در نصیب کاغذ 404 می بایست چه خصوصیت هایی داشته باشد در همین نوشتهی علمی گفتیم که طرز های مختلفی برای دیزاین 404 وجود دارااست و دو تا از مهمترین این طریق ها را تمجید کردیم . در شرایطی که فرض کنیم سئو در مشهد که می خواهیم به تجارب کاربری احترام بگذاریم و بخواهیم ورقه 404 خویش را پیاده سازی کنیم چه نکاتی را می بایست رعایت کنیم. گرافیک برگه 404 : گرافیک ورقه 404 در وب سایت های متعدد رایاپارس با طرح ها و استراتژهای مختلفی ساخت میگردد. از گرافیک هایی که شمارا به خنده وا میدارد تا گرافیک هایی که شمارا وادار به ماندن بیشتر در کاغذ میکنند. کدامیک از این استراتژی ها عالی میباشند. در حالتیکه ذوق و سلیقه فرد را ندیده بگیریم و صرفا بخواهیم براساس what is seo اصول منطقی گرافیک برگه 404 را ساخت و ساز کنیم . این گرافیک می بایست بیان کننده و معمولی و در عین اکنون به جابجایی مخاطب به صفحه های دلخواه یاری دهد . ابزار های کاغذ 404: برگه 404 بایستی دارنده هدر و منو و پاصفحه وبسایت شما باشد ، در نصیب محتوا هم بایستی متنی که استفاده کننده را از رخدادن خطای 404 و یا این که نوشته ای منبی بر عدم یافتن شیت مد لحاظ و یا این که هر دو وجود داشته باشد . عالی میباشد که در ورقه 404 قابلیت کاوش قرار داشته باشد، تا استفاده کننده بتواند اسم ورقه خویش را کاوش نماید و مطالب مربوط به آن را در وبسایت بیابد.
استراتژی های ورقه 404 برای ساختوساز محتوا
فرض نمائید ما سایتی با تیتر یادگرفتن فتوشاپ داریم و کاربرانی درپی شیت ای با نشانی retouch.aspx با شیت 404 مواجه میگردد. در حالتی که تعداد این یوزرها زیاد باشد میتوانید این برگه را در وبسایت خویش تولید کنیم تا این یوزرها هنگام مراجعه به تارنما ما با ورقه 404 مواجه نشوند . بخش اعظمی از صاحبان تارنما ها حتی لغت ها سرچ گردیده در تارنما خویش را رسیدگی می نمایند تا درحالتی که مخاطبان در تارنما آن ها بدنبال محتوای خاصی می باشند که محتوای مطلوب با آن در تارنما نیست . محتوای مطلوب را برای مخاطبان وب سایت ساخت و ساز نمایند.
آیا ورقه 404 بر روی بهینه سازی اثرگذار میباشد؟
در صورتی ترجمه seo را سئو برای موتور های کاوش بدانیم، پاسخ این پرسش نه میباشد. اما در صورتی بهینه سازی را مترادف و هم معنی با مراجعه استفاده کننده حقیقی وواقعی بیشتر به وبسایت و seo محتوا برای مخاطب حقیقی و واقعی مخاطب بدانیم پاسخ آری میباشد.
بنابراین وجود برگه 404 مطلوب شاید برروی جایگاه وبسایت ما در گوگل و بقیه موتورهای کاوش تاثیر نکند اما اثر آن بر روی رضایت مندی کاربر و تناسب طراحی وب سایت زبده کاربری تماما معین میباشد. به این ترتیب برای دیزاین 404 خویش پاره ای بیشتر وقت صرف فرمائید و از بکارگیری ایده های نوین دراین برگه نهراسید. ارتقا خطاهای 404 در وبسایت به خودی خویش، اثر منفی در جایگاه بندی گوگل ندارد البته در حالتیکه صفحاتی از وبسایت شما که تا قبل از این، از روش گوگل ورودی می گرفتند حذف شوند، به طبع ورودی گوگل تارنما شما کاهش مییابد و عالی میباشد وب سایت شما کمترین خطای 404 را داشته باشد.
اپ های متن گشوده و شیت 404
برنامه های متن گشوده مانند وردپرس و جوملا و دروپال و غیره به یوزرها قابلیت آن را میدهد که شیت ای با اسم 404.php را در وبسایت خویش داشته باشند و آن را با حیث خویش دستکاری نمایند. اکثر این نرمافزار ها همینطور به یوزرها خویش قابلیت و امکان رئیس صحفه 404 و ارور 404 را از روش پوشه .htaccess را می دهند. که تفاوت این دو صحیح مانند تفاوت داشتن یک برگه 404 و یا این که ریدارکت کردن کاربرانی میباشد که به شیت 404 هدایت گردیده اند.
وقتی که featured snippet به ورقه حاصل گوگل اضافه شد، سئو در مشهد برخی از سئوکارها را عصبانی کرد. چراکه این خصوصیت منجر میشد اکثری از یوزرها فارغ از ورود به تارنما، داده ها مورد نیاز خویش را در به عبارتی برگه نتیجه ها کاوش بدست رایاپارس آورند و دیگر روی وبسایتها کلیک نکنند. این مورد تا حدی صراحت دارد ولی از سوی دیگر می بایست اعتنا داشت featured snippet منجر غربال شدن مشتریان what is seo بالقوه از سایر یوزرها میباشد. درواقع با وجود featured snippet صرفا کاربرانی روی وبسایت کلیک مینمایند که نیاز به داده ها بیشتر و احتمالا خرید کالا دارا هستند.
از سوی دیگر همانگونه که تا قبل از این اشاره کردیم، استدلالها علامت میدهد قرار به چنگ آوردن یک وب سایت در قسمت featured snippet می تواند نرخ کلیک آن را تا هشت درصد ارتقا دهد.
بدون ارتقا بازدید تارنما می بایست به اثر featured snippet بر برندینگ وب سایت هم اشاره نمود. شاید اکران featured snippet سبب خواهد شد بعضی از یوزرها روی حاصل کاوش کلیک نکنند البته سایتی که در featured snippet اکران داده میگردد، به طبع بیشتر در معرض رویت کرد قرار داشته و دوراندیشی از مارک آن به شدت ارتقا پیدا مینماید.
آیا قابلیت و امکان عدم اکران تارنما در جعبه جواب پررنگ وجود داراست؟
دقت داشته باشید باصرفهسازی برگه برای featured snippet بهاین مفهوم وجود ندارد که از این به بعد از آن مطلقا در نصیب featured snippet اکران داده می گردند. اصولا اکران featured snippet به وسیله گوگل انتخابی میباشد یعنی قطعیتی برای آن نیست. گوگل معمولا از در میان 10 فیض نخستین کاوش یک کدام از را برای اکران featured snippet تعیین مینماید. خلال اینکه راه دقیقی برای باصرفهسازی ورقه برای featured snippet معرفی نشده میباشد. با وجود تمامی این مسائل هیچ قطعیتی برای اکران برگه وب سایت شما در featured snippet نیست. فقط می توانید با رعایت مفاد گفته گردیده امیدوار باشید گوگل شمارا برای اکران در featured snippet تعیین نماید.
عدهبندی
درین نوشته ی علمی سعی کردیم جواب بدون نقص و کاملی به پرسش featured snippet یا این که جواب ویژه گوگل چیست، بدهیم. این خصوصیت زودتر از چیزی که تصور کنید، به گویش فارسی هم راه و روش پیدا مینماید. خوب میباشد از همین امروز صفحه های تارنما خویش را برای قرارگرفتن در جایگاه صفر گوگل فراهم نمایید.