای ستاره‌دار یاری می‌نمایند تا نتیجه ها خوب در موتور کاوش ظواهر شوند. برای ستاره کردن ورقه می‌اقتدار با استعمال از Microdata به وسیله کدهای HTML محتوای صفحه های را لیبل گذاری کرد. ستاره‌دار کردن صفحه های در گوگل بوسیله RDFa یک کدام از دیگر از شیوه های مطلوب میباشد که با به کارگیری از کدهای RDFa صفحه ها می‌اقتدار برگه‌های ساخت سایت را ستاره‌دار کرد.

چگونه چگالی کلمات یا عبارت کلیدی را محاسبه کنیم؟

عبارت یا این که عبارات کلیدی در تعداد کاراکترها با هم متفاوتند.سئو در مشهد  متخصصان seo معتقدند چگالی کلمه ها کلیدی می بایست در بین یک تا سه درصد از آحاد محتوای شیت را در بر بگیرد و در حالتی‌که این عدد از 3 درصد بیشتر خواهد شد، گوگل شمارا متخاطی شناسایی و اسپم می‌نماید.
فرمول به حساب آوردن تراکم عبارات کلیدی به طور پایین میباشد:
(Nkr / Tkn * 100)
تعداد تکرارهای کلمه ها کلیدی در متن با Nkr نماد داده گردیده است و Tkn تعداد آحاد لغت ها به شغل رفته در متن میباشد. رایاپارس در واقع تعداد دفعات تکرار شدن واژه کلیدی در متن، بر تعداد مجموع عبارات متن تقسیم و در غایت ضرب در 100 می‌گردد. اعتنا داشته باشید که هنگام به حساب آوردن این عدد بایستی تگ‌های HTML و دیگر تگ‌های درون کاغذ را ندیده بگیرید، what is seo چون تگ‌های Embed در متن اکران داده نمیشوند. ولی در‌صورتی‌که قصد به حساب آوردن تراکم عبارت‌های کلیدی را دارید، این فرمول یه خرده در گیر تغییر و تحول می‌گردد. براین اساس شما بایستی تعداد لغات در عبارت کلیدی را در تعداد دفعاتی که عبارات کلیدی تکرار گردیده‌اند ضرب فرمائید و عدد به دست آمده را بر تعداد مجموع کلمه ها به شغل برده گردیده در متن تقسیم فرمایید و با ضرب در 100، عدد آخری را به دست بیاورید.

تراکم لغت ها کلیدی در متن بایستی چه‌گونه باشد؟
عبارات کلیدی می بایست طوری در متن مصرف شود که موتورهای کاوش را به کشف محتوای مهم برگه هدایت نماید و ضمنا خواندنش برای یوزرها دشوار و غیرقابل ادراک نباشد. معمولا سفارش میشود در هر گزاره یک توشه از کلمه و واژه کلیدی به کارگیری فرمایید هرچند که فرمول خاصی در این مورد نیست ولی تجربیات متخصصات اینترنت 24 در seo، نماد می دهد که چهت نیل به فیض مناسب، خوب میباشد کلمه ها کلیدی را در نصیب‌های ذیل به عمل ببرید:
•    متن مهم
•    تگ H1
•    تیتر ورقه
•    URL وب سایت
•    ویژگی Alt تصاویر
•    پیوند های داخلی وب سایت
•    توضیحات متا یا این که Meta Description
شایسته ترین شغل این میباشد که به مکان تکرار یک واژه کلیدی خاص و مشخص و معلوم، از اشکال متعدد لغت ها کلیدی، مترادف و هم معنی‌ها و یا این که عبارت‌های وقت گیر به کار گیری فرمایید. هم‌اینگونه بایستی دقت داشته باشید که شما برای موتورهای کاوش مقاله نمی‌نویسید بلکه مطلبتان را برای موتورهای کاوش باصرفه و قابل ادراک میکنید ولی اساسا، محتوای شما بایستی تجربیات کاربری مطلوبی برای استفاده کننده‌ها تولید نماید، این تجارب کاربری می تواند اثر متعددی در بهبود درجه تارنما داشته باشد.

ابزارهای موءثر برای نظارت چگالی کلمه ها کلیدی 
یکی‌از مهم ترین اقدامات دسته بهینه سازی، مطالعه لغت ها کلیدی و تدوین استراتژی مطلوب برای استفاده از کلمه ها کلیدی در متن میباشد. ابزارهایی مانند KWFinder میتوانند در گزینش لغت ها کلیدی امداد کننده باشند، البته برای سنجش تراکم و چگالی لغات کلیدی، پلاگین‌هایی مانند Yoast کاربردی‌اند.
1.    پلاگین Yoast ورقه وب سایت را تحقیق می‌نماید و در‌حالتی که که به کار گیری از لغت ها کلیدی را بیش تر از حد نرمال تشخیص بدهد، تعداد تمام لغت ها را به حساب آوردن می‌نماید و هنگامی که کلیدواژه را در متن مندرج، مشخص و معلوم فرمائید تراکم عبارات کلیدی را نماد میدهد و لامپ‌های سبز یا این که قرمز‌رنگ این پلاگین، مطلوب بودن یا این که نبودن چگالی لغات کلیدی را هشدار میدهند.
2.    اپ ورد آفیس ( Office Word) روی تک تک سیستم‌ها نصب می شود و خلال این که تعداد مجموع لغت ها به شغل برده گردیده را در تحت شیت نماد میدهد، با به کارگیری از کلیدهای ترکیبی Ctrl+f واژه و کلمه کلیدی گزینه نظرتان را به یار تعداد دفعاتی که در متن به فعالیت برده شد‌ه‌است، مشخص و معلوم می‌نماید. در‌این‌صورت‌ تنها با یک نسبت معمولی می توانید درصد تراکم لغت ها کلیدی را احتساب نمایید.
3.    ابزار آنلاین Small بهینه سازی Tools Checker  کل لغت ها و عباراتی را که تحت عنوان واژه و عبارت کلیدی معین کرده‌اید، به شما نماد میدهد.
4.    ابزار آنلاین Webconfs Density Checker واحد سنجش چگالی هر واژه را آرم میدهد البته برای کلمات، قابل به کارگیری وجود ندارد.
5.    شایسته ترین ابزار بهینه سازی Review Tools Keywords Checker میباشد که کلمه ها کلیدی یک شیت را پژوهش می‌نماید و به کار گیری بی‌حد از واژه و کلمه‌های مربوطه را هشدار میدهد.

چگونه یک صفحه درباره ما بنویسیم؟

هر وب سایت حصول و کاری بایستی یک شیت درباره ما داشته باشد. سئو در مشهد  قسمت «درباره ما» وب سایت شما مکانی برای بازدیدکنندگان‌تان میباشد که در باب آنچه که شما چه کسی می‌باشید؟ چه کاری اعمال می‌دهید؟، و آنچه که سبب گردیده بیزنس خویش را فعال سازی نمائید، داده ها حصول می‌نمایند. اینکه آیا در هم اکنون ساخت و ساز یک تارنما نو برای کمپانی می باشید و یا این که میخواهید سایت مو جود را تغییر و تحول دهید، می بایست کمی از مجال خویش را بر روی شیت درباره ما بگذارید. طرق اکثری برای بهبود آن وجود داراست. التفات برگه درباره ما از آنجایی بیشتر می گردد رایاپارس  که بخواهیم یک بازدیدکننده، به مشتری تبدیل گردد. 

چه‌گونه یک برگه درباره ما بنویسیم؟

شیت «درباره ما» شما بایستی دعوت کننده باشد و دربرگیرنده مورد ها ذیل باشد:

ماجرا کمپانی را به اشتراک بگذارد

اذن دهید ورقه درباره ما بگوید کمپانی به چه شکل آغاز به شغل نموده است. what is seo  یک قصه کوتاهی را به اشتراک بگذارید که علت‌ای برای تشکیل کمپانی بوده میباشد. یک نوار فرصت (timeline) از آنچه که کمپانی جاری ساختن داده، ارائه نمائید. درین ورقه مطرح نمایید که چرا کمپانی شما راجع‌به آنچه که جاری ساختن می‌دهید لبریز شوق واشتیاق میباشد و اذن دهید تا اشخاص با تفحص این کاغذ تا حد بیشتری با شما و نقاط قوتی که کمپانی شما با بقیه رقبا در حوزه کاری خویش داراست، آشنا شوند. مشتریان دوست دارا هستند شرایط یک تجارت را شعور نمایند.

در زمینه‌ی ماجرا اشخاص بگویید

مشتریان می دانند که تجارت شما بیشتراز یک اسم تجاری میباشد. راجع‌به بنیانگذاران و مدیران اساسی دیگر بیشتر بگویید و حتی در خصوص کسانی که مشتریان با آنان رابطه برقرار می‌نمایند بیشتر حرف نمائید. همینطور برای ذکر قصه کمپانی و اشخاصی که در آن فعالیت می‌نمایند میتوانید از تصاویر مطلوب استعمال فرمایید. قرار دادن تصاویر نیروی کار و مدیران کمپانی در‌این برگه می تواند در برقراری رابطه و آشنایی از کمپانی تأثیر قابل توجهی را داشته باشد.

مختصات کمپانی را نماد دهید

حتی در صورتی‌که کمپانی شما در یک صنعت مالی محافظه‌کارانه میباشد آرم دادن نام‌و‌نشان و مختصات آن بدان زخم نخواهد زد. تلاش نمائید یه خرده مزاح و مزاح در کاغذ درباره ما داشته باشید و در تایپ کردن مطالب این برگه منافع یوزرها و اینکه فعالیت شما چه مزایایی برای آن ها خواهد داشت را حیث نمائید.