گوگل در سال 2014 در کنفرانس I/O هر ساله خویش اذعان کرد که مجموع پیوندها بایستی به صورت پیشفرض امن باشند و کاوش نیاز دارااست که به سمت استانداردسازی HTTPS جنبش نماید، سئو در مشهد از این رو وب سایتها امنیت بیشتری پیدا نمایند. همینطور گوگل اظهار کرد با تغییرو تحول سایت به پروتکل HTTPS، باعث به ارتقای خرد در سکوبندی می گردد؛ از این جهت که همگی فاکتورهای گوگل دارنده بها و اعتبار میباشند که در کنار هم منجر رویش و بهبود درجه وبسایت می شوند. به این ترتیب این ترازو تازه گوگل هم از این قاعده جدا نیست و میتواند رایاپارس سبب ساز بهبود درجه وب سایت گردد. البته شعور تفاوت فی مابین HTTP و HTTPS بسیار اساسی میباشد، چرا گوگل HTTPS را برای جایگاهبندی بهینه سازی ترجیح می دهد؟ به کار گیری از HTTPS چه مزایایی برای seo داراست؟ به دنبال به کلیه این سؤالات جواب داده می شود.
هر روزه ما داده ها فردی خویش را برای خرید از وب یا این که ورود به سیستم what is seo با وب سایتهای مختلفی به اشتراک می گذاریم. بدین ترتیب برای پناه از جابجایی دادهها به تولید یک اتصال امن نیاز داریم که همین پروتکل HTTPS و SSL میباشد.
HTTP (پروتکل جابجایی ابرمتن: Hypertext Transfer Protocol) و HTTPS (پروتکل امن جابجایی ابر متن: Secure HyperText Transfer Protocol) هر دو ساختار اساسای می باشند که به ما اذن می دهند داده ها در وب معمولا از روش برگه اینترنت بی آلایش نشانه داده گردیده و اخذ شوند.
البته HTTPS یک لایه امنیتی اضافه را با به کار گیری از موردی به اسم Secure Sockets Layer یا این که SSL برای جابجایی ایمن دیتا مهیا مینماید. به عبارت دیگر داده ها در بین مخاطب و سرور رمگذاری می گردند. این رمزگذاری شغل را برای هکرها در دخالت در اتصالات نقص مینماید.
هر تارنما یک گواهینامه SSL مخصوص برای هدف های شناسایی صادر مینماید. SSL به ویژه در مواقعی مانند معاملات آنلاین، تأیید اعتبار و احراز نامونشان عنایت دارااست. تبادل داده ها امن مانند رمزهای عبور یا این که شمارههای کارت اعتباری از روش HTTPS نیاز به SSL دارااست که منجر میگردد از دسترسی هکرها و دیگر افراد به آن برخلاف HTTP خودداری نماید.
تارنما های اسپم و تارنما هایی که برای تبلیغ بقیه وبسایت ها ساخت گردیده اند. سئو در مشهد به وسیله الگوریتم پنگوئن شناسایی می گردند. این الگوریتم مسئول پی گیری لینک و پیوند های ورودی و خروجی به یک تارنما میباشد. پیوند هایی ناگهانی بیشتراز حد میتواند شمارا با پنالتی شدن در گوگل روبرو نماید.
پنالتی گوگل با الگوریتم مرغ مگس خوار
این الگوریتم رابطه در بین محتوا و کلمه ها کلیدی را تحقیق می نماید. رایاپارس ساز و شغل این الگوریتم بهاین شکل میباشد که: اولین کلمه و واژه کلیدی شمارا بعنوان واژه و کلمه کلیدی مهم در لحاظ گرفته و آنگاه تعداد تکرار کلمه و واژه کلیدی در محتوا را می شمارد. الگوریتم مرغ مگس خوار به انباشته شدن بیشتراز حد لغت ها کلیدی در متن هم حساس میباشد. در صورتیکه what is seo که در متنی تعداد واژه کلیدی معدود و یا این که بیش تر از حد از مصرف شده باشد. متن را اسپم تشخیص میدهد.
راهحل های اصولی برای دوری از پنالتی گوگل
در ابتدا گفتیم که برای پرهیز از پنالتی شدن در گوگل بایستی الگوریتم های گوگل را بشناسیم. هم اکنون ما با اصول کلی عمل با الگوریتم های گوگل آشنا شدیم، برای پرهیز از پنالتی شدن تارنما بر طبق این الگوریتم ها چه می بایست کرد؟
اثر محتوای وبسایت در پنالتی شدن در گوگل
چنانچه بخواهیم در یک پاراگراف طرز تایپ کردن محتوای مطلوب را برای وب سایت توضیح دهیم می بایست بگوییم که: محتوایی بنویسید که استفاده کننده حقیقی و واقعی عشق مند به قرائت آن باشد. این پاراگراف بظاهر معمولی آحاد قواعد محتوا گذاری را انتخاب می نماید. برای تهیه و تنظیم محتوای مطلوب می بایست یک استراتژی محتوا داشته باشیم. البته استراتژی محتوا چیست؟ استراتژی محتوا راهکاری میباشد که شما برای تارنما خویش ساخت میکنید، و طی آن راهحل، معین میکنید که هر محتوایی که برای وبسایت ساخت میشود. بایستی دارنده چه خصوصیاتی باشد. به عنوان مثال گزینش میکنید که مطالبی که در یک وب سایت تبلیغ مبلمان قرار میدهید به طور فراگیری های معمولی و کاربردی محافظت از مبلمان، توضیح چگونگی قسمت های گوناگون بصورت عامه شعور و... باشد. بدین ترتیب هر کسی برای این تارنما مطلبی تهیه و تنظیم نماید. میداند می بایست مقاله خویش را در چه چارچوبی بنویسد.
محتوای تارنما می بایست بها تلاوت داشته باشد. گوگل محتوای کوتاه را فاقد قیمت تلاوت می داند و مخاطب محتوای بلند را فاقد قیمت تلاوت میداند. با این تناقض چه بایستی کرد؟ گفتیم که می بایست طرف کاربر حقیقی و واقعی را بگیریم البته از طرفی وسعت نادر مطالب وب سایت ممکن میباشد به پنالتی شدن وب سایت ما بی انجامد. یکی راه و روش ها این میباشد که خلاصه ای از مقاله را در پیشگفتار نوشتهعلمی بیاورید. در اصل در نوشتهعلمی نویسی حرفهای هم ما یک خلاصه از نوشتهیعلمی را در صدر ارائه می دهیم. همین راه حل قادر است این ناهمخوانی را در اینترنت حل نماید. کاربر حقیقی و واقعی شما که عشق ای به تلاوت متن بلند ندارد با تلاوت به عبارتی خلاصه مقاله را دریافته و بسراغ دیگر مطالب وبسایت میرود. مخاطبی که بخواهد تک تک متن را بخواند هم براحتی تک تک متن را پژوهش میکند. گوگل هم به نوشتهعلمی پرحجم مد حیث خویش میرسد. یک کدام از نکاتی که بارها در باره محتوا گفته ایم بازنویسی دوباره نوشتهیعلمی برای کاربر حقیقی میباشد. اکثر وقت ها محتوا نویسان اینترنت وسواس کلمه و واژه کلیدی داراهستند. بدین ترتیب در پایان نوشتهعلمی را بازخوانی فرمائید و مطمئن گردید بکاربردن لغت ها کلیدی خوانایی نوشته ی علمی را کاهش نداده باشد.
اولی گام در یافتن عبارات کلیدی LSI تولید شالودهای از لغات کلیدی اساسی برای بیزنس شما میباشد. پس از اجرا این عمل، جستن لغات کلیدی بی آلایش خواهد بود. درین نصیب پنج ابزار کلیدی برای شلخیس یافت کردن کلمه ها کلیدی LSI گفته شده میباشد سئو در مشهد که با به کار گیری از آن میقدرت آیتمهای مطلوب تحت عنوان عبارات مرتبط را پیدا فرمایید.
کامل شدن اتومات گوگل: خصوصیت جستجوی فوری در گوگل، معمولیترین نحوه برای یافتن کلمه ها کلیدی رایاپارس مربوط به کلمه و واژه اساسی میباشد. مجموع آنچه شما می بایست ایفا دهید این میباشد که کلمه و واژه کلیدی متبوع خویش را در باکس جستجوی Google تایپ فرمائید؛ آنچه مشاهد می کنید، طیف وسیعی از در نظر گرفتنها راجع به مرتبطترین موضوعات به مسئله شما میباشد. what is seo درپی کلماتی باشید که به طور پیشنهادی پر رنگ ظواهر می گردند. بنابراین میتوانید لیستی از لغت ها مربوط به محتوای خویش را تشخیص دهید و آنها را در متن خویش به شغل ببرید.
جستجوهای مرتبط در گوگل: مبتنی بر این خصوصیت میتوانید واژه کلیدی اساسی خویش را در Google تایپ نمایید و آنگاه به زیر شیت بروید تا بخش «جستجوهای مرتبط» را پیدا فرمائید. بنابراین میتوانید در متن خویش، لغات یافت گردیده تحت عنوان جستجوی مرتبط را به شغل بگیرید.
People Also Ask (عموم نیز میپرسند) : یک کدام از مهم ترین و شگفت انگیزترین خصوصیتهای گوگل، قابلیت بدونپول به کار گیری از جعبه سوالهای «عموم نیز می پرسند» میباشد. با به کار گیری از این خصوصیت نیز میقدرت حاصل مرتبط را شناسایی و آنها را در متن استفاده نمود. با به کارگیری از این مورد میاقتدار موردها پررنگخیس را نیز دنبال کرد و آنان را استفاده نمود.
نمودار LSI: این نمودار یک تولید کننده لغت ها کلیدی LSI میباشد که به طور بدون پول در دسترس قراردارد. این خصوصیت به شما یاری مینماید تا تک تک عبارتهای مرتبط با کلمه و واژه کلیدی اساسی خویش را پیدا فرمایید. به آسانی واژه و کلمه کلیدی مهم برگه خویش را تایپ نمایید و براین اساس، لیستی از اصطلاحات LSI را تحت عنوان توصیه اخذ نمائید.
Serpstat: این ابزار نیز تحت عنوان یکی موثرترین ابزارها برای جستن عبارتهای معنایی، شناخته می گردد. با به کارگیری از این ابزار می توانید به آسانی کلمه و واژه کلیدی اساسی خویش را وارد نمائید و روی سئو Search> Keywords related کلیک نمائید. بنابراین لیست وقتگیر عبارات و کلمات برای تعیین به شما ارائه میشود.
ضمن موردها تیتر گردیده، ابزارهای موثر دیگری نیز برای یافتن کلمه ها کلیدی LSI وجود دارا هستند. Ahrefs، Moz و Moz tool ابزارهای بسیار بهتر برای یافتن لغت ها کلیدی می باشند. این ابزارها همینطور قابلیت غربال کردن عبارات بر حسب توان اتصال، وسعت کاوش و... را نیز در مشت قرار میدهند.