مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

محتوایی مختصر، بدیهی و حقیقی وواقعی بنویسید

با اینکه Featured Snippets اشکال مختلفی دارا‌هستند ولی در یک چیز مشترک می باشند:
همه مبنی بر حقیقت می‌باشند. پلتفرم‌های بسیار متعددی وجود دارا هستند  سئو در مشهد که میتوانید نظرها خویش را در آنان منتشر فرمایید، ولی گوگل، در خصوص فیچر اسنیپت‌ها، محتوایی را میخواهد که مطابق واقعیت باشد.
همینطور مقاله شما می بایست مختصر و اثر گذار باشد. یک اسنیپت عالی به راحتی خوانده میگردد و تخت گاز فهمیده میگردد. در‌صورتی‌که مقصود شما این میباشد که فیچر اسنیپت‌ها را تصاحب فرمایید، محتوای خویش را تا می توانید به صورتی بی آلایش نگاه دارید. از به عمل بردن عبارات غیر متعارف و بسیار ادبی و لحن کلام حیران‌کننده پرهیز کنید زیرا شانس شما‌را کاهش میدهد.
پژوهش ها فیچرد اسنیپت ها
افزودن استراکچرد دیتا8 به برگه اینترنت‌وب سایت
استراکچرد دیتا یا این که داده‌ها ساختار یافته به موتورهای جستجوی گران قدر مانند گوگل، یاهو و بینگ یاری می‌نمایند تا محتوای شمارا شناسایی نمایند و در باب آن ریچ اسنیپت9 بسازند. در صورتیکه شما نیز استراکچرد دیتا را به محتوای خویش اضافه نمائید، سبب می گردد که شانس شما برای ارتقای جایگاه در برگه حاصل کاوش و ولی تصاحب فیچر اسنیپت‌ارتقاء یابد. بعضا نمونه‌ها از ریچ اسنیپت‌ها را با هم در ذیل مشاهده میکنیم:
ایده ها یوزرها
امر پخت خوراک
فیلم‌ها
حوادث
فکر کنید که به طور کامل امر پخت یک خوراک را در تارنما خویش منتشر کرده‌اید و داده ها خاصی را در آن گنجانده‌اید مانند اینکه از چه موادی بایستی به چه ترازو استعمال شود و چقدر حرارت مایحتاج میباشد و چقدر ارتفاع میکشد خوراک صحیح خواهد شد.
در شرایطی که شما در اینجا از استراکچرد دیتا استعمال فرمایید موتور کاوش خوب می تواند محتوای شمارا شناسایی نماید و آن را به طور اسنیپت درآورد.
از تیترهای مهم و فرعی موءثر به کار گیری نمایید
یکی طرز‌هایی که میتوانید از روش آن فیچر اسنیپت‌ را تصاحب نمائید این میباشد که محتوای خویش را به شکلی کارآمد سازماندهی و شکل‌بندی فرمائید. همگی تیترهای مهم و فرعی شما می بایست در باب با هم معنادار باشند و محتوای شمارا به گونه ای تهیه نمایند که بتواند جواب مستقیمی را مهیا نماید.
مثلا تصور کنید در درحال حاضر تایپ کردن مطلبی درباره ی این می‌باشید که چطور استحکام بدنی را می‌قدرت بهبود داد. عنوان اساسی شما قادر است چیزی مشابه بدین باشد: «ساختن ماهیچه‌ها شکم در ۳۰ روز» و تیترهای فرعی شما نیز قادر است تمرین‌های مختلفی باشد که قرار میباشد آن‌ها را گستردن دهید مانند:
دراز و گرد هم آیی
تکان بلند کردن پاها
تکان پلانک
همینطور بایستی کاری فرمایید که مقاله شما به راحتی خوانده خواهد شد و این مورد بسیار اصلی میباشد. همت فرمایید ارتفاع گزاره‌ها و جملا‌ت خویش را متعدد نگاه دارید تا متن شما برای خواننده گان دیدنی‌خیس باشد.
از بالت‌ها و آیه‌ها به کارگیری فرمائید تا خوانایی و وضوح مقاله شما ارتقاء یابد. هیچکس دوست ندارد که یک متن هنگفت و شلوغ را استیناف نماید. عملکرد فرمایید تا جایی که ممکن میباشد کاری فرمایید که خواننده‌گان بتوانند به راحتی مطلبی که در‌پی آن می‌باشند را پیدا نمایند.
با تصاحب فیچر اسنیپت‌ کلیک‌های بیشتری را به دست آورید
فیچر اسنیپت‌ میتوانند به شدت منجر ارتقاء نرخ کلیک بر روی لینک و پیوند شما شوند ولی محافظت اینگونه جایگاهی طاقت فرسا می شود در حالتی که از ابزارهای مطلوب بهینه سازی استعمال نکنید.
با این درحال حاضر تلاش کردن برای تصاحب فیچر اسنیپت‌ به شما آسیبی نمی‌رساند زیرا به عبارتی اقداماتی را که چهت نیل به آن اعمال می‌دهید، مانند مطالعه لغت ها کلیدی یا این که سازمان‌دهی محتوا، به شما یاری خواهند کرد که در گوگل جایگاه بهتری را اخذ فرمایید. یعنی درصورتی که نتوانستید Featured Snippets را نیز تصاحب نمایید، قدم بلندی برای جایگاه به دست آوردن در گوگل برداشته‌اید.
حافظه دریافت کردن یک سری ترفند و مهارت برای تصاحب فیچر اسنیپت‌ می تواند حقیقتا به پرورش استحصال‌وکار شما یاری دهد.
به خیال و خاطر داشته باشید که ساخت ترافیک ارگانیک فرصت‌بر میباشد البته در حالتی که به طور مداوم پلن‌های جدیدی را طرح‌ریزی کرده و آن را اعمال دهید به حصول‌وکار خویش شانس‌متعددی برای توفیق اعطا می کنید.

بهینه سازی (seo) یا این که seo وب سایت برای موتورهای کاوش به چه معناست؟

seo وب سایت برای موتورهای کاوش (Search Engine Optimization) که به‌ شکل مخفف به آن سئو می گوییم، شامل گروه اقداماتی است که به وب سایت ما امداد می‌نماید در نتیجه ها موتورهای کاوش و اساسی‌خیس از همگی گوگل، رده بهتری استخراج کرده و بازدیدکنندگان سئو در مشهد  بیشتری را جذب نماید.
ولی سئو در سال 2022 تعریف جدیدتری زیر ‌تیتر Search Experience Optimization نیز پیدا کرده که به‌ معنای seo تجربه یوزرها در هنگام کاوش در اینترنت میباشد. شما میتوانید با مراجعه به شیت بهینه سازی چیست دی ام روم کاملا با مضمون‌ و اصطلاحات سئو و seo تارنما آشنا گردید.
البته برای یادگیری seo منابع مختلفی وجود دارااست؛ از کتاب‌های آموزش سئو گرفته تا ویدئوهای رایگان، پادکست‌ها و حتی زمان های مجانی seo، همگی می‌توانند در مسیر یادگرفتن seo مقدماتی به شما یاری نمایند.
البته اصولی‌ترین و مطمئن‌ترین روش، گذراندن یک بعد از ظهر بهینه سازی می باشد که بتواند صفر تا صد سئوی یک سایت بر اساس با جدیدترین قوانین گوگل و بازار هر کسب و کار را به شما فراگیری دهد.
دلایل مداقه یادگیری و آموزش بهینه سازی با دی ام روم
در صورتیکه می خواهید بهینه سازی را برای رشد بیزنس خودتان بیاموزید یا این که روی آن به ‌تیتر یک فعالیت پردرآمد اکانت نمائید، بایستی پیش از هر چیز دلایل اهمیت یادگیری سئو را بدانید. یادگیری بهینه سازی و اجرای آن روی وبسایت بیزنس‌ها به یک سری عامل التفات دارد:
✔ درآمدزایی خوب با یادگرفتن بهینه سازی
اولین و مهمترین عامل عنایت یادگیری سئو، درآمدزایی از این‌راه میباشد. با کمپانی در حین‌های تخصصی یادگرفتن سئو بدون پول دی ام روم می‌توانید در زمان ‌زمان کوتاهی علم خویش را درباره تکنیک‌های سئو بدون نقص فرمایید و تکنیک هایی را بیاموزید که به رویش حالت وب سایت کسب و کار شما یا این که مشتریان شما یاری می‌نماید. به گزارش آموزش seo دی ام روم؛
 ما در‌این محتوای یادگرفتن صفر تا صد seo، به‌ شکل کاملاً بدون‌پول تکنیک‌های تخصصی و آموزش‌های حرفه‌ای را به شما ارائه می دهیم که خیر فقط یادگیری بهینه سازی را برایتان شادی بخش می‌نماید، بلکه شما را از پرداخت هزینه‌های مالی بی‌مقصود، امتحان و خطای نحوه‌های مختلف و همینطور صرف زمان زیاد غنی می‌سازد. این یادگرفتن seo بدون پول با نمونه‌های کاربردی و ساختاری کاملاً استاندارد و به‌روز پیاده سازی گردیده که فهم آن را حتی برای اشخاص تازه کار، ساده و شل و ول می‌سازد 
✔ جذب انبوهی از مشتریان با کمترین هزینه
دومین ادله اهمیت یادگیری بهینه سازی، جذب انبوهی از مشتریانی میباشد که شاید در موقعیت ساده و سوای فضای اینترنت حتی یک درصد هم شانس دسترسی به آنان‌را نداشته‌ باشید.
اما با یادگیری بهینه سازی و اجرای تکنیک‌های آن در وب سایت کسب و کار خویش میتوانید فارغ از پرداخت هزینه‌های سنگین تبلیغات در رسانه‌هایی مانند تلویزیون، رادیو یا این که حتی کانال‌های اجتماعی، از اقصی ‌نقاط کشور و حتی دانا برای تولیدات و سرویس ها خویش مشتری جذب فرمائید.
✔ افزایش اعتبار و مقام بیزنس و مارک شما
در صورتیکه تا حدودی به برخورد خویش نسبت به وب سایت هایی که در برگه نخستین گوگل هستند دقت کرده باشید، مخصوصاً سایت هایی که در بالا لیست نتایج قرار دارا‌هستند، متوجه می شوید که اکثر زمان ها تایم ها روی همین وب سایت‌ها کلیک میکنید و به نظرتان آنها بیشتر قابل ‌اتکا می‌باشند. دلیل این مورد اعتباری می باشد که گوگل به این وب سایت‌ها اعطا کرده ‌میباشد.
وبسایت‌هایی که در صفحه نخستین گوگل و درجه های برتر قرار دارند، محتوا، کالا و خدماتی را ارائه می‌نمایند که موفق گردیده در حین بر مجال رضایت یوزرها و گوگل را جلب نماید. در حالتی‌که سئو را به‌ خیر خاطر بگیرید، شما هم می‌توانید درین جایگاه قرار بگیرید و اعتبار مارک تجارت خویش را ارتقا ببخشید.
✔ سبقت آماده ساختن از رقبا و ارتقا سهم بازار
یکی‌از از سایر از دلایل مداقه یادگیری سئو با دی ام روم، پیشی‌ آماده ساختن از رقبا در دنیای اینترنت، کشف زمان‌های تازه و افزایش سهم بازار بیزنس شماست.
درصورتی که بهینه سازی را با کمک بعد از ظهر های کاملی مانند زمان یادگرفتن seo دی ام روم بیاموزید، میتوانید وضعیت‌های جدید و دست‌ نیافتنی برای وبسایت خویش تشکیل داد فرمایید که مسافت شما را از رقبا بیشتر می‌نماید و شمارا به تیم‌هایی از مشتریان متصل می‌نماید که شاید دسترسی به آنان برای رقبای شما نسبتاً غیر ممکن باشد.
8 مزیت seo یادگیری و سئو تارنما برای یوزرها و موتورهای کاوش
seo سایت برای موتورهای کاوش یکی طرق امروزی دیجیتال مارکتینگ می باشد و گران قدر‌ترین دستاورد آن برای استحصال و امور، دسترسی به دنیای نامحدودی از مشتریان در اقصی ‌نقاط دنیاست.
طبق داده های عددی قانونی گوگل، حدود 91 درصد از یوزرها اینترنت برای جستن جواب سؤالات خویش یا این که مال و سرویس ها گزینه نیازشان از موتورهای کاوش و به ویژه گوگل به کار گیری می‌نمایند و جذاب هست بدانید که 58 درصد از این اشخاص روی 3 فایده اولیه کلیک می‌نمایند!
قرار خریداری کردن در سکو های نخستین گوگل و جذب مشتری در 24 ساعت شبانه ‌روز
تبلیغ تجارت خویش با کمترین هزینه و سوای نیاز به‌ طریق هایی مانند تبلیغات در گوگل
اقتصادی و به‌صرفه بودن سئو در مقایسه با تبلیغ در رسانه‌هایی مانند تلویزیون، رادیو یا این که حتی کانال‌های اجتماعی
دسترسی وا رفته مشتریان به گونه های سرویس ها و محصول ها، قابلیت و امکان مقایسه ارزش‌ها، قابلیت پیشنهاد در 24 ساعت شبانه‌ روز و تصویب‌ توصیه سریع
برندسازی و بسط اسم کسب و کار شما در فضای اینترنت و دنیای حقیقی
دسترسی آسوده به مشتریان شهر یا این که محله خودتان با سئوی محلی
تجارب فروش چند برابری در وب در مقایسه با فروش حضوری
سپرده گذاری بلند زمان و با بازدهی بالا
چه طور seo را صحیح و اصولی خیال و خاطر بگیریم؟
در گزارش گروه اُکسام مذکور هست که در‌صورتی‌که می‌خواهید سئو را به ‌شکل مقدماتی خیال و خاطر بگیرید، در گام اولیه بایستی با مفاهیم همگانی و نخستین seo آشنا گردید.
برای این ‌عمل کتاب‌ها و مقاله‌ها آموزشی سئو منابع قابل‌ اعتمادی هستند و همانگونه که بیان شد، نوشته‌ی علمی seo چیست دی ام روم نیز منبع قابل قبولی برای ذکر سئو به زبان بی آلایش میباشد. در گام بعدی نیز می بایست به سراغ مقاله‌های تخصصی، یادگرفتن‌های گوگل در‌این ارتباط و ویدئوهای فراگیری بدون‌پول بهینه سازی بروید.
البته در صورتیکه می‌خواهید seo را به‌ شکل جامع و اصولی بیاموزید، بهتر می باشد در بعدازظهر‌های تخصصی آموزش seo و یا این که زمان جامع seo دی ام روم کمپانی نمائید. با کمپانی درین مجال، علاوه بر اینکه به‌ شکل عملی و مرحله به مرحله کلیه مباحث حوزه seo را خیال می گیرد، از مدد و ملازمت و همراهی مستمر تیم دی ام روم هم بهره‌مند خواهید شد.

کارشناس seo کیست؟

دارای تخصص سئو یا کارشناس بهینه سازی به شخصی گفته میشود که وبسایت‌ها را به جهت بهبود رتبه و دریافت ترافیک ارگانیک در نتیجه ها موتورهای جستجو، بهینه می‌کند. به عبارت دیگر یک دارای تخصص سئو به فردی گفته می‌شود که میداندبه چه شکل از موتورهای جستجو ترافیک بیشتری برای وب سایت  سئو در مشهد خود دریافت کند.

چه‌گونه به یک دارای تخصص seo حرفه ای تبدیل شویم؟

بهینه سازی دسته‌ای از فرآیندهای داخلی و خارجی برای بهینه سازی وب‌تارنما هست که برای یادگیری آن بایستی بصورت مستمر مطالب و تکنیک‌های جدید را استیناف و آزمایش کنیم.

البته سوال اینجاست که به چه شکل متخصص سئو شویم ؟ متداول‌‌‌ترین طریق‌‌‌‌هایی که می‌‌توانند به شما در استحصال مهارت‌‌های seo کمک کنند عبارتند از:

گذراندن یک بعدازظهر جامع سئو

پیاده‌‌‌سازی تکنیک‌‌‌‌‌های سئو بر روی یک تارنما شخصی

کارآموزی در یک آژانس بازاریابی

دریافت گواهینامه seo از وب سایت‌‌های معتبر

پیاده‌‌‌سازی تکنیک‌‌‌‌‌های بهینه سازی بر روی یک تارنما شخصی

خب، پیشنهاد می‌‌‌‌کنیم برای استارت کار یک وب سایت رویکرد‌‌‌اندازی کرده و از آن برای آزمایشات خود استفاده کنید. این کار می‌‌تواند علاوه بر ارتقاء سرعت، در یادگیری مفاهیم جدید از استرس شما جهت دریافت نتایج معکوس J  نیز، کم کند!

از مزایای دیگر آن می‌قدرت به :

دسترسی بی نقص به همه بخش‌‌های تارنما برای ساخت تغییرات دلخواه، آشنایی با کدهای HTML و بازاریابی محتوا اشاره کرد.

به عبارت دیگر داشتن یک تارنما شخصی، به علت ساخت بحران‌‌های مختلف می‌‌‌تواند به شما در این زمینه بسیار کمک کند.

کارآموزی در یک آژانس بازاریابی

کار در آژانس‌‌های دیجیتال مارکتینگ، میتواند سرعت رویش شما‌را بالا برده و به شما کمک کند تا به یک متخصص seo تبدیل شوید. علت این فرمان حضور عده ای می‌باشد که بهینه سازی را به خیر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌شناسند و میتوانند در معدود‌ترین مجال به سوالهای شما پاسخ دهند.

آزمایش و یادگیری

گوگل دائما در درحال حاضر به روزرسانی و تغییر‌و تحول الگوریتم‌‌های خود است. طبق گفته‌های کارشناسان گوگل، به طور میانگین، سالانه نزدیک به ۳۰۰۰ تغییر‌و تحول در الگوریتم‌های گوگل انجام می‌‌‌گردد. به این ترتیب شما می بایست به طور مداوم فاکتورهای مختلف را بررسی و آزمایش فرمایید.

قرار دادن کلمات کلیدی در تگ‌‌‌های عنوان (باصرفه‌‌‌سازی کلیدواژه ها)

تغییر و تحول در طریق نوشتن عناوین (بهینه سازی نرخ کلیک یا CTR)

تغییر قالب‌‌های محتوا (آزمایش اخلاق و رفتار کاربران)

طول محتوا ( با دریافت بک پیوند در سئو )

پیوند‌‌سازی داخلی ( نرخ پرش و نرخ خروج کاربران)

لینک‌‌سازی خارجی (تاثیر در جایگاه‌بندی)

برای دستیابی اطلاعات در حوزه ی نرخ پرش چیست به شما سفارش میشود نوشته‌ی علمی اختصاصی ما را بازرسی نمائید.

ویژگی های متخصص سئو

در واقع seo چیزی فراتر از درج کلیدواژه ها در متن و seo متاتگ ها می باشد. در حقیقت بهترین کارشناسان سئو، اشخاصی میباشند که معمولا در زمینه‌‌‌‌‌های متعدد بازاریابی دارای مهارت هستند. از جمله فردی که با ابزارها و پلتفرم‌‌‌‌‌های متفاوت دیجیتال مارکتینگ آشنایی دارد مطمئنا از پتانسیل بالاتری برای تبدیل شدن به یک کارشناس seo شامل است.

همچنین یک کارشناس یا کارشناس seo همیشه می بایست با تمرکز به اپدیت های سال جدید، یک پژوهش لیست سئویی از اقداماتی که برای بهینه سازی اعمال می‌دهد، داشته باشد. برای مثال چک لیست seo ۲۰۲۲ مطلقا با موارد پژوهش لیست در سال های قبلی گوناگون خواهد بود و موارد جدیدی به آن اضافه گردیده است.

بطور کلی یک سئوکار فن‌‌‌‌ای بایستی دارای ویژگی‌‌‌های تحت باشد:

توان دریافتن عبارات کلیدی پر حجم و کم رقابت

شعور نسبی از HTML و CSS

اقتدار تحقیق رقبا در کلیدواژه‌‌‌‌های مورد نظر

فهم و شعور نکات فنی تاثیرگذار، بر رتبه‌‌‌‌‌بندی وبسایت‌‌‌‌‌ها

دانش کافی در زمینه الگوریتم‌‌‌های گوگل و تغییرات تازه

مهارت نوشتن متن ها تبلیغاتی جالب

توان در لینک و پیوند‌سازی برای کلمات کلیدی

مهارت به کارگیری از ابزارهای تحلیلی مانند گوگل آنالیتیکس

آشنایی با شبکه‌های اجتماعی و نحوه کارکرد آن‌‌ها

مهارت در ایجاد کرد محتوای بصری مانند ساخت ویدئو و اینفوگرافیک برای این گزینه میتوانید از نوشته‌ی علمی دیجیتال مارکتینگ چیست کمک بگیرید.

گوگل برای سکو بندی سایت‌ها، بیش تر از ۲۰۰ فاکتور را پژوهش کرده و با توجه به امتیازات استحصال شده مقام هر سایت را معین می کند. البته نیازی به یادگیری همه مفاد نیست چون گوگل از این موارد برای رسیدن به سه ویژگی ارتباط، قدرت و کیفیت به کار گیری می‌‌کند.

ارتباط یا Relevancy

مراد از ارتباط میزان تطابق کلیدواژه جستجو شده با وب سایت می باشد.

به عنوان مثال در حالتی‌که شما، کلیدواژه “پیراهن خاکستری” را جستجو فرمایید، Google در فهرست خود در‌پی تارنما‌‌هایی خواهد بود که عناوین و محتوای آنها با عبارت جستجو شده هم‌خوانی داشته باشد. گوگل در اجرا این فعالیت بسیار وسواس به خرج می‌‌‌دهد به همین علت می‌باشد که شما در نتایج، کفش خاکستری یا شلوار خاکستری مشاهده نمی‌‌نمائید.

توان یا Authority

مراد از قدرت، میزان متکی بودن گوگل به محتوای یک وب‌تارنما هست.

معمولا قدرت یک دامنه در مرتبه اولیه، مطابق تعداد پیوندهایی می‌باشد که به آن دامنه داده می‌‌‌گردد. هر چه صفحه های سایت دارای پیوندهای بیشتری باشند اعتبار آنان از دید گوگل بیشتر است.

کیفیت محتوا یا Quality

کیفیت با تمرکز به عوامل مختلفی مانند شهرت و محبوبیت سایت از دید کاربران، ساختار محتوای کاغذ و روش تعامل کاربران با تارنما در نتایج محاسبه می‌‌‌شود.


بالا بردن امنیت سایت با افزونه کپچا گوگل

هر کسب و کار در دنیای حقیقی و واقعی و مجازی باید دارای امنیت باشد و در تجارت های اینترنتی هم مدیران وظیفه دارند تا امنیت سایت رو دفاع کنند
، در این نوشته‌علمی قصد دارم تا افزودن کد کپچا Captcha به فرم های وردپرس رو براتون فراگیری بدم
که با این کار شما میتوانید یک کد امنیتی برای هر فرم ایجاد کرد نمائید و از نفوذ سئو در مشهد  اسپمرها و ربات ها خلاص شوید و این افزونه کابران رو از ربات و اسپمر به خوبی تشخیص می‌دهد. با خبرنامه اینترنتی ایلیار یاور باشید
سیستم مدیریت محتوای وردپرس در بخشهای مختلفی دارای فرم هایی مانند فرم ورود ، فرم ثبت نام ، ارسال دیدگاه ها و … میباشد .
یکی نقاط ضعف امنیتی در هر سیستم مدیر محتوایی ، فرم ها می‌باشند
که بدون داشتن تصویر امنیتی کپچا ، با یقین سبب ساز ساخت خطاها امنیتی برای سایت شما خواهد شد.
ری کپچا گوگل یا recaptcha چیست ؟
recaptcha یک وب سرویس برای ساخت‌و‌ساز و اعتبار سنجی کدهای امنیتی (Captcha) میباشد و تشکیل داد شرکت گوگل است .
برای تشخیص انسان از روبات در فضای اینترنت به کارگیری میشود و معمولا در فرم های ثبت نام یا وبسایت های مهم به فعالیت می‌آید ،
به خاطر ارتقاء تعداد اسپمرها در سال های اخیر، استعمال از گوگل ریکپچا استعمال می‌شود .
دانلود افزونه CAPTCHA با عنوان Google Captcha (reCAPTCHA) by BestWebSoft
افزونه reCaptcha by BestWebSoft یکی از بهترین افزونه کد امنیتی برای وردپرس با بیش از ۲۰۰ هزار دانلود از مخزن وردپرس با بروزرسانی منظم.
ویژگی های افزونه گوگل کپچا BestWebSoft:
افزودن گوگل کپچا به: فرم ثبت نام، فرم ورود، فرم بازیابی سر عبور، فرم نظریات، فرم تماس و فرم دلخواه
مخفی کردن کپچا برای کاربران تایید شده
پژوهش درستی کلیدها در پیشخوان وردپرس
نمایش در تم های مختلف برای ورژن ۱ و ۲ گوگل کپچا
سازگار با افزونه Limit Attempts
تامین از نسخه ۱ و ۲ گوگل کپچا
حذف نمایش کپچا برای یک نقش کاربری خاص
امکان اضافه کردن کد دلخواه به افزونه از بخش تنظیمات
سازگار با نسخه نهایی وردپرس
تنظیمات سریع و ساده برای راه‌اندازی سریع و بدون نیاز به دستکاری کدها
مستندات بی نقص
چند زبانه و پناه از گویش های راستچین
افزونه Google Captcha یکی ساده ترین طرز های ساخت کد امنیتی گوگل در وردپرس میباشد
. با ساده ترین تنظیمات توانمند ترین روش دوری از اسپم را خواهیم توانست در وبسایت خود فعال سازی کنیم.
تنظیم افزونه به این صورت می باشد که استارت کلیدهای API گوگل را از طریق این لینک و پیوند و طبق اموزش تحت https://www.google.com/recaptcha در افزونه تهیه میکنیم.
آنگاه بخش های مورد نظر برای نمایش کد امنیتی را فعال می‌کنیم. پیرو به توضیح بدون نقص تنظیمات افزونه گوگل کپچا می پردازیم.
تنظیمات افزونه گوگل کپچا بخش General
در قسمت Enable reCAPTCHA for می توانیم تعیین کنیم که گوگل کپچا در چه فرم هایی فعال باشد. گوگل کپچا در فرم ورود وردپرس، فرم ثبت نام وردپرس، فرم بازیابی سر و فرم نظرها قابل فعال و غیرفعال کردن می‌باشد.
فرم ثبت نام
فرم ورود
فرم بازیابی رمز عبور
فرم دیدگاه ها
فرم تماس
و…
افزونه کپچا گوگل
افزونه کپچا گوگل
در بخش Hide reCAPTCHA for نیز میتوانیم کپچای گوگل را برای نقش های کاربری خاصی فعال یا غیرفعال کنیم.
از قسمت reCAPTCHA Version هم نسخه مورد نظر گوگل کپچا و تم آن را تهیه می‌کنیم.

چه‌طور می اقتدار Pogo Sticking را کاهش داد

همان گونه که قبلاً اشاره شد، Pogo Sticking تجربیات بدی میباشد که کاربران با بازدید از تارنما پیشین به دست میاورند. زمانی که یک تجربیات کاربری یکپارچه همراه با محتوایی که استفاده کننده در‌پی آن میشود را در اختیار بازدیدکنندگان تارنما خود قرار می دهید، سئو در مشهد  pogo-stiking را به ترازو قابل توجهی کاهش خواهید داد. در‌پی نکاتی که موجب به حداقل رساندن Pogo Sticking میگردند، توضیح داده شد‌ه‌است.

1. محتوای تارنما را مناسب با هدف استفاده کننده بنویسید

مقصود مخاطب در یک تارنما به فرایندی گفته میشود که طی آن انتظارات خوانندگان از طریق ارائه پاسخ‌های مناسب به سؤالات آنان، برآورده خواهد شد. به عنوان مثال، هنگامی که "خرید هدفون " را در گوگل جستجو می کنید، سایت هایی که در صدر نمایش داده میگردند پست های وب لاگ مربوط به خرید هدفون نمی باشند بلکه تارنما هایی هستند که به صورت تجاری عمل می کنند. برهان نمایش سایت های فروشگاهی در رتبه های نخستین این میباشد که گوگل با تمرکز به هدف شما از جستجوی این عبارت، وب سایتی مناسب جهت خرید هدفون را نمایش می دهد.

از سوی دیگر، در شرایطی که عبارت "بهترین هدفون برای خرید" را جستجو نمائید، احتمالا به مشورت کردن ای در مورد خرید هدفون نیاز دارید.رایا پارس بنابراین گوگل پست های وبلاگ مربوط به خرید هدفون را همراه با لیستی از مورد ها پیشنهادی، به شما نمایش میدهد. به‌دنبال این سوال مطرح می گردد که چه‌طور می توانید محتوای خود را مبتنی بر با هدف و جستجوی مخاطب ارائه دهید و از Pogo Sticking شدن افراد دوری نمایید؟

برای آغاز، کلمه کلیدی مدنظر خود را شناسایی کرده و اطلاعات لازم را درباره‌ی جستجوی استفاده کننده به دست آورید. داشتن اطلاعات بیشتر، به شما این امکان را می‌دهد تا محتوایی ایجاد کرد فرمایید که بتواند در ورقه اولیه جستجوی گوگل نمایش داده شود.

به عنوان مثال، فرض فرمائید کاربر عبارت "هدفون بلوتوث " را جستجو نماید و احتمالا هدفش خرید جنس باشد. در چنین شرایطی در what is seo  شرایطی که یک پست وبلاگ همدم با واژه و کلمه کلیدی با صرفه شده نداشته باشید، بازدید کننده را از دست می دهید. در بهره، بعداز شناسایی نیاز کاربر، محتوا تولید کرده و بر طبق کلمه کلیدی مناسب، آن را باصرفه فرمایید.

2. ایجاد کرد محتوای Skyscraper یا  "افق خراش 

در حالتی‌که محتوای شما به اندازه کافی غنی نبوده و قابلیت و امکان پاسخگویی به سوالات احتمالی کاربران را ندارد، با نقص‌ مواجه خواهید شد. در این حالت، کاربران وب سایت شمارا رخنه‌ و به وبسایت دیگری مراجعه می کنند. با ارائه مطالب Skyscraper یا  "افق خراش ، میتوانید از این نقص‌ دوری کنید.

محتوای پر‌نور و جامعی را ساخت نموده و با تمرکز به نوع جستجو، برای هر سوال پاسخ مناسبی ارائه دهید. در گوگل به جستجو بپردازید و به کادرهای  "People also Ask \" توجه نمایید. سوالاتی را بیابید که ارتباط نزدیکی با کلمه کلیدی موردنظرتان دارند و آنان‌را در مطالب خود بگنجانید. همچنین می‌توانید نصیب پرسش‌های متداول را در محتوای خود بگنجانید و پاسخ‌های کوتاه و دقیقی به آن ها بدهید.

3. سرعتبارگذاری وب سایت خود را بهبود دهید

زمان قتل کننده وبسایت میباشد و هر ثانیه ای که بارگذاری وبسایت بیشتر طول بکشد، ممکن میباشد بازدید کننده ای را از دست بدهید. در منفعت، اطمینان حاصل نمائید که وب سایت شما سریعا لود می‌گردد که شرایط ایده آل آن، دو ثانیه میباشد. ابزارهایی مانند افزونه LSCache، میتوانند به شما در افزایش سرعت لود تارنما امداد نمایند.

4. خواندن مطالب را سهل و آسان تر فرمایید

در شرایطی‌که مخاطب در خواندن و فهم و شعور محتوای تارنما شما خلل داشته باشد، ترجیح می‌دهد به ورقه نتایج جستجو بازگشته و سراغ وبسایت دیگری برود. هم اکنون این پرسش تولید میگردد که چه‌طور می قدرت خوانایی محتوای وبسایت را بهبود بخشید؟

عملکرد نمایید اندازه فونت متن‌ها را بزرگتر تعیین کنید. در شرایطی که استفاده کننده بدون چاره شود به دلیل کوچک بودن اندازه فونت تغییری در اندازه متن تشکیل داد کند احتمال اینکه در تارنما باقی بماند، کم است. همچنین کارایی نمائید تا درک محتوا آسوده باشد. از اصطلاحات تخصصی و بغرنج که مضمون‌ دشواری دارا‌هستند اجتناب فرمایید. در نهایت، جملا‌ت و پاراگراف های خود را کوتاه بنویسید تا موجب خستگی در هنگام خواندن نشوند.

5- طراحی خوشگل و جذابی برای وبسایت خود تعیین نمایید

ظاهر وبسایت نقش بسیار مهمی در جذب کاربران داراست. مطالعات صورت گرفته نشانه می‌دهد که به طور معدل 0.05 ثانیه طول می کشند تا افراد تصمیم بگیرند که آیا تارنما شما‌را ترک کنند یا در آن باقی بمانند. این دستور، تاثیر ساخت سایت را در کوشش آن بسیار حائز اهمیت می کند. وب سایتی که جستجو و به کارگیری از آن سخت باشد باعث میشود تا کاربر آن را رخنه‌ کرده و مجددا به برگه نتایج جستجو بازگردد. بنابراین، یقین حاصل نمائید که طراحی وب سایت شما برای به کارگیری و مرور، به خیر و خوبی انجام شده است.

فاید

پوگو استیکینگ یک کردار از سمت استفاده کننده است که می تواند بر رتبه بندی وب سایت شما اثرگذار باشد. جاری ساختن اقدامات مورد نیاز جهت هجران از خروج مخاطب، منجر می‌گردد تا از Pogo Sticking بازدیدکنندگان وبسایت، پیشگیری نمائید و افراد را به سمت وبسایت خود جذب نمایید.