مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

4 قدم برای سئو تارنما برای لغت ها کلیدی ارگانیک


اثرات احتمالی بر روی نرخ تبدیل:
پیش از اینکه بخواهیم به سراغ سئو وب سایت برای کلمه ها کلیدی برویم بایستی ببینیم تغییراتی که سئو در مشهد ساخت‌و‌ساز میکنیم چه تاثیری بر روی نرخ تبدیل خواهد داشت. چنانچه مراحلی که درین نوشته‌ی‌علمی ذکر خوا‌هیم کرد را دنبال نمائید سبب می‌شوید صفحه ها سایتتان باصرفه شوند و درآمدی برایتان داشته باشند.
میان همگی تغییراتی که بر روی برگه ایفا می دهید مواقعی می‌باشد که میتواند بر روی تجربیات کاربری تاثیر بگذارد رایا پارس . این اثر می‌تواند مثبت یا این که منفی باشد و نرخ تبدیل را تغییر تحول دهد. بیشتر این تغییراتی که تولید میکنیم دقیق می باشند و نباید اثر متعددی بر روی نرخ تبدیل ساخت‌و‌ساز می نمایند.what is seo  ولی در صورتی میخواهید تغییرات متعددی اجرا دهید( برای مثال محتوای جدیدی اضافه نمائید، محتوا را مجدد از نخستین بنویسید) پس بایستی این تغییرات را به امداد آزمایش A/B بسنجید و مشاهده کنید این تغییر‌و تحول چه تاثیری بر روی نرخ تبدیلتان داشته میباشد.
برای درایت بیشتر در خصوص دیگر سرویس ها تاکسی دیجیتال مارکتینگ بهیدو همین حال با ما تماس حاصل نمایید .
تماس با ما seo و سئو وب سایت
۵- عملکرد نمایید فهرست کاوش را برای کلمه ها کلیدی سئو فرمائید:
در ادامه کلمه ها کلیدی باشید که میخواهید سایتتان را برای آن seo فرمایید. این کلمه ها کلیدی را کاوش نمایید و مشاهده کنید فهرست حاصل کاوش چه طور میباشد. آنگاه همت نمایید تارنما را مبنی بر نتایجی که به دست میاورید باصرفه کنید. می بایست واژه کلیدی تان را آنگونه که سایرافراد کاوش می نمایند کاوش فرمائید. از جمله واژه و کلمه کلیدی که در تصویر بالا بدان اشاره کردیم را در لحاظ بگیرید. اینجانب برای chrome frame sliders سوای اینکه چیزی اضافه یا این که نادر کنیم، کاوش کردیم. به جای‌اینکه ورقه حاصل کاوش را ذیل و رو فرمایید و چیزی که به دنبالش می‌باشید را بیابید می‌توانید Site:DomainName را کاوش نمایید. مثلا جستجوی عبارت site:domainname.com chrome frame sliders در گوگل قادر است حاصل مشابهی با یک جستجوی بی آلایش در اختیارتان بگذارد و کارتان را شل خیس نماید.
مشاهده کنید موتورهای کاوش چه‌طور این فهرست را ساخت و ساز می نمایند:
در قدم‌بعدی می بایست ملاحظه کنید موتورهای کاوش چه گونه این فهرست را ساخت و ساز می نمایند. برای اینکار بایستی متن روی برگه را از تگ متادیکسرپشن حصول نمائید. گوگل ممکن میباشد هنوز هم فهرست خویش را از روی پروژه دایرکتوری گشوده نماد دهد البته معمولا اینکار برای صفحه ها مهم شکل می‌گیرد. اینجانب معتقدم که بینگ یا این که یاهو هنوز هم فهرست خویش را از دایرکتوری یاهو نشانه می‌دهند. بینگ ممکن میباشد فهرست خویش را از روی پروژه دایرکتوری گشوده نماد دهد. در شرایطی‌که نتایجی که از دایرکتوری نشان داده میشود ایده آل نیستند می‌توانید فهرست دایرکتوری را آپدیت فرمائید.
تلاش فرمایید بر روی فهرست کاوش تاثیر بگذارید:
ما تمامی نتیجه ها کاوش را برای کلیه مواقعی که قصد داشتیم روی آن‌ها تمرکز کنیم یادداشت کرد و درجه بندی و نرخ کلیکشان را هم نوشتیم. شیت را سئو میکنم و کارایی داریم فهرست را با اصلاح متنی که موتورهای کاوش از آن به کار گیری می نمایند بهبود ببخشیم. اکنون این متن قادر است کاغذ ای بر روی وبسایت باشد یااینکه تگ متادیسکرپشن یا این که ترکیبی از این دو.
از جمله یکبار فهرست بی آلایش جستجوی گوگل برای یک واژه کلیدی اصلی از گزاره مهم کاغذ اساسی مشتری به دست آمده بود. این فهرست زیاد وقت گیر خلا ولی نرخ کلیک برای این فهرست ذیل بود.
۶- سرتیترهای خویش را آپ دیت نمائید یا این که آن را اضافه نمائید:
سرتیترهایی که بر روی صفحه های به شغل می‌روند معمولا بوسیله بازدیدکنندگان انسانی خوانده میشوند پس تلاش فرمایید اثر بهتری بر روی آنان بگذارید. در حالتی که بتوانید یک یا این که دو کلمه و واژه کلیدی در آن بگنجانید خوب می‌شود. اینکار خیر فقط به سکو بندی تان امداد می نماید بلکه سبب ساز می‌گردد بازدیدکننده ای که برای آن کلمه و واژه کلیدی کاوش می نماید هم شمارا بیابد.
۷- متن فعلی را سئو فرمائید:
در قدم‌بعدی سفارش میکنیم بقیه متن هایی که بر روی کاغذ تان دارید را هم seo نمایید. این ها معمولا تغییرات ظریفی میباشند که اثر منفی بر روی نرخ تبدیل ندارند. در‌پی طرز هایی برای گنجاندن گونه های مختلفی از کلمه ها کلیدی باشید فارغ از اینکه متن را حاد نمایید یا این که ظواهر بدی به آن ببخشید.
مثال پایین از وبسایت اسلایدر کادر موتورسیکلت میباشد. بدین آزمایش عالی نگاه نمائید:
این ها به وسیله Diamond Powersports ساخت گردیده اند و از آلومنیوم های با کیفیتی تهیه و تنظیم گردیده اند. این ها به طوری پیاده سازی گردیده اند از قاب های موتورسیکلت شما در حوادثی که ممکن میباشد فیس بدهد نگهداری می نمایند. موادی که آیتم استعمال قرار گرفته رنگ موتورسیکلت را حتی وقتی که خراشی بر روی آن بیفتد نیز مراقبت می نمایند. این رنگ بسیار مستحکم میباشد و پوشش سطحی وجود ندارد. این اسلایدرها به همپا پیچ و مهره های توانا ارائه گردیده اند و قلاب های تعبیه بسیار با کیفیتی دارا هستند.
ما پیشنهاد می کنیم متن بالا را به طور متن ذیل اصلاح نمایند:
این اسلایدرهای قاب بوسیله Diamond Powersports ایجاد گردیده اند و از آلومینیوم های با کیفیتی تهیه و تنظیم گردیده اند که می‌توانند از قاب موتور سیکلت به خیر در وضعیت مشقت بار همانند حادثه ها ها نگهداری نمایند. عناصری که درین مواد به عمل رفته حتی‌در شکل ساخت و ساز خراش هم رنگ خویش را از دست نمی دهند. رنگ در مجموع بدنه اثبات و سفت میباشد و پوشش سطحی وجود ندارد. اسلایدرهای کادر دارنده پیچ و مهره های قادر و قلاب های تعبیه بسیار با کیفیتی می‌باشند.
می توانستیم به اجبار لغات کلیدی بیشتری در متن بگنجانیم ولی اینکار خوانایی متن را نابود می‌کرد. به همین خیال و خاطر همت کردیم با چند تغییرات دقیق باقی متن را عوض کنیم.
عبارات کلیدی
۸- در ادامه متن در تصاویر بگردید:
این اکثر وقت ها متنی بر روی برگه میباشد که موتورهای کاوش نمی توانند آن را بخوانند. مثلا بر روی تارنما پایین فعالیت می‌کنیم که صرفا متن مو جود در ورقه مهم در تصویر می باشد. از آنجایی که موتورهای کاوش متن را برای تولید فهرست از متنی که قابل تلاوت میباشد استحصال می نمایند آنها تنها مورد های خبری که با قرار به چنگ آوردن موشواره رویشان ظواهر میگردد را به دست می‌آورند. این قضیه به ساخت‌و‌ساز فهرست جستجوی نامرتبط سبب میگردد که هیچ کمکی به اشخاص نمی نماید. خلال این ما نمی توانیم متن را سئو کنیم تا جایگاه بهتری داشته باشیم.
به همین خیال پیشنهاد میکنیم در تصاویر از متن هایی استعمال شود که موتورهای کاوش هم توان خواندنش را دارا‌هستند. یک اپ نویس حرفه‌ای می‌تواند بیشتر تصاویر را با صرفه نماید تا متن به یاری CSS ، تصاویر قضیه ای و غیره برای موتورهای کاوش هم قابل قرائت باشد.
۹- در شرایطی که ممکن بود محتوای جدیدی به شیت تان اضافه نمائید:
پس از دستکاری محتوای فعلی عالی میباشد در‌پی زمان هایی باشید که به شما یاری می نماید محتوای جدیدی به شیت بیفزایید به خصوص در‌صورتی‌که برای تمرکز بر روی لغت ها کلیدی اساسی به محتوای بیشتری نیاز دارید. ایده های تحت کمکتان می نماید.

Google lighthouse چیست؟

موتور جستجو گر گوگل با ارائه طیف تبارک و گسترده ای از الگوریتم ها و ابزارهای متنوع جهت سئو و ارتقاء سرعت وبسایت قرار داده میباشد سئو در مشهد که به هنگام فعال‌سازی وب سایت خویش می‌توانید از آن‌ها به کارگیری نمائید. گوگل ابزارهای متعددی را در دسترس تمامی اشخاص برای در اختیار گرفتن بعضا معیارهای خویش نهاده می باشد که Google lighthouse نیز یک کدام از همین ابزارها است. زیرا برای گوگل عملکرد و سرعت وبسایت حائز اهمیت متعددی می‌باشد.رایا پارس  باید کل نکات موردنیاز برای کنترل سرعت وبسایت خویش و ارتقاء سرعت تلاش آن را برای این که به منفعت ی مناسب برسید در حیث بگیرید.


Google lighthouse تحت عنوان یکی‌از ابزارهای اصلی گوگل هست که برای بهبوددهی به چگونگی صفحه های سایت به منظور یاری برای توسعه و گسترش دهندگان اینترنت میباشد که سئو صفحه های،سرعت لودینگ و دسترسی به سایت را آیتم مطالعه قرار می‌دهد. از آن جایی که چگونگی صفحات تارنما what is seo شما تحت عنوان یک ادله مهم و اساسی جهت بهینه سازی تارنما صفحه شما در شکل رعایت موردها بالا به حساب می‌آید. گوگل این ابزار را در صدر برای بازرسی فرآیند گسترش و ایجاد کرد اینترنت نرم افزار پیاده سازی کرده بود که با بسط کوشش آن در دسترس طراحان اینترنت قرار داد. از هدف ها اساسی این ابزار میتوان به ارتقا سرعت و سرعت بار گذاری وبسایت اشاره کرد. و البته این نکته نیز دارای اهمیت است که با استعمال از Google lighthouse می توانید به راحتی همگی خطاها سایت خویش را پیدا فرمایید تا اقدامات لازم را برای رفع آنان اعمال دهید.


سفارش های گوگل لایت هاوس

سفارش هایی که‌این ابزار میدهد به قدری ریزبینانه است که شاید از عنایت آن متعجب گردید. با به کارگیری از این توصیه ها میتوانید موجب سئو و ارتقای وبسایت خویش از نظر رابط کاربری یا این که تجارب،کوشش،عملکرد،seo،امنیت و کاهش هزینه ها جهت مراقبت وبسایت گردید.البته بایستی همه پروسه را با تهیه نمودن امتیاز 100 بگذرانید هرچند که‌این عمل ریلکس نیست اما تصاحب کردن امتیاز 100 ناممکن نیز نیست. برای سنجش تارنما خویش می‌توانید از این ابزار لایت هاوس به کارگیری نمایید هرچند شاید دارای تخصص طراحی وب سایت نباشید اما با یک سری کلیک بی آلایش میتوانید از این ابزار به آسانی استعمال فرمایید هرچند برخی از گزارشات این ابزار بسیار تخصصی میباشد و مرتبط با شغل مدیران سرور و طراحان وبسایت است البته برخی گزارش های آن جهت سنجش چگونگی وبسایت خیلی ساده هست.


Google lighthouse چیست؟

تصویر1- Google lighthouse چیست؟

امتیاز دهی Google lighthouse به چه شکل می‌باشد؟

در شکل کپی صفحه ها تارنما به وسیله Google lighthouse با پژوهش پنج ترازو به صفحه ها شما امتیاز میدهد که به طور مختصر بدین پنج مورد جدا از هم و اساسی که میزان امتیاز دهی گوگل لایت هاوس می‌باشند توضیح داده گردیده‌است:


ترازو امتیاز دهی گوگل لایت هاوس

تصویر2-ترازو امتیاز دهی گوگل لایت هاوس



عملکرد:

میزان تعامل یوزرها با محتوای وب سایت شما و سرعت بار گذاری صفحه ها آن از اصلی ترین کوشش اینترنت شما میباشد. رد شدن از این امتحان بسیار مهم است زیرا موجب بهبود سئو وب سایت شما و ارتقاء واحد سنجش شعور استفاده کننده از محتوای سایت شما می‌گردد. امتیاز دهی گوگل و جایگاه بندی آن برای وبسایت هایی میباشد که دارنده سرعت زیاد لود شدن میباشند.


قابلیت و امکان دسترسی:

این امتحان با در نظر گرفتن هدر برگه و رنگ های جانور در وبسایت همگی صفحه های را پژوهش می نماید تا مطمئن خواهد شد متن تارنما قابل تشخیص و خوانا میباشد یا این که خیر. برای این که‌این امتحان را بتوانید با توفیق بگذرانید میتوانید با رعایت مواقعی مانند انتخاب رنگ های مطلوب و جمله‌ها قابل ادراک برای یوزرها و استفاده از Alt برای کپشن تصاویر خویش و… ساخت دسترسی قابل قبولی برای وبسایت خویش فرمائید.


امنیت:

این امتحان جهت آزمایش کردن خطاهایی که ممکن میباشد به هنگام لود کردن صفحه ها صورت بیفتد میباشد تا تمرکز خاصی بر روی جراحت هایی که ممکن میباشد برای مختل کردن امنیت برگه شما صورت دهد, داشته باشد.


seo:

در شکل رعایت و استفاده از تمامی نکات seo موجب رد شدن از این امتحان و قرار اماده ساختن در مرتبه ی فراتر در گوگل می‌شوید.


Progressive web app:

این نسخه برداری موجب آزمایش همه صفحه های شما می گردد تا این اعتقاد را داشته باشد که بوسیله گوشی به راحتی وب سایت شما بار گذاری می‌شود و یا این که به طور آفلاین نیز می‌تواند در دسترس باشد.

سبک پیلار و کلاستر محتوایی دقیقا چیه و چرا در seo اساسی میباشد؟


امروزه کلیه‌ اینترنت‌وب سایت‌ها در عملکرد می باشند تا بتوانند سئو در مشهد چگونگی شغل خودشان را بالا ببرند و بها آفرینی نمایند. ساخت‌و‌ساز کنندگان محتوا کوشش می‌نمایند تا با استعمال از طریق‌های نو و کارآمد، اعتنا اشخاص متفاوت را به محتوای‌شان جلب نمایند. غرض از اجرا این موسسه شغل‌ها، استخراج رده خوب درصفحات نتیجه ها موتور کاوش و همینطور جذب مخاطبان و مشتریان بیشتر میباشد.

طبق داده های عددی منتشر گردیده، در هر دقیقه 4 میلیون کاوش به وسیله یوزرها در گوگل جاری ساختن می‌گردد.رایا پارس  از طرفی سطح انتظارات یوزرها، از موتور جستجوی توسعه یافته‌ای همانند گوگل بسیار بالا میباشد. یوزرها انتظار دارا هستند که سوای اتلاف وقت، به مطلوب‌ترین و کیفیت عالی‌ترین نتیجه ها دسترسی داشته باشند تا برای رفع گرفتاری‌های خیالی‌شان از آنها استعمال نمایند. با نظارت این موضوعات به راحتی متوجه می‌شویم که دنیای وب بسیار what is seo کبیر و نامرتب‌ میباشد.


در فیض در شرایطی‌که نتوانیم استراتژی کاربردی و ماهر برای ساخت‌و‌ساز محتوا داشته باشیم، به زودی ذیل وسعت متعددی از داده ها و محتوای منتشر گردیده در بستر وب دفن می‌شویم. درین یادگرفتن که از محرمانه مقاله ها فراگیری seo وب سایت همیار اینترنت میباشد قصد دارم راجع‌به سبک پیلار و کلاستر محتوایی و ساختن کانال محتوایی کلام کنم. پس چنانچه شما هم در‌پی یک استراتژی فوق العاده برای استخراج منزلت عالی، ارتقاء مخاطبان و حتی فروش بیشتر میباشید، تا انتهای این نوشته‌ی علمی همدم اینجانب باشید.

پژوهش معنا اینترنت معنایی و تغییر‌و تحول خلق و خوی یوزرها در هنگام کاوش

در واقع غرض از اینترنت معنایی این میباشد که داده ها در اینترنت خیر فقط برای بشر‌ها قابل فهم و شعور باشد، بلکه ماشین‌ها نیز توان فهم و شعور و پردازش آن ها را به راحتی داشته باشند. بر همین پایه موتورهای کاوش دائما در درحال حاضر بروزرسانی میباشند و توسعه یافته‌خیس میگردند. این بروزرسانی‌ها در پوسته الگوریتم‌های گوناگونی ظواهر میگردند که قصد دارا‌هستند نتایجی را برای مخاطب اکران دهند که متناسب با غرض وی باشد.


این روز ها یوزرها میل دارا‌هستند مستقیما غرض خودشان از کاوش را ذکر نمایند. یعنی میخواهند آن سوالی که در ذهنشان میباشد و در ادامه جوابی مطلوب برای آن میگردند را به طور یک عبارت یک سری کلمه و واژه‌ای به موتور کاوش اعلام نمایند. از جمله به‌این شکل کاوش می‌نمایند: ” لپ‌تاپ ایسوس چی خوبه؟”، “خصوصیت‌های یک جامه باکیفیت چیست؟”، ” چه‌طور می بایست محتوا ساخت‌و‌ساز کنیم؟”، “چه طور می بایست پرسونای مشتری را معلوم کنیم؟” و موردها از این قبیل.


از طرفی هرچه پیش میرویم جستجوی صوتی نیز دوست داستنی‌خیس میشود و اشخاص بیشتری از آن به کار گیری می‌نمایند. با دقت بدین مسئله مطلقا مراحل اجرا جستجوهای زمان بر‌، بی آلایش‌خیس میشود و اشخاص بیشتری از آن به کارگیری می‌نمایند. پس واحد سنجش این نوع جستجوها رو به ارتقاء میباشد. در سود می بایست استراتژی محتوایی قابل قبولی داشته باشید تا بتوانید به اهدافتان برسید.

ابزار Disavow چیست و چه طور عمل می‌نماید؟+حذف بک‌ پیوند های مخرب

از زمانی که گوگل برای نخستین دفعه ابزار Disavow خویش را معرفی کرد،  سئو در مشهد 10 سال می گذرد که به صاحبان وب سایت ها در اختیار گرفتن بیشتری بر تأثیر بک لینک های مخرب اشاره گردیده به تارنما هایشان می دهد.
اما از آن زمان، گوگل یوزرها را از استعمال مکرر از Disavow پشیمان  کرده و در عین اکنون در شناسایی لینک و پیوند های کیفیت خوب زیر نیز عالی شد‌ه‌است. رایا پارس بدین ترتیب آیا استراتژیست های بهینه سازی موتور کاوش (seo) هنوز هم از این ابزار برای امداد به بهبود چگونگی سیگنال های سوا وبسایت و نمایه بک لینک خویش استعمال می نمایند؟what is seo   برای جواب به همه سوالات با نوشته‌ی‌علمی‌ی “Disavow چیست و به چه شکل کار می‌نماید؟” با سایت آموزشی جت تک همراه باشید!?
در اینجا به تفکیک ابزار Disavow، زمان استفاده از آن و بقیه داده ها مهم دیگر که صاحبان تارنما ها می بایست هنگام مقابله با بک لینک های مخرب در لحاظ بگیرند، نقل شده میباشد.?
بک لینک و پیوند های مخرب چیست؟
از اولیهِ بهینه سازی، فاکتور جایگاه اول گوگل اثبات باقی‌مانده میباشد: بک لینک و پیوند ها. درصورتی که یک وب سایت میخواهد در موتورهای کاوش درجه خیر داشته باشد، باید بک لینک و پیوند های متعددی از دیگر سایت های دارای اعتبار داشته باشد.
البته کلیه لینک و پیوند ها به یک اندازه ساخت نمی شوند. پیوند‌های اینترنت‌وبسایت‌های بی‌چگونگی و هرزنامه سمی و مخرب در لحاظ گرفته می گردند، چون به‌مکان افزایش اعتبار، به اعتبار کلی وب سایت شما آسیب میزنند. وبسایت هایی که دارنده بک پیوند های مخرب متعددی می باشند، بعید میباشد در نتیجه ها کاوش جایگاه نه استحصال نمایند، مگر اینکه اقدامات لازم را برای کاهش تأثیر منفی آن بک لینک ها ایفا دهند.
بک پیوند ها و گوگل: یک تاریخچه مختصر
تاریخچه بک پیوند، گوگل و صنعت سئو تاریخچه پیچیده ای میباشد. ادراک این تاریخچه و روش رئیس گوگل با بک لینک ها عوض شده میباشد (و همچنان در اکنون تغییر و تحول میباشد) میتواند به شما یاری دهد تا تصمیمات مدبرانه تری در زمینه ی اینکه آیا یا این که چه هنگامی از Disavow به کارگیری نمائید، بگیرید.
برای ادراک عالی اینکه چه گونه صنعت seo به جایگاه مدرن رسیده هست، در اینجا چند لحظه کلیدی در تاریخچه بک پیوند و گوگل وجود داراست که باید به خیال بسپارید.
پتنت PageRank (1998): الگوریتم PageRank گوگل از بک لینک و پیوند ها برای شعور مداقه صفحه های اینترنت استفاده می نماید. هر چه تعداد لینک های بیشتری به یک صفحه اشاره نمایند، احتمال اینکه گوگل آن ورقه را در نتیجه ها کاوش تبلیغ نماید بیشتر میشود.
استراتژی های سئو کلاه سیاه (2000-2011): اگرچه بک پیوند ها راه و روش خیر برای ادراک اعتبار محتوای اینترنت هستند، اما گوگل به‌سرعت متوجه شد که آنها برای ویرایش نیز فراهم می‌باشند. در روزهای اول گوگل، سئوکاران کلاه سیاه شیوه های مشکوکی برای اخذ بک لینک و پیوند پیدا کردند تا صفحه ها اینترنت خویش را در کاوش ارتقا دهند.
الگوریتم پنگوئن (2012): گوگل الگوریتم پنگوئن را برای آنالیز عالی چگونگی بک لینک و پیوند ها و جریمه کردن وب سایت هایی که به نظر می رسید درگیر استراتژی های بهینه سازی کلاه سیاه می‌باشند، معرفی کرد.
ابزار Disavow (2012): صاحبان وبسایت با مقداری شک به پنگوئن جواب دادند و تأکید کردند که هیچ کنترلی بر اینکه آیا وب سایت های باکیفیت زیر به تارنما های آن‌ها لینک و پیوند دارند یا این که خیر، ندارند. بنابراین گوگل ابزار Disavow را معرفی کرد و راهی را برای صاحبان وب سایت ارائه کرد تا تأثیر پیوندهای کیفیت بالا ذیل را که به صفحات اینترنت خویش اشاره می نمایند، کاهش دهند.
به‌روزرسانی هرزنامه لینک و پیوند (2021): گوگل به‌روزرسانی هرزنامه لینک خویش را کامل شدن کرد و توانایی خزنده‌های خویش را برای شناسایی و کنسل هرزنامه ارتباطات بهبود بخشید. وقتی که خزنده های گوگل لینک های باکیفیت زیر را شناسایی می نمایند، اکنون میدانند که در الگوریتم های سکو بندی خویش آنها را نادیده بگیرند.
اساساً، هنگامی گوگل برای شناسایی بک پیوند های بی چگونگی عمل بسیار دشوار تری داشت، ولی فعلا، آنها در شناسایی آنها بسیار توسعه یافته خیس گردیده اند. آنها همینطور در تشخیص بقیه سیگنال های اساسی در صفحه های اینترنت، مانند چگونگی محتوا و تجربیات صفحه، بسیار بهتر میباشند.
به این ترتیب، این چه معنایی برای سئوکاران مدرن داراست؟ بهتر، تأثیر بک لینک و پیوند های کیفیت خوب تحت نسبتاًً به اندازه قبلی مضر وجود ندارد، به این مضمون‌ که وضعیت‌های به کار گیری از ابزار Disavow کم یاب‌خیس میشوند.

اما همچنان، صاحبان تارنما می بایست پیرو استحصال پیوند های کیفیت خوب بیشتر به سایت های خویش باشند و به سلامت کلی پروفایل های بک پیوند خویش اعتنا نمایند.

به چه شکل بفهمم بک لینک و پیوند ها مخرب هستند؟
با استعمال از ابزارهای تجزیه و تحلیل بک لینک، صاحبان وب سایت می‌توانند ایده بهتری در امر داشتن یا این که نداشتن لینک های مربوط به نمایه بک لینک و پیوند خویش داشته باشند.


اکثر این ابزارهای قابل انعطاف افزاری محاسبات مخصوص خویش را در گزینش سمیت پیوند ها دارا‌هستند، ولی آن ها اکثر وقت ها از روش معیارهایی مانند اعتبار دامنه (DA) تارنما پیوند دهنده، متن لنگر و جای لینک و پیوند در وبسایت اندازه گیری میشوند.


ریچ کارد چیست؟| چه‌گونه ساخته می گردد؟| تاثیرآن بر seo


مضمون‌ ریچ کارد ( Rich Cards ) ممکن میباشد برای بیشتر سئوکاران جدید وارد ناشناخته باشد. ولی ما امروز میخواهیم در‌این نوشته ی علمی بدین سئو در مشهد  معنا بپردازیم. این که‌این مضمون‌ چیست؟ استدلال التفات آن در سئوسایت چیست؟ طریق به کارگیری از آن چه‌گونه میباشد تا بتوانیم نرخ کلیک را بالا ببریم و غیره.


ریچ کارد چیست؟

به نتایجی که در SERP به طور کارت اکران داده می‌شوند ریچ کارد میگویند. Rich Cards دارنده مواقعی مانند اشخاص، جای ، کتب و مورد ها بسیار متنوع دیگر میباشد. به بی آلایش ترین گویش به بوسیله Rich Cards تارنما در وضعیت سرچ با گوشی و به طور یک کارت در نتیجه ها گوگل نشان داده می شود. مقصود مهم ریچ کارد ارتقا دقت مخاطبین غرض به برخی نتیجه ها جستجوی گوگل ارتقا نرخ کلیک و اخذ کلیک بیشتر در موبایل تلفن همراه میباشد. شما میتوانید بعداز رایا پارس  استعمال از ریچ کارد، گزارش عمل را در اینترنت مستر گوگل ملاحظه کنید. 


عامل معرفی ریچ کاردها در گوگل چیست؟

همان گونه که می‌دانید عموم از تلفن همراه بیشتر از کامپیوتر به کارگیری کرده و کلمه ها متبوع را درگوگل بیشتر سرچ می نمایندwhat is seo. تصور کنید از نخستین صبح که بیدار میشوید تاهنگامیکه می خوابید از تلفن همراه چندبار به کار گیری می‌کنید؟


به صورت میانگین داده های عددی به کارگیری از موبایل به تفصیل پایین میباشد:


به صورت میانگین ما در زمان روز به تدریج حدود ۳ ساعت را با تلفن همراه میگذرانیم.

در طی روز به طور تقریب حدود ۱۵۰ توشه برای دستیابی داده ها موردنیاز از گوشی به کار گیری میکنیم.

اشخاص برای رسیدگی داده ها و تولید ها از گوشی بیشتر از کامپیوتر به کارگیری می نمایند. نرخ تبدیل روی گوشی ۲۹% بیشتر از قبل میباشد.

با این تفاسیر باصرفه کردن تارنما برای گوشی و به کار گیری از ریچ کارد، ترافیک بیشتری از نتیجه ها جستجوی گوگل را جذب می نماید.


مزیت به کار گیری از ریچ کارد برای بازاریابان چیست؟

خصوصیت های که به‌دنبال ذکر میگردد فقط برای شیوه نامه محصول ها یا این که چیزی مشابه بدین وجود ندارد. بلکه یک بازاریاب میتواند از این مورد ها استعمال نماید.


ارتقاء تدبیر از مارک

استحصال به رده نخستین در سود جستجوی گوگل

مشاهده بها در لحظه یا این که جزئیات بیشتر از خالق

به کار بستن از تصاویر جالب برای جلب اعتنا کاربر

و بقیه موردها دیگر

ریچ کارد چه دیتاهایی مدد می نماید؟

Rich Cards حالا از دیتاهای ذیل پناه می نماید:


رستوران

اشکال استخراج وکارهای محلی

اتفاق افتاد

نوشته‌ی علمی

نظارت کتاب

فیلم

بخش های تلویزیونی

نرم افزار های قابل انعطاف افزاری

Rich Cards چه‌طور در بهینه سازی امداد می نماید؟

یک کدام از هدف ها گوگل ارائه شایسته ترین پیشنهادات به کربران میباشد. از آن مکان که ریچ کاردها را گوگل سفارش می‌دهد تا شایسته ترین نتیجه ها را ارائه دهد برای حصول و امور میتواند فرصتی بسیار خوب باشد تا یوزرها و مخاطبین غرض را به صفحاتشان بکشاند. Rich Cards گوگل نوع تکامل یافته از ریچ اسنیپت گوگل میباشد که از نماد گذاری در شیت ( On-Page Markup ) میباشد. با امداد ریچ کارت ها داده ها بیشتری درمورد شیت سایت ها داده ها بیشتری به گوگل میدهد که می قدرت داده ها اثر گذار بیشتر و بهتری به یوزرها اکران بخشید. 


با چه طرز های می اقتدار در ریچ کارت چیره شد؟

استعمال از آرم گذاری

بی آلایش ترین فرمتی که می اقتدار در رئیس برچسب ها بهره برد به کار گیری از JSON-LD میباشد. هر یک‌سری به لحاظ می‌آید که مجبورید کدهای هر ورقه را تغییر و تحول دهید و این نحوه وقتگیر میباشد. البته این شیوه بستگی به نوع برچسب درسیستم رئیس شما ذارذ که از آن به کار گیری می نماید. وقتی که او‌لین نماد گذاری را ایفا می دهید، جزئیات شیوه نامه را می‌توانید در ابزارهای مروبط آزمایش نمایید. آن گاه تغییراتی مانند تغییر تحول در موضوع اکران یا این که ارسال مسائل مربوطه را فورا مشاهده کنید.


تأیید و مشاهده تغییرات

شما می‌توانید از دو شیوه برای مشاهده پیش اکران تغییرات به کارگیری نمایید. یا این که کاغذ ای که مطالب نماد گذاری اند در ابزارهای آزمایش شیوه نامه تازه یا این که URL دارنده نشانه را وارد فرمایید. درصورت مشاهده هرگونه خطایی در ابزارها می‌توانید آن را ملاحظه کنید. پس از افزودن تصویر پیام از دست رفته، پیامی را اضافه نمائید و همگی چیز را آنالیز فرمائید می‌توانید. از تابع پیش اکران ملاحظه کنید که Rich Cards به چه شکلی در حاصل کاوش ظواهر می گردند.


جاری ساختن در وب سایت

در صورتیکه از انجام و اجرا نتیجه ها تغییرات فوق راضی بودید میتوانید این فرآیند را در کلیه صفحه ها تارنما خویش قرار دهید. یکی معمولی ترین منش ها در گوگل به کارگیری از مدیر برچسب هاست. البته این زمینه بستگی به شیوه پیکربندی تارنما شما داراست.


ریچ کارد چه طور ساخت‌و‌ساز می‌شود؟

برای طراحی داده های ساختار یافته در وبسایت از راهنمای آرم گذاری گردیده داده ایجاد کرد یافته استعمال فرمائید. برای داده های که میخواهید نماد گذاری نمایید نوع داده را تعیین نمائید. تعیین نوع داده اصلی بوده و به گوگل امداد می نماید تا داده ورقه وبسایت شما‌را مجموعه بندی نماید. بعداز جایگذاری نشانی تارنما روی « استارت برچسب گذاری » کلیک نمائید. یک HTML ساخت کرده و به اینترنت اضافه نمایید. با استعمال از ابزار آزمایش داده ساختار یافته، توجه نماد گذاری خویش را پژوهش فرمایید.


برای تایید درنتایج گوگل کلیه داده های ساختار یافته دارای شرایط نیستند. راهبرد های خاصی وجود دارااست که می بایست از آنها تقلید نمایید. گوگل به شما هشدار میدهد که نقض این آیین نامه ها ممکن میباشد سبب ساز گردد تا تارنما شما برای حاصل دارای شرایط وجود ندارد.  درگزارش کوشش دستی سرچ کنسول کاوش معمولا بایک مبادرت دستی به شما هشدار داده می‌شود.


شما میتوانید با به کارگیری از فرمت JSON-LD، Microdata و یا این که RDFA اشکال داده را در وب سایت خویش علامت گذاری نمائید. ولی گوگل خویش به کار گیری از JSON-LD را به یوزرها سفارش می نماید. به کارگیری از این شیوه بی آلایش میباشد. یکی از دیگر از سفارش های گوگل مسدود نکردن دسترسی به صفحه های داده ساختاریافته به Googlebot میباشد. برای شناسایی هرگونه خطای فنی غیر وابسته از ابزار های آزمایش, می قدرت از ابزار مطالعه URL نیز به کارگیری فرمائید. 


فیض گیری

ریچ کارد جدیدترین شیوه برای اکران محتوا در حاصل کاوش در گوشی به نوع جذاب و دیدنی میباشد. با به کار گیری از آن می قدرت دقت بیشتری را نسبت به سایت ها جلب کرد. از این نحوه می اقتدار فارغ از پرداخت هیچ هزینه ای  کلیک بیشتری کلیک را در حاصل کاوش گرفت.