مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

معنی الگوریتم پیج رنک گوگل (PageRank) چیست؟

گوگل برای سکو‌بندی صفحه های

صفحات

صفحه های

صفحه ها

 و اکران حاصل جستجوها، فاکتورهای متعددی را در لحاظ می‌گیرد. یکی از مورد ها اصلی در معین کردن صفحه های اساسی، پیج رنک میباشد. درین نوشته ی علمی بیشتر درباره این معیار و نحوه ارتقاء آن کلام خواهیم کرد.


 پیج رنک که در واقع از اسم لری پیج و سرگئی برین یعنی نهاد گذاران آن گرفته گردیده‌است. پیج رنک معیاری برای تشخیص ترازو التفات و اعتبار صفحه های اینترنت‌وب سایت میباشد که به طور عددی در بین 0 تا 10 اکران داده می‌شود. ولی سال‌هاست این امتیاز دیگر در صفحه های اینترنت اکران داده نمی شود، البته اخیرا یک کدام از مدیران گوگل اعلام نموده است که هر وقت بخواهند به‌این امتیاز دسترسی دارا‌هستند. سئو در مشهد در واقع این الگوریتم التفات ویژه‌ای برای لینک و پیوند های فرنگی قائل میباشد و معتقد است در حالتی‌که صفحه‌ای در اینترنت‌سایتی اهمیت متعددی داشته باشد به احتمال زیاد تعداد لینک و پیوند‌های زیاد و با کیفیتی از خارج اخذ می‌نماید.


چگونه پیج رنک احتساب میگردد؟

الگوریتم پیج رنک در بین تک تک لینک‌های ورودی به یکی از صفحات تارنما اشتراک گرفته و در غایت امتیاز موردنظر را دربین 0 تا 10 محاسبه می‌نماید. ولی نکته جذاب اینجاست که چنانچه شما داخل وب سایت خویش لینک‌سازی داخلی انجام داده باشید، اعتبار آن ها نیز به صفحه مقصد منتقل می شود.


در محاسبه پیج رنک امتیازات و اعتبارات برگه مبدا نیز در لحاظ گرفته گردیده و به صفحه مقصد منتقل می‌گرددرایا پارس  به طور طبیعی یک صفحه هرچه پیوند‌های ورودی بیشتر و کیفیت عالی تری گرفته باشد، می‌تواند پیج رنک بالاتری بگیرد. 


التفات پیج رنک چقدر میباشد؟

با اینکه به طور رسمی یکسری سالی از اکران ندادن پیج رنک روی صفحات اینترنت‌وبسایت‌ها می‌گذرد، ولی در واقع همچنان این واحد سنجش به حساب آوردن گردیده و در حیث گرفته میگردد. این امتیاز روی رتبه‌بندی حاصل گوگل اثرگذار میباشد و سال‌ها گذشته به جهت مداقه زیاد این میزان، خیلی‌ها پیرو روش‌های تقلبی بودند تا پیج رنک خویش را ارتقاء دهند. برخی تصور می‌نمایند در سال‌های اخیر مداقه این مورد کمتر گردیده‌است،what is seo  ولی به حیث میرسد همچنان گوگل آن را به حساب آوردن می نماید و در حیث می گیرد.


چه‌طور پیج رنک سایت خویش را  افزایش دهیم؟



به عبارتی‌طور که اشاره کردیم درین الگوریتم، بک‌پیوند‌هایی که به سمت صفحه ها سایت ما آمده اساسی می‌باشند. به همین دلیل خیلی‌ها سراغ نحوه‌هایی زیرا راه‌اندازی PBN (کانال سری بلاگ)، خرید بک ‌پیوند و دیگر شیوه‌های سئوی کلاه سیاه می روند.

البته شایسته ترین راهکارها برای ارتقاء پیج رنک در پایین آمده هست:


محتوای گران بها و اختصاصی ایجاد کنید تا بتوانید از سراسر اینترنت بک‌لینک و پیوند‌های باارزش بگیرید.

تبادل لینک چندین طرفه شیوه دیگری است که یاری می‌نماید بتوانید از وب سایت‌های با اعتبار فراتر بک لینک و پیوند بگیرید.

رپورتاژ اطلاع رسانی نیز در وب سایت‌های پرمخاطب سبب می‌گردد بتوانید بک لینک و پیوند‌های گران بها اخذ فرمائید.

در کانال‌های اجتماعی فعال باشید و کاری فرمائید یوزرها محتوای شما‌را به اشتراک بگذارند تا از روش لینک و پیوند قرار گرفته در بایو یا این که استوری بتوانید ورودی بگیرید.

طبیعتا در بین مطالب وبسایت خویش پیوند‌سازی داخلی جاری ساختن دهید.

اثر پیج رنک در سئو وب سایت

به عبارتی‌طور که اشاره کردیم پیج رنک یکی‌از فاکتورهای اساسی در سکو‌بندی حاصل گوگل میباشد. پس در حالتی که سایت شما امتیاز بهتری داشته باشد، شانس بیشتری برای اکران در موضع‌های فراتر دارد. ولی از آنجایی که لینک و پیوند‌های نوفالو در احتساب نمیشوند، بنابراین صرفا بک‌پیوند‌های فالو که ربات‌های گوگل آن‌ها‌را دنبال می‌نمایند سبب انتخاب امتیاز شما خواهند شد.


عده‌بندی


پیج ‌رنک یکی‌از معیارهای اساسی در مرتبه‌بندی حاصل گوگل میباشد. تا تعدادی سال پیشین گوگل میزان عنایت صفحه ها اینترنت را به طور امتیاز 0 تا 10 روی نوار ابزار Page Rank مشخص می کرد. البته از آنجایی که‌این فاکتور به offpage مانند بک‌لینک و پیوند‌ها میپردازد، خیلی‌ها سراغ طرز‌های غیررسمی رفتند و به همین برهان چندسالی میباشد گوگل دیگر این امتیاز را اکران نمی‌دهد. البته همچنان از این فاکتور برای سکو‌بندی صفحه های اینترنت منفعت می‌برد. شایسته ترین شغل برای ارتقا این امتیاز، ساخت محتوای ارزشمند میباشد تا بتوانید از وبسایت‌های دیگر لینک و پیوند اخذ نمایید.

سفارش گوگل چه گونه فعالیت می کند؟

سرچ‌هایی که قبلا ایفا داد‌ه‌اید. در صورتیکه وارد اکانت گوگل خود شوید و در بخش Web & App Activity  گزینه مورد نظر را روشن فرمائید، می‌توانید تاریخچه جست و جو با اکانت مربوطه خود را مشاهده کنید.

مواردی کاربران دیگر جستجو کرده‌اند. این قادر است مشمول جستجو عبارت ها و موضوعات ترند و دوستداشتنی روز باشد.

به همین ترتیب، این پیش‌ بینیها در ابتدایی‌ترین سطح اتوماتیک می‌کنند. با این موقتا، موردها بسیار بیشتری در‌این الگوریتم گوگل دخیل میباشند.

توصیه  گوگل و گوگل ترندز

از موارد دیگری که برای Google Suggest  بسیار مهم میباشد، بروز بودن مطالب و ترند بودن آنان است.سئو در مشهد  مراد از ترند بودن نوشته‌ی‌علمی، می‌باشد، مثلا فرض کنید امروز بازی استقلال و پرسپولیس می‌باشد. کلیه نتایج جست و جو شده در گوگل در خصوص با این مسابقه، ترند نامیده می گردند.

وقتی که یک کاربر حروفی را در نوار جستجوی گوگل سرچ می‌کند، گوگل فرم داده ها را به سرورهای خود ارسال می‌کند که با این کار حدس کلمه ها آتی و در نهایت لغات نزدیک به مقصود شمارا علامت می دهد.

پیشنهادات با دقت به شرایطی که اکثر اوقات با کلمه و واژه کلیدی تایپ شده بوسیله مخاطب به کارگیری می‌شود تعریف‌و‌تمجید می شود. این تابع بر پایه ی تکنولوژی AJAX عمل می‌کند که اجازه میدهد محتوای شیت را فارغ از نیاز به  بار گذاری مجدد آن تغییر‌و تحول دهید.

غرض گوگل جمعاًًَ با این عمل ، حدس کردار کلی کاربران برای نماد دادن عبارات جستجو میباشد. به عنوان مثال، در صورتی‌که “صندلی ماشین” اکثر وقت ها در قسمت جستجو وارد شده است، احتمالا این کلمه به صورت یک پرسش و پاسخ بوده ، که با کلمه کلیدی “صندلی ماشین” شروع می شود.

کاربرد سفارش گوگل برای سئو

از آن جا که پیشنهادات گوگل بر اساس عواملی مانند حجم جستجو و محبوبیت تعیین شده است، رایا پارس  شما می توانید از آن‌ها برای رسیدگی عبارات کلیدی خود و به ویژه برای تعریف‌و‌تمجید غرض جستجو به کار گیری کنید.

ایجاد کرد مقاله با گزینش قصد بازرسی کاربر

فرض نمائید هدف شما نوشتن یک نوشته‌علمی درباره نوتلا nutella می‌باشد. پیشنهاد گوگل می‌تواند با نشانه دادن اینکه آیا کاربران به این برند علاقه‌مند می‌باشند یا خیر به شما کمک کند.

هنگامی که غرض استفاده کننده تمجید گردیده است، بعد از آن می‌توانید با تکمیل اتومات به کار خود ادامه دهید تا عبارات دیگر مربوط به همان واژه کلیدی را پیدا فرمایید.

مدیریت شهرت الکترونیکی

پیشنهادات  گوگل نیز یک شیوه بهتر برای مطالعه تکامل شهرت شما در سطح وب هست. شما  میتوانید در عرض یک‌سری ثانیه  عبارات کلیدی توصیه شده با تمرکز به نام یک کدام از محصول ها خود و یا نام تجاری خود را در سطح اینترنت مشاهده کنید.

بنابراین، در حالتی که متوجه شوید که پیشنهادات مربوطه به نام تجاری شما اغلب به وضعیت منفی مربوط میشود، به‌این مضمون‌ است که رضایت  مشتریان نسبت به شما زیر می باشد.

پیشنهادهایی که در معرض رویت کرد نیستند

اصولا پیشنهادهای گوگل به معنای این می‌باشد که شما می‌توانین خیلی سریع‌تر مواردی که میخواهید تایپ کرده به نتیجه مربوطه خود برسید.

البته مانند دیگر مواردی که گوگل ارائه داده می‌باشد، پیشنهادهای گوگل  نیز بدون نقص نیستند. این امکان وجود داراست که پیش گویی های غیر مترقبه یا جنبش دهنده‌ای برای شما نشانه داده شود.

همچنین ممکن هست افراد پیشنهادهای گوگل را به عنوان واقعیت‌ یا عقاید مردم در حیث بگیرند. همچنین خیلی از پیشنهادهای گوگل منجر به ظاهر شدن محتواهای غیرقابل متکی بودن میشوند.

رویارویی گوگل با محتوای غیرقابل اعتقاد

طرز اولیه و مهمترین نحوه این است که گوگل سیستم‌های خود را برای هجران از این‌راه باصرفه می‌کند و این کار سیاست جهانی را نیز نقض می‌کند.

شیوه دوم هم این می‌باشد که در‌صورتی‌که سیستم‌های خود کار گوگل پیش‌بینی هایی را مشاهده کنند که ضوابط گوگل را نقض می‌کند، دسته‌های اجرایی خود را موظف می‎‌کنند که مطابق با این سیاست‌ها پیشبینی ها را حذف کنند.

سفارش گوگل و seo

قبل از استارت به استیناف پیشنهادهای Google برای بهینه سازی تارنما، اجرا این سه عمل بسیار ضروری می‌باشد :

آغاز از Google خارج شوید یا از حالت ناشناس استعمال نمایید (Incognito Tab) تا مطمئن باشید سابقه جستجو شما بر پیشنهادهای شما تأثیر خاصی نمی‌گذارد.

در صورتیکه در مکانی غیر از محل جست و جوی‌بار مخاطبان هدف خود می‌باشید، از  VPN ها استعمال فرمایید. به عنوان مثال: درصورتی که موقتا در جمهوری اسلامی ایران می باشید، اما بیشتر روی افراد مستقر در آلمان تمرکز دارید، از VPNهایی استفاده کنید تا به لحاظ رسد که شما نیز در آلمان میباشید.

تنظیمات لهجه خود را بروز کنید  تا مشابه تنظیمات زبانی شود که افراد در استفاده کننده مقصود شما می‌باشند.

ما می دانیم که الگوریتم‌های گوگل دائماً در فعلا تغییر‌و تحول می‌باشند. بعضا از تغییرات جزئی میباشند و حتی ممکن می باشد گزینه دقت اکثری از مدیران سایت‌ها قرار نگیرند.

سایر به روزرسانی‌های الگوریتم گوگل از مداقه بیشتری برخوردار بوده اند. به روزرسانی «MayDay» سال ۲۰۱۰ یکی از آنها بود. میان اواخر ماه آوریل و اوایل ماه مه سال ۲۰۱۰، بسیاری از افراد شاهد افت ناگهانی بازدید سایت‌ها بودند که سبب ساز وحشت بعضی از دارندگان وبسایت‌ها شد.

در‌این نوشته ی علمی الگوریتم MayDay و به روزرسانی‌های آن را به شما توضیح خوا‌هیم داد تا در زمینه ی آن بیشتر بدانید، پس به‌دنبال با ما یار باشید

به روزرسانی گوگل May Day چیست؟

به روزرسانی نخستین ماه مه تأثیر مهمی بر روی لغت ها کلیدی به اصطلاح دم بلند داشت در حالی که از کلمه ها کلیدی کوتاه صرف لحاظ میشد. به گفته گوگل، غرض آن‌ها از این بروزرسانی الگوریتم ارتقاء کیفیت حاصل جستجو بود.

چه چیزی باعث شده این الگوریتم، به روزرسانی بسیار ویژه‌ای داشته باشد؟ لغات کلیدی طولانی و دم دراز ، به خصوص آن‌هایی که دارای سه و چهار کلمه هستند، بیشترین نرخ تبدیل را دارند. آن‌ها سودآورترین و پردرآمدترین لغت ها کلیدی در بیزنس الکترونیکی به شمار می‌آیند.

مقصود از به روزرسانی May Day چیست؟

قرار هست به روزرسانی الگوریتم May Day کیفیت نتیجه ها جستجو را بهبود بخشد. برای اینکه این حادثه بیفتد، «کیفیت» یک شیت برای جستجوهای یکسری واژه و کلمه‌ای دوباره محاسبه میگردد

صفحاتی که محتوای اختصاصی به فردی را ارائه نمی‌دهند یا محتوای آن‌ها تنها بی کیفیت می‌باشد یا به اصطلاح برای مخاطب اثر گذار نیست، برای جستجوی دنباله طولانی از نتایج جستجو حذف میشوند، یا به طور دقیق، به پشت سود جستجو منتقل می شوند صفحه ها این به روزرسانی بیشتر بر شرکت‌های «تعالی» تأثیر گذاشته است. طبق گفته گوگل، حاصل بروزرسانی رضایت قسمت هست.

سئو تعدادی از دکان‌های اینترنتی را ذیل تأثیر این به روزرسانی قرار داده و به صورت کلی این دکان‌ها یک وجه مشترک پیدا کرده است، جایی که برای مثال موارد دیگر، نرخ پرش بسیار زیاد بود. به این ترتیب می‌توان فرض کرد که وقتی گوگل درباره‌ی کیفیت یک ورقه تصمیم میگیرد، نرخ پرش یک سیگنال مرتبه‌بندی می شود.

تأثیرات بروزرسانی May Day برای تارنما‌های زیر تأثیر چیست؟

در منفعت کاهش شدید بازدید، ناشی از حیف کردن سکو‌بندی طولانی فرصت در نتیجه ها جستجو، واحد سنجش مشاهده سایت‌های تحت تأثیر به طور محسوسی کاهش می یابد.

این امر برای متخصصان جستجو که وقت و همت زیادی را برای شناسایی و اجرای اصطلاحات مؤثر جستجوی طولانی فرصت در برخی از صفحه ها وب اختصاص داده‌اند، بسیار ناراحت‌کننده است. برخی از مدیران وبسایت‌ها از کاهش این حالت زمان بر روزگار در حدود ۱۵٪ خبر دادند.

در‌صورتی‌که در یک صنعت رقابتی مانند تجارت الکترونیکی میباشید، این ضربه قابل توجهی است. در حالی که تغییرات الگوریتم واقعاً صنایع‌های خاصی را مورد هدف قرار نمی‌دهند، ولی در بروزرسانی MayDay، سایت‌هایی که راجع به کسب و کار الکترونیکی بودند به شدت آیتم جراحت قرار گرفتند.

در یک آیتم تجارت الکترونیکی، شما احتمالاً ده‌ها و یا صد‌ها مورد مختلف برای فروش دارید.

با وجود رقابت بسیار زیاد در جستجوی کلمات کلیدی مهم، مدیران سایت‌ها اکثر اوقات اصطلاحات جستجوی دم بلند را در صفحه های مال خود گنجانده‌اند تا به مردم امداد کنند که مغازه خود را به صورت آنلاین پیدا کنند.

به کارگیری از کلمه ها کلیدی دنباله دار به خودی خود تاکتیک seo «کلاه سیاه» نیست و بالعکس، استعمال صحیح از آن ها حتی امروزه نیز میتواند بسیار موءثر واقع باشد. «البته وقتی حرف از این استراتژی می شود، بعضی از روش های خاکستری وجود خواهند داشت»

همگی این‌ها به ارتباط لغات کلیدی دم بلند شما بر خواهد گشت. آیا آنها واقعاً کاغذ محصول شمارا نشان می دهند یا فقط تصرف ترافیکی می‌باشند؟

در سال ۲۰۱۰، بخش اعظمی از وبسایت‌های کسب و کار الکترونیکی با سو به کارگیری از لغات کلیدی دم دراز، صفحه ها متاع را با اصطلاحات غیر قابل فهم مربوطه پر می‌کردند تا اهتمام ورزند صفحات محصول ها خود را جالب کنند. این عمل مؤثر بود، یاری به مشتریان بالقوه در یافتن دکان شما نیمی از همت در امر بیزنس الکترونیکی خواهد بود.

حتی در شرایطی‌که کاربری به صفحه‌ای از فرآورده رسید که واقعاً درپی چیز دیگری بود، ممکن است بماند و درصورتی که حداقل در همان مجموعه‌ای بود که به‌دنبال آن بود مثل: خرقه زنانه، خرقه ورزشی، لباس مردانه و غیره، در نزدیکی فروشگاه کلیک کند.

چرا گوگل این تفکر را می‌کند که MayDay ضروری می‌باشد؟

آیتم این می باشد که دارندگان مغازه‌های گوگل و بیزنس الکترونیکی، چیزهای کمی متعدد را می‌خواهند. سایت‌های کسب و کار الکترونیکی می‌خواهند در صورت کوچکترین احتمال علاقه به تولید ها خود، اعتنا مشتریان بالقوه را در نتایج جستجوی خود جلب کنند.

با این فعلا، هدف گوگل این می‌باشد که به کاربران کمک کند دقیقاً آنچه را که جستجو می‌کنند را پیدا کنند. شاید به همین استدلال می باشد که گوگل به روزرسانی MayDay را ضروری دانست، گرچه ما به طور قطعی این را نمی‌دانیم. همانطور که می‌دانیم، گوگل همیشه جزئیات این الگوریتم‌ها و دلایل آنان‌را برای اجرای آن ها توضیح نمی‌دهد.

برای بعضی از صاحبان تارنما‌ها این الگوریتم‌های گوگل و به روزرسانی‌ها نا امید کننده می باشد و آن ها این حیث را دارا هستند که این تغییرات گاهی تماماً خودسرانه هستند. این قابل درک هست، ولی گوگل کوشش نمی‌کند صرفا برای سرگرمی با ما رمز و کله بزند.

سایرافراد نظریه‌پردازی کردند که تغییر تحول الگوریتم MayDay برای این میباشد که سیستم ایندکس الگوریتم کافئین آنها به‌سرعت و روان عمل بکند. محتوا در صورت کیفیت عالی و طولانی بودن روی هم رفته به نفع استفاده کننده و مدیر وبسایت خواهد بود.

پیامدهای بلند فرصت MayDay

گوگل آخر و عاقبت تأیید کرد که کلمات جستجوی دم دراز در به روزرسانی MayDay مقصود قرار گرفته‌اند، با این فعلا، آنها هیچ وقت نگفتند که برهان آن کافئین میباشد یا خیر. در هر صورت، بسیاری از به روزرسانی‌های الگوریتم از سال ۲۰۱۰، MayDay را دنبال کرده اند.

امروز، الگوریتم گوگل به طور کاملً مختلف با آن مجال می باشد. با این هم اکنون، عصبانیت ناشی از این به روزرسانی در برخی طوفان‌ها، تاثیری به یادماندنی در طریق برخورد متخصصان seo با کار خود داشته میباشد.

اگرچه MayDay برای برخی از افراد بزرگتر از این‌ها بوده، اما تأثیرات این به روزرسانی به اندازه تغییرات الگوریتم قبلی یا اکثری مفاد دیگر قابل توجه خاصی بوده میباشد.

به حیث میرسد عوض این که سبب ساز کاهش عمده بازدیدهای ارگانیک تارنما‌ها جمعاًًَ گردد، صفحه ها جدا را تحت تأثیر قرار داده میباشد.

این ممکن میباشد خبرهای بدی را برای مدیران تارنما‌ها که از مزایای لغت ها کلیدی دم بلند با عملکرد بالا منفعت‌مند میگردند به همراه داشته باشد. «دست‌کم، درین زمینه، برای تارنما‌های آنان کلاً نابود کننده نبوده است»

یک نکته که به روزرسانی‌های الگوریتم گوگل در اجرا آن موفقیت‌آمیز کرده است، راست گو نگه داشتن مدیران وب و متخصصان بهینه سازی خود هست. مانند: بسیاری از اصلاحات الگوریتم دیگر، این افراد را مجبور می‌کند تا نگاهی به کیفیت مطالب و پیوندهای خود بیندازند.

در شرایطی که MayDay کار دیگری ایفا نمی‌بخشید، این اولی یاد‌آوری برای مدیران وب بود که هک‌های جستجوگرها در بهترین وضعیت همیشه یک راهکار کوتاه مجال خواهد بود. امروزه، استعمال از لغات کلیدی طولانی در استراتژی seo شما ایده بسیار نه قادر است باشد.

با این حال، محتوای شما بایستی به اندازه کافی قوی باشد که بدون آنها نیز پر رنگ و بی نقص باشد. MayDay به طور مؤثر اکثری از صفحات با محتوای کوتاه را از حاصل SERP، از بین موفقیت.

بهره گیری و جمع‌بندی

توصیه گوگل در نهایت به کاربران و مدیران وب خدمات اکثری را ارائه می‌دهد. این پیشنهادها با تمرکز به کلماتی جست و جو می گردند، عمل می‌کنند و نزدیک ترین حاصل را آرم میدهند.

همچنین ممکن می‌باشد سیستم‌های حفاظتی گوگل مانع از نمایش داده شدن بعضی عبارات کلیدی شوند. در واقع، این موردها خصوصا در هنگام وارد کردن اسامی، اطلاعات بانکی و حریم شخصی بسیار حساس می‌باشند.

با این فعلا، به نظر اکثر کاربران این کار گوگل بسیار پر ارزش بوده و  عالی است که گوگل نیز  محتاطانه تر در اینباره کار کند. این محتاط فعالیت کردن مخصوصاً از این نگرش عالی می باشد که جلوی ظاهر شدن اطلاعاتی که به حریم شخصی کاربران و موارد مشابه آسیب نمی‌زند.

همچنین درین نوشته‌علمی همگی مواردی که به پیشنهاد گوگل از جمله : روش کارکرد توصیه گوگل، گوگل ترندز ، توصیه گوگل و بهینه سازی، ایجاد کرد نوشته‌علمی هدفمند و …. توضیح داده شدند.

در نهایت با کلیه این تفاسیر بایستی بگوییم که سفارش گوگل از الگوریتم‌های بسیار کاربردی گوگل بوده و استعمال از آن و مبتنی بر ساختن خود با آن به طور کامل به نفع کاربران گوگل میباشد.

۱۰ تکنیک سئو کلاه سیاه که نباید استفاده کنید

چیزی که تحت عنوان تکنیک seo کلاه سیاه در نظر گرفته می شود، در قدیم کاملا مجاز بود. هنگامی که ضوابط پاره ای در این باره وجود داشت، کابوی های seo، از این شرایط سو استفاده می کردند! در زمان زمان، این طرز ها غیر رسمی شناخته شد و شکستن این مقررات سبب ساز می‌شد که وب سایت شما در زندان گوگل قرار بگیرد!


در صورتی چه مواقعی هم وجود داشت که حتی مدیریت دلیل شرکتی که از طریق های سئو کلاه سیاه استعمال کرده بود حقیقتا زندانی شد. مت مارلون، که مسئول یک کمپانی بدکار با شغل های بهینه سازی کلاه سیاه با اسم Traffic Power بود، در سال 2008 به زندان نبی شد. در سود مشخص شد موسسات متعددی از این‌شیوه تکنیک بهینه سازی کلاه سیاه در کمپانی خویش استفاده می کردند.


بهتر می‌باشد پاره ای دقیق تر این مورد را تحقیق کنیم:


سئو کلاه سیاه چیست؟

اشخاص عجول عشق و علاقه خاصی به سریع به توفیق وصال داراست و به هردری میزنند تا سریعتر جایگاهی دربین تارنما های بلندتر داشته باشند. همان دیر رسیده اند میخواهند زود بروند! این اشخاص برای اینکه مقام سریع تری در نتایج کاوش گوگل استحصال نمایند مقررات گوگل را زیر پا نهاده و از طریق های غیر قانونی تارنما خویش را بهینه سازی می نمایند که به‌این شیوه ها به صورت عامیانه seo کلاه سیاه می‌گوییم.


گوگل آحاد همت خویش را می نماید تا این اشخاص چیره نشوند. زیرا مقصود گوگل این میباشد که یوزرها تجربیات جستجوی بهتر داشته باشند. گوگل این شغل را یا این که به طور خودکار با الگوریتم‌ها و یا این که به طور دستی انجام میدهد. آحاد تلاش گوگل دراین مورد، تشخیص و جریمه اشخاصی می‌باشد که به عنوان کلاه سیاه، کلاهبرداری می نمایند.


گوگل تارنما هایی که از تکنیک کلاه سیاه به کار گیری می نمایند را چه طور جریمه می نماید؟

کاهش شدید جایگاه تارنما

حذف دائمی سایت

خروج دامنه از کنترل شما

الگوریتم‌های موتور کاوش در طی مجال غامض‌خیس گردیده‌اند و تمام تکنیک‌های سئوی سیاه را تشخیص میدهند. به همین عامل میباشد بایستی میان کلاه‌ها، از کلاه سیاه هجران کنیم.


جریمه شدن به وسیله الگوریتم های گوگل

در حالتی‌که نباید از این طرز به کار گیری کنیم چه لزومی داراست این نوشته‌ی علمی را بخوانیم؟

در شرایطی‌که درباره‌ی تکنیک های ممنوعه گوگل آشنایی پیدا فرمائید، می‌توانید با دوراندیشی بهتری طرق صحیح و اصولی را در وبسایت خویش پیاده نمائید چرا‌که میدانید چه روشی صحیح و چه روشی خطا میباشد.


خب حال چه کار هایی می‌باشند که ممکن میباشد شمارا به خلل بیندازند؟ در پی چندین مورد از آنان‌را بازرسی می‌کنیم:


۱۰ تکنیک بهینه سازی کلاه سیاه که نباید ایفا دهید!

سئوی کلاه سیاه تکنیک‌های متعددی دارد که در اکثری از موردها تشخیص دادن آنان کار راحتی وجود ندارد. درین مقاله از برندایده میخواهیم به تنی چند از پرطرفدارترین تکنیک‌های بهینه سازی کلاه سیاه که میتوانند موجب جریمه وب سایت ما توسط گوگل شوند بپردازیم:


۱. پنهان کردن محتوا

مخفی کردن محتوا یعنی اینکه به یوزرها یک محتوا اکران دهیم و موتورهای کاوش یک محتوای دیگر، ولی خیر به طور کامل. برنامه نویسان می‌توانند با افزودن کامنت هایی به محتوایی که به استفاده کننده نشام داده می شود در کدهای HTML موتورهای کاوش را به یک سمت هدفی دیگر بکشند. سایت های اسپم هم معمولا از این تکنیک به کار گیری می‌نمایند تا به وسیله ربات موتور کاوش شناسایی نشوند. امروزه موتورهای کاوش حتی متوجه این قضیه هم می شوند و سریعا سایت را جریمه می‌نمایند.


نهفته کردن محتوا را با متناسب کردن محتوا برای کاربرهای گوناگون غلط نگیرید!

کوتاه کردن محتوای سایت برای تیم های خاصی از یوزرها به طور کامل موضوعی مستقل از پنهان کاری میباشد. به عنوان مثال:


شما می توانید که تارنما خویش را در دستگاه های گوشی به طور خلاصه تری اکران دهید.

در حالتی‌که وبسایت یک‌سری زبانه دارید برای کابران با گویش های متعدد می توانید محتوای مختص آن ها را اکران دهید.

برخی از وبسایت ها تبلیغات خویش را بر حسب منطقه جغرافیایی استفاده کننده تغییر تحول می‌دهند.

همگی این نمونه ها تا جایی که غرض، اکران محتوای متفاوتی برای ربات های موتورهای کاوش نباشد، قابل قبول می باشد.سئو در مشهد  در صورتی کارهایی که در سایت خویش اعمال می دهید به فایده کاربرانتان باشد، پس آن امور رسمی است. تا وقتیکه اقدامات شما برای یوزرها باشد و خیر موتورهای کاوش، گوگل با شما مشکلی نخواهد داشت.


در شکل کنجکاوی برای مشاهده تارنما از نگاه گوگل می‌توانید از ابزار fetch as google در سرچ کنسول آن به کار گیری کنید.


2. ریدایرکت های تقلبی (Sneaky Redirect):

ریدایرکت کردن یک برگه موجب میشود کاربر بدون اگاهی به نشانی دیگری ارجاع داده خواهد شد. مثلا شما روی لینک دانلود فایل آموزشی کلیک می کنید و با ورقه قرعه کشی مواجه می‌شوید. کلاه سیاه‌ها با استفاده از تغییر مسیرهای تقلبی به هدف ها غیراخلاقی خویش می‌رسند. رایا پارس کلاه سیاه‌ها با استفاده از ریدایرکت ۳۰۱ نیز، شمارا به صفحه های آیتم نظرشان هدایت می‌نمایند. این اشخاص می خواهند با این‌راه نتیجه ها موتورهای کاوش را تغییر‌و تحول دهند.


تمامی ریدایرکت ها تقلبی نیستند!

دلایل متعددی برای ریدایرکت کردن یک ورقه وجود داراست که اتفاقا بسیار کاربردی و مثبت می باشند و موجب جریمه وب سایت توسط گوگل نمیشوند. برای مثال صفحاتی که نشانی آنها عوض شده یا این که به کلی حذف گردیده اند توسط ریدایرکت به نشانی جدید خویش ارجاع داده می گردند. به عنوان مثال:


در‌حالتی که که دامنه تارنما خویش را تغییر‌و تحول دهید.

استفاده از یک محتوای دو قسمتی: یعنی اولیه خلاصه ای از محتوا را اکران دهید و آن گاه ریدایرکت دهیدwhat is seo  به کاغذ ای که کامل درباره‌ی آن توضیح داده شده است.

وقتی که ورقه از سایت خویش را حذف نموده اید و به شیت دیگر مرتبط و به روزتر از آن ریدایرکت می‌کنید.

اما بعضا از طریق ها برای فریب گوگل پیاده سازی گردیده اند که موجب می گردند محتوای اکران داده گردیده به مخاطب با محتوایی که در دسترس گوگل قرار میگیرد متفاوت باشد. این‌شیوه به طور کامل برای گوگل قابل شناسایی بوده و با‌گاز وب سایت شمارا جریمه خواهد کرد. اشخاص کمی میباشند که از این طریق برای بهبود seo استعمال می نمایند و معمولا تارنما هایی که هک گردیده باشند با مشکلاتی از این دست مواجه میگردند.


۳. پرکردن برگه از لغت ها کلیدی

تکرار کردن مداوم لغت ها کلیدی در محتوا، در تگ های عنوان، در لینک ها، در tag alt تصاویر و هر مکان دیگر از شیت به طبع عمل اشتباهی میباشد. اگر شما محتوای خودتان را به زبان معمولی و روزانه بنویسید، مسلما این نقص‌ ایجاد نمی شود.


درصورتی که متن شما از لغت ها کلیدی لبریز گردیده باشد، پس این کلمات کلیدی که شیت شما را پر کرده اند، لغات کلیدی هستند که حقیقتا نقش لغات کلیدی را انجام نمی کنند! الان به لحاظ شما گزاره قبل یه خرده غیر طبیعی خلا؟؟ حتی قرائت جملاتی که به این مدل نوشته میشوند هم سخت میباشد و قطعا یک نفر تصادفی یا این که به طور طبیعی این گزاره را نمی نویسد!


این تکنیک که تا قبل از این خیلی کاربردی بود، امروزه خیر فقط هیچ کاربردی ندارد بلکه جریمه هم خواهید شد. گوگل برای هر کلمه و واژه کلیدی یک چگالی مصرف انتخاب نموده است که دربین ۱ تا ۳ درصد در هر ورقه میباشد. به شغل بردن متعددی آن، باعث می‌شود که گوگل گمان نماید، شما قصد دارید با این‌شیوه آحاد ترافیک را به سمت خویش جذب کنید و هیچ محتوای باارزشی ندارید، از این رو سایتتان را جریمه خواهد کرد و شما را جزو به کارگیری کنندگان بهینه سازی کلاه سیاه قرار می‌دهد.


پرکردن صفحه از کلمه ها کلیدی

به کارگیری از لغات کلیدی نامرئی ممنوع!

برخی از اشخاص برای اینکه محتوای وب سایت خویش را مربوط به یک موضوع خاص نشان دهند، لغت ها کلیدی مربوط به آن موضوع را به طور نهفته در محتوای وب سایت خویش جا می‌دهند. عالی است با یک نمونه برایتان بگویم: تصور کنید میخواهیم در مورد طراحی وب سایت محتوایی ایجاد کرد کنیم.


یک محتوایی را نوشته و آن را در دست یوزرها قرار می دهیم ولی در به عبارتی صفحه از کلمه و واژه کلیدی طراحی وب به صورت مکرر و در جاهای مختلف که بی ربط به آن قسمت هم میباشد این واژه و کلمه را تکرار می کنیم اما با رنگی که مخاطب نتواند آن را ببیند. یا این که به عنوان مثال در نقطه نهایی متن ۳۰ توشه کلمه و واژه طراحی وب را تکرار می‌کنیم تا چگالی کلمه و واژه کلیدی را بالا ببریم.


در اینصورت ما یک محتوا برای یوزرها ساخته ایم و محتوای دیگری را به موتورهای کاوش اکران می‌دهیم. تارنما هایی که مبادرت به اینگونه کاری می نمایند، هدفشان دستیابی سکو در حاصل کاوش به ازای کلمات کلیدی چرت و پرت به حوزه کاریشان میباشد. در طی های قدیم که الگوریتم های گوگل وجود نداشت، اینکار پاسخ میبخشید. اما امروزه به محض اینکه که محتوای شما در ایندکس گوگل قرار گیرد، سایت شما شناسایی گردیده و جریمه شود.


4.لینک سازی غیر طبیعی (Link schemes)

هر بک پیوند که با غرض بهبود وضعیت بهینه سازی و ارتقا جایگاه شما در حاصل گوگل ایجاد گردیده باشد تحت عنوان نقض ضوابط گوگل شناسایی می شود. این ضابطه هم برای پیوند هایی که به تارنما شما داده می گردند و هم برای پیوند هایی که شما به سایت های دیگر می دهید صحت می نماید. چند مورد از پیوند سازی های غیر طبیعی:


پیوند های مبلغی

یک کدام از مهم ترین شغل های نهی شده به وسیله گوگل، پرداخت پول به دیگران برای بک پیوند دادن به وب سایت شما میباشد. خرید لینک و پیوند یکی‌از بدترین نحوه‌های سئوی کلاه سیاه است که متاسفانه بخش اعظمی از وب سایت‌های گرانقدر نیز از آن استعمال می‌نمایند. تشخیص اینکه چه تبادلی قابل قبول میباشد و چه تبادلی جرم به حساب می‌آید، ممکن هست کمی دشوار به نظر رسد.


از خرید فروش لینک و پیوند خودداری کنید، چون گوگل از تمام کاربرانش می‌خواهد که در شکل مشاهده این سبک تبادلات، به آن ها خبر دهند. در شرایطی که گوگل متوجه معامله دادوستد بک پیوند خواهد شد، هم کمپانی خریدار و هم کمپانی فروشنده را به مشقت جریمه می‌نماید. در صورتی با قرائت این نوشته ی علمی متوجه این مساله شدید و در تارنما خویش لینک و پیوند های خریداری گردیده دارید، آنان را حذف نمائید و یا این که از ابزار لینک disavow به کار گیری نمایید.


با این فعالیت به گوگل استحضار می‌دهید که هنگام پژوهش ورقه شما، لینک های خریداری گردیده را نادیده بگیرید و از خطای شما دیده‌پوشی نماید. اگرکه شما به یک خیریه پول بدهید و آن ها یک بک لینک در وبسایت خودشان قرار دهند که بگویند شما از آنان حمایت نموده اید، این کار مشکلی ندارد.


پیوند های مبلغی

بمب باران گوگل:

این شغل مشمول تشکیل داد کردن اپ برای اتوماتیک سازی فرآیند لینک و پیوند سازی بر روی سایت های دیگر است. به راحتی می قدرت بک لینک های خودکار را بر روی وب لاگ ها و گونه های دیگر از وبسایت های محتوایی ساخت. چنانچه که شما تنها در تعدادی روز میلیون ها بک لینک و پیوند ساخت‌و‌ساز فرمائید، می تواند در دوران مجال کوتاهی به شما یاری دهد که جایگاه بندی گردید البته مطلقا در بلند مدت به وب سایت شما آسیب می‌زند.

چراباید از لینک ساز یداخلی استفاده کنیم ؟

لینک و پیوند ها در ساخت سایت و بهینه سازی بسیار اصلی می باشند. عمده کار بهینه سازی کاران ، مربوط به لینک و پیوند سازی داخلی و خارجی هست. البته استفاده غیر اصولی از لینک و پیوند ها در مقالات وبلاگ ، مسلما موجب باخت و نزول سایت شما میگردد. خواسته از لینک دکمه یا متونی هستند که با کلیک بر روی انها به سایر صفحات هدایت می شویم.

لینک و پیوند داخلی

همان گونه که گفتیم ، لینک و پیوند کاربر را به سایر صفحات هدایت می کند.سئو در مشهد  این لینک قادر است استفاده کننده را به صفحه ها دیگری از وب سایت شما هدایت کند. درین‌وضعیت‌ ، یک لینک داخلی محسوب می شود. لینک های داخلی بسیار اساسی هستند. در‌این نوشته‌علمی تماما در باب با لینک های داخلی حرف خواهیم کرد. تاثیر لینک سازی داخلی بر بهینه سازی بسیار زیاد می باشد. اما فاکتور هایی دارااست که در‌این مقاله همه آنهارا برای شما تشریح می‌کنیم.

پیوند خارجی

به لینک و پیوند هایی که استفاده کننده را با کلیک به صفحاتی که از وب سایت شما نیستند و مربوط به سایر سایت ها میگردند می فرستد ، پیوند خارجی می گویند. این لینک ها نیز بسیار حائض التفات می‌باشند. رایا پارس گوگل بسیار برای لینک های خارجی عنایت قائل هست. ولی معتبر بودن سایتی که شما به آن لینک می دهید نیز بسیار مهم می‌باشد.

پیوند های خارجی باید به نوشته‌ی علمی شما مرتبط باشند. در غیر این صورت هیچ فایده ای برای شما نخواهد داشت. همینطور در صورت عدم ارتباط با نوشته‌ی علمی ممکن هست لینک های خارجی موجب دریافت امتیاز منفی سئو نیز بشوند.

عنایت لینک داخلی

برای گوگل و سایر موتور های جستجو ، لینگ های داخلی اهمیت بسیار زیادی دارند. what is seo زیرا لینک های داخلی کاربر را در وب سایت شما نگه می دارد و اطلاعات بیشتری به کاربر منتقل می شود.

بازدید از سایت توسط کاربر ، یک رابطه چندین راز سود می‌باشد! زیرا هم برای شما و هم برای مخاطب و هم برای گوگل سودمند و ارزشمند است. اما مهم هست محتوای شما باارزش باشد تا مخاطب بیشتری آنرا بازدید کند. حق اولویت اولیه منفعت مخاطب است. در صورتیکه استفاده کننده از مطالب شما فایده پیروزشود ، گوگل به تارنما شما ارزش بیشتری می دهد.

محتوایی که هیچ لینکی از سایر مقاله ها و صفحات شما دریافت نکند محتوای یتیم گفته می‌شود. بسیار بدین نوع محتوا عنایت بدهید زیرا این نوع محتوا ها هم در ایندکس شدن با تانی شغل می کنند و هم به سایت شما لطمه می‌دهند.

یکی‌از از سایر از مداقه های لینک های داخلی برای گوگل ، یافت کردن صفحه ها نو از سایت شما و تسریع ایندکس شدن صفحه ها می‌باشد. با ارجاع کراولر ها از طریق لینک های داخلی میتوانید سرعت ایندکس سایت خودرا یک‌سری برابر افزایش دهید.

قیمت لینک و پیوند ها

بسیار اساسی هست که صفحاتی که به آنها لینک و پیوند می دهید مشتمل بر قیمت بالایی باشند. برای مثال صفحه های فرود سایت شما برای گوگل فوق العاده اصلی میباشند و قیمت بیشتری نسبت به سایر صفحه ها شما دارا هستند. و یا از جمله صفحاتی که بیشتری ورودی از موتور های جستجو رو داشته اند ، ارزش بیشتری نسبت به سایرین دارند. اعتنا داشته باشید که به صفحه ها گرانبها لینک و پیوند بدهید.

روش لینک سازی صحیح

لینک و پیوند سازی شما بایستی به نحوی صحیح و اصولی پیش برود. مرتبط بودن لینک و پیوند ها صرفا یک تاثیر لینک سازی داخلی بر سئو است. همان طور که می دانید فاکتور های دیگری نیز وجود دارد که موجب تسریع رشد شما می‌گردد.

برای مثال قراردادن لینک به صورت متنی بسیار اثرگذار تر و نفیس تر می‌باشد نسبت به لینک کردن تصاویر. همینطور لینک کردن دکمه ها نیز عنایت بیشتری نسبت به متون دارا هستند.

به طور معمول در هر نوشته ی علمی ۲ الی ۵ لینک داخلی و ۱ الی ۳ لینک خارجی قرار بدهید. در‌صورتی‌که تعداد لینک های خارجی بالا باشد ممکن می باشد گوگل متن شما را تایید نکند و نمره منفی دریافت کنید.

اعتنا به ساختار

داشتن توجه به ساختار و سلسه مراتب پیوند ها بسیار اصلی می‌باشد. تلاش نمایید نوشته‌ی علمی را به صورت تارعنکبوتی به یکدیگر متصل فرمایید و کاربری که وارد مطلبی می‌شود ، حتما به نوشته‌علمی مرتبط لینک شده نیز نیاز داشته باشد.

این کار موجب ایجاد کرد چرخه بازدید می‌شود که فرصت باقی ماندن استفاده کننده در سایت شمارا افزایش می دهد. همینطور موتور های جستجو نیز به راحتی و سرعت فوق العاده بیشتر سایت شما‌را ایندکس می کنند.

تمرکز بر روی محتوا

محتوا هایی که از سایر محتوا های وبسایت شما معتبر تر و نفیس تر هستند را پیدا فرمائید و به آنها لینک های بیشتری نسبت به سایریت بزنید. با این طریق روی آن محتوا تمرکز نمایید.

بهینه سازی و تکنیک های سئو

seo کلاه سفید به تکنیک های اصولی و مجاز در سئو سایت گفته می‌شود که استفاده از آن ها باعث می شود سئوی تمیز و عصمت در دراز برهه زمانی داشته باشید و هرگز در سئو به نقص‌ بر نخورید. سود تهیه کردن در بهینه سازی کلاه سفید بسیار زمانبر است ولی هر سایتی که طبق تکنیک های بهینه سازی کلاه سفید بهینه سازی شده باشد هیچ گاه به وسیله موتورهای جست و جو جریمه نمی‌شود و جایگاهی که در نتایج جست و جو حصول می کند همیشگی می‌باشد.

درین مقاله درخصوص تکنیک های بهینه سازی کلاه سفید قصد دارم صحبت کنم و با هم تحقیق می‌کنیم سئو در مشهد  که آیا با بهینه سازی کلاه سفید میگردد در سئو موفق شد یا خیر؟! در واقع بعداز تلاوت این نوشته‌ی‌علمی متوجه آن میشوید که آیا وقت و زمان صرف کردن برای سئو وب سایت با به کار گیری از روش های سئو کلاه سفید واقعا بها دارااست یا خیر.

به شما پیمان می دهم این نوشته‌علمی کاملترین نوشته ی علمی ای باشد که درباره ی سئو کلاه سفید درج شده است و از قرائت آن پشیمان نخواهید شد. بعد از شما می‌خواهم در‌این مقاله هم یار و همدم من باشید

بهینه سازی کلاه سفید (White Hat seo)

همانطور که اشاره کردم سئو کلاه سفید به نحوه هایی در بهینه سازی سایت گفته میگردد که تماما قانونی میباشند. رایا پارس در سئو کلاه سفید خبری از خرید بک لینک یا لینک بیلدینگ دستی نیست! در سئو کلاه سفید خبری از Keyword Stuffing نیست! در واقع به هیچ وجه از روش هایی که گوگل را می توان با آن به دور زد استعمال نمی شود.

بهینه سازی کلاه سفید بسیار زمان بر میباشد و به این سادگی ها نمی توان در آن فایده گرفت. اما در پی طرز هایی را عنوان میکنم و وب سایت هایی را مثال می زنم که بدون روش های دستی و غیر مجاز در seo توانسته اند در طول مجال کوتاهی سود خیر دریافت کنند.

8 تکنیک در seo کلاه سفید

کلاً در seo کلاه سفید از روش های طبیعی در سئو استفاده می شود. ساخت محتوای غیر کپی و جامع و لینک بیلدینگ طبیعی دو تکنیکی هست که در سئو کلاه سفید بیشتر به کار گیری میشود.what is seo  در واقع هر وقت حرف از بهینه سازی کلاه سفید می شود اکثری از دوستان فکر‌می کنند seo کلاه سفید محدود به همین دو روش هست.

اما پیرو قصد دارم شیوه هایی را عنوان کنم که در حالتی‌که علاقه به استفاده از seo کلاه سفید داشتید می توانید از آن‌ها در روند بهینه سازی وبسایت خود استعمال نمایید.

1.ایجاد کرد محتوا (با کیفیت، جامع، گران بها)

او‌لین موردی که در بهینه سازی بسیار مهم می باشد تولید محتواست. یکی روش هایی که در سئو کلاه سفید می بایست از آن استعمال فرمایید تولید محتوا می باشد ولی چه محتوایی؟

محتوا بایستی غیر اسکن و با کیفیت باشد. هنگامی که کلام از محتوای کیفیت خوب می گردد سخن از جامع بودن و گران بها بودن آن می باشد.

محتوای باکیفیت در seo کلاه سفید کلیه چیز می باشد. محتوای کیفیت عالی دیگر احتیاجی به سئو ندارد و خودش سئو میگردد. در متاع بعد از ظهر جامع بازاریابی محتوا در مشاجره تولید محتوای جامع توضیح داده ام که چه‌گونه محتوایی بنویسید که در کلمات و لغات کلیدی زیادی مرتبه عالی در نتایج جست و جو دریافت کند.

زمانی که شما محتوایی جامع ساخت و ساز کنید گوگل این موضوع را به نه شعور می کند و متوجه بی نقص بودن محتوای شما نسبت به رقبایتان می شود و به خاطر همین هم جایگاه بهتری به محتوای شما در حاصل جست و جو می‌دهد.

از طرفی در حالتی که محتوای شما گرانبها برای مخاطبانتان باشد به راحتی به اشتراک گذاشته می گردد. تارنما هایی مثل “متمم” هیچوقت به صورت دستی برای خود لینک و پیوند سازی نمیکنند و هر بک لینکی که مشاهده می کنید به صورت تماما طبیعی بوسیله اشتراک گذاری ها و یا اسکن برداری به وسیله اشخاص دیگر ساخته شده است. با بازرسی بک لینک و پیوند های این گونه سایت ها کاملا متوجه این زمینه خواهید شد.

پیشنهاد می کنم نوشته‌ی‌علمی فراگیری ساخت محتوا برای مخاطبان سایت را بخوانید.

2.سئوی محتوا را دورازشوخی بگیرید

همان طور که خدمت شما عرض کردم محتوا در seo کلاه سفید بسیار عنایت دارد پس می بایست سعی کنید به بهترین نحو آن را ایجاد فرمائید. حتما می بایست اصول بهینه سازی محتوا را دور از شوخی بگیرید چون محتوای شما می بایست به تنهایی پاد شاه باشد.

باید محتوایی ایجاد کرد نمائید که جامع باشد. جامع بودن محتوا معمولا در بیش از 2500 کلمه قابلیت پذیر هست.

بایستی محتوایی ایجاد کرد فرمایید که عنوان بسیار جذابی داشته باشد تا شانس بیشتری در دیده شدن در حاصل جست و جو داشته باشد.

باید محتوایی تشکیل داد نمائید که افراد زیادی را مشغول خود کند تا مجال فرصت بیشتری را در وب سایت شما صرف کنند.

بایستی در محتوای خود از تگ های H1,H2,H3 و… به خیر استعمال فرمایید. بایستی کوشش نمایید در‌این تگ ها کلمه ها و عبارات کلیدی نوشته‌ی‌علمی خود را به نه و به صورت به طور کامل طبیعی به فعالیت ببرید.

لینک های داخلی را فراموش نکنید! به مقالاتی که پر ارزش میباشند و رتبه نه در گوگل دارند و مرتبط با نوشته‌علمی شما میباشند پیوند دهید. با این عمل هم بها نوشته‌ی علمی فعلی شما بالا می رود و هم جایگاه مقالاتی که در حاصل جست و جو در جایگاه خوبی قرار دارا هستند عالی می شود.

سفارش میکنم نوشته‌ی علمی ساخت محتوا بر اساس سئوی وبسایت را مسلما بخوانید.

3.به مراجع لینک و پیوند دهید

هرکاری که می‌توانید باید جاری ساختن دهید تا التفات محتوای وب سایت تان زیاد گردد. می بایست کاری فرمایید تا آتوریتی وبسایت شما ارتقاء یابد. یکی از بهترین کارهایی که از دست تان بر می‌آید تا قدرت وب سایت و مقاله‌ها تان را بالا ببرید لینک دادن به مراجع و وب سایت هایی می باشد که ارزش آن‌ها خیلی بیشتر از تارنما شما میباشند.

بارها دراین مورد سخن کرده ام. هنگامی که در نوشته‌ی‌علمی خود به مرجعی لینک و پیوند می دهید گوگل شل و ول تر می‌فهمد که مقاله شما در زمینه‌ی چی است و اینکه چقدر نوشته‌ی‌علمی شما بها دارد که به مرجع معتبری پیوند داده اید. همین سبب میشود اعتبار نوشته‌ی علمی شما بیشتراز پیش بالا رود و به صورت کلی چنانچه به خیر این کار را تکرار نمایید اعتبار تارنما تان به مرور مجال زیاد می‌شود.

4.مقاله‌ها قبلی خود را به روز فرمائید

چون محتوا در seo کلاه سفید خیلی مهم میباشد خیلی باید روی آن تمرکز کنید. یکی‌از بهترین کارها این می باشد که به مقاله ها کهن خود سری بزنید و آن ها را آپ تو دیت فرمایید. حتما شما هم در نخستینِ تولید محتوای خود دارای نقص های زیادی بودید و نمی توانستید به نه تولید محتوا کنید. و یا ممکن است به هر دلیلی مقالات قبلی وبسایت شما ضعیف باشند.

تلاش فرمایید هر کدام که ارزش مرتبه تهیه کردن را دارا هستند را شناسایی فرمایید و دوباره آن‌ها را به شکلی بنویسید و یا ویرایش فرمائید که قابل رتبه اماده ساختن باشند.

به عنوان مثال شما قبلا نوشته‌علمی ای با عنوان “بازاریابی محتوا چیست؟” نوشته اید که بسیار ضعیف بوده میباشد و در گوگل درجه چندان نه ندارد. از جمله کمتر از 1000 کلمه بوده و به هیچ عنوان جامع نبوده میباشد.

و از آنجایی که کلید کلمه “بازاریابی محتوا” امروزه بسیار طرفدار پیدا کرده است و سرچ بالایی نیز دارااست به فکر این باشید که نوشته‌علمی ای که قبلا نوشته اید را طوری آپدیتش نمائید که درجه خوب بگیرد.

عالی میباشد بعد از آپ دیت محتواهای کهن دوباره آن‌ها‌را در شبکه‌های‌مردمی خود به اشتراک بگذراید.

سفارش می کنم نوشته‌ی علمی چرا بایستی محتوا های سابق را بروز رسانی کنیم؟ را هم بخوانید.

5.محتوایی ساخت فرمائید که واقعا بها داشته باشد

چون تمرکز شما روی محتوا هست می بایست محتوایی ساخت‌و‌ساز کنید که از هر حیث بها داشته باشد. عالی میباشد هدفمند تر عمل نمائید و از نوشتن مقالاتی که هیچ سودی برای شما ندارد خودداری کنید.

برای این شغل خوب است روی کلیدواژه هایی شغل نمایید که مداقه بالایی برای شما دارا‌هستند. چون ساخت‌و‌ساز محتوا عمل طاقت فرسا و زمان بری است بهتر میباشد محتوایی ساخت نمایید که به تنهایی بتوانید ترافیک بالایی را برای شما تشکیل داد کند.

جست و جوهایی که در حوزه کاریتان صورت میگیرد را تحقیق و تحت حیث داشته باشید و در راستای کلیدواژه هایی که پروسه رو به پرورش و بالایی دارا‌هستند محتوای خود را تشکیل داد نمایید.

روی کلید واژه های یک سری بخشی و وقتگیر که سهل و آسان تر می‌باشند فعالیت نمائید تا به مرور زمان بتوانید در کلیدواژه هایی که دشوار تر و کوتاه تر میباشند سکو بگیرید.

سفارش ویژه همیار وب : چه گونه فقط با ساخت و ساز محتوا ترافیک سایتم رو 10 برابر کردم؟

6.در شبکه های مردمی فعال باشید

همان گونه که می دانید در سئو کلاه سفید نمی توانید به صورت دستی برای وب سایت خود بک پیوند بسازید. مراد از دستی یعنی خودتان در وب لاگ ها و انجمن های بحث یا کامنت وبسایت های دیگر لینک سازی نمائید. لینک سازی ها بایستی به صورت به طور کامل طبیعی جاری ساختن شوند. درپی طرز هایی را عنوان می کنم که با اینکه خودتان اقدام برای پیوند سازی می کنید البته به طور کامل طبیعی هستند.

یکی‌از طریق های پیوند بیلدینگ در seo کلاه سفید فعالیت در شبکه های عمومی میباشد. از فعال بودن پروفایل های خود در شبکه‌های‌عمومی معروف و دوستداشتنی روی هم رفته عالم نه صرفا در جمهوری اسلامی ایران! مطمئن باشید.

قطعا پیوند سایت شما در پروفایل های شبکه های عمومی تان بایستی قرار داشته باشد و اشتراک گذاری مقاله ها تارنما تان در آن ها سبب ساز پیوند سازی طبیعی برای تارنما شما می شود. همچنین لینک هایی که از این روش برای سایت شما ساخته می گردند بسیار کیفیت بالا می‌باشند. همان طور که می‌دانید فعالیت در شبکه های عمومی از دید گوگل التفات بسیار بالایی دارااست.

7.در ویکی پدیا فعال باشید

همان گونه که می دانید ویکی پدیا یک کدام از توانمند ترین وب سایت های دانا میباشد و پیوند گرفتن از آن برای هر وب سایتی بسیار نفیس می‌باشد. برای اینکه بتوانید از ویکی پدیا لینک بگیرید بایستی در آن فعال باشید. باید مقاله‌ها متعددی را دستکاری کنید تا اجازه پیوند سازی به شما داده گردد.

برای اینکار بهتر می‌باشد گزینه مقالات تخصصی که در وبسایت خود منتشر می‌کنید را در ویکی پدیا سرچ نمائید و در شرایطی‌که شیت ای در آن آیتم در ویکی پدیا موجود بود آن را بدون نقص ترش کنید. پس از مدتی فعالیت میتوانید وب سایت خود را به عنوان لینک و پیوند منبع به آن نوشته‌علمی مورد نظر لینک دهید.

هرچند که ویکی پدیا پیوند نوفالو می دهد اما باید بدانید بک پیوند خریداری نمودن از یک تارنما با آتوریتی 100 بسیار ارزشمند میباشد.

8.شغل در وب سایت های پرسش و پاسخ

وبسایت های پرسش و پاسخ زیادی درباره‌ی های مختلف وجود دارا هستند که بهترین فرصت برای ساخت بک لینک های باکیفیت برای شماست. سری به تارنما های پرسش و پاسخ بزنید و بحث هایی که در ارتباط کاری شما وجود دارا‌هستند را پیدا فرمائید.

تلاش فرمائید در گفت و گو هایی که به شغل شما مربوط می گردد شرکت نمایید و به سوالهای افرادی که راجع به ای که شما در آن تخصص دارید پاسخ دهید. به صورت خیلی طبیعی سعی نمایید تارنما خود را برای دریافت اطلاعات بیشتر در دعوا ها معرفی کنید.

فراموش نکنید می بایست شخص فعالی باشید تا اجازه دهند لینک خود را درج فرمائید و بک لینک بگیرید. درصورتی که غیر از این باشد با‌گاز لینک شما منزه می شود. از جمله درصورتی که راجع‌به پست الکترونیک مارکتینگ سوالی شده بود و در واقع بحثی ایجاد شده بود، در شرایطی‌که نوشته‌علمی ای در این مورد در وبسایت شما جان دار هست قطعا آن را معرفی نمایید البته نه همان اولیهِ گفت و گو! کوشش فرمایید تعدادی کامنت بگذارید و در نقطه پایان، افراد را به تلاوت نوشته‌ی‌علمی خود دعوت نمائید.

در تارنما های پرسش و پاسخ می بایست همت فرمائید طوری خلق و خوی نمایید که شم کنند شما در کارتان مدرس میباشید. مطمئن باشید در شرایطی که اینطور باشد علاوه بر لینک و پیوند سازی می‌توانید افراد زیادی را به سایت خود جذب فرمایید.